idd en dan Pereiro op het middenveld.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maher wisselen aub, breng Lestienne maar.
Precies, dom gelul dus. Wat een gezwets over iets wat totaal niet relevant is.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom op, 31-0 in de Eredivisie. Dat is verdachter dan de 7-1 waardoor ajax niet doorging in de EL of wat was het
Wie?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het schijnt dat die man ooit mod was hier.
Laten we praten over weddenschappen die mensen niet nakomen.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies, dom gelul dus. Wat een gezwets over iets wat totaal niet relevant is.
Dit!quote:Op zondag 1 mei 2016 15:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weg kans op play offs. Hup Heerenveen.
Meesterzet van Cocu.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat spelen Narsingh en Maher dramatisch zeg.
Gras is groen.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat spelen Narsingh en Maher dramatisch zeg.
Vandaag precies 5 seconde geleden boeide jouw post mijn geen reet.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
Vandaag 91 jaar geleden is Barcelona Sporting Club uit Ecuador opgericht.
daar was ik niet bijquote:Op zondag 1 mei 2016 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
Vandaag 91 jaar geleden is Barcelona Sporting Club uit Ecuador opgericht.
PSV verliest niet vandaag de titel hoor. Dat deden ze al in het eerste duel.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Slechtste aanname van De Jong uit z'n carrière, en wel in deze wedstrijd
Mijnquote:Op zondag 1 mei 2016 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag precies 5 seconde geleden boeide jouw post mijn geen reet.
De Makkeliepenalty heeft ook genoeg ellende veroorzaaktquote:Op zondag 1 mei 2016 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PSV verliest niet vandaag de titel hoor. Dat deden ze al in het eerste duel.
HANSEN MET DE HAK.
De mooiste goal van het jaarquote:Op zondag 1 mei 2016 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PSV verliest niet vandaag de titel hoor. Dat deden ze al in het eerste duel.
HANSEN MET DE HAK.
Ik zou nooit zeggen dat het een grapje was. Dit was serieus.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey kijk, Opperkleurder probeert een grapje.
met links kon hij bijna niet andersquote:
Succes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |