Ja weet het niet met Koeman, liever iemand met meer ervaring op het hoogste niveau ja. Droomopvolger is gewoon Thierry Henry, maar dat duurt nog wel een aantal jaar.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Löw zou ik wel eens bij een club willen zien ja, an sich na EK is hij op zich wel beetje klaar denk ik. Koeman zie ik niet echt bij een topclub eigenlijk.
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godver heb je die infertiele zandkip ook weerhou je bek geaborteerde korstige naakte molrat dat je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
hou je bek geaborteerde korstige naakte molrat dat je benthihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bergkamp zou wel cool zijn als assistent, maar die heeft onlangs aangegeven wel goed te zitten bij Ajax. Al hangt een en ander wel af van Frank.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja weet het niet met Koeman, liever iemand met meer ervaring op het hoogste niveau ja. Droomopvolger is gewoon Thierry Henry, maar dat duurt nog wel een aantal jaar.
TRquote:Op zondag 1 mei 2016 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
houd je gore bek toch een keer, hoop dat je van je fiets dondert
Ben nog steeds bezet.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Direct Ama gedmd voor afspraakje hihi
mislukte docentquote:Op zondag 1 mei 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR
Vind het sowieso kwalijk dat je dit post want ik ben te vroeg geboren en kan er niks aan doen dat ik down heb, gigantisch dik ben en eigenwijs en van mijn fiets kan vallen omdat ik te veel auto rijd zonder conditie te hebben
Is nog niet zeker. Zien we morgen. Maar nee, dat boeit mij persoonlijk geen zier, wellicht voor die Engelsen wat meer, maar Tottenham staat als club nog ver onder Arsenal.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bergkamp zou wel cool zijn als assistent, maar die heeft onlangs aangegeven wel goed te zitten bij Ajax. Al hangt een en ander wel af van Frank.
Denk dat het voor Arsenal nu toch wel meer pijn doet omdat Tottenham boven hun eindigt, niet?
TRquote:Op zondag 1 mei 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR
Vind het sowieso kwalijk dat je dit post want ik ben te vroeg geboren en kan er niks aan doen dat ik down heb, gigantisch dik ben en eigenwijs en van mijn fiets kan vallen omdat ik te veel auto rijd zonder conditie te hebben
Ik dacht echt choloquote:Op zondag 1 mei 2016 21:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
TR
ik weet heus wel dat je het stiekem over crip hebt
doet zo'n pijn zoiets hequote:Op zondag 1 mei 2016 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Probeerde alleen stoer te doen hoor
Gadver, snap wel waarom die collega haar niet zag staanquote:Op zondag 1 mei 2016 21:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee is echt ama
Dit is aber
[ afbeelding ]
hier lijkt ze nog gelukkigquote:Op zondag 1 mei 2016 21:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee is echt ama
Dit is aber
[ afbeelding ]
Haha echt he, kijk die neus en puntige knieen bah zegquote:Op zondag 1 mei 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gadver, snap wel waarom die collega haar niet zag staan
Vind eigenlijk dat er wel een schoonmaak nodig is bij Arsenal, als ze dit seizoen al niet bovenaan kunnen staanquote:Op zondag 1 mei 2016 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is nog niet zeker. Zien we morgen. Maar nee, dat boeit mij persoonlijk geen zier, wellicht voor die Engelsen wat meer, maar Tottenham staat als club nog ver onder Arsenal.
Team is wel een zooitje, dus kijk erg uit naar komende window.
Aber nog zien zitten?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Vandaag in de dierentuin geweest.... leuk he
heb je mmgy gezien AHahahahahahahahahahahahahahaahhahahahaquote:Op zondag 1 mei 2016 21:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Welke?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
nee, hij werkt toch in de AHquote:Op zondag 1 mei 2016 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je mmgy gezien AHahahahahahahahahahahahahahaahhahahaha
Jup, maar een club die 140.000 aan een kutspeler als Walcott geeft heeft geld als water. Het gaat mij vooral om aantrekken van spelers. Meer leiders, meer hardere spelers. Een topspits.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat er wel een schoonmaak nodig is bij Arsenal, als ze dit seizoen al niet bovenaan kunnen staan
En ik moet weten wie Teun is?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blijdorp, heb een abo, samen met Teun
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh... samen met mijn zoontje van 5
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga deze zomer naar de dierentuin in Amersfoort.
Ja Walcott zal wel gewoon moeten vertrekken, voldoet gewoon niet meer. Zie niet echt toppers naar Arsenal komen tenzij ze flinke salaris betalen. Eerder spelers die in toekomst topper kunnen wordenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jup, maar een club die 140.000 aan een kutspeler als Walcott geeft heeft geld als water. Het gaat mij vooral om aantrekken van spelers. Meer leiders, meer hardere spelers. Een topspits.
Heel veel spelers voldoen niet nee.
Volgens Wenger staan ze in de rij. Ik denk dat er genoeg spelers naar Arsenal willen, alleen wil Arsenal heel vaak die bedragen niet betalen. Ozil en Alexis zijn toch spelers van een behoorlijk kaliber, die komen niet zomaar en kunnen elders ook meer verdienen.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja Walcott zal wel gewoon moeten vertrekken, voldoet gewoon niet meer. Zie niet echt toppers naar Arsenal komen tenzij ze flinke salaris betalen. Eerder spelers die in toekomst topper kunnen worden
nee, ze staat op knappen, dat is wat andersquote:Op zondag 1 mei 2016 21:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
niet zo bescheiden, jij bent veel knapper ;D
Zou anders best een verademing zijn als jij het hoofd van Ken zou hebben in plaats van wat je nu hebt.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
plastic fantastic kop moet je toch niet willen man
je zou willen dat ze jouw hoofd in kwam balsemen.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd doe normaal man, dit doet pijnquote:Op zondag 1 mei 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou anders best een verademing zijn als jij het hoofd van Ken zou hebben in plaats van wat je nu hebt.
als ik money had had ik neuscorrectie laten doen en mn lippen laten fillenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je kan ook niks hebben zeg, ben je 3 maanden te laat geboren of zo?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd doe normaal man, dit doet pijn
ha haquote:Op zondag 1 mei 2016 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, ze staat op knappen, dat is wat anders
doe niet zo mal, dan blijf je bezig en het is nooit goedquote:Op zondag 1 mei 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
als ik money had had ik neuscorrectie laten doen en mn lippen laten fillen
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd doe normaal man, dit doet pijn
ik vergat te ademenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan ook niks hebben zeg, ben je 3 maanden te laat geboren of zo?
als je maar van je boobies afblijftquote:Op zondag 1 mei 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
als ik money had had ik neuscorrectie laten doen en mn lippen laten fillen
neequote:Op zondag 1 mei 2016 21:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
TRquote:Op zondag 1 mei 2016 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je mmgy gezien AHahahahahahahahahahahahahahaahhahahaha
heb je je dit maar laten wijsmaken?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe niet zo mal, dan blijf je bezig en het is nooit goed
nee jo. maar als ik echt rijk was zou ik wel meteen mn bellyfat laten wegzuigenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe niet zo mal, dan blijf je bezig en het is nooit goed
Zeker samen de pinda's slicen voor je het naar de apen gooitquote:Op zondag 1 mei 2016 21:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoezo, kon toch dat we een date hadden daar...
alleen je hoofd of ook je lichaam?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon graflelijk en heb het geaccepteerd
lijkt me zo leuk, hem als inner circle hebben, altijd op de hoogte van de bonus actiesquote:Op zondag 1 mei 2016 21:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker samen de pinda's slicen voor je het naar de apen gooit
jij weet toch... natuurlijk... al blijft het klotequote:Op zondag 1 mei 2016 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alleen je hoofd of ook je lichaam?
dat moeten meer mensen doenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon graflelijk en heb het geaccepteerd
oh ja datquote:Op zondag 1 mei 2016 21:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij weet toch... natuurlijk... al blijft het klote
Dan krijg je voor je verjaardag gewoon een rol met 35% stickersquote:Op zondag 1 mei 2016 21:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lijkt me zo leuk, hem als inner circle hebben, altijd op de hoogte van de bonus acties
george clooney nietquote:Op zondag 1 mei 2016 21:44 schreef Catkiller het volgende:
Als je oud bent ben je sowieso lelijk toch
wel als je nog leeftquote:Op zondag 1 mei 2016 21:44 schreef SideEffect het volgende:
welke kiezen jullie?
#wel4meivoormij of #geen4meivoormij
omg ik wilde dit net zeggen. Las het netquote:Op zondag 1 mei 2016 21:44 schreef SideEffect het volgende:
welke kiezen jullie?
Mannen rijpen als wijn zeggen ze tochquote:Op zondag 1 mei 2016 21:44 schreef Catkiller het volgende:
Als je oud bent ben je sowieso lelijk toch
Heb me er eigenlijk al een jaar of 5 niet meer aan gehouden ;squote:Op zondag 1 mei 2016 21:44 schreef SideEffect het volgende:
welke kiezen jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |