desperaatquote:Op maandag 2 mei 2016 12:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zijn sletten desperaat dan? Juist niet toch, me dunkt?
Maar natuurlijk, met je gedwongen plan B want ze moeten je gewoon niet. En dat stoort je zo erg niet meer dat je te pas en te onpas moet melden hoe kut NL vrouwen zijnquote:Op maandag 2 mei 2016 12:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet meer, want ik ben buitengewoon gelukkig met mijn plan b
2 Posts eronder maar krijg de indruk dat dat een grapje was. Maar dan nog mag het wel gezegd worden.quote:
Inderdaad. Dat mag. Net zoals gezegd mag worden dat 'aardbei' niet rijmt op 'stroopwafel'.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:57 schreef Geert_Adolfs het volgende:
Maar dan nog mag het wel gezegd worden.
Het mag dan wel gedwongem zijn, maar achteraf ben ik er heel erg blij mee. NL vrouwen zijn doorgaans minder warm dan mijn soort vrouwen waar ik nu op val.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, met je gedwongen plan B want ze moeten je gewoon niet. En dat stoort je zo erg niet meer dat je te pas en te onpas moet melden hoe kut NL vrouwen zijn
Dat komt omdat niemand die van jouw wilt, vieze zotsquote:Op maandag 2 mei 2016 11:33 schreef Magemelvin het volgende:
Lekker boeiend dat je vrouw een ander geneukt heeft. Als mijn vriendin een weekje met een andere man weg wil, mag dat.
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:30 schreef Fatoeman het volgende:
Als ik syndroom was, zou ik ook maar voor een buitenlandse schone gaan
De overeenkomst tussen beide typen vrouwen is dat ze je allemaal niet moeten. Overigens, dat achteraf blij mee zijn.. Wat had je anders moeten zeggen? Ja nee achteraf vind ik zwartjes ook kut? Das pure cognitieve dissonantie wat je nu doet.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Het mag dan wel gedwongem zijn, maar achteraf ben ik er heel erg blij mee. NL vrouwen zijn doorgaans minder warm dan mijn soort vrouwen waar ik nu op val.
Steeds meer mensen gaan opzoek naar buitenlandse vrouwen, omdat de vrouwen hier echt niet te doen zijn. Zowel het uiterlijk als het innerlijk is slechtquote:
Dus jij denkt dat zwarte vrouwen mij ook niet moetenquote:Op maandag 2 mei 2016 13:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De overeenkomst tussen beide typen vrouwen is dat ze je allemaal niet moeten. Overigens, dat achteraf blij mee zijn.. Wat had je anders moeten zeggen? Ja nee achteraf vind ik zwartjes ook kut? Das pure cognitieve dissonantie wat je nu doet.
Draai het ff om.. ligt het aan de vrouwen of aan jullie knullen?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:41 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Steeds meer mensen gaan opzoek naar buitenlandse vrouwen, omdat de vrouwen hier echt niet te doen zijn. Zowel het uiterlijk als het innerlijk is slecht
De vrouwen, zowiezoquote:Op maandag 2 mei 2016 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Draai het ff om.. ligt het aan de vrouwen of aan jullie knullen?
Syndroom, deezertje en Fatoeman jaquote:Op maandag 2 mei 2016 13:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
syndroom en Deezertje met hun vrouwengezeik
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
syndroom en Deezertje met hun vrouwengezeik
Op fok zitten geen chicksquote:Op maandag 2 mei 2016 13:49 schreef Geert_Adolfs het volgende:
Niet op vrouwen zeiken in de hoop dat er ooit een fok chick iets met je wilfucking wanhopig.
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
De (ex)vriendin van Mattie is maar een 6je hoor.Ohhh zij. Ik heb dat net5 programma met hun nog gezien (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
) . Ze leek zo niet het type hiervoor. Je kan niemand vertrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |