Natuurlijk, want achter je rug om is altijd beter dan gewoon direct zijnquote:Op maandag 2 mei 2016 14:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar altijd beter dan recht in je gezicht. Ik vind zwarte meiden overigens oprechter.
Het is nou niet zo dat negerinnen mij altijd uitlachen hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 15:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk, want achter je rug om is altijd beter dan gewoon direct zijn
het enige voordeel wat jij dan hebt is dat je je niet kut voelt omdat je niet direct in je gezicht afgewezen wordt
Niet als je veel poen en status geniet, dan blijven ze wel bij je. En als je een lange hebt (22cm+) is de kans ook vrij klein dat ze stiekem eens vreemd gaat.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Eens, Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen aandachts geile kanjerhoeren
quote:Op maandag 2 mei 2016 12:21 schreef Copycat het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn sletten, maar niet desperaat genoeg om TS van zijn maagdelijkheid af te helpen. De frustratie!
Wie is hij dan wat zijn zijn kunstjes?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:06 schreef Fatoeman het volgende:
TS'en die gebasht worden in r&p en het dan hier gaan proberen
Ik denk niet dat jij de aangewezen persoon bent om TS uit te lachen. Je wordt met die 2 andere mongolen al in 1 adem genoemdquote:Op maandag 2 mei 2016 16:06 schreef Fatoeman het volgende:
TS'en die gebasht worden in r&p en het dan hier gaan proberen
Zijn het nog steeds aandachtshoeren, maar ja... jij zou het ook niet weten, je hebt geen van beiden.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Niet als je veel poen en status geniet, dan blijven ze wel bij je. En als je een lange hebt (22cm+) is de kans ook vrij klein dat ze stiekem eens vreemd gaat.
Ik heb geen zelfmedelijden, maar ik zet hier gewoon even mijn verhaal neer voor julliequote:Op maandag 2 mei 2016 16:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij de aangewezen persoon bent om TS uit te lachen. Je wordt met die 2 andere mongolen al in 1 adem genoemd
Het verbaast me niets dat jij blauw haar hebt.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:33 schreef Magemelvin het volgende:
Lekker boeiend dat je vrouw een ander geneukt heeft. Als mijn vriendin een weekje met een andere man weg wil, mag dat.
Je zus heeft dit soort shit wellicht al veelvuldig zelf uitgehaald.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:35 schreef berko13 het volgende:
Heeft die vrouw in kwestie geen broer of vader? Zoiets aanvaard je toch niet als je zus of dochter dergelijke smerigheid uithaalt.
Zal mijn zus nooit doen. Nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |