quote:Op maandag 2 mei 2016 11:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
De (ex)vriendin van Mattie is maar een 6je hoor.Een 6je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat haalt ze niet, ze is niet lelijk, maar ik zou haar geen voldoende geven.
Kan ik me indenken.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:20 schreef SjefCock het volgende:
Wauw, die gozer houdt het nog netjes. Wat zou ik ongelooflijk boos zijn. Ik denk dat ik haar zonder pardon uit m'n huis zou trappen en al d'r spullen zou verbranden. Ga maar lekker bij die ander dan, kuthoer.
Goddomme.
Hahaha, ze willen je niet! En dat stoort je mateloosquote:
GMTA! nl vrouwen zijn sletten... Maar niet sletterig genoeg om TS te doen. Dan ben je toch giga mislukt.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:21 schreef Copycat het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn sletten, maar niet desperaat genoeg om TS van zijn maagdelijkheid af te helpen. De frustratie!
Wat ben jij een gemenerik buiten je subforum.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:21 schreef Copycat het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn sletten, maar niet desperaat genoeg om TS van zijn maagdelijkheid af te helpen. De frustratie!
Niet meer, want ik ben buitengewoon gelukkig met mijn plan bquote:Op maandag 2 mei 2016 12:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hahaha, ze willen je niet! En dat stoort je mateloos
Cognitieve dissonantie.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet meer, want ik ben buitengewoon gelukkig met mijn plan b
... welke?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:35 schreef Geert_Adolfs het volgende:
Wtf man die negers zorgen er ook echt voor
Regel er nou maar een, dan praten we verder.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:35 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Ik word nu gewoon gelukkig met een leuke donkere meid.
Dat is er dan - als dat inderdaad het geval is - waarschijnlijk ééntje.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:39 schreef Geert_Adolfs het volgende:
[..]
Er staat toch dat ze 2 donkere kindjes heeft, die dus.
Diequote:Op maandag 2 mei 2016 12:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Regel er nou maar een, dan praten we verder.
Waar staat dat?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:39 schreef Geert_Adolfs het volgende:
[..]
Er staat toch dat ze 2 donkere kindjes heeft, die dus.
Zijn sletten desperaat dan? Juist niet toch, me dunkt?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:21 schreef Copycat het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |