abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2016 @ 20:20:44 #201
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162069483
Eeneiige tweelingen zijn genetisch volledig identiek, ze hebben dezelfde genen. Ze lijken bijna altijd heel veel op elkaar, en zijn altijd van hetzelfde geslacht.

Bijna altijd, maw komt het sporadisch voor dat een eeneiige tweeling uit verschillende geslachten bestaat.

http://www.tweelingenonderzoek.nl/ontstaan.html#eeneiig

Ben nog steeds benieuw welke invloeden het zouden kunnen zijn, als seksuele voorkeur niet alleen door genen bepaald wordt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_162069640
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Eeneiige tweelingen zijn genetisch volledig identiek, ze hebben dezelfde genen. Ze lijken bijna altijd heel veel op elkaar, en zijn altijd van hetzelfde geslacht.

Bijna altijd, maw komt het sporadisch voor dat een eeneiige tweeling uit verschillende geslachten bestaat.

Ben nog steeds benieuw welke invloeden het zouden kunnen zijn, als seksuele voorkeur niet alleen door genen bepaald wordt.
Constructie van de hersenen. Eeneiige tweelingen hebben ook niet exact dezelfde interesses en hobbies. In zo'n complex netwerk van neuronen hoeven er maar een paar anders te verbinden om een verschil te maken.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 20:49:45 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_162070757
quote:

Dat kan al zo vroeg zijn als de ontwikkeling in de baarmoeder.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 10 mei 2016 @ 20:54:15 #204
189978 controlaltdelete
pi_162070994
Sure. Ik heb inmiddels genoeg er over gelezen er worden vooral omgevingsfactoren genoemd. Maar genoeg voor vanavond, tijd om eens niet digitaal bezig te zijn. Toedeloe :s)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_162071067
Godsamme :D
  dinsdag 10 mei 2016 @ 21:08:18 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_162071710
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Sure. Ik heb inmiddels genoeg er over gelezen er worden vooral omgevingsfactoren genoemd. Maar genoeg voor vanavond, tijd om eens niet digitaal bezig te zijn. Toedeloe :s)
De baarmoeder is ook een omgevingsfactor ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 10 mei 2016 @ 22:08:25 #207
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_162075831
quote:

Dat is niet waar...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 mei 2016 @ 07:42:27 #208
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_162083514
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Probeer 'Wij zijn ons brein' eens een keer te lezen. Bijzonder interessant.

Sowieso Dick Swaab over dit onderwerp:
quote:
Er is ook veel onderzoek gedaan naar waar deze verschillen vandaan komen. Swaab: “Onderzoek met tweelingen laat zien dat homoseksualiteit voor vijftig procent genetisch bepaald is. Op het moment van bevruchting staat dus al voor de helft vast of je homo wordt of niet. De andere vijftig procent wordt tijdens de zwangerschap bepaald...
Bron
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 14:17:02 #209
189978 controlaltdelete
pi_162178737
Cops force lesbian to leave ladies’ toilet after refusing to believe she’s a woman

Toilet-justice gaat maar door _O- dat komt ervan als vrouwen als halve kerels eruit zien. Kun je van alles tegenkomen op de plee als het zo doorgaat.
pi_162179031
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Cops force lesbian to leave ladies’ toilet after refusing to believe she’s a woman

Toilet-justice gaat maar door _O- dat komt ervan als vrouwen als halve kerels eruit zien. Kun je van alles tegenkomen op de plee als het zo doorgaat.
Jammer dat ik er nu niet achter kan komen wat jij vind van het verhaal.

Vind je het terecht of onterecht dat politie haar verwijderd van het toilet?
  zaterdag 14 mei 2016 @ 14:39:38 #211
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162179581
Oeh. Dat is wel een lastige als je tegen de politiestaat bent maar ook tegen de lbgt agenda.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator zaterdag 14 mei 2016 @ 14:42:05 #212
249559 crew  Lavenderr
pi_162179683
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:39 schreef jogy het volgende:
Oeh. Dat is wel een lastige als je tegen de politiestaat bent maar ook tegen de lbgt agenda.
De niet bestaande agenda.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 14:43:50 #213
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162179748
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De niet bestaande agenda.
Dus de politiestaat is er wel?
Vrijheid
  Moderator zaterdag 14 mei 2016 @ 14:52:11 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_162180034
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Dus de politiestaat is er wel?
Naar mijn idee niet. Politie is soft .
pi_162180099
quote:

Vrouwen moeten er allemaal vrouwelijk uitzien gvd. Wij willen duidelijkheid. Vrouwen op hakjes, met rokjes. Anders wordt het te moeilijk. :(
  Moderator zaterdag 14 mei 2016 @ 14:57:17 #216
249559 crew  Lavenderr
pi_162180235
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Vrouwen moeten er allemaal vrouwelijk uitzien gvd. Wij willen duidelijkheid. Vrouwen op hakjes, met rokjes. Anders wordt het te moeilijk. :(
Een diep decolleté en hakken van 10cm minimaal.
Of er dan een piemel onder dat rokje hangt of staat maakt niet uit.
pi_162181181
quote:

Wat vind je er eigenlijk zo grappig aan?
Het is toch enorm verdrietig dat iemand hardhandig een toilet wordt uitgewerkt, omdat ze er niet uitziet zoals de politieagenten verwachten?
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:17:19 #218
189978 controlaltdelete
pi_162182370
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 15:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is toch enorm verdrietig dat iemand hardhandig een toilet wordt uitgewerkt, omdat ze er niet uitziet zoals de politieagenten verwachten?
Ik moet hier aan denken ;)

Omdat ze er ook niet echt vrouwelijk uitziet, dat is de main reason. Je moet goed kijken om te zien dat het een vrouw is ipv een man. Dat gaat nog veel troebeler worden in de toekomst.
pi_162183456
Tja, in het westen hebben we altijd een grote mond richting landen als Iran en Saudi Arabie hoe ze daar om gaan met vrouwen en minderheden, maar ondertussen drukken we onszelf diezelfde richting in.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_162184949
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 15:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Uit nieuwsgierigheid, waar ligt hier voor jou de grens? Of is er geen limiet en kan iedereen lekker binnen wandelen in elk toilet op basis van hoe hij/zij/het zich op dat moment voelt aangetrokken tot een bepaald geslacht?
  Moderator zaterdag 14 mei 2016 @ 18:37:53 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_162185532
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 18:12 schreef Aguia het volgende:

[..]

Uit nieuwsgierigheid, waar ligt hier voor jou de grens? Of is er geen limiet en kan iedereen lekker binnen wandelen in elk toilet op basis van hoe hij/zij/het zich op dat moment voelt aangetrokken tot een bepaald geslacht?
Maar je gaat toch niet naar het toilet met in je achterhoofd dat je iemand seksueel gaat benaderen? Je gaat er heen om je behoefte te doen en wat mij betreft komen er gewoon openbare toiletten zonder bordjes erop.
pi_162185944
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 18:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar je gaat toch niet naar het toilet met in je achterhoofd dat je iemand seksueel gaat benaderen? Je gaat er heen om je behoefte te doen en wat mij betreft komen er gewoon openbare toiletten zonder bordjes erop.
Om dat 100% uit te sluiten lijkt mij ietwat naïef. Ik wil ook weer niet zeggen dat dat aan de orde van de dag is.
  Moderator zaterdag 14 mei 2016 @ 18:55:27 #223
249559 crew  Lavenderr
pi_162185999
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 18:53 schreef Aguia het volgende:

[..]

Om dat 100% uit te sluiten lijkt mij ietwat naïef. Ik wil ook weer niet zeggen dat dat aan de orde van de dag is.
Klopt hoor. Smeerlappen heb je altijd en overal, dus dat valt niet uit te sluiten.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 19:05:33 #224
189978 controlaltdelete
pi_162186297

ik post deze nog maar eens. Met die nieuwe toilet law hebben dit soort gasten allemaal toegang tot the women's restrooms.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 19:06:01 #225
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162186312
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:58 schreef Wantie het volgende:
Tja, in het westen hebben we altijd een grote mond richting landen als Iran en Saudi Arabie hoe ze daar om gaan met vrouwen en minderheden, maar ondertussen drukken we onszelf diezelfde richting in.
Alleen via de andere kant. Best wel knap eigenlijk.
Vrijheid
pi_162187564
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 18:12 schreef Aguia het volgende:

[..]

Dit had toch weinig met seksualiteit te maken, alleen met het feit dat de agenten vonden dat ze niet genoeg op een meisje leek. Ik vond het zelf dan weer vrij duidelijk.

En op het toilet zit ik in een afgesloten hokje, boeit me vrij weinig wie er dan binnenwandelt in de algemene ruimte.
pi_162187627
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:05 schreef controlaltdelete het volgende:

ik post deze nog maar eens. Met die nieuwe toilet law hebben dit soort gasten allemaal toegang tot the women's restrooms.
Je doet je ding op het toilet, wast je handen, en gaat weer.

En als er een creep staat waarschuw je iemand.
  Moderator zaterdag 14 mei 2016 @ 20:01:19 #228
249559 crew  Lavenderr
pi_162187672
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Dit had toch weinig met seksualiteit te maken, alleen met het feit dat de agenten vonden dat ze niet genoeg op een meisje leek. Ik vond het zelf dan weer vrij duidelijk.

En op het toilet zit ik in een afgesloten hokje, boeit me vrij weinig wie er dan binnenwandelt in de algemene ruimte.
Juist. Je doet de deur op slot en klaar is Klara. Of Klaas. Sommigen hier schijnen te vergeten dat er deuren voor de toiletten zitten.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 20:22:38 #229
189978 controlaltdelete
pi_162188279
Ach so dan hebben die vrouwen gewoon pech gehad dat ze een creep in vrouwenkleren tegenkwamen. Hadden ze maar iemand moeten roepen, beetje hun eigen schuld dus :{ Dit soort creeps hebben nu ook nog de wet aan hun kant als ze zich op de damesruimtes begeven. Maar goed, ik weet inmiddels dat we zulke ongemakken voor lief moeten nemen in deze tijden van equality |:(
  zaterdag 14 mei 2016 @ 20:24:20 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162188331
Een schrikbarend aantal creeps heeft het specifiek op damestoiletten voorzien?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162188378
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ach so dan hebben die vrouwen gewoon pech gehad dat ze een creep in vrouwenkleren tegenkwamen. Hadden ze maar iemand moeten roepen, beetje hun eigen schuld dus :{ Dit soort creeps hebben nu ook nog de wet aan hun kant als ze zich op de damesruimtes begeven. Maar goed, ik weet inmiddels dat we zulke ongemakken voor lief moeten nemen in deze tijden van equality |:(
Ja hoor, de wet aan hun kant. Omdat er gedeelde toiletten zijn mag je daar dan ook meteen iedereen aanranden en lastigvallen natuurlijk.

En een creep houd je niet weg met een bordje 'verboden voor creeps'.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 20:26:37 #232
189978 controlaltdelete
pi_162188407
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:24 schreef Copycat het volgende:
Een schrikbarend aantal creeps heeft het specifiek op damestoiletten voorzien?
Nee joh in Amerika toch niet? Zoveel creeps lopen daar niet rond, allemaal incidentjes :+
  zaterdag 14 mei 2016 @ 20:27:14 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162188428
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:26 schreef controlaltdelete het volgende:

Nee joh in Amerika toch niet? Zoveel creeps lopen daar niet rond, allemaal incidentjes :+
Bron van deze subcultuur binnen de creepscene?
pi_162188535
Toch het filmpje maar bekeken, tegen beter weten in.
Dat heeft toch niks te maken met de discussie. Deze mannen hebben seksuele afwijkingen, doen dingen die strafbaar zijn. Dat blijft net zo strafbaar als er gedeelde toiletten komen. Gedeelde kleedkamers moet je niet aan beginnen.
pi_162188648
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Gelukkig zijn de bewuste creeps de conservatieve politici die deze wetten bedenken. Om zo een beetje de aandacht af te leiden van hun eigen onredelijke gedrag in openbare toiletgelegenheden. Ik heb van nog geen veroordeelde transgender gehoord voor een dergelijke zaak. Van republikeinse politici in elk geval drie.

Je zou natuurlijk ook gewoon iets kunnen doen aan aanrandingen en verkrachtigen in het algemeen. Bijvoorbeeld door normale seksuele opvoeding en voorlichting op scholen, het aanpakken van rapeculture en victimblaming. In plaats van een kleine groep de dupe laten worden van nutteloze symboolwetjes.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 20:36:15 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162188745
Ik vind dan weer wel dit over de bathroom predator myth:

quote:
A coalition of over 200 national, state and local organizations across the U.S. that work with sexual assault and domestic violence survivors are objecting to the justifications given by lawmakers to forbid transgender people from using the bathroom of their choosing.

These organizations asked for “support of full and equal access for the transgender community," according to a statement on Thursday by a coalition under the advocacy group National Task Force to End Sexual and Domestic Violence Against Women.

This outcry from hundreds of organizations comes after North Carolina passed House Bill 2, a law that bans people from using bathrooms that don't match the sex indicated on their birth certificate.

There is currently no explanation of how the law should be enforced, and "lawmakers proposing these measures could implement enforcement that is a grave and unconstitutional intrusion into people’s privacy," Chase Strangio, staff attorney at the ACLU Lesbian Gay Bisexual Transgender Project and a transgender man, told ABC News today. The ACLU Project is not one of the organizations listed on Thursday’s coalition statement.

Lawmakers in North Carolina who support HB2 say it prevents putting women and children in vulnerable situations in public bathrooms and changing areas if men exploit the law and pose as transgender women so they could sexually assault or engage in inappropriate behavior in these areas. Critics call that reasoning the "bathroom predator myth.”

“Over 200 municipalities and 18 states have nondiscrimination laws protecting transgender people’s access to facilities consistent with the gender they live every day,” according to the coalition. "None of those jurisdictions have [sic] seen a rise in sexual violence or other public safety issues due to nondiscrimination laws. Assaulting another person in a restroom or changing room remains against the law in every single state.”

Strangio also noted that allowing transgender people to use the bathroom corresponding to their gender identity “doesn’t increase in any way public safety incidents.”

There are two central falsehoods to the legislators’ reasoning, Strangio said. One is "that transgender people aren’t real and [are] inherently dangerous.” The second falsehood is that without HB2, "non-transgender people will take advantage" of the situation -- for example, a man could dress up as a woman to enter a woman's bathroom.

“All this does is to heighten gender policing of everyone by law enforcement, and individual people who do not conform to gender norms are targeted," Strangio said.

http://abcnews.go.com/US/(...)or/story?id=38604019
pi_162189064
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:57 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat afgesloten hokje houdt ze niet tegen. Je zult er immers een keer uit moeten komen.
pi_162189481
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:44 schreef Aguia het volgende:

[..]

Dat afgesloten hokje houdt ze niet tegen. Je zult er immers een keer uit moeten komen.
Het zal ze ook niet tegenhouden als er een bordje damestoilet op de deur hangt.
pi_162189530
Maar hoeveel dames hier zijn er, of kennen vrouwen die lastiggevallen zijn in openbare toiletten, door mannen gehuld in vrouwenkleding?

Ikzelf, even tellen, 0.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 21:02:35 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162189928
Ik zie nu zo'n Walking Dead-scene voor me.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 21:10:13 #241
189978 controlaltdelete
pi_162190423
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:55 schreef mootie het volgende:
Maar hoeveel dames hier zijn er, of kennen vrouwen die lastiggevallen zijn in openbare toiletten, door mannen gehuld in vrouwenkleding?

Ikzelf, even tellen, 0.
Kop in het zand en bagatelliseren maar. NL vergelijken met Amerika _O- Het was me weer een waar genoegen voor vandaag. Fijne avond nog allemaal ^O^
  Moderator zaterdag 14 mei 2016 @ 21:21:24 #242
249559 crew  Lavenderr
pi_162191258
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 21:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kop in het zand en bagatelliseren maar. NL vergelijken met Amerika _O- Het was me weer een waar genoegen voor vandaag. Fijne avond nog allemaal ^O^
Ook Songfestival kijken? Veel plezier :)
  zaterdag 14 mei 2016 @ 21:46:00 #243
189978 controlaltdelete
pi_162193241
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 21:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ook Songfestival kijken? Veel plezier :)
Nee daar geef ik niet veel om. Zag net wel iets van het spektakel voorbij komen. Ik check straks wel even de uitslag. w/
  Moderator zaterdag 14 mei 2016 @ 21:47:52 #244
249559 crew  Lavenderr
pi_162193397
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 21:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee daar geef ik niet veel om. Zag net wel iets van het spektakel voorbij komen. Ik check straks wel even de uitslag. w/
Ik vind de uitslag ook het spannendst. w/
pi_162194864
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 21:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Prima, als jij dat lekker vindt, met je bolleke in het zand, toedels O+
pi_162198298
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Het zal ze ook niet tegenhouden als er een bordje damestoilet op de deur hangt.
Ik doelde eigenlijk op iemand die je persoonlijk aanvalt/seksueel betast dan alleen maar naar binnen en buiten lopen.
pi_162198376
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 22:58 schreef Aguia het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op iemand die je persoonlijk aanvalt/seksueel betast dan alleen maar naar binnen en buiten lopen.
Wat een rare vraag.
pi_162198810
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 april 2016 19:18 schreef Fixers het volgende:
In het algemeen complottentopic komen zo af en toe LGBTQI*-gerelateerde zaken langs. Keer op keer roept men dan dat het een complot is. Maar als ik er naar doorvraag krijg ik nooit antwoord op wat het complot dan is. Er wordt wat gemompeld over de nuclear family, het traditionele gezin, en daarna luwt het weer.

Nu kan ik bij twee van de LGBT-letters mijn hand opsteken, maar die hidden agenda die we erop na hoduen is wel heel erg hidden. Ik weet het namelijk niet. Ik heb nog in mijn post, voorlichtingsinformatie en mijn e-mails gezocht, maar de 'this how we will take over the world-memo' heb ik toch echt niet gehad. Ook via de open kanalen lijken LGBT-organisaties niet veel voor te stellen. De meest vocale in Nederland is dan nog het COC. De Transgenderorganisatie komt niet verder dan HELE-BOZE-doch-in-keurige-ambtelijke-taal-opgestelde brieven schrijven aan de minster van VWS. Ik vind het niet echt een efficiënte manier van wereldheerschappij veroveren zo.

Welke pro-complot argumenten worden er aangedragen? Nou eigenlijk geen. Men roept dat er een hidden agenda is, maar als je vraagt wat het achterliggende plan dan zou zijn krijg je daar geen duidelijk antwoord op. Zo af en toe komt 'afbreuk aan het traditionele gezin' argument op de proppen. Daarmee voeren de complotters exact hetzelfde argument aan als ook het conservatieve, vooral christelijke, establishment doet. Wat ik toch best ironisch vindt.

Om dat gezinsargument maar vast te pareren: het traditionele gezin, de nuclear family van vader, moeder, 2 kinderen en een labrador is iets wat pas in de vorige eeuw gemeengoed is geworden. Voor die tijd waren er veel samengestelde gezinnen, van ouders die een partner hadden verloren door oorlog of ziekte. Er waren een-ouder gezinnen, omdat vooral vaders op zee of ver weg werkten. Er waren gezinnen van meerdere generaties. Het kindertal was vaak veel groter want het land moest bewerkt en er gingen er altijd wel een paar vroegtijdig dood. In elk geval is het 'traditionele gezin' een nieuwerwets twintigste eeuws concept.

Wat de niet zo hidden agenda van LGBT-ers dan wel is: veilig kunnen leven in de maatschappij. Zonder dat je bang hoeft te zijn vanwege je geaardheid of genderindentiteit. Angst voor maatschappelijke uitsluiting verbaal en fysiek geweld zijn voor LGBT-ers aan de orde van de dag. Wat nou het grote complot dat achter de LGBT-lobby zit: ik ben erg benieuwd.

*Van de afkorting LGBT zijn meerdere variaties: meestal zie je Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender. Soms worden de letters Q en I aan toegoevoegd: Queer en Intersex.

Queer is een lastige term, omdat daar nogal verschillende definities aan toegeschreven worden. Voor de een betekent queer dat ze eigenschappen van meerdere genders beleven, voor de ander is dat juist dat ze geen genderspecifieke eigenschappen ervaren.

Intersex, intersekse conditie in het nederlands, betekent dat kinderen zonder overtuigend mannelijke of vrouwelijke primaire geslachtskenmerken worden geboren. Dat komt met 1 op de 1500-2000 geboortes vaker voor dan je zou denken.
Ik denk opmaat naar een nieuwe wereldorde waarbij men nu systematisch het verzet breekt door de maatschappij te feminiseren, mensen wijs te maken dat LGBT heel normaal is en dat iedereen dit verplicht moet accepteren en tenslotte door een verdeelde maatschappij te creëren (door toestroom allerlei groepen mensen).

De nieuwe revolutionairen zullen met barby poppen spelen ipv machine geweren en zullen als makke schappen iedere nieuwe vorm van gezag accepteren. Immers, ze weten en kunnen niet beter.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_162201339
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 23:06 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

Ik denk opmaat naar een nieuwe wereldorde waarbij men nu systematisch het verzet breekt door de maatschappij te feminiseren, mensen wijs te maken dat LGBT heel normaal is en dat iedereen dit verplicht moet accepteren en tenslotte door een verdeelde maatschappij te creëren (door toestroom allerlei groepen mensen).

De nieuwe revolutionairen zullen met barby poppen spelen ipv machine geweren en zullen als makke schappen iedere nieuwe vorm van gezag accepteren. Immers, ze weten en kunnen niet beter.
Want de masculine/patriarchale maatschappij is zo'n enorm succes wou je zeggen?

Zonder gekheid: wat is het gevaar dat men accepteert dat een paar procent van de mensen in de LGBT-catogerie in te delen is? En als dat niet mag, wat is dan de volgende groep om te demoniseren: roodharigen? Linkshandigen? Wat is er zo slecht aan een beetje tolerantie? Wat wordt jij er slechter van?
pi_162204260
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:05 schreef controlaltdelete het volgende:

onzin en bangmakerij.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')