faggotquote:Op zondag 1 mei 2016 17:39 schreef Rozevla het volgende:
In dit topic word gecared om roze vla
Roze vla
Lieve vla
Beste vla
Groetjes van vla
Ook eentje met zelfbevlekking?quote:
Waarom weer terug naar je oude UI?quote:
Volgens mij is hij nog een beetje mad van vannachtquote:
wat nu weerquote:Op zondag 1 mei 2016 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog een beetje mad van vannacht
Hij ging stoer praten dat ie stukken vlees bij een een chick onder haar top had gestopt ofzo. En toen reageerde mensen dat ze het triest van hem vonden. En toen probeerde hij zich nog te redden, dat ie er niet met trots op terugkijkt. Maar het was zoals gewoonlijk voor Braddie te laat om te herstellenquote:
In dit topic maakt hij zich weer beetje belachelijk en vlieg half KLB over hem heen.quote:
stukken vlees? lolquote:Op zondag 1 mei 2016 18:47 schreef Drug het volgende:
[..]
Hij ging stoer praten dat ie stukken vlees bij een een chick onder haar top had gestopt ofzo. En toen reageerde mensen dat ze het triest van hem vonden. En toen probeerde hij zich nog te redden, dat ie er niet met trots op terugkijkt. Maar het was zoals gewoonlijk voor Braddie te laat om te herstellen
Neequote:Op zondag 1 mei 2016 18:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tt is mooi man, nooit mee gemaakt zeker
Is het flikkertje Montelly.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik ken nog wel iemand in gym die ook een ban moet krijgen.
Neequote:
Gecondoleerdquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:14 schreef Catkiller het volgende:
Braddie kon niet meer lopen na zijn seks en Crip kon niet meer FOK!ken na haar seks. Zo gaat dat.
mn boi kon ook niet meer lopenquote:Op zondag 1 mei 2016 19:14 schreef Catkiller het volgende:
Braddie kon niet meer lopen na zijn seks en Crip kon niet meer FOK!ken na haar seks. Zo gaat dat.
hovj schatjequote:Op zondag 1 mei 2016 19:22 schreef Catkiller het volgende:
Oh dacht al wat is het leuk op FOK! vandaag maar die stinkende prof met zijn verheven vingertje was er niet.
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen vriendschappelijk, gewoon, gezellig enzo.
Ja, en het weer zat ook nog eens mee dus lekker buiten kunnen zitten. Ama mijn verwilderde tuin nog even laten zienquote:
Ah, leuk toch.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen vriendschappelijk, gewoon, gezellig enzo.
Geldt ook voor jou, met je lange mat.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:32 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou echt niemand hoeven zien hoor jullie zijn allemaal eng op jullie eigen manier.
Waar slaat dit nou weer op??!?!?!quote:Op zondag 1 mei 2016 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou, met je lange mat.
Heh waar moet je dan zolang heen?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd we moeten binnenkort ons huis uit doordat het aardbevingbestendig gemaakt moet worden
Rip zolderkamer voor 8 weken
Je mag wel bij mij komen wonen in de kelderquote:Op zondag 1 mei 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd we moeten binnenkort ons huis uit doordat het aardbevingbestendig gemaakt moet worden
haha kraakpandquote:Op zondag 1 mei 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Je punt is?quote:
Jup, vind het sowieso leuk om zo nu en dan met mensen van het forum af te spreken. Soms lastig qua afstand maar goed, het OV doet wonderen.quote:
Emmen - Rolde is maar een kut stukje.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, vind het sowieso leuk om zo nu en dan met mensen van het forum af te spreken. Soms lastig qua afstand maar goed, het OV doet wonderen.
Ja doeeeiquote:Op zondag 1 mei 2016 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen wonen in de kelder
Je krijgt dan een nieuwe (huur)woning toegewezen, wat nooit minder is dan je huidige woning. Dus dat bekijkende ga ik er alleen maar op vooruit tbhquote:
Deze snap ik niet...quote:Op zondag 1 mei 2016 19:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, begint met bon dus wel toepasselijk
Hey, nog een fanquote:
Klopt, maar ik ken ook mensen die in de randstad wonen waar ik wel eens mee afspreekquote:
Okéquote:Op zondag 1 mei 2016 19:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
want? ik zei alleen dat ie mad op jou was
Zehma high classquote:Op zondag 1 mei 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou alleen van lindt bonbons#extradik
Met extra romige vulling zekerquote:
En altijd eerst de lekkerste opeten.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou alleen van lindt bonbons#extradik
Hehequote:
Dat denk ik ook. Moeten we wel ff kijken wanneer we gaan, dan weet ik of ik ook zo'n kaartje moet halen i.v.m. ov. ^^quote:Op zondag 1 mei 2016 19:40 schreef Amarantha het volgende:
Haha Crip en ik samen gaat echt geniaal worden
Of juist niet, gezien smilie erachterquote:Op zondag 1 mei 2016 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen, is hij ook weer blij.
Ik heb vrijwel altijd wel tijd. Alleen money heb ik pas na eind mei.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Moeten we wel ff kijken wanneer we gaan, dan weet ik of ik ook zo'n kaartje moet halen i.v.m. ov. ^^
oke cool ik heb ook veel vrij tegenwoordig.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel altijd wel tijd. Alleen money heb ik pas na eind mei.
We moeten over een maand ofzo maar even een datum prikken ofzo. Misschien in juni of juli ofzoquote:Op zondag 1 mei 2016 19:45 schreef Crip het volgende:
[..]
oke cool ik heb ook veel vrij tegenwoordig.
Wat voor werk doe je eigenlijk Ama?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel altijd wel tijd. Alleen money heb ik pas na eind mei.
Hebben ze ze nog niet in de aanbieding bij de AH? Of is die actie nu net over?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:41 schreef Amarantha het volgende:
Beter komen die treinkaartjes binnenkort weer in de aanbieding, meteen even 3 stuks scoren.
ohquote:
Nu in de aanbieding heb ik niks aanquote:Op zondag 1 mei 2016 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben ze ze nog niet in de aanbieding bij de AH? Of is die actie nu net over?
[..]
oh
Ja dat is zo. Hema, Kruidvat, Blokkerquote:Op zondag 1 mei 2016 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu in de aanbieding heb ik niks aanik heb pas eind mei weer wat meer geld en ik wil er ook sowieso meteen 3 of zelfs 4. En sowieso zijn die dingen elke paar weken wel ergens in de aanbieding volgens mij
Aapjes genoeg hierquote:Op zondag 1 mei 2016 19:51 schreef Amarantha het volgende:
Deze zomer wat meer wegSowieso ook nog een dagje Amsterdam met mijn beste vriend. En dagje dierentuin met FOK!kers.
Goed dat je uit je isolement komt.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:51 schreef Amarantha het volgende:
Deze zomer wat meer wegSowieso ook nog een dagje Amsterdam met mijn beste vriend. En dagje dierentuin met FOK!kers.
Ik kan toch gratish reizenquote:Op zondag 1 mei 2016 19:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Handige site: http://www.treinreiziger.nl/reizen/kortingsacties
Relax. Ik alleen tussen Assen en Amersfoort met de kaart van mijn werkquote:
Ja een traject abonnement is wel ingewikkeldquote:Op zondag 1 mei 2016 20:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Relax. Ik alleen tussen Assen en Amersfoort met de kaart van mijn werkKomt soms handig uit maar wel lastig met uitchecken en inchecken met eigen kaart als ik verder moet dan dat.
jaquote:Op zondag 1 mei 2016 20:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben je nu de stukjes van je telefoon aan het schrapen?
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
in het geval van crip kan dat wel kloppen
die zuigt altijd aan de vingers van de getrouwde mannen die ze afpijpt op de parkeerplek in een poging de trouwringen te stelen
Mijn baas betaald voor de kaart, geen idee wat de meest goedkope optie is. Is idd kaart met een traject, ik mag daarop ook privéreizen maken. Daarbuiten echter niet omdat dat apart in rekening wordt gebracht.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja een traject abonnement is wel ingewikkeldMaa Assen en Amersfoort? Is dan een abonnement voor vrijreizen door heel Nederland niet goedkoper?
lollllllquote:Op zondag 1 mei 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Crip wat heb je gedaan dat deze boii zo mad is
[..]
Oeiquote:Op zondag 1 mei 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als een abonnement voor vrijreizen door heel Nederland goedkoper is zou ik dat wel aangeven. Alleen maar in jouw voordeelquote:Op zondag 1 mei 2016 20:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn baas betaald voor de kaart, geen idee wat de meest goedkope optie is. Is idd kaart met een traject, ik mag daarop ook privéreizen maken. Daarbuiten echter niet omdat dat apart in rekening wordt gebracht.
Ik betwijfel of dat goedkoper is en de optie wordt helaas ook niet geboden door het systeem. Ik heb de bedragen wel eens zien staan en traject Assen - Amersfoort kost volgens mij minder dan een vrijreizen variant. Maar kan het wel eens uit gaan zoeken, zaken willen immers nog wel eens wijzigen.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als een abonnement voor vrijreizen door heel Nederland goedkoper is zou ik dat wel aangeven. Alleen maar in jouw voordeel
Ja, mad zelfsquote:Op zondag 1 mei 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet hard lachen hieromhijs booossss
Kleine moeite:quote:Op zondag 1 mei 2016 20:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat goedkoper is en de optie wordt helaas ook niet geboden door het systeem. Ik heb de bedragen wel eens zien staan en traject Assen - Amersfoort kost volgens mij minder dan een vrijreizen variant. Maar kan het wel eens uit gaan zoeken, zaken willen immers nog wel eens wijzigen.
Gwn flipcover er bij die klapt ook prima.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet meer![]()
[..]
Kom net deze tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 mei 2016 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zei ssssst tegen mij maar in de SC wel praten :s
quote:Op zondag 1 mei 2016 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kleine moeite:
Onbeperkt reizen op een vast traject voor een vast bedrag.
2e klas ¤ 332,00 per maand bij een jaarabonnement
En vrijreizen ¤408,00. Dus helaas.
Vrijreizen was 2 jaar geleden nog iets van 350quote:Op zondag 1 mei 2016 20:17 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Maar idd, wat ik al vermoedde. Vrijreizen zou voor mij ideaal zijn, maak veel gebruik van OV en dan met name de trein.
Blijkbaar trokken ze er niet genoeg winst opquote:Op zondag 1 mei 2016 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vrijreizen was 2 jaar geleden nog iets van 350
Als je voor nou meer dan 70 euro per maand privé gebruikt kun je ook zeggen dat je 70 euro aan werk betaald voor een vrijreizen abo. win win
die met de berberaap vond ik persoonlijk treffender, had een wat subtiele hint van racismequote:Op zondag 1 mei 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Welkom in mijn topic.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
die met de berberaap vond ik persoonlijk treffender, had een wat subtiele hint van racisme
Waar heb jij al die tijd gezeten?quote:
Remmiequote:
Opsoquote:
Ewaquote:
Frass doet hard to get dus ik moet 'm niequote:Op zondag 1 mei 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Wanneer komt de xfrasschet baby? Snap je, xcachet + frass iksdee
Je moest dan ook naar Palermoquote:Op zondag 1 mei 2016 20:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Opso![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond Toscane niet zo lekker
quote:Op zondag 1 mei 2016 20:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Frass doet hard to get dus ik moet 'm nie
Met hard2get heb je wel beste haatseksquote:Op zondag 1 mei 2016 20:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Frass doet hard to get dus ik moet 'm nie
SORRYquote:
Als je weer in Grunna bent ontvoer ik jou wel even naar Palermo. Wat een sukkeltjes, die huftersquote:Op zondag 1 mei 2016 20:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
SORRY
Maar die die die hufters gingen naar Toscane en het viel tegen, vond ik
doe je daarom altijd zo hard2get tegen mij?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met hard2get heb je wel beste haatseks
Ik hoorde dat jij abs hebt en helemaal niet fat bentquote:Op zondag 1 mei 2016 20:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
doe je daarom altijd zo hard2get tegen mij?
haha goeie grapquote:Op zondag 1 mei 2016 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij abs hebt en helemaal niet fat bent![]()
En ja duuhhh
Moet ik ook maar eens hard 2 get gaan doenquote:Op zondag 1 mei 2016 20:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met hard2get heb je wel beste haatseks
quote:
Eet-meet beste meetquote:Op zondag 1 mei 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je weer in Grunna bent ontvoer ik jou wel even naar Palermo. Wat een sukkeltjes, die hufters
heb helemaal geen absquote:Op zondag 1 mei 2016 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij abs hebt en helemaal niet fat bent![]()
En ja duuhhh
Zitten verstopt onder een laagje vet tochquote:
Spekpackquote:Op zondag 1 mei 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zitten verstopt onder een laagje vet toch
Eerste die dit toegeeftquote:Op zondag 1 mei 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
Wrm ben ik zo goed in haat creëren, misschien toch wel die arabgenes.
xoxoquote:Op zondag 1 mei 2016 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerste die dit toegeeft
Bedankt Crip
ja zonder mijn laagje vet was ik ziekelijke ripped geweestquote:Op zondag 1 mei 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zitten verstopt onder een laagje vet toch
Geen idee, heb wel genoeg uitgegeven met koningsdag, vandaag en bevrijdingsfestival op komst. ..quote:Op zondag 1 mei 2016 20:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar ga je ajax kijken volgende week?
Wordt gekkenhuis.
Ooooh, dure maandquote:Op zondag 1 mei 2016 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel genoeg uitgegeven met koningsdag, vandaag en bevrijdingsfestival op komst. ..
Is het een blonde godquote:Op zondag 1 mei 2016 20:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Hij is wel erg hawt en kwam er zelf mee om volgende week af te spreken.
Idd, moet eigenlijk nog een maandje stufi erbij hebbenquote:Op zondag 1 mei 2016 20:47 schreef xcachet het volgende:
Geen idee, heb wel genoeg uitgegeven met koningsdag, vandaag en bevrijdingsfestival op komst. ..
Ooooh, dure maand
Frozenquote:Op zondag 1 mei 2016 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Idd, moet eigenlijk nog een maandje stufi erbij hebben
Studeer jij nog :ssssquote:Op zondag 1 mei 2016 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Als je dan maar wel al je katten bij mij haalt.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik neem TARDIS. als ik op m'n 27e een eenzame kattenvrouwtje blijk te worden
R u srs? Dacht namelijk dat jij allang klaar wasquote:Op zondag 1 mei 2016 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haags
[..]
Wat is daar mis mee :ssss
Jij bent toch mijn #1quote:Op zondag 1 mei 2016 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Als je dan maar wel al je katten bij mij haalt.
quote:Op zondag 1 mei 2016 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haags
[..]
Wat is daar mis mee :ssss
Nooit gehoord van mensen die doorstuderen :s?quote:Op zondag 1 mei 2016 20:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
R u srs? Dacht namelijk dat jij allang klaar was
[..]
Jij bent toch mijn #1![]()
![]()
Ga eens werken manquote:Op zondag 1 mei 2016 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja nee laat maar.quote:
friggin' liarquote:Op zondag 1 mei 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nooit gehoord van mensen die doorstuderen :s?
Heb je back broquote:Op zondag 1 mei 2016 20:53 schreef HPLC het volgende:
Ben ik dan de enige die nog nooit een Maurivlog heeft aangeklikt?
Ja omdat je niet cool bent. Ouwe sufkut.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:53 schreef HPLC het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2016 20:53 schreef HPLC het volgende:
Heb een 7 op jou gehaald, we willen beiden daten in snijkamer en we kijken beiden niet naar maurivlog. Dit kan maar 1 ding betekenen.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:53 schreef HPLC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet eens wie het isquote:Op zondag 1 mei 2016 20:53 schreef HPLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |