GMTA! nl vrouwen zijn sletten... Maar niet sletterig genoeg om TS te doen. Dan ben je toch giga mislukt.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:21 schreef Copycat het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn sletten, maar niet desperaat genoeg om TS van zijn maagdelijkheid af te helpen. De frustratie!
Wat ben jij een gemenerik buiten je subforum.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:21 schreef Copycat het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn sletten, maar niet desperaat genoeg om TS van zijn maagdelijkheid af te helpen. De frustratie!
Niet meer, want ik ben buitengewoon gelukkig met mijn plan bquote:Op maandag 2 mei 2016 12:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hahaha, ze willen je niet! En dat stoort je mateloos
Cognitieve dissonantie.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet meer, want ik ben buitengewoon gelukkig met mijn plan b
... welke?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:35 schreef Geert_Adolfs het volgende:
Wtf man die negers zorgen er ook echt voor
Regel er nou maar een, dan praten we verder.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:35 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Ik word nu gewoon gelukkig met een leuke donkere meid.
Dat is er dan - als dat inderdaad het geval is - waarschijnlijk ééntje.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:39 schreef Geert_Adolfs het volgende:
[..]
Er staat toch dat ze 2 donkere kindjes heeft, die dus.
Diequote:Op maandag 2 mei 2016 12:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Regel er nou maar een, dan praten we verder.
Waar staat dat?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:39 schreef Geert_Adolfs het volgende:
[..]
Er staat toch dat ze 2 donkere kindjes heeft, die dus.
Zijn sletten desperaat dan? Juist niet toch, me dunkt?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:21 schreef Copycat het volgende:
desperaatquote:Op maandag 2 mei 2016 12:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zijn sletten desperaat dan? Juist niet toch, me dunkt?
Maar natuurlijk, met je gedwongen plan B want ze moeten je gewoon niet. En dat stoort je zo erg niet meer dat je te pas en te onpas moet melden hoe kut NL vrouwen zijnquote:Op maandag 2 mei 2016 12:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet meer, want ik ben buitengewoon gelukkig met mijn plan b
2 Posts eronder maar krijg de indruk dat dat een grapje was. Maar dan nog mag het wel gezegd worden.quote:
Inderdaad. Dat mag. Net zoals gezegd mag worden dat 'aardbei' niet rijmt op 'stroopwafel'.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:57 schreef Geert_Adolfs het volgende:
Maar dan nog mag het wel gezegd worden.
Het mag dan wel gedwongem zijn, maar achteraf ben ik er heel erg blij mee. NL vrouwen zijn doorgaans minder warm dan mijn soort vrouwen waar ik nu op val.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, met je gedwongen plan B want ze moeten je gewoon niet. En dat stoort je zo erg niet meer dat je te pas en te onpas moet melden hoe kut NL vrouwen zijn
Dat komt omdat niemand die van jouw wilt, vieze zotsquote:Op maandag 2 mei 2016 11:33 schreef Magemelvin het volgende:
Lekker boeiend dat je vrouw een ander geneukt heeft. Als mijn vriendin een weekje met een andere man weg wil, mag dat.
quote:Op maandag 2 mei 2016 13:30 schreef Fatoeman het volgende:
Als ik syndroom was, zou ik ook maar voor een buitenlandse schone gaan
De overeenkomst tussen beide typen vrouwen is dat ze je allemaal niet moeten. Overigens, dat achteraf blij mee zijn.. Wat had je anders moeten zeggen? Ja nee achteraf vind ik zwartjes ook kut? Das pure cognitieve dissonantie wat je nu doet.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:22 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Het mag dan wel gedwongem zijn, maar achteraf ben ik er heel erg blij mee. NL vrouwen zijn doorgaans minder warm dan mijn soort vrouwen waar ik nu op val.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |