Wat aardig van jou.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV mag er van mij in de tweede helft wel 5 maken
Van mij ook wel. Als cambuur er ook 5 maaktquote:Op zondag 1 mei 2016 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Van mij ook wel, kampioen worden ze toch niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als Ajax er dan ook nog 5 bij maakt en niks tegen krijgt mag dat van mij.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jinxquote:Op zondag 1 mei 2016 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben wel een goed mensquote:
Laten we dát dan even niet doen.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van mij ook wel. Als cambuur er ook 5 maakt
Er is nog niks beslist he.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Van mij ook wel, kampioen worden ze toch niet.
Hier ben ik het wel mee eensquote:
Dit zie ik niet meer gebeuren.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
Janssen nog ff 16 goals maken dit seizoen voor een eredivisierecord.
Toine is ook opdreef met zijn oprechte vraag wie er momenteel het gelukkigst is, Cocu of De Boerquote:
Ooh fuck, die bedoelde ik ookquote:Op zondag 1 mei 2016 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toine is ook opdreef met zijn oprechte vraag wie er momenteel het gelukkigst is, Cocu of De Boer
Archie Thompson scoorde er ooit 13 in 1 wedstrijd.quote:
31-0quote:Op zondag 1 mei 2016 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Archie Thompson scoorde er ooit 13 in 1 wedstrijd.
PSV is jaloers.quote:
Ik had nog zo gezegd kies nou voor Heracles-adoquote:Op zondag 1 mei 2016 15:34 schreef Scrummie het volgende:
Beetje zowel de eerste helft als tweede helft starten met Ajax. Zegt weer genoeg, Fox.
we zijn gewoon de grootste, kut voor jequote:Op zondag 1 mei 2016 15:34 schreef Scrummie het volgende:
Beetje zowel de eerste helft als tweede helft starten met Ajax. Zegt weer genoeg, Fox.
Nou.. Als PSV ooit in de competitie met 31-0 wint komen er zoveel onderzoeken en alles naar matchfixing dat je daar niet blij van wordtquote:
Huulnquote:Op zondag 1 mei 2016 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als PSV vandaag ook 31 goals maakt. Cambuur maakt er dan natuurlijk 28.
Wat is dit voor ongelofelijk dom gelul?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou.. Als PSV ooit in de competitie met 31-0 wint komen er zoveel onderzoeken en alles naar matchfixing dat je daar niet blij van wordt
Kom op, 31-0 in de Eredivisie. Dat is verdachter dan de 7-1 waardoor ajax niet doorging in de EL of wat was hetquote:
Roda scoorde al hoor.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
Het duurt weer even na de aftrap voordat de goals vallen.
Ja, maar om 14:30 duurde het ook een hele tijd voordat er gescoord werd op 1 na.quote:
Bedankt voor deze nadere toelichting van je verder al zeer zinnige wat als scenarioquote:Op zondag 1 mei 2016 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom op, 31-0 in de Eredivisie. Dat is verdachter dan de 7-1 waardoor ajax niet doorging in de EL of wat was het
idd en dan Pereiro op het middenveld.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maher wisselen aub, breng Lestienne maar.
Precies, dom gelul dus. Wat een gezwets over iets wat totaal niet relevant is.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom op, 31-0 in de Eredivisie. Dat is verdachter dan de 7-1 waardoor ajax niet doorging in de EL of wat was het
Wie?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het schijnt dat die man ooit mod was hier.
Laten we praten over weddenschappen die mensen niet nakomen.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies, dom gelul dus. Wat een gezwets over iets wat totaal niet relevant is.
Dit!quote:Op zondag 1 mei 2016 15:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weg kans op play offs. Hup Heerenveen.
Meesterzet van Cocu.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat spelen Narsingh en Maher dramatisch zeg.
Gras is groen.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat spelen Narsingh en Maher dramatisch zeg.
Vandaag precies 5 seconde geleden boeide jouw post mijn geen reet.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
Vandaag 91 jaar geleden is Barcelona Sporting Club uit Ecuador opgericht.
daar was ik niet bijquote:Op zondag 1 mei 2016 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
Vandaag 91 jaar geleden is Barcelona Sporting Club uit Ecuador opgericht.
PSV verliest niet vandaag de titel hoor. Dat deden ze al in het eerste duel.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Slechtste aanname van De Jong uit z'n carrière, en wel in deze wedstrijd
Mijnquote:Op zondag 1 mei 2016 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag precies 5 seconde geleden boeide jouw post mijn geen reet.
De Makkeliepenalty heeft ook genoeg ellende veroorzaaktquote:Op zondag 1 mei 2016 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PSV verliest niet vandaag de titel hoor. Dat deden ze al in het eerste duel.
HANSEN MET DE HAK.
De mooiste goal van het jaarquote:Op zondag 1 mei 2016 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PSV verliest niet vandaag de titel hoor. Dat deden ze al in het eerste duel.
HANSEN MET DE HAK.
Hey kijk, Opperkleurder probeert een grapje.quote:
Ik zou nooit zeggen dat het een grapje was. Dit was serieus.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey kijk, Opperkleurder probeert een grapje.
met links kon hij bijna niet andersquote:
Succes.quote:
idd. az heeft een veeeel beter doelsaldo dan heraclesquote:Op zondag 1 mei 2016 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar mag het van mij wel 0-0 blijven.
Wisselen voor Bazoerquote:
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag precies 5 seconde geleden boeide jouw post mijn geen reet.
Het zat diep.quote:
Ajax is dan ook totaal nietszeggendquote:Op zondag 1 mei 2016 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Die schakelmomenten naar Ajax zijn keer op keer volledig nietszeggend
Dat is altijd met Ajax.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Die schakelmomenten naar Ajax zijn keer op keer volledig nietszeggend
quote:
Nope.quote:
De politie mag wel wat meer personeel aannemen dan.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:50 schreef opperkleurder het volgende:
Drie Rotterdamse clubs volgend jaar. Leuk hoor.
Snickermanquote:
Ja die 5 supporters van Excelsior hebben ze echt niet in de hand...quote:Op zondag 1 mei 2016 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De politie mag wel wat meer personeel aannemen dan.
Die keeper gaat nog wel een eigen doelpunt maken ja.quote:
Ja, maar jammer nu.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:51 schreef GGMM het volgende:
Het zou toch wat zijn als Ajax 1-1 speelt en PSV 3-3.
Toch?
+52 voor PSV en +57 voor Ajax.quote:
Hansen de beste!!quote:Op zondag 1 mei 2016 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een keepers zijn er toch ook in de Eredivisie
quote:
Maar hij maakt 'm, dus nu kan PSV 3 ton vragenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:54 schreef Zorro het volgende:
Maher
Als ie hem opzijlegt is het zeker een doelpunt, nu loopt hij risico want veel lastiger. Ego.
Dat is wel relevantquote:Op zondag 1 mei 2016 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Twente gaat zo scoren, Ziyech scoort altijd
Al weken.quote:
dan zou hij 32 doelpunten hebbenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Twente gaat zo scoren, Ziyech scoort altijd
*komt tekortquote:Op zondag 1 mei 2016 15:55 schreef Ferdii het volgende:
Waarom is Klaassen uit vorm als je hem het hardst nodig hebt
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
Ik moet pissen, maar ik ben bang dat Twente dan scoort.
Gewoon gaan.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gehoord dat je van plas ophouden een verhoogde kans op blaaskanker hebt .quote:Op zondag 1 mei 2016 15:56 schreef GGMM het volgende:
Beter dan Klaassenquote:Op zondag 1 mei 2016 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik neem mijn eerdere post over Serero terug, hij speelt prima.
Oke, nou tot zo.quote:
10-2 incomingquote:
Er staat nog steeds niemand meer gelijk.quote:
De derde keer op rij dat Ajax geholpen wordt door het scheidsrechterskorps.quote:
Dit soort reactiesquote:Op zondag 1 mei 2016 16:00 schreef eight het volgende:
[..]
De derde keer op rij dat Ajax geholpen wordt door het scheidsrechterskorps.
Linksom of rechtsom, Ajax MOET kampioen worden.
Pisvee supporter gespotquote:Op zondag 1 mei 2016 16:00 schreef eight het volgende:
[..]
Oh leuk, Eight is er ook weer met zijn gejanktquote:Op zondag 1 mei 2016 16:00 schreef eight het volgende:
[..]
Haha haha hahahhahaha hahahaha hahahhahahaquote:Op zondag 1 mei 2016 16:00 schreef eight het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2016 16:00 schreef eight het volgende:
[..]
Boehoehoehoequote:Op zondag 1 mei 2016 16:00 schreef eight het volgende:
[..]
De beste club van Nederland supporteren, lekker makkelijkquote:
Ze waarderen je geld niet...quote:Op zondag 1 mei 2016 16:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
Godverdomde kut foxsports heeft me eruit gegooid.
KNJBquote:Op zondag 1 mei 2016 16:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
Godverdomde kut foxsports heeft me eruit gegooid.
Waarom makkelijk?quote:Op zondag 1 mei 2016 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De beste club van Nederland supporteren, lekker makkelijk
Omdat ze het beste zijn. Duh.quote:
graafschapquote:Op zondag 1 mei 2016 16:05 schreef timmmmm het volgende:
Wie wordt erger vernederd, Graafschap of Cambuur?
Dan komt zo meteen de keeper erin die onder Nienhuis in de pikorde staatquote:
Cambuur had allang voor moeten staan tegen dat provincie clubjequote:Op zondag 1 mei 2016 16:05 schreef timmmmm het volgende:
Wie wordt erger vernederd, Graafschap of Cambuur?
Nee, ze hebben al 3 keer gewisseld.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan komt zo meteen de keeper erin die onder Nienhuis in de pikorde staat
Ergo nog 2 goals voor PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |