Constructie van de hersenen. Eeneiige tweelingen hebben ook niet exact dezelfde interesses en hobbies. In zo'n complex netwerk van neuronen hoeven er maar een paar anders te verbinden om een verschil te maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Eeneiige tweelingen zijn genetisch volledig identiek, ze hebben dezelfde genen. Ze lijken bijna altijd heel veel op elkaar, en zijn altijd van hetzelfde geslacht.
Bijna altijd, maw komt het sporadisch voor dat een eeneiige tweeling uit verschillende geslachten bestaat.
http://www.tweelingenonderzoek.nl/ontstaan.html#eeneiig
Ben nog steeds benieuw welke invloeden het zouden kunnen zijn, als seksuele voorkeur niet alleen door genen bepaald wordt.
Dat kan al zo vroeg zijn als de ontwikkeling in de baarmoeder.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Eeneiige tweelingen zijn genetisch volledig identiek, ze hebben dezelfde genen. Ze lijken bijna altijd heel veel op elkaar, en zijn altijd van hetzelfde geslacht.
Bijna altijd, maw komt het sporadisch voor dat een eeneiige tweeling uit verschillende geslachten bestaat.
http://www.tweelingenonderzoek.nl/ontstaan.html#eeneiig
Ben nog steeds benieuw welke invloeden het zouden kunnen zijn, als seksuele voorkeur niet alleen door genen bepaald wordt.
De baarmoeder is ook een omgevingsfactorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Sure. Ik heb inmiddels genoeg er over gelezen er worden vooral omgevingsfactoren genoemd. Maar genoeg voor vanavond, tijd om eens niet digitaal bezig te zijn. Toedeloe
Dat is niet waar...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Probeer 'Wij zijn ons brein' eens een keer te lezen. Bijzonder interessant.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Sure. Ik heb inmiddels genoeg er over gelezen er worden vooral omgevingsfactoren genoemd. Maar genoeg voor vanavond, tijd om eens niet digitaal bezig te zijn. Toedeloe
Bronquote:Er is ook veel onderzoek gedaan naar waar deze verschillen vandaan komen. Swaab: “Onderzoek met tweelingen laat zien dat homoseksualiteit voor vijftig procent genetisch bepaald is. Op het moment van bevruchting staat dus al voor de helft vast of je homo wordt of niet. De andere vijftig procent wordt tijdens de zwangerschap bepaald...
Jammer dat ik er nu niet achter kan komen wat jij vind van het verhaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Cops force lesbian to leave ladies’ toilet after refusing to believe she’s a woman
Toilet-justice gaat maar doordat komt ervan als vrouwen als halve kerels eruit zien. Kun je van alles tegenkomen op de plee als het zo doorgaat.
De niet bestaande agenda.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:39 schreef jogy het volgende:
Oeh. Dat is wel een lastige als je tegen de politiestaat bent maar ook tegen de lbgt agenda.
Vrouwen moeten er allemaal vrouwelijk uitzien gvd. Wij willen duidelijkheid. Vrouwen op hakjes, met rokjes. Anders wordt het te moeilijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Cops force lesbian to leave ladies’ toilet after refusing to believe she’s a woman
Toilet-justice gaat maar doordat komt ervan als vrouwen als halve kerels eruit zien. Kun je van alles tegenkomen op de plee als het zo doorgaat.
Een diep decolleté en hakken van 10cm minimaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Vrouwen moeten er allemaal vrouwelijk uitzien gvd. Wij willen duidelijkheid. Vrouwen op hakjes, met rokjes. Anders wordt het te moeilijk.
Wat vind je er eigenlijk zo grappig aan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik moet hier aan denkenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat vind je er eigenlijk zo grappig aan?
Het is toch enorm verdrietig dat iemand hardhandig een toilet wordt uitgewerkt, omdat ze er niet uitziet zoals de politieagenten verwachten?
Uit nieuwsgierigheid, waar ligt hier voor jou de grens? Of is er geen limiet en kan iedereen lekker binnen wandelen in elk toilet op basis van hoe hij/zij/het zich op dat moment voelt aangetrokken tot een bepaald geslacht?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat vind je er eigenlijk zo grappig aan?
Het is toch enorm verdrietig dat iemand hardhandig een toilet wordt uitgewerkt, omdat ze er niet uitziet zoals de politieagenten verwachten?
Maar je gaat toch niet naar het toilet met in je achterhoofd dat je iemand seksueel gaat benaderen? Je gaat er heen om je behoefte te doen en wat mij betreft komen er gewoon openbare toiletten zonder bordjes erop.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:12 schreef Aguia het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, waar ligt hier voor jou de grens? Of is er geen limiet en kan iedereen lekker binnen wandelen in elk toilet op basis van hoe hij/zij/het zich op dat moment voelt aangetrokken tot een bepaald geslacht?
Om dat 100% uit te sluiten lijkt mij ietwat naïef. Ik wil ook weer niet zeggen dat dat aan de orde van de dag is.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet naar het toilet met in je achterhoofd dat je iemand seksueel gaat benaderen? Je gaat er heen om je behoefte te doen en wat mij betreft komen er gewoon openbare toiletten zonder bordjes erop.
Klopt hoor. Smeerlappen heb je altijd en overal, dus dat valt niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:53 schreef Aguia het volgende:
[..]
Om dat 100% uit te sluiten lijkt mij ietwat naïef. Ik wil ook weer niet zeggen dat dat aan de orde van de dag is.
Alleen via de andere kant. Best wel knap eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:58 schreef Wantie het volgende:
Tja, in het westen hebben we altijd een grote mond richting landen als Iran en Saudi Arabie hoe ze daar om gaan met vrouwen en minderheden, maar ondertussen drukken we onszelf diezelfde richting in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |