toch tof dat je die angst overwonnen hadquote:Op zondag 1 mei 2016 00:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
#justalphathings
Ik stond te trillen op mijn benen. Zelden zo bang geweest.
quote:
Vind ik ookquote:Op zondag 1 mei 2016 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Te lang online lullen ook niet. Tenminste, ik wil iemand wel graag ontmoeten. Mensen zijn zo anders online. Zonde om daar dan zoveel tijd in te steken.
clickquote:Op zondag 1 mei 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook
Als je elkaar leuk lijkt online gewoon gelijk afspreken, als er click is leuk, anders ook prima.
Klik danquote:
Daarom. Ik vind het ergens ook wel een beetje shady als mensen dat steeds uitstellen.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook
Als je elkaar leuk lijkt online gewoon gelijk afspreken, als er click is leuk, anders ook prima.
Doen veel hoor. Zelfs van app naar whatsapp krijg je al geregeld een blockquote:Op zondag 1 mei 2016 00:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom. Ik vind het ergens ook wel een beetje shady als mensen dat steeds uitstellen.
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Post eens een leuke. Dan post ik ook mijn favoriet.
Can't play hard2get if you're hard2wantquote:
Nehquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doen veel hoor. Zelfs van app naar whatsapp krijg je al geregeld een block
Goede smaak.quote:
Leuke kop wel, alleen die stem...quote:Op zondag 1 mei 2016 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel een leuke man.
Mijne is deze.
[ afbeelding ]
Niet haten.
Mika?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel een leuke man.
Mijne is deze.
[ afbeelding ]
Niet haten.
Ahquote:Op zondag 1 mei 2016 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik ben erg consistent in mijn crushes.
Sucking to hard on his lollypopquote:
Grace Kelly?quote:
Ken geen enkele tekst van 'mquote:Op zondag 1 mei 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sucking to hard on his lollypop
Dan krijg je dat
Dit was een erg slecht Mika-lyrics grapje
Lijk ik op Grace Kelly?quote:
Happy Ending is mooi nummerquote:Op zondag 1 mei 2016 00:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ken geen enkele tekst van 'm
Behalve 'relax, take it eaaaaaaaaaaaaaaaaaaasy'
Beter compliment dan Big Girl tochquote:
Die bedoelde ik eigenlijk wel.quote:
Wowquote:Op zondag 1 mei 2016 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die clip waarin zijn hoofd tussen dijbenen geklemd wordt. :S
Zijn hoofd zou best welkom zijn tussen mijn dijen.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die clip waarin zijn hoofd tussen dijbenen geklemd wordt. :S
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn hoofd zou best welkom zijn tussen mijn dijen.
Toch liever het hoofd van Tom, toch?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Wowquote:Op zondag 1 mei 2016 00:54 schreef Fera het volgende:
[..]
waar ga je heen?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 1 dagje jongens .
Tevens nog steeds niet geslapen. Ik ga echt heerlijk liggen meuren in t vliegtuig straks
Mika heeft wel zo'n heerlijke krullenbos.quote:
Ik gok Japan Knut kennendequote:
leuk hoorquote:
Wat een weeb.quote:
Heh?quote:
Weeaboo.quote:
Maar je zou ook nooit rijst etenquote:Op zondag 1 mei 2016 00:56 schreef supersof het volgende:
zou er zelf nooit heen willen maar goed
maar dat heb ik met elk aziatisch land
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:56 schreef supersof het volgende:
zou er zelf nooit heen willen maar goed
maar dat heb ik met elk aziatisch land
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je zou ook nooit rijst eten
Je komt er wel
Met katana's?quote:
Ik weet niet, het trekt me niet echt. Naar mijn idee is alles er heel viesquote:
he verdomdquote:
Dat heb ik met Afrika.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet, het trekt me niet echt. Naar mijn idee is alles er heel viesMaar goed, dat zal wel niet.
wat probeer je hiermee te zeggenquote:Op zondag 1 mei 2016 00:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Supersof zou me eerder verslaan in Sumo denk ik
Jij denkt aan India of zo.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet, het trekt me niet echt. Naar mijn idee is alles er heel viesMaar goed, dat zal wel niet.
Veel landen wlequote:Op zondag 1 mei 2016 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:58 schreef Divje het volgende:
[..]
he verdomd
*verwijdert hengel uit winkelmandje en logt uit bij visserswinkel.nl*
Het arme deel van azie is wel vies ja. Maar als je terugkomt uit Japan schrik je van de ranzigheid in Nederland.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik denk aan krottenwijken en mensen op sandalen die geen eten hebbenquote:
Ik plet sof met één dijbeen.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Supersof zou me eerder verslaan in Sumo denk ik
Wat zou ik dan hier opeens vies vinden?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het arme deel van azie is wel vies ja. Maar als je terugkomt uit Japan schrik je van de ranzigheid in Nederland.
omg feraquote:
Als je aan Japan denkt?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik denk aan krottenwijken en mensen op sandalen die geen eten hebben
Nee, Azie in het algemeen.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik denk aan krottenwijken en mensen op sandalen die geen eten hebben
O ja.quote:
Treinen, straatbeeld, uitpuilende prullenbakken, mensen die alles gewoon op de grond smijten.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat zou ik dan hier opeens vies vinden?
De treinreis van Schiphol terug naar huis heeft waarschijnlijk meer vertraging dan het ov in Japan in een heel jaarquote:Op zondag 1 mei 2016 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Treinen, straatbeeld, uitpuilende prullenbakken, mensen die alles gewoon op de grond smijten.
Serieus die treinreis terug van schiphol naar huis als je uit Japan terugkomt is een grotere cultuurshock dan de heenreis.
Laat dat gechargeerd maar weg denk ikquote:Op zondag 1 mei 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De treinreis van Schiphol terug naar huis heeft waarschijnlijk meer vertraging dan het ov in Japan in een heel jaar
Ietwat gechargeerd maar oke
Die kans is zeker aanwezig jaquote:Op zondag 1 mei 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De treinreis van Schiphol terug naar huis heeft waarschijnlijk meer vertraging dan het ov in Japan in een heel jaar
Ietwat gechargeerd maar oke
Ik moet ineens denken aan zo'n filmpje van een man die midden in een winkelcentrum in een plantenbak gaat schijten.quote:
Jij gaat liever naar de veluwe ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik ooit op een datingsite zou gaan, zou mijn eerste filter zijn dat ik al die mannen die 'van reizen houden' echt absoluut niet hoef.
Mijne op bmiquote:Op zondag 1 mei 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik ooit op een datingsite zou gaan, zou mijn eerste filter zijn dat ik al die mannen die 'van reizen houden' echt absoluut niet hoef.
Hehe.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan zo'n filmpje van een man die midden in een winkelcentrum in een plantenbak gaat schijten.
Jezelf wassen tussen koeienlijken, stront & zeik en gecremeerde lichamenquote:
Nee daar kom ik al minstens elke maand. :$quote:Op zondag 1 mei 2016 01:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij gaat liever naar de veluwe ofzo?
Ja leukquote:Op zondag 1 mei 2016 01:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Jezelf wassen tussen koeienlijken, stront & zeik en gecremeerde lichamen
Ik vind dat bijna zoiets als van 'lekker eten houden'. Ik ken maar weinig mensen die nooit zouden willen reizen.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Bij vrouwen kan je dat maar beter niet doen, want dan blijft er niks overquote:Op zondag 1 mei 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Die kruik houdt haar wel warm.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk
We proberen Sof warm te maken voor Azie
Waarom moet ze perse naar Azië?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk
Ik weet niet waarom ik daar zo om moest lachen. De schaamteloosheid, denk ik.quote:
Niks mis met de behoefte om de wereld te ontdekkenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan je dat maar beter niet doen, want dan blijft er niks over
Ik hou van vies etenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat bijna zoiets als van 'lekker eten houden'. Ik ken maar weinig mensen die nooit zouden willen reizen.
Nou ja, ik zou niet met ze mee hoeven.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat bijna zoiets als van 'lekker eten houden'. Ik ken maar weinig mensen die nooit zouden willen reizen.
Hm ja kan me er wel iets bij voorstellen. Er ligt hier zo veel troep op de grondquote:Op zondag 1 mei 2016 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Treinen, straatbeeld, uitpuilende prullenbakken, mensen die alles gewoon op de grond smijten.
Serieus die treinreis terug van schiphol naar huis als je uit Japan terugkomt is een grotere cultuurshock dan de heenreis.
quote:
Lekker eten, hou van reizen, op de bank met een goed boek en een goed glas wijn.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
dat gaat zo niet lukken dusquote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk
Of filteren op Opleiding: NIET Verzorgende IG enz.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan je dat maar beter niet doen, want dan blijft er niks over
't Is meer de 'kijk mij eens de wereld ontdekken' types inclusief zielige negertjes.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis met de behoefte om de wereld te ontdekken
Ik vind dat sowieso al. Ik ben nog nooit in Japan geweest verder.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar vooral zijn Nederlandse stations en treinen zo ranzig vergeleken met die in Japan. Zou er spontaan smetvrees van krijgen.
Vergeet de sushi nietquote:Op zondag 1 mei 2016 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker eten, hou van reizen, op de bank met een goed boek en een goed glas wijn.
Bankaardappel die van peulvruchten en minecraft houdt.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn beschrijving zou zijn: ik hou van peulvruchten.
quote:
Ja, dat inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker eten, hou van reizen, op de bank met een goed boek en een goed glas wijn.
Zo accuraat.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bankaardappel die van peulvruchten en minecraft houdt.
In Japan kan je serieus lekker gaan zitten schijten met een goed boek in de shinkansen. Die wc is schoner dan bij mij thuisquote:Op zondag 1 mei 2016 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso al. Ik ben nog nooit in Japan geweest verder.
Ja, dat si wat anders inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2016 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is meer de 'kijk mij eens de wereld ontdekken' types inclusief zielige negertjes.
ja en ik weet niet hoe erg je het door hebt in het echt maar ik vind al best snel dingen vies. In ieder geval meer dan andere mensen. Dus weet niet of ik sommige dingen dan kan handelenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar je hebt deels gelijk hoor. Er zijn landen in Azie die zo smerig zijn als je zegt
Maar er zijn ook landen waar je je zou verbazen hoe veilig, schoon en netjes alles is.
Dat jaquote:Op zondag 1 mei 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat si wat anders inderdaad
en naar Tiger Temples
OMG KIJK IK KNUFFEL EENTIJGER HIJ VIND ME ZO LIEF
Nee huppelkut, hij is compleet gedrogeerd anders had hij je nek eraf gereten
Sushi.quote:
Als je naar de schone landen gaat wel. Dat is een paradijs voor mensen met smetvreesquote:Op zondag 1 mei 2016 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en ik weet niet hoe erg je het door hebt in het echt maar ik vind al best snel dingen vies. In ieder geval meer dan andere mensen. Dus weet niet of ik sommige dingen dan kan handelen
Wat zijn de schone landen?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je naar de schone landen gaat wel. Dat is een paradijs voor mensen met smetvrees
Zo zielig.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat si wat anders inderdaad
en naar Tiger Temples
OMG KIJK IK KNUFFEL EENTIJGER HIJ VIND ME ZO LIEF
Nee huppelkut, hij is compleet gedrogeerd anders had hij je nek eraf gereten
Japan en Singapore vooralquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:13 schreef Fera het volgende:
Ik ga maar eens pitten. Telefoon is bijna leeg. :$ Trusten schatjes.
Slaap lekker, groetjes aan Heppiequote:Op zondag 1 mei 2016 01:13 schreef Fera het volgende:
Weltrusten!quote:Op zondag 1 mei 2016 01:13 schreef Fera het volgende:
Die slaapt al lang en vooral breed. xDquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 1 mei 2016 01:13 schreef Fera het volgende:
quote:
Plusje achter je naamquote:Op zondag 1 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Japan en Singapore vooral
Hoef je je compleet niet onveilig te voelen, kan je goed eten, ook divers voor als je nog niet veel gewend bent qua aziatisch eten. Lekker weer. Mooie natuur vooral in Japan.
Ben nog niet in Japan geweest verder. Broertje was er vorig jaar, fotos die hij had genomenquote:
Hm okequote:Op zondag 1 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Japan en Singapore vooral
Hoef je je compleet niet onveilig te voelen, kan je goed eten, ook divers voor als je nog niet veel gewend bent qua aziatisch eten. Lekker weer. Mooie natuur vooral in Japan.
Dat is ook super vet natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2016 01:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm oke
ach ik heb toch niet genoeg geld om op vakantie te gaan
en volgend jaar al beloofd om met mijn nichtje aka beste vriendin rondreis in amerika te doen.
daarom ga ik ook heel de zomer werken dit jaar
Dagdagquote:Op zondag 1 mei 2016 01:19 schreef Divje het volgende:
Gaat ook slapen, feestje aan de overkant is voorbij
Slaap lekker mensen
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben nog niet in Japan geweest verder. Broertje was er vorig jaar, fotos die hij had genomen
Vooral rond Fuji. Zo nice daar
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben nog niet in Japan geweest verder. Broertje was er vorig jaar, fotos die hij had genomen
Dat is mooi ja. Ik was daar in de winter dus niet zulke mooie shots als in de lente of herfst. Maar daarna wel ultiem genot in de onsen.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hopelijk gaat het allemaal doorquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 1 mei 2016 01:19 schreef Divje het volgende:
Gaat ook slapen, feestje aan de overkant is voorbij
Slaap lekker mensen
Heeft zij rijbewijs dan? Of ga jij die nog dit jaar halen?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En geschiedenis van Japan is ook interessant, al zitten er ook wel aantal pikzwarte bladzijden tussen
Nou ja heb er weer zin in dus
Maar ga je alleen nog maar naar Japan dan?Wil je niet naar andere landen?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En geschiedenis van Japan is ook interessant, al zitten er ook wel aantal pikzwarte bladzijden tussen
als het goed is halen we hem allebei over ongeveer een maandquote:Op zondag 1 mei 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft zij rijbewijs dan? Of ga jij die nog dit jaar halen?
Heeft enkel mooiere skyline dan Tokio.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Heb nog hoop wereldsteden te gaan maar New York is tot nu toe by far de chillste stad die er is
Hmm ja, de muziek binnen is uit, nu staan ze buiten te lallenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ja hier is het feestje buiten nog steeds bezig.
hoelang ga je?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jupquote:Op zondag 1 mei 2016 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
als het goed is halen we hem allebei over ongeveer een maand
Maar geen idee of je dan al een auto mag huren
Staan denk ik een man of 70 hier. Is wel te prominent qua geluid om te kunnen slapen.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm ja, de muziek binnen is uit, nu staan ze buiten te lallenfml
Ik wissel het om. Al ga ik nu 2 keer achter elkaar maar dat komt omdat ik Japan aan nieuwe vriendin wil laten zien.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ga je alleen nog maar naar Japan dan?Wil je niet naar andere landen?
Bangkok is wel een hele belevenis ja, maar New York vond ik veel lekkerdere vibe hangen.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft enkel mooiere skyline dan Tokio.
Verder Tokio>alle andere steden.
En ik vind Bangkok ook toffer dan New York
Lekker hoorquote:Op zondag 1 mei 2016 01:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wissel het om. Al ga ik nu 2 keer achter elkaar maar dat komt omdat ik Japan aan nieuwe vriendin wil laten zien.
Maar laatste jaren Japan - Cambodja/Laos - Japan - Filipijnen - Japan - Myanmar - Japan - Japan.
Geloof ik
Damnquote:Op zondag 1 mei 2016 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Staan denk ik een man of 70 hier. Is wel te prominent qua geluid om te kunnen slapen.
oh nee dat waren we niet van plan hahaquote:Op zondag 1 mei 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup
Alleen als je langer dn 3 maanden in de VS blijft heb je een lokaal rijbewijs nodig
Studentenflat he, is schering en inslag hier.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:25 schreef Divje het volgende:
quote:
Op zondag 1 mei 2016 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Best kort, 2 weken en een dag.quote:
Ahzooo, heb je geen oordopjes dan?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Studentenflat he, is schering en inslag hier.
Dikke orgie?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Studentenflat he, is schering en inslag hier.
Ah lang genoeg tochquote:Op zondag 1 mei 2016 01:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best kort, 2 weken en een dag.
Behalve eerste 5 dagen Tokyo niks gepland. Ga beetje kijken wat zij leuk vindt. Als het haar niet uitmaakt ga ik richting fukushima
Bangkok kan ik juist genieten van die chaos en smeerboel en dan ineens meest luxe mall die je je kan voorstellen met ferrari winkel e.d.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bangkok is wel een hele belevenis ja, maar New York vond ik veel lekkerdere vibe hangen.
Ja klopt. Al vind ik niet dat ik iets mis door niet buiten Europa te zijn geweest. Nja ik zie dan minder culturen, maar ben al blij dat mijn ouders me zoveel verschillende landen hebben kunnen laten zienquote:Op zondag 1 mei 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
Word je eerste keer buiten Europa dan toch Sof? Spannend
Hehe, goed zoquote:Op zondag 1 mei 2016 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nah, ik overleef het wel. Heb morgen toch niets te doen.
Groot gelijk hoorquote:Op zondag 1 mei 2016 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt. Al vind ik niet dat ik iets mis door niet buiten Europa te zijn geweest. Nja ik zie dan minder culturen, maar ben al blij dat mijn ouders me zoveel verschillende landen hebben kunnen laten zien
Ja klopt is zo. Ben erg blij met vakanties die ik heb gehadquote:Op zondag 1 mei 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor
Zei ik gister nog troiuwens
Europa wordt altijd beetje ondergewaardeerd. Is genoeg te zien
Blijft een privilege jaquote:Op zondag 1 mei 2016 01:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt is zo. Ben erg blij met vakanties die ik heb gehad
Oh jij bent er nogquote:
Je bent om half 2 snachts aan het leren??quote:Op zondag 1 mei 2016 01:33 schreef Crack_ het volgende:
Nee ik ben er nog wel even, moet leren voor tentamen. Al dan niet altijd even actief hier
Ik ging pas voor t eerst vliegen op mn 18e en voor t eerst buiten europa was ik volgens mij 23.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt. Al vind ik niet dat ik iets mis door niet buiten Europa te zijn geweest. Nja ik zie dan minder culturen, maar ben al blij dat mijn ouders me zoveel verschillende landen hebben kunnen laten zien
Owquote:Op zondag 1 mei 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
Alle vrouwen zijn weg Fax. Tijd om terug te keren naar R&P
Diehardquote:Op zondag 1 mei 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent om half 2 snachts aan het leren??
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
dat hun luie leventje niet zo vanzelfsprekend is
Ja, dat kloptquote:Op zondag 1 mei 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent om half 2 snachts aan het leren??
Blahh, kan woensdag pas kijkenquote:
Japanners snappen er vaak niets van dat ik al voor de 5e keer terugkom terwijl zij hun hele leven dromen van de eifeltoren zien.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor
Zei ik gister nog troiuwens
Europa wordt altijd beetje ondergewaardeerd. Is genoeg te zien
Er staat toch ook zoiets in Tokyo?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japanners snappen er vaak niets van dat ik al voor de 5e keer terugkom terwijl zij hun hele leven dromen van de eifeltoren zien.
Knap in combinatie met fok. Zou m`n concentratieboog niet aan kunnen denk ik.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt
[..]
Blahh, kan woensdag pas kijken
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt
[..]
Blahh, kan woensdag pas kijken
Dat is al lang niet meer zo erg als een jaar of 5 terug. En kwam genoeg gezinnen tegen daar. Je kan je kinderen echt wel weghouden van die tubing feesten.quote:
Locals begrijpen westerse reizigers sowieso vaak niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japanners snappen er vaak niets van dat ik al voor de 5e keer terugkom terwijl zij hun hele leven dromen van de eifeltoren zien.
is saai boekquote:Op zondag 1 mei 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knap in combinatie met fok. Zou m`n concentratieboog niet aan kunnen denk ik.
Wat moet je leren?quote:
Nou ja, "wij". Is toch redelijk uniek hoor. Al kom je ze wel iedere vakantie tegen.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Locals begrijpen westerse reizigers sowieso vaak niet.
heb je A map for Saturday weleens gezien? Man die zijn hele leven om turned en jaar gaat reizen, gaat hij ook naar Nepal en daar snappen ze het niet dat mensen hun vaste leven weggooien om te gaan reizen. vinden ze zelfs raar en beetje misplaatst dat wij die luxe hebben om dat te doen
Epidemiology in public health practicequote:
Wtfquote:Op zondag 1 mei 2016 01:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
en van dat geld 1 of ander suf museumpje opgezet,
Goed verhaal, lekker kortquote:Op zondag 1 mei 2016 01:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Epidemiology in public health practice
"Over the past decades, epidemiology has made a relevant contribution to public health by identifying health problems and analysing their determinants. However, recent developments call for new and applied methods to support the planning, implementation and evaluation of public health policies and programmes. This book presents an integrated overview of such epidemiological methods, to be used within the joint working process of several public health disciplines. It provides relevant theories, concepts and tools, illustrated with practical examples in order to empower epidemiologists in public health. The first part of this book describes epidemiological history in a nutshell and explains the relationship with the public health domain. It closes with the presentation of a joint work cycle for policy, practice and research: the public health cycle. Part II presents seven steps for epidemiologists to strengthen their contribution to the public health cycle: conduct a needs assessment, support priority setting, formulate aims and objectives, construct a logic model, develop an evaluation plan, perform quality control and analyse processes and outcomes. Part III is dedicated to successful collaboration of epidemiology with other public health disciplines such as health promotion, policy making and primary health care. This book is meant for students and epidemiologists in public health practice. It was written by 19 Dutch authors with either longstanding experience or fresh enthusiasm. The editors are all active in the recently established Academic Collaborative Centres Public Health in the Netherlands, which aim to bridge the gap between policy, practice and research. "alsjeblieft
samenvatting van boek, maar boek is 384 pagina's
In praktijk wel, dan doe je namelijk gewoon iets.. maar lezen wat je dan kan doen is natuurlijk gewoon saaiquote:
Epidemiologie dus. Dat lijkt me qua onderwerp best interessant, maar het boek zal vast gortdroog izjnquote:Op zondag 1 mei 2016 01:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Epidemiology in public health practice
"Over the past decades, epidemiology has made a relevant contribution to public health by identifying health problems and analysing their determinants. However, recent developments call for new and applied methods to support the planning, implementation and evaluation of public health policies and programmes. This book presents an integrated overview of such epidemiological methods, to be used within the joint working process of several public health disciplines. It provides relevant theories, concepts and tools, illustrated with practical examples in order to empower epidemiologists in public health. The first part of this book describes epidemiological history in a nutshell and explains the relationship with the public health domain. It closes with the presentation of a joint work cycle for policy, practice and research: the public health cycle. Part II presents seven steps for epidemiologists to strengthen their contribution to the public health cycle: conduct a needs assessment, support priority setting, formulate aims and objectives, construct a logic model, develop an evaluation plan, perform quality control and analyse processes and outcomes. Part III is dedicated to successful collaboration of epidemiology with other public health disciplines such as health promotion, policy making and primary health care. This book is meant for students and epidemiologists in public health practice. It was written by 19 Dutch authors with either longstanding experience or fresh enthusiasm. The editors are all active in the recently established Academic Collaborative Centres Public Health in the Netherlands, which aim to bridge the gap between policy, practice and research. "alsjeblieft
samenvatting van boek, maar boek is 384 pagina's
Ik studeer om epidemioloog te worden he, weet niet of u dat wistquote:Op zondag 1 mei 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Epidemiologie dus. Dat lijkt me qua onderwerp best interessant, maar het boek zal vast gortdroog izjn
Neinquote:Op zondag 1 mei 2016 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik studeer om epidemioloog te worden he, weet niet of u dat wist![]()
En Holland Village natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2016 01:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Soort van eifeltoren
[ afbeelding ]
Liberty statue met op de achtergrond rainbow bridge
Stelletje jattersquote:Op zondag 1 mei 2016 01:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Soort van eifeltoren
[ afbeelding ]
Liberty statue met op de achtergrond rainbow bridge
jupquote:Op zondag 1 mei 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nein
Dat is dan je specialisatie waar je voor hebt gekozen toch?
wat betekent dat?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nu een vakje waarbij ik eigenlijk alleen maar code hoef te schrijven, geweldig.
Tofquote:
Code als in computerprogramma's. We leren verschillende manieren om wiskundige problemen om te zetten naar computertaal. Af en toe heel even luisteren naar hoe het in elkaar zit en voor de rest gewoon doen.quote:
Volgens mij zou ik jou studie zo tergend lastig vindenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Code als in computerprogramma's. We leren verschillende manieren om wiskundige problemen om te zetten naar computertaal. Af en toe heel even luisteren naar hoe het in elkaar zit en voor de rest gewoon doen.
Ik vind code schrijven zo bevredigend.
Daar was ik vorige keer vlakbij maar niet geweest. Staat ook niet echt hoog op mn must see list. Fukuoaka was wel een aangename verrassing daar. Is eigenlijk niets te doen qua sights maar toch heel relaxed ofzo. En stappen daarquote:
Mja je houdt niet zo van wiskunde toch?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik jou studie zo tergend lastig vinden
Wel van hoofdrekenen?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja je houdt niet zo van wiskunde toch?
Nicequote:Op zondag 1 mei 2016 01:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar was ik vorige keer vlakbij maar niet geweest. Staat ook niet echt hoog op mn must see list. Fukuoaka was wel een aangename verrassing daar. Is eigenlijk niets te doen qua sights maar toch heel relaxed ofzo. En stappen daar![]()
Jezus nog 2 hele dagen wachten
Nee als je 0 beta bent ga je het niet leuk vinden.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel van hoofdrekenen?
Nee wiskunde niet echt nee, ik ben ook totaal 0,0 beta
Het is ook vooral waar je kwaliteiten liggen inderdaad. Jij zal het wel weer over een willekeurige andere studie zeggen natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2016 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wat ik doe erg moeilijk is, maar je moet er wel echt van houden.
Daarom, ik denk dat ik een matige rechtenstudent zou zijn bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook vooral waar je kwaliteiten liggen inderdaad. Jij zal het wel weer over een willekeurige andere studie zeggen natuurlijk
Ik vind het tof dat het onwijs breed is. Je moet weten welke dingen er spelen die de mogelijke gezondheid van je populatie bedreigen en wat de onderliggende factoren daarvan zijn (en dat gaat echt van genen tot lifestyle tot gewoon waar je bent opgegroeid) en hoe je dat kan aanpakken (welke soorten interventies heb je en hoe spelen ze daar op in).quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Code als in computerprogramma's. We leren verschillende manieren om wiskundige problemen om te zetten naar computertaal. Af en toe heel even luisteren naar hoe het in elkaar zit en voor de rest gewoon doen.
Ik vind code schrijven zo bevredigend.
quote:
Je hebt ook nog een eiland waar het klimaat overeen komt met dat van Griekenland en daar zijn ze dus maar olijven gaan verbouwen inclusief griekse molentjes enzoquote:
Haha klinkt wel wat voor jou ja.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat het onwijs breed is. Je moet weten welke dingen er spelen die de mogelijke gezondheid van je populatie bedreigen en wat de onderliggende factoren daarvan zijn (en dat gaat echt van genen tot lifestyle tot gewoon waar je bent opgegroeid) en hoe je dat kan aanpakken (welke soorten interventies heb je en hoe spelen ze daar op in).
Ja, kan ook gewoon onderzoek doen natuurlijk maar die rol van helpen als derde man zeg maar en daarmee interventies sturen vind ik onwijs leuk. En hoe je dan het beste problemen kan profileren en met welke berekeningen je gezondheid van populatie kan aantonen enzo.
Je kan gezondheid bekijken van uit 'je wordt zo oud' of 'tot je 60ste ben je gezond, je wordt 80 dus 20 jaar in slechte gezondheid = 20 jaren verlies (wordt anders uitgedrukt die 20, dat zijn die meetmethoden maar even voor nu) of je toont aan hoeveel mensen er een ziekte hebben of hoeveel nieuwe mensen per jaar over hoeveel nieuwe mensen ziekte ontwikkelen over zoveel tijd (dus meer snelheid).
En ik vind meetmethoden leuk. Die interventies enzo. Ja oke gewoon alles
[..]klinkt wel bevredigend ja
Haha briljantquote:Op zondag 1 mei 2016 01:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Je hebt ook nog een eiland waar het klimaat overeen komt met dat van Griekenland en daar zijn ze dus maar olijven gaan verbouwen inclusief griekse molentjes enzo
[ afbeelding ]
Wel lekker strandje daar
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 1 mei 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha klinkt wel wat voor jou ja.
Denk dat je het ook wel hebt gekozen omdat het wel een richting is waar je ook wat kan betekenen zeg maar ofniet?
quote:Op zondag 1 mei 2016 02:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja
Het is sowieso bij politiek dat geld gaat ergens heen naar de gezondheid, daar heb je al echt een grote rol in aan de kaart brengen welke problemen er spelen en hoe je daar op in kan spelen en huppelepup dat verhaal.
Dat is belangrijk dat dat een goede onderbouwde keuze is, want is geld bij betrokken. En interventies ook, want is geld bij betrokken.
En gewoon heel veel met data werken en daardoor alles bewijzen. Dat is prettig
Nee. Lijkt me op zich wel interessant om een dag mee te lopen als vrijwilliger als ik er zou wonen, maar voor een vakantie toch iets te heftig..quote:Op zondag 1 mei 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice
Ben je trouwens ook eens in Aokigahara geweest?
Maak je dan ook wel eens berekeningen wanneer mensen eigenlijk niet meer rendabel zijn?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat het onwijs breed is. Je moet weten welke dingen er spelen die de mogelijke gezondheid van je populatie bedreigen en wat de onderliggende factoren daarvan zijn (en dat gaat echt van genen tot lifestyle tot gewoon waar je bent opgegroeid) en hoe je dat kan aanpakken (welke soorten interventies heb je en hoe spelen ze daar op in).
Ja, kan ook gewoon onderzoek doen natuurlijk maar die rol van helpen als derde man zeg maar en daarmee interventies sturen vind ik onwijs leuk. En hoe je dan het beste problemen kan profileren en met welke berekeningen je gezondheid van populatie kan aantonen enzo.
Je kan gezondheid bekijken van uit 'je wordt zo oud' of 'tot je 60ste ben je gezond, je wordt 80 dus 20 jaar in slechte gezondheid = 20 jaren verlies (wordt anders uitgedrukt die 20, dat zijn die meetmethoden maar even voor nu) of je toont aan hoeveel mensen er een ziekte hebben of hoeveel nieuwe mensen per jaar over hoeveel nieuwe mensen ziekte ontwikkelen over zoveel tijd (dus meer snelheid).
En ik vind meetmethoden leuk. Die interventies enzo. Ja oke gewoon alles
[..]klinkt wel bevredigend ja
Nee, dat is te ingewikkeld om met één berekening te doen ook denk ikquote:Op zondag 1 mei 2016 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Lijkt me op zich wel interessant om een dag mee te lopen als vrijwilliger als ik er zou wonen, maar voor een vakantie toch iets te heftig..
[..]
Maak je dan ook wel eens berekeningen wanneer mensen eigenlijk niet meer rendabel zijn?
Mensen zijn ook schapenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:04 schreef Crack_ het volgende:
Het is wel veel sneaky hoor. En veel hokjes denken.. En mensen vertrouw je niet met interventies. Mensen denken niet rationeel en vertellen dat ze iets moeten doen omdat het gezond is en je daardoor langer leeft werkt gewoon niet en daardoor kijk ik soms tegen mensen aan echt als schapen
Het is in die wereld sowieso lastig om de absolute waarheid te verkrijgen over wat gezond is en wat niet. Dat maakt het niet makkelijkerquote:Op zondag 1 mei 2016 02:04 schreef Crack_ het volgende:
Het is wel veel sneaky hoor. En veel hokjes denken.. En mensen vertrouw je niet met interventies. Mensen denken niet rationeel en vertellen dat ze iets moeten doen omdat het gezond is en je daardoor langer leeft werkt gewoon niet en daardoor kijk ik soms tegen mensen aan echt als schapen
ja, pffquote:Op zondag 1 mei 2016 02:06 schreef Lokasenna het volgende:
Doen wat het beste voor je is, is ook oprecht best wel moeilijk.
SOmmige mensen zullen zich vast een schaap voelen. Die moeten we volgens Inso hetzelfde behandelen als transgendersquote:
Ja, en daar begint het al want is voor iedereen andersquote:Op zondag 1 mei 2016 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is in die wereld sowieso lastig om de absolute waarheid te verkrijgen over wat gezond is en wat niet. Dat maakt het niet makkelijker
Sheepkin.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SOmmige mensen zullen zich vast een schaap voelen. Die moeten we volgens Inso hetzelfde behandelen als transgenders
Ik betrap mezelf er wel eens op als ze weer aan mn opa gaan sleutelen of het niet geld in een bodemloze put gooien is. Of extreem dure kankerbehandelingen die je alleen nog wat extra tijd geven.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:05 schreef Crack_ het volgende:
Want je leert echt alles wat invloed heeft op je gedrag en dan denk je echt 'ja en waar blijf ik zelf dan'
[..]
Nee, dat is te ingewikkeld om met één berekening te doen ook denk ik
Hoe doe je dat bij jezelf dan?quote:Op zondag 1 mei 2016 02:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en daar begint het al want is voor iedereen anders![]()
En ga je de hoge risico mensen aanpakken of algemene populatie? Tweede bereik je trouwens meer mee, als je kijkt naar dat hoge risico mensen een kleinere groep is bladiebla zijn kleine effecten over grotere populatie beter
Wat voor twijfelachtige dingen kom je bijvoorbeeld tegen?quote:Op zondag 1 mei 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe doe je dat bij jezelf dan?
Want ik ben er zelf nu ook laatste tijd meer mee bezig, en het is echt kut om zeg maar te kiezen tussen meerdere bronnen die beide anders zeggen
Nou ik geef maar een voorbeeld als in eieren:quote:Op zondag 1 mei 2016 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor twijfelachtige dingen kom je bijvoorbeeld tegen?
Dat is een makkelijke, heeft er geen invloed opquote:Op zondag 1 mei 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik geef maar een voorbeeld als in eieren:
Sommige mensen zeggen dat je qua hoeveelheid daar mee moet oppassen want cholesterol. Andere mensen zeggen dat het geen invloed heeft op je cholesterolwaarde.
Tsja, wat is dan waarheid
Maar je snapt wat ik bedoel tochquote:Op zondag 1 mei 2016 02:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is een makkelijke, heeft er geen invloed op
Dat zijn nou echt dingen waar ik me totaal geen zorgen over ga maken. Is 90% uitvinding om dure pakjes boter te verkopen.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik geef maar een voorbeeld als in eieren:
Sommige mensen zeggen dat je qua hoeveelheid daar mee moet oppassen want cholesterol. Andere mensen zeggen dat het geen invloed heeft op je cholesterolwaarde.
Tsja, wat is dan waarheid
Een hoop zal wel marketing zijn ja. Vooral light-productenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zijn nou echt dingen waar ik me totaal geen zorgen over ga maken. Is 90% uitvinding om dure pakjes boter te verkopen.
En worden vrijwel altijd betaald door de voedingsindustrie. Wij van wc eend. Zelfde met medicijnonderzoekenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je snapt wat ik bedoel toch
Want beiden claimen dan wetenschappelijk onderzocht te zijn. En het zijn altijd wetenschappers, voedingsdeskundigen etc etc die het beweren dus ja, die hebben er allebei voor gestudeerd
Idd, experts die elkaar tegensprekenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want beiden claimen dan wetenschappelijk onderzocht te zijn. En het zijn altijd wetenschappers, voedingsdeskundigen etc etc die het beweren dus ja, die hebben er allebei voor gestudeerd
Maar om daarom maar je eigen waarheid aan te houden vind ik ook niet helemaal goed. Je kan er genoeg dingen uithalen die je zelf als leek niet weetquote:Op zondag 1 mei 2016 02:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En worden vrijwel altijd betaald door de voedingsindustrie. Wij van wc eend. Zelfde met medicijnonderzoeken
Je hebt databanken die bekend staan om hun goede studies. Daarbij heb je gewoon 'n model die artikelen indeelt in hoe goed ze zijn blabla. Dan nog shit samen als hoe vaak iets is onderzocht en hoe consistent en hoe sterk een effect is, kun je conclusies trekken.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2016 02:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En worden vrijwel altijd betaald door de voedingsindustrie. Wij van wc eend. Zelfde met medicijnonderzoeken
Hmquote:Op zondag 1 mei 2016 02:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt databanken die bekend staan om hun goede studies. Daarbij heb je gewoon 'n model die artikelen indeelt in hoe goed ze zijn blabla. Dan nog shit samen als hoe vaak iets is onderzocht en hoe consistent en hoe sterk een effect is, kun je conclusies trekken.
Vaak best makkelijk, je ziet niet vaak onzin met een wetenschappelijke bron erbij![]()
andersom eigenlijk altijd wel
Ja, dat ken ik eigenlijk niet zo goed.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm
Wat vind jij van het Voedingscentrum bijvoorbeeld? Werd ook behoorlijk bekritiseerd
Ik vind veel dingen gewoon te fijn om op te geven. Ik hou van lekker eten en kook wel gezond met veel fruit en groente, maar ook teveel vlees en te weinig vis. Ik rook. Ik drink. Ik gebruik drugs. Toch denk ik dat ik gezonder ben dan 90% van de Nederlanders.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar om daarom maar je eigen waarheid aan te houden vind ik ook niet helemaal goed. Je kan er genoeg dingen uithalen die je zelf als leek niet weet
quote:Op zondag 1 mei 2016 02:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen gewoon te fijn om op te geven. Ik hou van lekker eten en kook wel gezond met veel fruit en groente, maar ook teveel vlees en te weinig vis. Ik rook. Ik drink. Ik gebruik drugs. Toch denk ik dat ik gezonder ben dan 90% van de Nederlanders.
Het is imo allemaal gerommel in de marge. Van die gojipitten enzo. Misschien dat je door het placebo effect een dag langer leeft. Voor hetzelfde geld verliest Feyenoord op die dag van Ajax. Heb je daar je hele leven van die ranzige pitten voor gegeten.
Precies. Veel dingen zijn best achterhaald al wel gewoonquote:Op zondag 1 mei 2016 02:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik eigenlijk niet zo goed.
We gebruiken het nooit als bron dus dat zegt misschien wel wat. Volgens mij loopt het voedingscentrum vaak gewoon achter en speelt het niet zo goed in op het publiek.
Mensen willen nou eenmaal minder brood, kun je wel blijven zeggen dat het goed is voor je, en dat kan ook wel.. maar focus ook veeeeeeeeel meer op de rest. En dat vind ik heel erg achter blijven. Maarja, nogmaals.. ken het niet goed dus weet niet echt![]()
jaquote:Op zondag 1 mei 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Veel dingen zijn best achterhaald al wel gewoon
Ook die oude schijf van 5 was natuurlijk absurd dat die nu pas hernieuwd is
Oh daar hoef je niks speciaals voor te eten hoor om dat te laten gebeurenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
.Voor hetzelfde geld verliest Feyenoord op die dag van Ajax. Heb je daar je hele leven van die ranzige pitten voor gegeten.
http://www.nrc.nl/handels(...)n-gevaarlijk-1557102quote:
Wel in de airfryerquote:
Wat heb je voor troep ingenomen?quote:
Ben er nogquote:Op zondag 1 mei 2016 02:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En natuurlijk gaat iedereen dan net naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |