Die kans is zeker aanwezig jaquote:Op zondag 1 mei 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De treinreis van Schiphol terug naar huis heeft waarschijnlijk meer vertraging dan het ov in Japan in een heel jaar
Ietwat gechargeerd maar oke
Ik moet ineens denken aan zo'n filmpje van een man die midden in een winkelcentrum in een plantenbak gaat schijten.quote:
Jij gaat liever naar de veluwe ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik ooit op een datingsite zou gaan, zou mijn eerste filter zijn dat ik al die mannen die 'van reizen houden' echt absoluut niet hoef.
Mijne op bmiquote:Op zondag 1 mei 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik ooit op een datingsite zou gaan, zou mijn eerste filter zijn dat ik al die mannen die 'van reizen houden' echt absoluut niet hoef.
Hehe.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan zo'n filmpje van een man die midden in een winkelcentrum in een plantenbak gaat schijten.
Jezelf wassen tussen koeienlijken, stront & zeik en gecremeerde lichamenquote:
Nee daar kom ik al minstens elke maand. :$quote:Op zondag 1 mei 2016 01:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij gaat liever naar de veluwe ofzo?
Ja leukquote:Op zondag 1 mei 2016 01:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Jezelf wassen tussen koeienlijken, stront & zeik en gecremeerde lichamen
Ik vind dat bijna zoiets als van 'lekker eten houden'. Ik ken maar weinig mensen die nooit zouden willen reizen.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Bij vrouwen kan je dat maar beter niet doen, want dan blijft er niks overquote:Op zondag 1 mei 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Die kruik houdt haar wel warm.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk
We proberen Sof warm te maken voor Azie
Waarom moet ze perse naar Azië?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk
Ik weet niet waarom ik daar zo om moest lachen. De schaamteloosheid, denk ik.quote:
Niks mis met de behoefte om de wereld te ontdekkenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan je dat maar beter niet doen, want dan blijft er niks over
Ik hou van vies etenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat bijna zoiets als van 'lekker eten houden'. Ik ken maar weinig mensen die nooit zouden willen reizen.
Nou ja, ik zou niet met ze mee hoeven.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat bijna zoiets als van 'lekker eten houden'. Ik ken maar weinig mensen die nooit zouden willen reizen.
Hm ja kan me er wel iets bij voorstellen. Er ligt hier zo veel troep op de grondquote:Op zondag 1 mei 2016 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Treinen, straatbeeld, uitpuilende prullenbakken, mensen die alles gewoon op de grond smijten.
Serieus die treinreis terug van schiphol naar huis als je uit Japan terugkomt is een grotere cultuurshock dan de heenreis.
quote:
Lekker eten, hou van reizen, op de bank met een goed boek en een goed glas wijn.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
dat gaat zo niet lukken dusquote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk
Of filteren op Opleiding: NIET Verzorgende IG enz.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan je dat maar beter niet doen, want dan blijft er niks over
't Is meer de 'kijk mij eens de wereld ontdekken' types inclusief zielige negertjes.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis met de behoefte om de wereld te ontdekken
Ik vind dat sowieso al. Ik ben nog nooit in Japan geweest verder.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar vooral zijn Nederlandse stations en treinen zo ranzig vergeleken met die in Japan. Zou er spontaan smetvrees van krijgen.
Vergeet de sushi nietquote:Op zondag 1 mei 2016 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker eten, hou van reizen, op de bank met een goed boek en een goed glas wijn.
Bankaardappel die van peulvruchten en minecraft houdt.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn beschrijving zou zijn: ik hou van peulvruchten.
quote:
Ja, dat inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker eten, hou van reizen, op de bank met een goed boek en een goed glas wijn.
Zo accuraat.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bankaardappel die van peulvruchten en minecraft houdt.
In Japan kan je serieus lekker gaan zitten schijten met een goed boek in de shinkansen. Die wc is schoner dan bij mij thuisquote:Op zondag 1 mei 2016 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso al. Ik ben nog nooit in Japan geweest verder.
Ja, dat si wat anders inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2016 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is meer de 'kijk mij eens de wereld ontdekken' types inclusief zielige negertjes.
ja en ik weet niet hoe erg je het door hebt in het echt maar ik vind al best snel dingen vies. In ieder geval meer dan andere mensen. Dus weet niet of ik sommige dingen dan kan handelenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar je hebt deels gelijk hoor. Er zijn landen in Azie die zo smerig zijn als je zegt
Maar er zijn ook landen waar je je zou verbazen hoe veilig, schoon en netjes alles is.
Dat jaquote:Op zondag 1 mei 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat si wat anders inderdaad
en naar Tiger Temples
OMG KIJK IK KNUFFEL EENTIJGER HIJ VIND ME ZO LIEF
Nee huppelkut, hij is compleet gedrogeerd anders had hij je nek eraf gereten
Sushi.quote:
Als je naar de schone landen gaat wel. Dat is een paradijs voor mensen met smetvreesquote:Op zondag 1 mei 2016 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en ik weet niet hoe erg je het door hebt in het echt maar ik vind al best snel dingen vies. In ieder geval meer dan andere mensen. Dus weet niet of ik sommige dingen dan kan handelen
Wat zijn de schone landen?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je naar de schone landen gaat wel. Dat is een paradijs voor mensen met smetvrees
Zo zielig.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat si wat anders inderdaad
en naar Tiger Temples
OMG KIJK IK KNUFFEL EENTIJGER HIJ VIND ME ZO LIEF
Nee huppelkut, hij is compleet gedrogeerd anders had hij je nek eraf gereten
Japan en Singapore vooralquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:13 schreef Fera het volgende:
Ik ga maar eens pitten. Telefoon is bijna leeg. :$ Trusten schatjes.
Slaap lekker, groetjes aan Heppiequote:Op zondag 1 mei 2016 01:13 schreef Fera het volgende:
Weltrusten!quote:Op zondag 1 mei 2016 01:13 schreef Fera het volgende:
Die slaapt al lang en vooral breed. xDquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 1 mei 2016 01:13 schreef Fera het volgende:
quote:
Plusje achter je naamquote:Op zondag 1 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Japan en Singapore vooral
Hoef je je compleet niet onveilig te voelen, kan je goed eten, ook divers voor als je nog niet veel gewend bent qua aziatisch eten. Lekker weer. Mooie natuur vooral in Japan.
Ben nog niet in Japan geweest verder. Broertje was er vorig jaar, fotos die hij had genomenquote:
Hm okequote:Op zondag 1 mei 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Japan en Singapore vooral
Hoef je je compleet niet onveilig te voelen, kan je goed eten, ook divers voor als je nog niet veel gewend bent qua aziatisch eten. Lekker weer. Mooie natuur vooral in Japan.
Dat is ook super vet natuurlijkquote:Op zondag 1 mei 2016 01:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm oke
ach ik heb toch niet genoeg geld om op vakantie te gaan
en volgend jaar al beloofd om met mijn nichtje aka beste vriendin rondreis in amerika te doen.
daarom ga ik ook heel de zomer werken dit jaar
Dagdagquote:Op zondag 1 mei 2016 01:19 schreef Divje het volgende:
Gaat ook slapen, feestje aan de overkant is voorbij
Slaap lekker mensen
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben nog niet in Japan geweest verder. Broertje was er vorig jaar, fotos die hij had genomen
Vooral rond Fuji. Zo nice daar
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben nog niet in Japan geweest verder. Broertje was er vorig jaar, fotos die hij had genomen
Dat is mooi ja. Ik was daar in de winter dus niet zulke mooie shots als in de lente of herfst. Maar daarna wel ultiem genot in de onsen.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hopelijk gaat het allemaal doorquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 1 mei 2016 01:19 schreef Divje het volgende:
Gaat ook slapen, feestje aan de overkant is voorbij
Slaap lekker mensen
Heeft zij rijbewijs dan? Of ga jij die nog dit jaar halen?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En geschiedenis van Japan is ook interessant, al zitten er ook wel aantal pikzwarte bladzijden tussen
Nou ja heb er weer zin in dus
Maar ga je alleen nog maar naar Japan dan?Wil je niet naar andere landen?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En geschiedenis van Japan is ook interessant, al zitten er ook wel aantal pikzwarte bladzijden tussen
als het goed is halen we hem allebei over ongeveer een maandquote:Op zondag 1 mei 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft zij rijbewijs dan? Of ga jij die nog dit jaar halen?
Heeft enkel mooiere skyline dan Tokio.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Heb nog hoop wereldsteden te gaan maar New York is tot nu toe by far de chillste stad die er is
Hmm ja, de muziek binnen is uit, nu staan ze buiten te lallenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ja hier is het feestje buiten nog steeds bezig.
hoelang ga je?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jupquote:Op zondag 1 mei 2016 01:22 schreef supersof het volgende:
[..]
als het goed is halen we hem allebei over ongeveer een maand
Maar geen idee of je dan al een auto mag huren
Staan denk ik een man of 70 hier. Is wel te prominent qua geluid om te kunnen slapen.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm ja, de muziek binnen is uit, nu staan ze buiten te lallenfml
Ik wissel het om. Al ga ik nu 2 keer achter elkaar maar dat komt omdat ik Japan aan nieuwe vriendin wil laten zien.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ga je alleen nog maar naar Japan dan?Wil je niet naar andere landen?
Bangkok is wel een hele belevenis ja, maar New York vond ik veel lekkerdere vibe hangen.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft enkel mooiere skyline dan Tokio.
Verder Tokio>alle andere steden.
En ik vind Bangkok ook toffer dan New York
Lekker hoorquote:Op zondag 1 mei 2016 01:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik wissel het om. Al ga ik nu 2 keer achter elkaar maar dat komt omdat ik Japan aan nieuwe vriendin wil laten zien.
Maar laatste jaren Japan - Cambodja/Laos - Japan - Filipijnen - Japan - Myanmar - Japan - Japan.
Geloof ik
Damnquote:Op zondag 1 mei 2016 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Staan denk ik een man of 70 hier. Is wel te prominent qua geluid om te kunnen slapen.
oh nee dat waren we niet van plan hahaquote:Op zondag 1 mei 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup
Alleen als je langer dn 3 maanden in de VS blijft heb je een lokaal rijbewijs nodig
Studentenflat he, is schering en inslag hier.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:25 schreef Divje het volgende:
quote:
Op zondag 1 mei 2016 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
Best kort, 2 weken en een dag.quote:
Ahzooo, heb je geen oordopjes dan?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Studentenflat he, is schering en inslag hier.
Dikke orgie?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Studentenflat he, is schering en inslag hier.
Ah lang genoeg tochquote:Op zondag 1 mei 2016 01:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best kort, 2 weken en een dag.
Behalve eerste 5 dagen Tokyo niks gepland. Ga beetje kijken wat zij leuk vindt. Als het haar niet uitmaakt ga ik richting fukushima
Bangkok kan ik juist genieten van die chaos en smeerboel en dan ineens meest luxe mall die je je kan voorstellen met ferrari winkel e.d.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bangkok is wel een hele belevenis ja, maar New York vond ik veel lekkerdere vibe hangen.
Ja klopt. Al vind ik niet dat ik iets mis door niet buiten Europa te zijn geweest. Nja ik zie dan minder culturen, maar ben al blij dat mijn ouders me zoveel verschillende landen hebben kunnen laten zienquote:Op zondag 1 mei 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
Word je eerste keer buiten Europa dan toch Sof? Spannend
Hehe, goed zoquote:Op zondag 1 mei 2016 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nah, ik overleef het wel. Heb morgen toch niets te doen.
Groot gelijk hoorquote:Op zondag 1 mei 2016 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt. Al vind ik niet dat ik iets mis door niet buiten Europa te zijn geweest. Nja ik zie dan minder culturen, maar ben al blij dat mijn ouders me zoveel verschillende landen hebben kunnen laten zien
Ja klopt is zo. Ben erg blij met vakanties die ik heb gehadquote:Op zondag 1 mei 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor
Zei ik gister nog troiuwens
Europa wordt altijd beetje ondergewaardeerd. Is genoeg te zien
Blijft een privilege jaquote:Op zondag 1 mei 2016 01:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt is zo. Ben erg blij met vakanties die ik heb gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |