Gadver, snap wel waarom die collega haar niet zag staanquote:Op zondag 1 mei 2016 21:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee is echt ama
Dit is aber
[ afbeelding ]
hier lijkt ze nog gelukkigquote:Op zondag 1 mei 2016 21:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee is echt ama
Dit is aber
[ afbeelding ]
Haha echt he, kijk die neus en puntige knieen bah zegquote:Op zondag 1 mei 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gadver, snap wel waarom die collega haar niet zag staan
Vind eigenlijk dat er wel een schoonmaak nodig is bij Arsenal, als ze dit seizoen al niet bovenaan kunnen staanquote:Op zondag 1 mei 2016 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is nog niet zeker. Zien we morgen. Maar nee, dat boeit mij persoonlijk geen zier, wellicht voor die Engelsen wat meer, maar Tottenham staat als club nog ver onder Arsenal.
Team is wel een zooitje, dus kijk erg uit naar komende window.
Aber nog zien zitten?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Vandaag in de dierentuin geweest.... leuk he
heb je mmgy gezien AHahahahahahahahahahahahahahaahhahahahaquote:Op zondag 1 mei 2016 21:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Welke?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
nee, hij werkt toch in de AHquote:Op zondag 1 mei 2016 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
heb je mmgy gezien AHahahahahahahahahahahahahahaahhahahaha
Jup, maar een club die 140.000 aan een kutspeler als Walcott geeft heeft geld als water. Het gaat mij vooral om aantrekken van spelers. Meer leiders, meer hardere spelers. Een topspits.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat er wel een schoonmaak nodig is bij Arsenal, als ze dit seizoen al niet bovenaan kunnen staan
En ik moet weten wie Teun is?quote:Op zondag 1 mei 2016 21:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blijdorp, heb een abo, samen met Teun
Zoiets vermoedde ik al.quote:Op zondag 1 mei 2016 21:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh... samen met mijn zoontje van 5
quote:Op zondag 1 mei 2016 21:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga deze zomer naar de dierentuin in Amersfoort.
Ja Walcott zal wel gewoon moeten vertrekken, voldoet gewoon niet meer. Zie niet echt toppers naar Arsenal komen tenzij ze flinke salaris betalen. Eerder spelers die in toekomst topper kunnen wordenquote:Op zondag 1 mei 2016 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jup, maar een club die 140.000 aan een kutspeler als Walcott geeft heeft geld als water. Het gaat mij vooral om aantrekken van spelers. Meer leiders, meer hardere spelers. Een topspits.
Heel veel spelers voldoen niet nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |