wat probeer je hiermee te zeggenquote:Op zondag 1 mei 2016 00:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Supersof zou me eerder verslaan in Sumo denk ik
Jij denkt aan India of zo.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet, het trekt me niet echt. Naar mijn idee is alles er heel viesMaar goed, dat zal wel niet.
Veel landen wlequote:Op zondag 1 mei 2016 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet, het trekt me niet echt. Naar mijn idee is alles er heel viesMaar goed, dat zal wel niet.
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:58 schreef Divje het volgende:
[..]
he verdomd
*verwijdert hengel uit winkelmandje en logt uit bij visserswinkel.nl*
Het arme deel van azie is wel vies ja. Maar als je terugkomt uit Japan schrik je van de ranzigheid in Nederland.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik denk aan krottenwijken en mensen op sandalen die geen eten hebbenquote:
Ik plet sof met één dijbeen.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Supersof zou me eerder verslaan in Sumo denk ik
Wat zou ik dan hier opeens vies vinden?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het arme deel van azie is wel vies ja. Maar als je terugkomt uit Japan schrik je van de ranzigheid in Nederland.
omg feraquote:
Als je aan Japan denkt?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik denk aan krottenwijken en mensen op sandalen die geen eten hebben
Nee, Azie in het algemeen.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik denk aan krottenwijken en mensen op sandalen die geen eten hebben
O ja.quote:
Treinen, straatbeeld, uitpuilende prullenbakken, mensen die alles gewoon op de grond smijten.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat zou ik dan hier opeens vies vinden?
De treinreis van Schiphol terug naar huis heeft waarschijnlijk meer vertraging dan het ov in Japan in een heel jaarquote:Op zondag 1 mei 2016 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Treinen, straatbeeld, uitpuilende prullenbakken, mensen die alles gewoon op de grond smijten.
Serieus die treinreis terug van schiphol naar huis als je uit Japan terugkomt is een grotere cultuurshock dan de heenreis.
Laat dat gechargeerd maar weg denk ikquote:Op zondag 1 mei 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De treinreis van Schiphol terug naar huis heeft waarschijnlijk meer vertraging dan het ov in Japan in een heel jaar
Ietwat gechargeerd maar oke
Die kans is zeker aanwezig jaquote:Op zondag 1 mei 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De treinreis van Schiphol terug naar huis heeft waarschijnlijk meer vertraging dan het ov in Japan in een heel jaar
Ietwat gechargeerd maar oke
Ik moet ineens denken aan zo'n filmpje van een man die midden in een winkelcentrum in een plantenbak gaat schijten.quote:
Jij gaat liever naar de veluwe ofzo?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik ooit op een datingsite zou gaan, zou mijn eerste filter zijn dat ik al die mannen die 'van reizen houden' echt absoluut niet hoef.
Mijne op bmiquote:Op zondag 1 mei 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik ooit op een datingsite zou gaan, zou mijn eerste filter zijn dat ik al die mannen die 'van reizen houden' echt absoluut niet hoef.
Hehe.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan zo'n filmpje van een man die midden in een winkelcentrum in een plantenbak gaat schijten.
Jezelf wassen tussen koeienlijken, stront & zeik en gecremeerde lichamenquote:
Nee daar kom ik al minstens elke maand. :$quote:Op zondag 1 mei 2016 01:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij gaat liever naar de veluwe ofzo?
Ja leukquote:Op zondag 1 mei 2016 01:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Jezelf wassen tussen koeienlijken, stront & zeik en gecremeerde lichamen
Ik vind dat bijna zoiets als van 'lekker eten houden'. Ik ken maar weinig mensen die nooit zouden willen reizen.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Bij vrouwen kan je dat maar beter niet doen, want dan blijft er niks overquote:Op zondag 1 mei 2016 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Die kruik houdt haar wel warm.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk
We proberen Sof warm te maken voor Azie
Waarom moet ze perse naar Azië?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk
Ik weet niet waarom ik daar zo om moest lachen. De schaamteloosheid, denk ik.quote:
Niks mis met de behoefte om de wereld te ontdekkenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan je dat maar beter niet doen, want dan blijft er niks over
Ik hou van vies etenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat bijna zoiets als van 'lekker eten houden'. Ik ken maar weinig mensen die nooit zouden willen reizen.
Nou ja, ik zou niet met ze mee hoeven.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat bijna zoiets als van 'lekker eten houden'. Ik ken maar weinig mensen die nooit zouden willen reizen.
Hm ja kan me er wel iets bij voorstellen. Er ligt hier zo veel troep op de grondquote:Op zondag 1 mei 2016 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Treinen, straatbeeld, uitpuilende prullenbakken, mensen die alles gewoon op de grond smijten.
Serieus die treinreis terug van schiphol naar huis als je uit Japan terugkomt is een grotere cultuurshock dan de heenreis.
quote:
Lekker eten, hou van reizen, op de bank met een goed boek en een goed glas wijn.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
dat gaat zo niet lukken dusquote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk
Of filteren op Opleiding: NIET Verzorgende IG enz.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan je dat maar beter niet doen, want dan blijft er niks over
't Is meer de 'kijk mij eens de wereld ontdekken' types inclusief zielige negertjes.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis met de behoefte om de wereld te ontdekken
Ik vind dat sowieso al. Ik ben nog nooit in Japan geweest verder.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar vooral zijn Nederlandse stations en treinen zo ranzig vergeleken met die in Japan. Zou er spontaan smetvrees van krijgen.
Vergeet de sushi nietquote:Op zondag 1 mei 2016 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker eten, hou van reizen, op de bank met een goed boek en een goed glas wijn.
Bankaardappel die van peulvruchten en minecraft houdt.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn beschrijving zou zijn: ik hou van peulvruchten.
quote:
Ja, dat inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker eten, hou van reizen, op de bank met een goed boek en een goed glas wijn.
Zo accuraat.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bankaardappel die van peulvruchten en minecraft houdt.
In Japan kan je serieus lekker gaan zitten schijten met een goed boek in de shinkansen. Die wc is schoner dan bij mij thuisquote:Op zondag 1 mei 2016 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso al. Ik ben nog nooit in Japan geweest verder.
Ja, dat si wat anders inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2016 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is meer de 'kijk mij eens de wereld ontdekken' types inclusief zielige negertjes.
ja en ik weet niet hoe erg je het door hebt in het echt maar ik vind al best snel dingen vies. In ieder geval meer dan andere mensen. Dus weet niet of ik sommige dingen dan kan handelenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar je hebt deels gelijk hoor. Er zijn landen in Azie die zo smerig zijn als je zegt
Maar er zijn ook landen waar je je zou verbazen hoe veilig, schoon en netjes alles is.
Dat jaquote:Op zondag 1 mei 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat si wat anders inderdaad
en naar Tiger Temples
OMG KIJK IK KNUFFEL EENTIJGER HIJ VIND ME ZO LIEF
Nee huppelkut, hij is compleet gedrogeerd anders had hij je nek eraf gereten
Sushi.quote:
Als je naar de schone landen gaat wel. Dat is een paradijs voor mensen met smetvreesquote:Op zondag 1 mei 2016 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en ik weet niet hoe erg je het door hebt in het echt maar ik vind al best snel dingen vies. In ieder geval meer dan andere mensen. Dus weet niet of ik sommige dingen dan kan handelen
Wat zijn de schone landen?quote:Op zondag 1 mei 2016 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je naar de schone landen gaat wel. Dat is een paradijs voor mensen met smetvrees
Zo zielig.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat si wat anders inderdaad
en naar Tiger Temples
OMG KIJK IK KNUFFEL EENTIJGER HIJ VIND ME ZO LIEF
Nee huppelkut, hij is compleet gedrogeerd anders had hij je nek eraf gereten
Japan en Singapore vooralquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:13 schreef Fera het volgende:
Ik ga maar eens pitten. Telefoon is bijna leeg. :$ Trusten schatjes.
Slaap lekker, groetjes aan Heppiequote:Op zondag 1 mei 2016 01:13 schreef Fera het volgende:
Weltrusten!quote:Op zondag 1 mei 2016 01:13 schreef Fera het volgende:
Die slaapt al lang en vooral breed. xDquote:
slaap lekkerquote:Op zondag 1 mei 2016 01:13 schreef Fera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |