En als de onderhandelingen zijn afgelopen is er niets meer aan te doen en moeten we slikken.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat het gaat om lopende onderhandelingen. Als de driftkikkers van de SP en de miliegekkies van Greenpeace elke keer een hoop kabaal gaan maken, elke keer als er een artikeltje uitlekt, dan komen we nooit een stap verder. Bovendien wordt er dan een hoop heisa gemaakt om artikelen die het eindverdrag misschien niet eens gaan halen.
Hoe kom je erbij dat de EU werkloosheid als nadelig ziet?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou de EU er dan ooit mee akkoord gaan vraag ik me af.
Omdat het vreselijk slecht voor de economie is en bakken vol met geld kost.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de EU werkloosheid als nadelig ziet?
Dat lijkt mij niet. Er is genoeg ruimte om het verdrag te amenderen, lijkt mij.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En als de onderhandelingen zijn afgelopen is er niets meer aan te doen en moeten we slikken.
Hoe kom je bij het tegendeel?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de EU werkloosheid als nadelig ziet?
volledige werkgelegenheid lijkt mij juist helemaal slecht vanuit een werkgever bekeken. Krijg je allemaal werknemers die looneisen stellen en er nog mee weg komen ookquote:Op maandag 2 mei 2016 13:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Omdat het vreselijk slecht voor de economie is en bakken vol met geld kost.
Volledige werkgelegenheid bestaat dan ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:01 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
volledige werkgelegenheid lijkt mij juist helemaal slecht vanuit een werkgever bekeken. Krijg je allemaal werknemers die looneisen stellen en er nog mee weg komen ook
Wie betalen dat. Werknemers, terwijl werkgevers de vruchten plukkenquote:Op maandag 2 mei 2016 13:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Omdat het vreselijk slecht voor de economie is en bakken vol met geld kost.
Wel in de voormalige DDR. En het huidge 'participerende' Nederland. Al is het bloemetjes vouwen in de fabriekshal m.b.v. uitkering.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Volledige werkgelegenheid bestaat dan ook niet.
Wie betalen wat?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:02 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wie betalen dat. Werknemers, terwijl werkgevers de vruchten plukken
Dat hebben de reptillians hem ingefluisterd.quote:
Klopt, kan economisch ook helemaal niet. Maar het gaat om het puntquote:Op maandag 2 mei 2016 14:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Volledige werkgelegenheid bestaat dan ook niet.
Dan nog. Er is een enorm tekort aan docenten Duits bijvoorbeeld. Nog steeds verdienen die geen tonnen per jaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt, kan economisch ook helemaal niet. Maar het gaat om het punt
werkloosheid uitkeringen, terwijl die werkloosheid druk houdt op de lonen waar werkgevers gebaat bij zijn.quote:
En die werkgevers betalen dan weer de salarissen waarmee de werknemer zijn belastingen en premies mee betaalt.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
werkloosheid uitkeringen, terwijl die werkloosheid druk houdt op de lonen waar werkgevers gebaat bij zijn.
Plofkippen weg, daarvoor in de plaats met chloor besproeide steroïdekippen, één kilo voor 1¤quote:Op maandag 2 mei 2016 14:09 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Genetisch gemanipuleerd voedsel zonder dat het op het etiket hoeft te staan...
TTIP![]()
![]()
![]()
Massahysterie is van alle tijden.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Plofkippen weg, daarvoor in de plaats met chloor besproeide steroïdekippen, één kilo voor 1¤
Rare benadering,quote:Op maandag 2 mei 2016 12:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Greenpeace is kut, nu wil ik wel voor TTIP zijn.
Ik chargeer uiteraard, maar het is een feit dat de Amerikaanse voedingsmiddelenindustrie niet te vergelijken is met de Europese. Europeanen verbieden middelen, Amerikanen geloven heilig in gereguleerd gebruik van diezelfde middelen. Ben benieuwd hoe men dat euvel aan gaat pakken.quote:
Beetje de lijn KoosVogels ook.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:17 schreef LXIV het volgende:
Wat een smerige, bijna fascistoïde daad van Greenpeace. Onze -niet verkozen- EU-machthebbers hebben besloten dat deze verdragen waar alle Europeanen mee te maken krijgen, geheim dienen te blijven totdat ze ondertekend zijn. Dat zullen ze wel niet voor niets gedaan hebben!
Zoals Arnon Grunberg al zei: "Iedereen die kritiek heeft op de EU is een fascist en moet tegen de muur gezet worden"
De cd-speler is ook niet democratisch tot stand gebracht.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje de lijn KoosVogels ook.. Wie had dat nou verwacht?
Iets dat ondemocratisch tot stand wordt gebracht hoeft niet slecht te zijn.....
Plofkip ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De cd-speler is ook niet democratisch tot stand gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |