Ja weet het niet met Koeman, liever iemand met meer ervaring op het hoogste niveau ja. Droomopvolger is gewoon Thierry Henry, maar dat duurt nog wel een aantal jaar.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Löw zou ik wel eens bij een club willen zien ja, an sich na EK is hij op zich wel beetje klaar denk ik. Koeman zie ik niet echt bij een topclub eigenlijk.
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godver heb je die infertiele zandkip ook weerhou je bek geaborteerde korstige naakte molrat dat je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:24 schreef Crip het volgende:
[..]
hou je bek geaborteerde korstige naakte molrat dat je benthihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bergkamp zou wel cool zijn als assistent, maar die heeft onlangs aangegeven wel goed te zitten bij Ajax. Al hangt een en ander wel af van Frank.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja weet het niet met Koeman, liever iemand met meer ervaring op het hoogste niveau ja. Droomopvolger is gewoon Thierry Henry, maar dat duurt nog wel een aantal jaar.
TRquote:Op zondag 1 mei 2016 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
houd je gore bek toch een keer, hoop dat je van je fiets dondert
Ben nog steeds bezet.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Direct Ama gedmd voor afspraakje hihi
mislukte docentquote:Op zondag 1 mei 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR
Vind het sowieso kwalijk dat je dit post want ik ben te vroeg geboren en kan er niks aan doen dat ik down heb, gigantisch dik ben en eigenwijs en van mijn fiets kan vallen omdat ik te veel auto rijd zonder conditie te hebben
Is nog niet zeker. Zien we morgen. Maar nee, dat boeit mij persoonlijk geen zier, wellicht voor die Engelsen wat meer, maar Tottenham staat als club nog ver onder Arsenal.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bergkamp zou wel cool zijn als assistent, maar die heeft onlangs aangegeven wel goed te zitten bij Ajax. Al hangt een en ander wel af van Frank.
Denk dat het voor Arsenal nu toch wel meer pijn doet omdat Tottenham boven hun eindigt, niet?
TRquote:Op zondag 1 mei 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR
Vind het sowieso kwalijk dat je dit post want ik ben te vroeg geboren en kan er niks aan doen dat ik down heb, gigantisch dik ben en eigenwijs en van mijn fiets kan vallen omdat ik te veel auto rijd zonder conditie te hebben
Ik dacht echt choloquote:Op zondag 1 mei 2016 21:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
TR
ik weet heus wel dat je het stiekem over crip hebt
doet zo'n pijn zoiets hequote:Op zondag 1 mei 2016 21:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Probeerde alleen stoer te doen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |