Hey, nog een fanquote:
Klopt, maar ik ken ook mensen die in de randstad wonen waar ik wel eens mee afspreekquote:
Okéquote:Op zondag 1 mei 2016 19:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
want? ik zei alleen dat ie mad op jou was
Zehma high classquote:Op zondag 1 mei 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou alleen van lindt bonbons#extradik
Met extra romige vulling zekerquote:
En altijd eerst de lekkerste opeten.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou alleen van lindt bonbons#extradik
Hehequote:
Dat denk ik ook. Moeten we wel ff kijken wanneer we gaan, dan weet ik of ik ook zo'n kaartje moet halen i.v.m. ov. ^^quote:Op zondag 1 mei 2016 19:40 schreef Amarantha het volgende:
Haha Crip en ik samen gaat echt geniaal worden
Of juist niet, gezien smilie erachterquote:Op zondag 1 mei 2016 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen, is hij ook weer blij.
Ik heb vrijwel altijd wel tijd. Alleen money heb ik pas na eind mei.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Moeten we wel ff kijken wanneer we gaan, dan weet ik of ik ook zo'n kaartje moet halen i.v.m. ov. ^^
oke cool ik heb ook veel vrij tegenwoordig.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel altijd wel tijd. Alleen money heb ik pas na eind mei.
We moeten over een maand ofzo maar even een datum prikken ofzo. Misschien in juni of juli ofzoquote:Op zondag 1 mei 2016 19:45 schreef Crip het volgende:
[..]
oke cool ik heb ook veel vrij tegenwoordig.
Wat voor werk doe je eigenlijk Ama?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel altijd wel tijd. Alleen money heb ik pas na eind mei.
Hebben ze ze nog niet in de aanbieding bij de AH? Of is die actie nu net over?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:41 schreef Amarantha het volgende:
Beter komen die treinkaartjes binnenkort weer in de aanbieding, meteen even 3 stuks scoren.
ohquote:
Nu in de aanbieding heb ik niks aanquote:Op zondag 1 mei 2016 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben ze ze nog niet in de aanbieding bij de AH? Of is die actie nu net over?
[..]
oh
Ja dat is zo. Hema, Kruidvat, Blokkerquote:Op zondag 1 mei 2016 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu in de aanbieding heb ik niks aanik heb pas eind mei weer wat meer geld en ik wil er ook sowieso meteen 3 of zelfs 4. En sowieso zijn die dingen elke paar weken wel ergens in de aanbieding volgens mij
Aapjes genoeg hierquote:Op zondag 1 mei 2016 19:51 schreef Amarantha het volgende:
Deze zomer wat meer wegSowieso ook nog een dagje Amsterdam met mijn beste vriend. En dagje dierentuin met FOK!kers.
Goed dat je uit je isolement komt.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:51 schreef Amarantha het volgende:
Deze zomer wat meer wegSowieso ook nog een dagje Amsterdam met mijn beste vriend. En dagje dierentuin met FOK!kers.
Ik kan toch gratish reizenquote:Op zondag 1 mei 2016 19:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Handige site: http://www.treinreiziger.nl/reizen/kortingsacties
Relax. Ik alleen tussen Assen en Amersfoort met de kaart van mijn werkquote:
Ja een traject abonnement is wel ingewikkeldquote:Op zondag 1 mei 2016 20:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Relax. Ik alleen tussen Assen en Amersfoort met de kaart van mijn werkKomt soms handig uit maar wel lastig met uitchecken en inchecken met eigen kaart als ik verder moet dan dat.
jaquote:Op zondag 1 mei 2016 20:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben je nu de stukjes van je telefoon aan het schrapen?
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
in het geval van crip kan dat wel kloppen
die zuigt altijd aan de vingers van de getrouwde mannen die ze afpijpt op de parkeerplek in een poging de trouwringen te stelen
Mijn baas betaald voor de kaart, geen idee wat de meest goedkope optie is. Is idd kaart met een traject, ik mag daarop ook privéreizen maken. Daarbuiten echter niet omdat dat apart in rekening wordt gebracht.quote:Op zondag 1 mei 2016 20:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja een traject abonnement is wel ingewikkeldMaa Assen en Amersfoort? Is dan een abonnement voor vrijreizen door heel Nederland niet goedkoper?
lollllllquote:Op zondag 1 mei 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Crip wat heb je gedaan dat deze boii zo mad is
[..]
Oeiquote:Op zondag 1 mei 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Crip wat heb je gedaan dat deze boii zo mad is
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |