Dat was echt zuur dat Volendam eruit ging omdat Feyenoord het weg gaf tegen Rodaquote:Op zondag 1 mei 2016 12:53 schreef hafcfan het volgende:
Eigenlijk is alleen plek 16 & 1 nog heel spannend. Er is wel eens meer spanning/genot geweest. Dat jaar met Volendam, Roda en De Graafschap![]()
Klopt, maar als schakelgenot liefhebber doe je het daar wel voorquote:Op zondag 1 mei 2016 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was echt zuur dat Volendam eruit ging omdat Feyenoord het weg gaf tegen Roda
Hopelijk dan genot in de promotie/degradatie play-offs.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar als schakelgenot liefhebber doe je het daar wel voorJammer dat er de laatste jaren weinig spanning is onderin, omdat je vaak zwakke teams hebt.
Wel terecht met het beleid daar. Alleen jammer dat Roda erin kwamquote:Op zondag 1 mei 2016 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch vond ik het wel jammer dat NAC eruit vloog.
Dat moest afgestraft worden, maar het is toch wel een Eredivisieclub qua statuur en hoeveel publiek ze trekken.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel terecht met het beleid daar. Alleen jammer dat Roda erin kwam
Laten we hopen dat ze de play offs winnen.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moest afgestraft worden, maar het is toch wel een Eredivisieclub qua statuur en hoeveel publiek ze trekken.
Zie ik vele malen liever dan Excelsior. En sowieso meer dan Roda, want dat is gewoon een kutclub.
En dan wel ten koste van Excelsior.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze de play offs winnen.
Sowieso. En die vorige was echtquote:Op zondag 1 mei 2016 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik blijf het huidige logo van Heracles echt godsgruwelijk vet vinden.
Einde bericht
W2 zal ik ook niet missen. Lui doen maar wat daar. Al die mislukte huurlingen ookquote:Op zondag 1 mei 2016 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan wel ten koste van Excelsior.
De Graafschap mag wel blijven.
Mogen nog wel wat clubs een nieuw logo krijgen.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sowieso. En die vorige was echtEnorme verbetering.
Ja dat vind ik ook niet zo'n boeiende club. Maar hebben nog wel meer te bieden dan Excelsior.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
W2 zal ik ook niet missen. Lui doen maar wat daar. Al die mislukte huurlingen ook
Excelsior is echt de minst boeiende club van NLquote:Op zondag 1 mei 2016 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen nog wel wat clubs een nieuw logo krijgen.
[..]
Ja dat vind ik ook niet zo'n boeiende club. Maar hebben nog wel meer te bieden dan Excelsior.
Narsingh en Maher moeten er uit voor Locadia en Lestienne, maar Cocu snapt er weer eens niks van.quote:
Omdat Bazoer al tijden bagger speelt.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Prima opstelling maar WAAROM fucking Serero?
7-0 zou ik ook wel leuk vinden.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die Pereiro is ook maar een oud wijf. Dit gaat geen 6-0 worden.
Dat hij zelfs hiervoor weer de aandacht naar zichzelf moet trekken is echt ziekelijkquote:Op zondag 1 mei 2016 13:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die gaat gewoon de grootste prestatie ooit bagatelliseren
Serero is inderdaad vele malen beter.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Bazoer al tijden bagger speelt.
KAN NIET WACHTEN!!!!!quote:
Misschien wel beter in vorm op dit moment.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Serero is inderdaad vele malen beter.
Serero deed het toch prima tegen Heerenveen of heb ik naar Kinderen voor Kinderen gekeken?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien wel beter in vorm op dit moment.
Een van weinige clubs die de financiën op orde heeftquote:Op zondag 1 mei 2016 13:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
W2 zal ik ook niet missen. Lui doen maar wat daar. Al die mislukte huurlingen ook
Dat laatste sluit ik niet uit.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serero deed het toch prima tegen Heerenveen of heb ik naar Kinderen voor Kinderen gekeken?
Maar goed, Serero heeft het vorig seizoen ook niet onverdienstelijk gedaan. Dat gebash op hem vind ik ook wat vermoeiend.quote:
Dit tegen mij zeggenquote:Op zondag 1 mei 2016 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar goed, Serero heeft het vorig seizoen ook niet onverdienstelijk gedaan. Dat gebash op hem vind ik ook wat vermoeiend.
Stel je voor dat een speler een mindere periode heeft. Dat zou niet mogen.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:35 schreef tompsv18 het volgende:
Bazoer zou toch 40 miljoen opleveren? En dan nu er al een paar keer naast voor Serero?
Eens met de stelling.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:36 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Ik ga niet naar het schakelkanaal kijken, ik schakel zelf wel.
Heb je een date dan?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan welgeteld 35 minuten meepikken van deze middag.
[ afbeelding ]
Dat zei Henk Stelling?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:36 schreef GGMM het volgende:
Beter staat het dan al 4-0 voor PSV.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Dat is jammer.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt me wel een echt rijkeluiszoontje die dit baantje toegespeeld heeft gekregen dankzij invloed van pappie.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Milan van Dongen is echt de meest nietszeggende verslaggever die er bestaat.
Ja nogal. Volgend seizoen maar een Leicestertje doen.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Remlof!Wat een teleurstellend seizoen weer voor Vitesse he?
Je bent alweer vroeg op dreefquote:Op zondag 1 mei 2016 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Remlof!Wat een teleurstellend seizoen weer voor Vitesse he?
Zet' maar op de P, Kees.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk ook wel dat ik hem op FS3 zet
Clubs die hun logo veranderen neem ik niet zo serieusquote:Op zondag 1 mei 2016 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Einde bericht
Wie?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Er wordt vandaag schijnbaar na twee jaar afscheid genomen van Finnbogason.
Niks mis met een upgrade van een logo.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Clubs die hun logo veranderen neem ik niet zo serieus
quote:Op zondag 1 mei 2016 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Einde bericht
ongekend!!!!!quote:Op zondag 1 mei 2016 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onwaarschijnlijk puntenaantal
Maximaal 84 punten, nou nou wat veel zeg.
https://gfycat.com/SatisfiedGlamorousCaimanlizardquote:Op zondag 1 mei 2016 13:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat wordt niks dus met Feyenoord vandaag
https://streamable.com/tlmyquote:Op zondag 1 mei 2016 13:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
https://gfycat.com/SatisfiedGlamorousCaimanlizard
Hij heeft ook wel eens als linksbuiten, rechtsbuiten of centrale middenvelder gespeeldquote:Op zondag 1 mei 2016 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Barto als spits op het middenveld bij Cambuur?
Alleskunner die manquote:Op zondag 1 mei 2016 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel eens als linksbuiten, rechtsbuiten of centrale middenvelder gespeeld.
6 goals in zijn hele Feyenoord-loopbaan en mislukt in de tweede Bundesliga, het is wat.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
https://gfycat.com/SatisfiedGlamorousCaimanlizard
Leef met het idee dat ik ook straks weg moet, dan valt het leve opeens een stuk meer mee.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:47 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet zelf voetballen straks![]()
Ook leuk, maar ik had liever vroeger gespeeld.
fox 4quote:Op zondag 1 mei 2016 13:48 schreef timmmmm het volgende:
Is Feyenoord nou ergens gewoon de hele wedstrijd te zien vandaag? Dat schakelprogramma kan me aan mn reet roesten
Het eerste gedeelte van je post is zo ongelofelijk dom dat het zinloos is om er verder op in te gaan.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
6 goals in zijn hele Feyenoord-loopbaan en mislukt in de tweede Bundesliga, het is wat.
Gedeeld leed is half leed.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leef met het idee dat ik ook straks weg moet, dan valt het leve opeens een stuk meer mee.
Het zijn de statistieken, dus dat kun je moeilijk dom noemen. Ik kan er ook niets aan doen dat hij niet vaker heeft gescoord.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte van je post is zo ongelofelijk dom dat het zinloos is om er verder op in te gaan.
Anass gaat mondjes snoeren vandaagquote:Op zondag 1 mei 2016 13:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
6 goals in zijn hele Feyenoord-loopbaan en mislukt in de tweede Bundesliga, het is wat.
En hoeveel hele wedstrijden heeft hij gespeeld?quote:Op zondag 1 mei 2016 13:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het zijn de statistieken, dus dat kun je moeilijk dom noemen. Ik kan er ook niets aan doen dat hij niet vaker heeft gescoord.
1206 speelminuten Hansquote:Op zondag 1 mei 2016 13:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En hoeveel hele wedstrijden heeft hij gespeeld?
De onwetendheidquote:Op zondag 1 mei 2016 13:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
en dan de 2e helft nog een paar erbij prikkenquote:Op zondag 1 mei 2016 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog een half uur boys
Wat wordt PSV - Cambuur denken jullie?
Ik denk 5-0
quote:Op zondag 1 mei 2016 14:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en dan de 2e helft nog een paar erbij prikken
Ik ben benieuwd voor wie Mexicanobakker isquote:Op zondag 1 mei 2016 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog een half uur boys
Wat wordt PSV - Cambuur denken jullie?
Ik denk 5-0
Matige stelling.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:36 schreef GGMM het volgende:
Dat voelt bijna als werken.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Matige stelling.
Ik kijk het schakelkanaal via een streampje en Ajax op tv.
quote:Op zondag 1 mei 2016 14:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stel nou dat PSV vandaag 7-0 wint en Ajax 0-2 verliest, dan is PSV gewoon stiekem al kampioen
Iedereen verwacht maar dat psv even met 6-0 of meer gaat winnen...quote:Op zondag 1 mei 2016 14:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Stel nou dat PSV vandaag 7-0 wint en Ajax 0-2 verliest, dan is PSV gewoon stiekem al kampioen
Ach, 1-0 in Eindhoven en 0-1 in Amsterdam is ook goedquote:Op zondag 1 mei 2016 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen verwacht maar dat psv even met 6-0 of meer gaat winnen...
Maar dat is logisch.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, 1-0 in Eindhoven en 0-1 in Amsterdam is ook goed
Klopt. Alhoewel je als PSV natuurlijk "gewoon" met ruime cijfers moet kunnen winnen van de ploeg die nagenoeg zeker gaat degraderenquote:
Omdat ze juist geld kunnen verdienen aan deze dagen.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:12 schreef Scrummie het volgende:
Waarom maakt Fox niet gewoon alle kanalen beschikbaar op een dag als deze.
Vanuit mijn beleving is dit geen argument.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ze juist geld kunnen verdienen aan deze dagen.
7/8/9/10/11/12/13 kan je moeilijk de lucht in brengen.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:12 schreef Scrummie het volgende:
Waarom maakt Fox niet gewoon alle kanalen beschikbaar op een dag als deze.
Dat snap ik, maar t/m 6 ofzo. Nu is op 4 Feyenoord maar kan ik niet zien.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
7/8/9/10/11/12/13 kan je moeilijk de lucht in brengen.
quote:
Dan moet je maar niet naar Feyenoord willen kijken.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar t/m 6 ofzo. Nu is op 4 Feyenoord maar kan ik niet zien.
En we gaan even naar Rotterdam, "Ja, schitterend doelpunt van ..., maar wacht we gaan even naar de ArenA"...quote:
online is wel alles beschikbaar he. Verre van wenselijk maar er is een oplossingquote:Op zondag 1 mei 2016 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar t/m 6 ofzo. Nu is op 4 Feyenoord maar kan ik niet zien.
Ik kan altijd wel om Rik lachen.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Rik Elfrink vindt het nog het spannendst van allen.
Ik had dan liever Vitesse - Utrecht gekeken.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:20 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder dom dat ze Feyenoord uitzenden zeg, die spelen nergens meer om.
Feyenoord gaat nog 4e worden.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:20 schreef GGMM het volgende:
Wmb nergens voor nodig.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Last is een groot woord, maar ik ben wel nerveus ja.
Ik was al vergeten dat hij daar überhaupt nog zatquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Clubs die hun logo veranderen neem ik niet zo serieus
Zou het niet meer vanwege WillemII zijn ?quote:Op zondag 1 mei 2016 14:20 schreef GGMM het volgende:
Da.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou het niet meer vanwege WillemII zijn ?
Wanneer hebben ze die nodig?quote:Op zondag 1 mei 2016 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het afscheidsshirt van Twente wordt.
Sooooooooooooowww!quote:Op zondag 1 mei 2016 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het afscheidsshirt van Twente wordt.
Ah, de traditionele ''HET WAS MAAR EEN GRAPJE'' trein.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:28 schreef GGMM het volgende:
Dat was overduidelijk een grapje en Stijn gaat er weer serieus op in...
Oke man.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, de traditionele ''HET WAS MAAR EEN GRAPJE'' trein.
Die is zo weer leeg hoor.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De arena zit een keer vol, lijkt het.
Ja, draai de boel nog even om.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soms ben je net zo voorspelbaar als Davy.
De eerste mensen gaan over een kwartiertje al richting de auto.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De arena zit een keer vol, lijkt het.
Ik draai niets om. Ik bespeur slechts een voorspelbare act van je.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, draai de boel nog even om.
Als je niet doorhad dat dat een grapje was ben je echt teringdom vriend.
Echte fans zijn dat.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De eerste mensen gaan over een kwartiertje al richting de auto.
Hopelijk is dit een act van jou, anders is het vrij zieilg.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik draai niets om. Ik bespeur slechts een voorspelbare act van je.
Dan hou je maar een paar users hier over.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
Misschien kunnen we het vanmiddag zonder acts doen.
Nou dit valt me dan weer van je tegen.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:29 schreef GGMM het volgende:
Paarden hebben een kop, Jasper Cillessen heeft een hoofd.
Helaas ja. Maar goed ook met ons 2 is het leuk hier.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dan hou je maar een paar users hier over.
Dat kwam even hard aan.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik las van de week dat hafc jou een act vindt
quote:Op zondag 1 mei 2016 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nu voor juichen
Dan weet hafc hem op waarde te schatten.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik las van de week dat hafc jou een act vindt
quote:Op zondag 1 mei 2016 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nu voor juichen
SBS6quote:Op zondag 1 mei 2016 14:32 schreef RvLaak het volgende:
Vraagje, aangezien ik net inschakel... Welk kanaal schakelt?
1quote:Op zondag 1 mei 2016 14:32 schreef RvLaak het volgende:
Fox sports 10quote:Op zondag 1 mei 2016 14:32 schreef RvLaak het volgende:
Paarden en poeskes, op die manier kennen we alors.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij wat met paarden had.
Leuk om eens wat over je te leren.
Nouja bij deze dan. Ik zal mijn edele viervoeter maar niet vertellen over dit incident.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij wat met paarden had.
Leuk om eens wat over je te leren.
Graag, straks zoekt hij me op.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:33 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja bij deze dan. Ik zal mijn edele viervoeter maar niet vertellen over dit incident.
WAT ERRUGquote:
Ja, 18 clubs spelen tegen zichzelfquote:Op zondag 1 mei 2016 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn er 18 wedstrijden vandaag?
Jij bent echt next-level dom.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn er 18 wedstrijden vandaag?
quote:Op zondag 1 mei 2016 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent echt next-level dom.
Oh wacht nu ga je natuurlijk doen alsof het een grapje was.
Ik bespeur hier een kansloze act van je.
Alleen jij trapt weer in deze act. Jezus wat ben jij dom.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent echt next-level dom.
Oh wacht nu ga je natuurlijk doen alsof het een grapje was.
Ik bespeur hier een kansloze act van je.
Niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:35 schreef opperkleurder het volgende:
Benieuwd wanneer we voor het eerst schakelen naar Almelo.
PSV > Cambuur voor hem.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:36 schreef Paxcon het volgende:
Zou Mexicanobakker nu ook voor Cambuur juichen, of is het Cambuursupporterschap een act?
Hij is voor Cambuur en Ajax, dus dat lijkt mij wel.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:36 schreef Paxcon het volgende:
Zou Mexicanobakker nu ook voor Cambuur juichen, of is het Cambuursupporterschap een act?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |