Dit had toch weinig met seksualiteit te maken, alleen met het feit dat de agenten vonden dat ze niet genoeg op een meisje leek. Ik vond het zelf dan weer vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:12 schreef Aguia het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, waar ligt hier voor jou de grens? Of is er geen limiet en kan iedereen lekker binnen wandelen in elk toilet op basis van hoe hij/zij/het zich op dat moment voelt aangetrokken tot een bepaald geslacht?
Je doet je ding op het toilet, wast je handen, en gaat weer.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:05 schreef controlaltdelete het volgende:
ik post deze nog maar eens. Met die nieuwe toilet law hebben dit soort gasten allemaal toegang tot the women's restrooms.
Juist. Je doet de deur op slot en klaar is Klara. Of Klaas. Sommigen hier schijnen te vergeten dat er deuren voor de toiletten zitten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit had toch weinig met seksualiteit te maken, alleen met het feit dat de agenten vonden dat ze niet genoeg op een meisje leek. Ik vond het zelf dan weer vrij duidelijk.
En op het toilet zit ik in een afgesloten hokje, boeit me vrij weinig wie er dan binnenwandelt in de algemene ruimte.
Ja hoor, de wet aan hun kant. Omdat er gedeelde toiletten zijn mag je daar dan ook meteen iedereen aanranden en lastigvallen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ach so dan hebben die vrouwen gewoon pech gehad dat ze een creep in vrouwenkleren tegenkwamen. Hadden ze maar iemand moeten roepen, beetje hun eigen schuld dusDit soort creeps hebben nu ook nog de wet aan hun kant als ze zich op de damesruimtes begeven. Maar goed, ik weet inmiddels dat we zulke ongemakken voor lief moeten nemen in deze tijden van equality
Nee joh in Amerika toch niet? Zoveel creeps lopen daar niet rond, allemaal incidentjesquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:24 schreef Copycat het volgende:
Een schrikbarend aantal creeps heeft het specifiek op damestoiletten voorzien?
Bron van deze subcultuur binnen de creepscene?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Nee joh in Amerika toch niet? Zoveel creeps lopen daar niet rond, allemaal incidentjes
Gelukkig zijn de bewuste creeps de conservatieve politici die deze wetten bedenken. Om zo een beetje de aandacht af te leiden van hun eigen onredelijke gedrag in openbare toiletgelegenheden. Ik heb van nog geen veroordeelde transgender gehoord voor een dergelijke zaak. Van republikeinse politici in elk geval drie.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ach so dan hebben die vrouwen gewoon pech gehad dat ze een creep in vrouwenkleren tegenkwamen. Hadden ze maar iemand moeten roepen, beetje hun eigen schuld dusDit soort creeps hebben nu ook nog de wet aan hun kant als ze zich op de damesruimtes begeven. Maar goed, ik weet inmiddels dat we zulke ongemakken voor lief moeten nemen in deze tijden van equality
http://abcnews.go.com/US/(...)or/story?id=38604019quote:A coalition of over 200 national, state and local organizations across the U.S. that work with sexual assault and domestic violence survivors are objecting to the justifications given by lawmakers to forbid transgender people from using the bathroom of their choosing.
These organizations asked for “support of full and equal access for the transgender community," according to a statement on Thursday by a coalition under the advocacy group National Task Force to End Sexual and Domestic Violence Against Women.
This outcry from hundreds of organizations comes after North Carolina passed House Bill 2, a law that bans people from using bathrooms that don't match the sex indicated on their birth certificate.
There is currently no explanation of how the law should be enforced, and "lawmakers proposing these measures could implement enforcement that is a grave and unconstitutional intrusion into people’s privacy," Chase Strangio, staff attorney at the ACLU Lesbian Gay Bisexual Transgender Project and a transgender man, told ABC News today. The ACLU Project is not one of the organizations listed on Thursday’s coalition statement.
Lawmakers in North Carolina who support HB2 say it prevents putting women and children in vulnerable situations in public bathrooms and changing areas if men exploit the law and pose as transgender women so they could sexually assault or engage in inappropriate behavior in these areas. Critics call that reasoning the "bathroom predator myth.”
“Over 200 municipalities and 18 states have nondiscrimination laws protecting transgender people’s access to facilities consistent with the gender they live every day,” according to the coalition. "None of those jurisdictions have [sic] seen a rise in sexual violence or other public safety issues due to nondiscrimination laws. Assaulting another person in a restroom or changing room remains against the law in every single state.”
Strangio also noted that allowing transgender people to use the bathroom corresponding to their gender identity “doesn’t increase in any way public safety incidents.”
There are two central falsehoods to the legislators’ reasoning, Strangio said. One is "that transgender people aren’t real and [are] inherently dangerous.” The second falsehood is that without HB2, "non-transgender people will take advantage" of the situation -- for example, a man could dress up as a woman to enter a woman's bathroom.
“All this does is to heighten gender policing of everyone by law enforcement, and individual people who do not conform to gender norms are targeted," Strangio said.
Dat afgesloten hokje houdt ze niet tegen. Je zult er immers een keer uit moeten komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit had toch weinig met seksualiteit te maken, alleen met het feit dat de agenten vonden dat ze niet genoeg op een meisje leek. Ik vond het zelf dan weer vrij duidelijk.
En op het toilet zit ik in een afgesloten hokje, boeit me vrij weinig wie er dan binnenwandelt in de algemene ruimte.
Het zal ze ook niet tegenhouden als er een bordje damestoilet op de deur hangt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:44 schreef Aguia het volgende:
[..]
Dat afgesloten hokje houdt ze niet tegen. Je zult er immers een keer uit moeten komen.
Kop in het zand en bagatelliseren maar. NL vergelijken met Amerikaquote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:55 schreef mootie het volgende:
Maar hoeveel dames hier zijn er, of kennen vrouwen die lastiggevallen zijn in openbare toiletten, door mannen gehuld in vrouwenkleding?
Ikzelf, even tellen, 0.
Ook Songfestival kijken? Veel plezierquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kop in het zand en bagatelliseren maar. NL vergelijken met AmerikaHet was me weer een waar genoegen voor vandaag. Fijne avond nog allemaal
Nee daar geef ik niet veel om. Zag net wel iets van het spektakel voorbij komen. Ik check straks wel even de uitslag.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook Songfestival kijken? Veel plezier
Ik vind de uitslag ook het spannendst.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee daar geef ik niet veel om. Zag net wel iets van het spektakel voorbij komen. Ik check straks wel even de uitslag.
Prima, als jij dat lekker vindt, met je bolleke in het zand, toedelsquote:Op zaterdag 14 mei 2016 21:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kop in het zand en bagatelliseren maar. NL vergelijken met AmerikaHet was me weer een waar genoegen voor vandaag. Fijne avond nog allemaal
Ik doelde eigenlijk op iemand die je persoonlijk aanvalt/seksueel betast dan alleen maar naar binnen en buiten lopen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zal ze ook niet tegenhouden als er een bordje damestoilet op de deur hangt.
Wat een rare vraag.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 22:58 schreef Aguia het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op iemand die je persoonlijk aanvalt/seksueel betast dan alleen maar naar binnen en buiten lopen.
Ik denk opmaat naar een nieuwe wereldorde waarbij men nu systematisch het verzet breekt door de maatschappij te feminiseren, mensen wijs te maken dat LGBT heel normaal is en dat iedereen dit verplicht moet accepteren en tenslotte door een verdeelde maatschappij te creëren (door toestroom allerlei groepen mensen).quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:18 schreef Fixers het volgende:
In het algemeen complottentopic komen zo af en toe LGBTQI*-gerelateerde zaken langs. Keer op keer roept men dan dat het een complot is. Maar als ik er naar doorvraag krijg ik nooit antwoord op wat het complot dan is. Er wordt wat gemompeld over de nuclear family, het traditionele gezin, en daarna luwt het weer.
Nu kan ik bij twee van de LGBT-letters mijn hand opsteken, maar die hidden agenda die we erop na hoduen is wel heel erg hidden. Ik weet het namelijk niet. Ik heb nog in mijn post, voorlichtingsinformatie en mijn e-mails gezocht, maar de 'this how we will take over the world-memo' heb ik toch echt niet gehad. Ook via de open kanalen lijken LGBT-organisaties niet veel voor te stellen. De meest vocale in Nederland is dan nog het COC. De Transgenderorganisatie komt niet verder dan HELE-BOZE-doch-in-keurige-ambtelijke-taal-opgestelde brieven schrijven aan de minster van VWS. Ik vind het niet echt een efficiënte manier van wereldheerschappij veroveren zo.
Welke pro-complot argumenten worden er aangedragen? Nou eigenlijk geen. Men roept dat er een hidden agenda is, maar als je vraagt wat het achterliggende plan dan zou zijn krijg je daar geen duidelijk antwoord op. Zo af en toe komt 'afbreuk aan het traditionele gezin' argument op de proppen. Daarmee voeren de complotters exact hetzelfde argument aan als ook het conservatieve, vooral christelijke, establishment doet. Wat ik toch best ironisch vindt.
Om dat gezinsargument maar vast te pareren: het traditionele gezin, de nuclear family van vader, moeder, 2 kinderen en een labrador is iets wat pas in de vorige eeuw gemeengoed is geworden. Voor die tijd waren er veel samengestelde gezinnen, van ouders die een partner hadden verloren door oorlog of ziekte. Er waren een-ouder gezinnen, omdat vooral vaders op zee of ver weg werkten. Er waren gezinnen van meerdere generaties. Het kindertal was vaak veel groter want het land moest bewerkt en er gingen er altijd wel een paar vroegtijdig dood. In elk geval is het 'traditionele gezin' een nieuwerwets twintigste eeuws concept.
Wat de niet zo hidden agenda van LGBT-ers dan wel is: veilig kunnen leven in de maatschappij. Zonder dat je bang hoeft te zijn vanwege je geaardheid of genderindentiteit. Angst voor maatschappelijke uitsluiting verbaal en fysiek geweld zijn voor LGBT-ers aan de orde van de dag. Wat nou het grote complot dat achter de LGBT-lobby zit: ik ben erg benieuwd.
*Van de afkorting LGBT zijn meerdere variaties: meestal zie je Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender. Soms worden de letters Q en I aan toegoevoegd: Queer en Intersex.
Queer is een lastige term, omdat daar nogal verschillende definities aan toegeschreven worden. Voor de een betekent queer dat ze eigenschappen van meerdere genders beleven, voor de ander is dat juist dat ze geen genderspecifieke eigenschappen ervaren.
Intersex, intersekse conditie in het nederlands, betekent dat kinderen zonder overtuigend mannelijke of vrouwelijke primaire geslachtskenmerken worden geboren. Dat komt met 1 op de 1500-2000 geboortes vaker voor dan je zou denken.
Want de masculine/patriarchale maatschappij is zo'n enorm succes wou je zeggen?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 23:06 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Ik denk opmaat naar een nieuwe wereldorde waarbij men nu systematisch het verzet breekt door de maatschappij te feminiseren, mensen wijs te maken dat LGBT heel normaal is en dat iedereen dit verplicht moet accepteren en tenslotte door een verdeelde maatschappij te creëren (door toestroom allerlei groepen mensen).
De nieuwe revolutionairen zullen met barby poppen spelen ipv machine geweren en zullen als makke schappen iedere nieuwe vorm van gezag accepteren. Immers, ze weten en kunnen niet beter.
onzin en bangmakerij.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:05 schreef controlaltdelete het volgende:
ik post deze nog maar eens. Met die nieuwe toilet law hebben dit soort gasten allemaal toegang tot the women's restrooms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |