Ben jij niet 30 onderhand? Nog altijd op fok iedere dag, 17 jarigen de les lezen. Alsof jij in een positie bent elitair te doen. Ga aub. Gaquote:Op maandag 2 mei 2016 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Jij past ook in dat rijtje inmiddels.
Ga aub aan jezelf werken, ik las dat je 17 bent? je bent nu al zo zuur als een deezertje man. Laat het niet zo ver komen.
Dit. Deze TS heeft voor geen enkele vrouw een positief woordje overquote:Op maandag 2 mei 2016 14:05 schreef Casiotone het volgende:
NL se vrouwen zijn sletten, buitenlandse vrouwen zijn gelukszoekers, en geen van alle willen ze TS. kkleven.
Ah weer een kloon die mij de les gaat lezenquote:Op maandag 2 mei 2016 14:02 schreef peteey het volgende:
[..]
Ben jij niet 30 onderhand? Nog altijd op fok iedere dag, 17 jarigen de les lezen. Alsof jij in een positie bent elitair te doen. Ga aub. Ga
Dat vind ik echt altijd zo sneuquote:Op maandag 2 mei 2016 14:06 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Zo doet ie dat altijd hier, klacht OP maken en dan verdwijnen.
Dit gaat dan wel gelijk erg verquote:Op maandag 2 mei 2016 14:09 schreef RamboDirk het volgende:
waarschijnlijk heeft ze het hele elftal al afgewerkt. En heeft ze Giel Beelen een rimjob gegeven terwijl hij aan de schijterij is. Zo'n type slet is het. En de appel valt niet ver van de boom, dus die tweeling zullen ook wel sletjes worden op termijn.
Maar de vrouwen waar je nu op valt hebben je toch ook nog geen aanleiding gegeven om aan te nemen dat zij je wel willen?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Het mag dan wel gedwongem zijn, maar achteraf ben ik er heel erg blij mee. NL vrouwen zijn doorgaans minder warm dan mijn soort vrouwen waar ik nu op val.
Ze staan zowiezo wat meer open voor andere mensen en dat spreekt me aan. Je krijgt ten minste nog een kans om ze te versieren, ookal zijn je looks iets minder. De nl vrouwen lachen je gelijk uit als je ze probeert te versieren.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:11 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Maar de vrouwen waar je nu op valt hebben je toch ook nog geen aanleiding gegeven om aan te nemen dat zij je wel willen?
Sowiesoquote:Op maandag 2 mei 2016 14:14 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ze staan zowiezo wat meer open voor andere mensen en dat spreekt me aan. Je krijgt ten minste nog een kans om ze te versieren, ookal zijn je looks iets minder. De nl vrouwen lachen je gelijk uit als je ze probeert te versieren.
Die zwartjes doen dat achteraf.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:14 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ze staan zowiezo wat meer open voor andere mensen en dat spreekt me aan. Je krijgt ten minste nog een kans om ze te versieren, ookal zijn je looks iets minder. De nl vrouwen lachen je gelijk uit als je ze probeert te versieren.
Zou kunnen, maar altijd beter dan recht in je gezicht. Ik vind zwarte meiden overigens oprechter.quote:
Fatoemanquote:Op maandag 2 mei 2016 14:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar altijd beter dan recht in je gezicht. Ik vind zwarte meiden overigens oprechter.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar heb je ook al daadwerkelijk positieve feedback gehad van donkere dames. Als ik je zo nu en dan zie posten heb ik het idee dat je ze eigenlijk niet eens tegenkomt, maar ze wel op een voetstuk plaatst. Dat is een recept voor falen als je kans dan uiteindelijk komt en dan moet je je straks weer op een andere groep richten.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:14 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik positieve feedback gehad. Heb weleens een gezellige dag gehad met zo een meid.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:45 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar heb je ook al daadwerkelijk positieve feedback gehad van donkere dames. Als ik je zo nu en dan zie posten heb ik het idee dat je ze eigenlijk niet eens tegenkomt, maar ze wel op een voetstuk plaatst. Dat is een recept voor falen als je kans dan uiteindelijk komt en dan moet je je straks weer op een andere groep richten.
Een gezellige dag met romantische interesse (van haar kant)?quote:Op maandag 2 mei 2016 14:49 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik positieve feedback gehad. Heb weleens een gezellige dag gehad met zo een meid.
Nee ze had geen interessequote:Op maandag 2 mei 2016 15:02 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Een gezellige dag met romantische interesse (van haar kant)?
Jaquote:Op maandag 2 mei 2016 15:02 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Een gezellige dag met romantische interesse (van haar kant)?
Stiekem vindt jij haar gewoon geilquote:Op maandag 2 mei 2016 15:09 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee ze had geen interesse
[ afbeelding ]
Smell you later!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |