faggotquote:Op zondag 1 mei 2016 17:39 schreef Rozevla het volgende:
In dit topic word gecared om roze vla
Roze vla
Lieve vla
Beste vla
Groetjes van vla
Ook eentje met zelfbevlekking?quote:
Waarom weer terug naar je oude UI?quote:
Volgens mij is hij nog een beetje mad van vannachtquote:
wat nu weerquote:Op zondag 1 mei 2016 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog een beetje mad van vannacht
Hij ging stoer praten dat ie stukken vlees bij een een chick onder haar top had gestopt ofzo. En toen reageerde mensen dat ze het triest van hem vonden. En toen probeerde hij zich nog te redden, dat ie er niet met trots op terugkijkt. Maar het was zoals gewoonlijk voor Braddie te laat om te herstellenquote:
In dit topic maakt hij zich weer beetje belachelijk en vlieg half KLB over hem heen.quote:
stukken vlees? lolquote:Op zondag 1 mei 2016 18:47 schreef Drug het volgende:
[..]
Hij ging stoer praten dat ie stukken vlees bij een een chick onder haar top had gestopt ofzo. En toen reageerde mensen dat ze het triest van hem vonden. En toen probeerde hij zich nog te redden, dat ie er niet met trots op terugkijkt. Maar het was zoals gewoonlijk voor Braddie te laat om te herstellen
Neequote:Op zondag 1 mei 2016 18:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tt is mooi man, nooit mee gemaakt zeker
Is het flikkertje Montelly.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:55 schreef Catkiller het volgende:
Ik ken nog wel iemand in gym die ook een ban moet krijgen.
Neequote:
Gecondoleerdquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:14 schreef Catkiller het volgende:
Braddie kon niet meer lopen na zijn seks en Crip kon niet meer FOK!ken na haar seks. Zo gaat dat.
mn boi kon ook niet meer lopenquote:Op zondag 1 mei 2016 19:14 schreef Catkiller het volgende:
Braddie kon niet meer lopen na zijn seks en Crip kon niet meer FOK!ken na haar seks. Zo gaat dat.
hovj schatjequote:Op zondag 1 mei 2016 19:22 schreef Catkiller het volgende:
Oh dacht al wat is het leuk op FOK! vandaag maar die stinkende prof met zijn verheven vingertje was er niet.
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen vriendschappelijk, gewoon, gezellig enzo.
Ja, en het weer zat ook nog eens mee dus lekker buiten kunnen zitten. Ama mijn verwilderde tuin nog even laten zienquote:
Ah, leuk toch.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Alleen vriendschappelijk, gewoon, gezellig enzo.
Geldt ook voor jou, met je lange mat.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:32 schreef Catkiller het volgende:
Ik zou echt niemand hoeven zien hoor jullie zijn allemaal eng op jullie eigen manier.
Waar slaat dit nou weer op??!?!?!quote:Op zondag 1 mei 2016 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou, met je lange mat.
Heh waar moet je dan zolang heen?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd we moeten binnenkort ons huis uit doordat het aardbevingbestendig gemaakt moet worden
Rip zolderkamer voor 8 weken
Je mag wel bij mij komen wonen in de kelderquote:Op zondag 1 mei 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd we moeten binnenkort ons huis uit doordat het aardbevingbestendig gemaakt moet worden
haha kraakpandquote:Op zondag 1 mei 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Je punt is?quote:
Jup, vind het sowieso leuk om zo nu en dan met mensen van het forum af te spreken. Soms lastig qua afstand maar goed, het OV doet wonderen.quote:
Emmen - Rolde is maar een kut stukje.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, vind het sowieso leuk om zo nu en dan met mensen van het forum af te spreken. Soms lastig qua afstand maar goed, het OV doet wonderen.
Ja doeeeiquote:Op zondag 1 mei 2016 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen wonen in de kelder
Je krijgt dan een nieuwe (huur)woning toegewezen, wat nooit minder is dan je huidige woning. Dus dat bekijkende ga ik er alleen maar op vooruit tbhquote:
Deze snap ik niet...quote:Op zondag 1 mei 2016 19:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, begint met bon dus wel toepasselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |