quote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een jongen en een meisje van bijna 10 jaar.
en ze zijn 100% van mij want ik heb stiekem een vaderschapstest laten doen want ik werd panisch na het zien van de film "De passievrucht"
Deze issues. Of denk jij serieus dat dit normaal is?quote:
alleen al daarom moet je de Telegraaf geen antwoord geven op dit onderwerpquote:Op maandag 2 mei 2016 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt.
Anderzijds is het ook wel De Telegraaf die er een hoop sensatie uit wil slepen
Na een relatie van 12 jaar is het net als met honden en hun baasjes: die gaan ook nog weleens op elkaar lijken.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn het geen broer en zus, ze lijken op elkaar![]()
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een jongen en een meisje van bijna 10 jaar.
en ze zijn 100% van mij want ik heb stiekem een vaderschapstest laten doen want ik werd panisch na het zien van de film "De passievrucht"
Weet je vriend wel dat je zo denkt over kinderen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wilde ik net posten!quote:
bij dezenquote:Op maandag 2 mei 2016 20:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die wilde ik net posten!
Vroeg me al af waarom die nog niet gepost was.
Ja ik lees die reactie (om 15:16 uur) daar ook dat zij een open relatie hadden, en dat Mattie het regelmatig met een ander deed. Dus de Privé van woensdag maar even afwachten.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Bizar verhaal, maar ik las in reacties op mediacourant (dat zij een open relatie hadden. Als dat was dan tsja...
Dus wellicht is zij gewoon net wat eerder met kinderen dan Mattie ?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja ik lees die reactie (om 15:16 uur) daar ook dat zij een open relatie hadden, en dat Mattie het regelmatig met een ander deed. Dus de Privé van woensdag maar even afwachten.
Als die relatie werkelijk zo open was, dan zou Mattie toch wel iets meer rekening hebben gehouden met de kans dat hij niet de vader was?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja ik lees die reactie (om 15:16 uur) daar ook dat zij een open relatie hadden, en dat Mattie het regelmatig met een ander deed. Dus de Privé van woensdag maar even afwachten.
Nou, hoe is Mattie er nu achtergekomen? Ik heb geen medicijnen gestudeerd maar wanneer gaat bloed met elkaar vergeleken worden?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als die relatie werkelijk zo open was, dan zou Mattie toch wel iets meer rekening hebben gehouden met de kans dat hij niet de vader was?
Eerlijkheid.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, hoe is Mattie er nu achtergekomen? Ik heb geen medicijnen gestudeerd maar wanneer gaat bloed met elkaar vergeleken worden?
- erfelijke aandoening
- vaderschapstest
- meer?
Kan ook nog op basis van uiterlijk zijn geweest.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, hoe is Mattie er nu achtergekomen? Ik heb geen medicijnen gestudeerd maar wanneer gaat bloed met elkaar vergeleken worden?
- erfelijke aandoening
- vaderschapstest
- meer?
Denk je niet dat hij dat dan in 3 seconden geweten had?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kan ook nog op basis van uiterlijk zijn geweest.
Je hebt open relaties en je hebt open open relaties.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:42 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:59 schreef agter het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij dat dan in 3 seconden geweten had?
Nee hoor.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het te vroeg om een gatenaam te verzinnen?
Maar weet Mattie dat? En zo nee, gaat een arts dat expliciet en indiscreet uitleggen?quote:Op maandag 2 mei 2016 21:03 schreef Aventura het volgende:
Als ik gok dan kan het uitgekomen zijn door bloedgroepen naast elkaar te leggen. Sommige combinaties 'kunnen' niet uitmonden in bepaalde bloedgroepen bij kinderen.
"Geen Mattie's meer"quote:Op maandag 2 mei 2016 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het te vroeg om een gatenaam te verzinnen?
Oh dus er is al bekend dat ze daadwerkelijk vreemdging om zwanger te worden?quote:Op maandag 2 mei 2016 20:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
bij dezen![]()
Ergens heb ik wel begrip voor Kirsten. Een kind willen kan zo diep gaan, daar zouden veel vrouwen alles voor over hebben. Wat niet wegneemt dat zo'n bedrog echt niet door de beugel kan.
Nee johquote:Op maandag 2 mei 2016 21:37 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Oh dus er is al bekend dat ze daadwerkelijk vreemdging om zwanger te worden?
Dat vraag ik me dus ook af.. Wellicht ook afhankelijk van of het indd nodig is. Lijkt me wel dat je het 'moet' vertellen als arts als er geen match is, maar als hij zegt 'oh de meiden hebben bloedtype X' en Mattie zegt 'hee ik heb Y', weet ik niet of de arts gaat zeggen 'huh dat kan niet!'quote:Op maandag 2 mei 2016 21:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar weet Mattie dat? En zo nee, gaat een arts dat expliciet en indiscreet uitleggen?
De gelovige is Wietze, toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 21:39 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nee joh.
Maar dus zo'n god gelovige heeft een open relatie?
Ja, dat werd hier gezegd. En er wordt hier ook gezegd dat ze een open relatie hadden?quote:
Zit alle mogelijke scenario's voor te stellen en het is allemaal even pijnlijk. Echt. Au.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af.. Wellicht ook afhankelijk van of het indd nodig is. Lijkt me wel dat je het 'moet' vertellen als arts als er geen match is, maar als hij zegt 'oh de meiden hebben bloedtype X' en Mattie zegt 'hee ik heb Y', weet ik niet of de arts gaat zeggen 'huh dat kan niet!'
Wytze is gelovig en gaat iedere zondag naar de kerk. Dat kan je makkelijk op google vinden.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:50 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ja, dat werd hier gezegd. En er wordt hier ook gezegd dat ze een open relatie hadden?
Maar stel dat ze inderdaad een open relatie hadden, dan is het toch alsnog geen stijl om op deze manier iemand te bedonderen. Alsof je een open relatie aangaat om kinderen buiten je partner om te verwekken. En hem in de waan laten dat hij de vader is.
welk fragment?quote:
Ik heb anders wel eens een gerucht gehoord dat er middelen zouden zijn om een zwangerschap te voorkomen.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:47 schreef Perrin het volgende:
Als die relatie werkelijk zo open was, dan zou Mattie toch wel iets meer rekening hebben gehouden met de kans dat hij niet de vader was?
Mijn kinderen zijn ook te vroeg geboren. Soms hebben die kindjes een bloedtransfusie nodig. Ze gaan dan een soort kruisproef doen, misschien hebben ze dat gedaan en bleken de kindjes niet moeders bloedgroep te hebben maar ook niet die van vader...quote:Op maandag 2 mei 2016 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
- erfelijke aandoening
- vaderschapstest
- meer?
Uiteraard. Maar als je al weet dat jij niet haar enige mattie bent én jullie hebben erg veel moeite om haar zwanger te krijgen en vervolgens is ze het dan simsalabim toch ineens..quote:Op maandag 2 mei 2016 22:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb anders wel eens een gerucht gehoord dat er middelen zouden zijn om een zwangerschap te voorkomen.
Het is niet zo dat kinderen altijd of de bloedgroep van de vader of van de moeder hebben, hè.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn ook te vroeg geboren. Soms hebben die kindjes een bloedtransfusie nodig. Ze gaan dan een soort kruisproef doen, misschien hebben ze dat gedaan en bleken de kindjes niet moeders bloedgroep te hebben maar ook niet die van vader...
Maar ze weten wel welk bloed er nodig is, en welke combi dan onmogelijk is als je a en b optelt.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is niet zo dat kinderen altijd of de bloedgroep van de vader of van de moeder hebben, hè.
is deze ellende toch nog ergens goed voor geweestquote:Op maandag 2 mei 2016 22:13 schreef amaranta het volgende:
Ik wist trouwens nooit wie nou Mattie was en wie Wietze.
Nu wel.
Daar had kirsten misschien ook wel last van.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:13 schreef amaranta het volgende:
Ik wist trouwens nooit wie nou Mattie was en wie Wietze.
Nu wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |