Wat aardig van jou.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV mag er van mij in de tweede helft wel 5 maken
Van mij ook wel. Als cambuur er ook 5 maaktquote:Op zondag 1 mei 2016 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Van mij ook wel, kampioen worden ze toch niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als Ajax er dan ook nog 5 bij maakt en niks tegen krijgt mag dat van mij.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jinxquote:Op zondag 1 mei 2016 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben wel een goed mensquote:
Laten we dát dan even niet doen.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van mij ook wel. Als cambuur er ook 5 maakt
Er is nog niks beslist he.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Van mij ook wel, kampioen worden ze toch niet.
Hier ben ik het wel mee eensquote:
Dit zie ik niet meer gebeuren.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
Janssen nog ff 16 goals maken dit seizoen voor een eredivisierecord.
Toine is ook opdreef met zijn oprechte vraag wie er momenteel het gelukkigst is, Cocu of De Boerquote:
Ooh fuck, die bedoelde ik ookquote:Op zondag 1 mei 2016 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toine is ook opdreef met zijn oprechte vraag wie er momenteel het gelukkigst is, Cocu of De Boer
Archie Thompson scoorde er ooit 13 in 1 wedstrijd.quote:
31-0quote:Op zondag 1 mei 2016 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Archie Thompson scoorde er ooit 13 in 1 wedstrijd.
PSV is jaloers.quote:
Ik had nog zo gezegd kies nou voor Heracles-adoquote:Op zondag 1 mei 2016 15:34 schreef Scrummie het volgende:
Beetje zowel de eerste helft als tweede helft starten met Ajax. Zegt weer genoeg, Fox.
we zijn gewoon de grootste, kut voor jequote:Op zondag 1 mei 2016 15:34 schreef Scrummie het volgende:
Beetje zowel de eerste helft als tweede helft starten met Ajax. Zegt weer genoeg, Fox.
Nou.. Als PSV ooit in de competitie met 31-0 wint komen er zoveel onderzoeken en alles naar matchfixing dat je daar niet blij van wordtquote:
Huulnquote:Op zondag 1 mei 2016 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als PSV vandaag ook 31 goals maakt. Cambuur maakt er dan natuurlijk 28.
Wat is dit voor ongelofelijk dom gelul?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou.. Als PSV ooit in de competitie met 31-0 wint komen er zoveel onderzoeken en alles naar matchfixing dat je daar niet blij van wordt
Kom op, 31-0 in de Eredivisie. Dat is verdachter dan de 7-1 waardoor ajax niet doorging in de EL of wat was hetquote:
Roda scoorde al hoor.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
Het duurt weer even na de aftrap voordat de goals vallen.
Ja, maar om 14:30 duurde het ook een hele tijd voordat er gescoord werd op 1 na.quote:
Bedankt voor deze nadere toelichting van je verder al zeer zinnige wat als scenarioquote:Op zondag 1 mei 2016 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom op, 31-0 in de Eredivisie. Dat is verdachter dan de 7-1 waardoor ajax niet doorging in de EL of wat was het
idd en dan Pereiro op het middenveld.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maher wisselen aub, breng Lestienne maar.
Precies, dom gelul dus. Wat een gezwets over iets wat totaal niet relevant is.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom op, 31-0 in de Eredivisie. Dat is verdachter dan de 7-1 waardoor ajax niet doorging in de EL of wat was het
Wie?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het schijnt dat die man ooit mod was hier.
Laten we praten over weddenschappen die mensen niet nakomen.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies, dom gelul dus. Wat een gezwets over iets wat totaal niet relevant is.
Dit!quote:Op zondag 1 mei 2016 15:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weg kans op play offs. Hup Heerenveen.
Meesterzet van Cocu.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat spelen Narsingh en Maher dramatisch zeg.
Gras is groen.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat spelen Narsingh en Maher dramatisch zeg.
Vandaag precies 5 seconde geleden boeide jouw post mijn geen reet.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
Vandaag 91 jaar geleden is Barcelona Sporting Club uit Ecuador opgericht.
daar was ik niet bijquote:Op zondag 1 mei 2016 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
Vandaag 91 jaar geleden is Barcelona Sporting Club uit Ecuador opgericht.
PSV verliest niet vandaag de titel hoor. Dat deden ze al in het eerste duel.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Slechtste aanname van De Jong uit z'n carrière, en wel in deze wedstrijd
Mijnquote:Op zondag 1 mei 2016 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag precies 5 seconde geleden boeide jouw post mijn geen reet.
De Makkeliepenalty heeft ook genoeg ellende veroorzaaktquote:Op zondag 1 mei 2016 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PSV verliest niet vandaag de titel hoor. Dat deden ze al in het eerste duel.
HANSEN MET DE HAK.
De mooiste goal van het jaarquote:Op zondag 1 mei 2016 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PSV verliest niet vandaag de titel hoor. Dat deden ze al in het eerste duel.
HANSEN MET DE HAK.
Ik zou nooit zeggen dat het een grapje was. Dit was serieus.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey kijk, Opperkleurder probeert een grapje.
met links kon hij bijna niet andersquote:
Succes.quote:
idd. az heeft een veeeel beter doelsaldo dan heraclesquote:Op zondag 1 mei 2016 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar mag het van mij wel 0-0 blijven.
Wisselen voor Bazoerquote:
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag precies 5 seconde geleden boeide jouw post mijn geen reet.
Ajax is dan ook totaal nietszeggendquote:Op zondag 1 mei 2016 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Die schakelmomenten naar Ajax zijn keer op keer volledig nietszeggend
Dat is altijd met Ajax.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Die schakelmomenten naar Ajax zijn keer op keer volledig nietszeggend
quote:
Nope.quote:
De politie mag wel wat meer personeel aannemen dan.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:50 schreef opperkleurder het volgende:
Drie Rotterdamse clubs volgend jaar. Leuk hoor.
Snickermanquote:
Ja die 5 supporters van Excelsior hebben ze echt niet in de hand...quote:Op zondag 1 mei 2016 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De politie mag wel wat meer personeel aannemen dan.
Die keeper gaat nog wel een eigen doelpunt maken ja.quote:
Ja, maar jammer nu.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:51 schreef GGMM het volgende:
Het zou toch wat zijn als Ajax 1-1 speelt en PSV 3-3.
Toch?
+52 voor PSV en +57 voor Ajax.quote:
Hansen de beste!!quote:Op zondag 1 mei 2016 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een keepers zijn er toch ook in de Eredivisie
quote:
Maar hij maakt 'm, dus nu kan PSV 3 ton vragenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:54 schreef Zorro het volgende:
Maher
Als ie hem opzijlegt is het zeker een doelpunt, nu loopt hij risico want veel lastiger. Ego.
Dat is wel relevantquote:Op zondag 1 mei 2016 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Twente gaat zo scoren, Ziyech scoort altijd
Al weken.quote:
dan zou hij 32 doelpunten hebbenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Twente gaat zo scoren, Ziyech scoort altijd
*komt tekortquote:Op zondag 1 mei 2016 15:55 schreef Ferdii het volgende:
Waarom is Klaassen uit vorm als je hem het hardst nodig hebt
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
Ik moet pissen, maar ik ben bang dat Twente dan scoort.
Gewoon gaan.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gehoord dat je van plas ophouden een verhoogde kans op blaaskanker hebt .quote:Op zondag 1 mei 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
Beter dan Klaassenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik neem mijn eerdere post over Serero terug, hij speelt prima.
10-2 incomingquote:
Er staat nog steeds niemand meer gelijk.quote:
De derde keer op rij dat Ajax geholpen wordt door het scheidsrechterskorps.quote:
Dit soort reactiesquote:Op zondag 1 mei 2016 16:00 schreef eight het volgende:
[..]
De derde keer op rij dat Ajax geholpen wordt door het scheidsrechterskorps.
Linksom of rechtsom, Ajax MOET kampioen worden.
Pisvee supporter gespotquote:Op zondag 1 mei 2016 16:00 schreef eight het volgende:
[..]
Oh leuk, Eight is er ook weer met zijn gejanktquote:Op zondag 1 mei 2016 16:00 schreef eight het volgende:
[..]
Haha haha hahahhahaha hahahaha hahahhahahaquote:Op zondag 1 mei 2016 16:00 schreef eight het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2016 16:00 schreef eight het volgende:
[..]
Boehoehoehoequote:Op zondag 1 mei 2016 16:00 schreef eight het volgende:
[..]
De beste club van Nederland supporteren, lekker makkelijkquote:
Ze waarderen je geld niet...quote:Op zondag 1 mei 2016 16:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
Godverdomde kut foxsports heeft me eruit gegooid.
KNJBquote:Op zondag 1 mei 2016 16:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
Godverdomde kut foxsports heeft me eruit gegooid.
Waarom makkelijk?quote:Op zondag 1 mei 2016 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De beste club van Nederland supporteren, lekker makkelijk
Omdat ze het beste zijn. Duh.quote:
graafschapquote:Op zondag 1 mei 2016 16:05 schreef timmmmm het volgende:
Wie wordt erger vernederd, Graafschap of Cambuur?
Dan komt zo meteen de keeper erin die onder Nienhuis in de pikorde staatquote:
Cambuur had allang voor moeten staan tegen dat provincie clubjequote:Op zondag 1 mei 2016 16:05 schreef timmmmm het volgende:
Wie wordt erger vernederd, Graafschap of Cambuur?
Nee, ze hebben al 3 keer gewisseld.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan komt zo meteen de keeper erin die onder Nienhuis in de pikorde staat
Ergo nog 2 goals voor PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |