Volgens Wenger staan ze in de rij. Ik denk dat er genoeg spelers naar Arsenal willen, alleen wil Arsenal heel vaak die bedragen niet betalen. Ozil en Alexis zijn toch spelers van een behoorlijk kaliber, die komen niet zomaar en kunnen elders ook meer verdienen.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja Walcott zal wel gewoon moeten vertrekken, voldoet gewoon niet meer. Zie niet echt toppers naar Arsenal komen tenzij ze flinke salaris betalen. Eerder spelers die in toekomst topper kunnen worden
nee, ze staat op knappen, dat is wat andersquote:Op zondag 1 mei 2016 21:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
niet zo bescheiden, jij bent veel knapper ;D
Zou anders best een verademing zijn als jij het hoofd van Ken zou hebben in plaats van wat je nu hebt.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
plastic fantastic kop moet je toch niet willen man
je zou willen dat ze jouw hoofd in kwam balsemen.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd doe normaal man, dit doet pijnquote:Op zondag 1 mei 2016 21:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou anders best een verademing zijn als jij het hoofd van Ken zou hebben in plaats van wat je nu hebt.
als ik money had had ik neuscorrectie laten doen en mn lippen laten fillenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je kan ook niks hebben zeg, ben je 3 maanden te laat geboren of zo?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd doe normaal man, dit doet pijn
ha haquote:Op zondag 1 mei 2016 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, ze staat op knappen, dat is wat anders
doe niet zo mal, dan blijf je bezig en het is nooit goedquote:Op zondag 1 mei 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
als ik money had had ik neuscorrectie laten doen en mn lippen laten fillen
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd doe normaal man, dit doet pijn
ik vergat te ademenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan ook niks hebben zeg, ben je 3 maanden te laat geboren of zo?
als je maar van je boobies afblijftquote:Op zondag 1 mei 2016 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
als ik money had had ik neuscorrectie laten doen en mn lippen laten fillen
neequote:Op zondag 1 mei 2016 21:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Vandaag in de dierentuin geweest.... leuk he
TRquote:Op zondag 1 mei 2016 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je mmgy gezien AHahahahahahahahahahahahahahaahhahahaha
heb je je dit maar laten wijsmaken?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe niet zo mal, dan blijf je bezig en het is nooit goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |