Als een abonnement voor vrijreizen door heel Nederland goedkoper is zou ik dat wel aangeven. Alleen maar in jouw voordeelquote:Op zondag 1 mei 2016 20:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Mijn baas betaald voor de kaart, geen idee wat de meest goedkope optie is. Is idd kaart met een traject, ik mag daarop ook privéreizen maken. Daarbuiten echter niet omdat dat apart in rekening wordt gebracht.
Ik betwijfel of dat goedkoper is en de optie wordt helaas ook niet geboden door het systeem. Ik heb de bedragen wel eens zien staan en traject Assen - Amersfoort kost volgens mij minder dan een vrijreizen variant. Maar kan het wel eens uit gaan zoeken, zaken willen immers nog wel eens wijzigen.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als een abonnement voor vrijreizen door heel Nederland goedkoper is zou ik dat wel aangeven. Alleen maar in jouw voordeel
Ja, mad zelfsquote:Op zondag 1 mei 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet hard lachen hieromhijs booossss
Kleine moeite:quote:Op zondag 1 mei 2016 20:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat goedkoper is en de optie wordt helaas ook niet geboden door het systeem. Ik heb de bedragen wel eens zien staan en traject Assen - Amersfoort kost volgens mij minder dan een vrijreizen variant. Maar kan het wel eens uit gaan zoeken, zaken willen immers nog wel eens wijzigen.
Gwn flipcover er bij die klapt ook prima.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet meer![]()
[..]
Kom net deze tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 mei 2016 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zei ssssst tegen mij maar in de SC wel praten :s
quote:Op zondag 1 mei 2016 20:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kleine moeite:
Onbeperkt reizen op een vast traject voor een vast bedrag.
2e klas ¤ 332,00 per maand bij een jaarabonnement
En vrijreizen ¤408,00. Dus helaas.
Vrijreizen was 2 jaar geleden nog iets van 350quote:Op zondag 1 mei 2016 20:17 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Maar idd, wat ik al vermoedde. Vrijreizen zou voor mij ideaal zijn, maak veel gebruik van OV en dan met name de trein.
Blijkbaar trokken ze er niet genoeg winst opquote:Op zondag 1 mei 2016 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vrijreizen was 2 jaar geleden nog iets van 350
Als je voor nou meer dan 70 euro per maand privé gebruikt kun je ook zeggen dat je 70 euro aan werk betaald voor een vrijreizen abo. win win
die met de berberaap vond ik persoonlijk treffender, had een wat subtiele hint van racismequote:Op zondag 1 mei 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Crip wat heb je gedaan dat deze boii zo mad is
[..]
Welkom in mijn topic.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
die met de berberaap vond ik persoonlijk treffender, had een wat subtiele hint van racisme
Waar heb jij al die tijd gezeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |