sorry! Wist niet of je het doorhad!quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:03 schreef JimmyManna het volgende:
Wou ik net een nieuwe openen... Te laat.
Het is de bedoeling dat je daar extra voor betaalt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:10 schreef tralalala het volgende:
Wat is dat toch voor een onzin dat ze de tijden niet in beeld zetten?
Of het was een foutje, want nu staan ze er welquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je daar extra voor betaalt.
Zijn wagen is gisteravond helemaal ontmanteld om een probleem te vinden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:46 schreef tja77 het volgende:
Opvallend dat Sainz al het hele weekend sneller is dan Max, zou dat ook zo zijn na Q en de race?
Wist ik niet, dankje voor de info.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn wagen is gisteravond helemaal ontmanteld om een probleem te vinden.
Op het moment dat het er voor gaat doen ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:57 schreef tralalala het volgende:
Verstappen eindelijk eens voor Sainz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Sauber
toch een hele prestatie!!!!Ik ben denk ik zo ongeveer de enige die zei dat Harayanto zo slecht nog niet is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
zo vreemd is dat nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:48 schreef SnowOokami het volgende:
lol ik had 13:00 voor VP3 in m'n hoofd zitten
Vree practice?quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:48 schreef SnowOokami het volgende:
lol ik had 13:00 voor VP3 in m'n hoofd zitten
https://www.horizon.tv/nl(...)655063/1462017600000quote:Verslag van de kwalificatierace van de Grand Prix van Rusland gereden op de Sochi Autodrom in Sochi, Rusland.
Bahrein was ook op fatsoenlijk tijdstipquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:32 schreef Pino112 het volgende:
Eindelijk eens een fatsoenlijk tijdstip.
Ohja ik zie het. Toen had ik een druk weekend.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Bahrein was ook op fatsoenlijk tijdstip
Schuld van Poetinquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Regie heeft de zaken wederom niet op orde, kwalificatie stand max - sainz : 0 - 2 ???
Zeker een spanjaard aan de knoppen.
Dat kan ook nog, omdat er geruchten zijn Kvyat volgend jaar niet meer voor RedBull rijdtquote:
Zou mij niet verbazenquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, omdat er geruchten zijn Kvyat volgend jaar niet meer voor RedBull rijdt
welke van de twee?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voorspel een Mercedes op pole position.
Ik voorspel dat Vettel niet in de top 5 start morgenquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeer gewaagde voorspelling.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewaagd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben de meester der gewaagde voorspellingenquote:
over twee wekenquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Sfeerloos, saai, grijs. Wanneer is de GP van Spanje?
Dit is wel een beetje een flopbaan ja. Lekker die lege parkeerplaatsen overal ook enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Dat is ook gewoon een flopbaan natuurlijk. Het is wachten op Canada.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Whop whop whop Chernobyl-style.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:07 schreef Nattekat het volgende:
ninja editsquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:07 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Hamilton luistert weer niet. Gras is groen.
daarom moet ie dit jaar geen wk worden, dan is het beide voetjes weer terug op aarde.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat worden 100 strafpunten op z,n licentie, dat wordt een lange vakantie voor Lewisquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 wereldtitels is voldoende gezien zijn capaciteiten als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:15 schreef F1gamer het volgende:
[..]
daarom moet ie dit jaar geen wk worden, dan is het beide voetjes weer terug op aarde.
Hij was GP2 kampioen in de tijd dat er nog geen kwaliteit meedeed.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:18 schreef DeeBee het volgende:
Die Palmer is ook niet heel bijzonder, waarom rijdt zo'n vent bij Renault...
Sponsorgeld, en Renault verwachtte denk ik toch al weinig van dit seizoen. Dus kan je net zo goed dat geld innen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:18 schreef DeeBee het volgende:
Sinds Alonso heeft alleen Grosjean daar eigenlijk aardig gereden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:18 schreef DeeBee het volgende:
Vandoorne reed toen al wel meequote:Op zaterdag 30 april 2016 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij was GP2 kampioen in de tijd dat er nog geen kwaliteit meedeed.
Bedankt Harry.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Arme Nasr. Die laatste bocht lag echt aan zijn chassis....
je vergeet Kubica en Kimiquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds Alonso heeft alleen Grosjean daar eigenlijk aardig gereden.
Raikkonen....quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds Alonso heeft alleen Grosjean daar eigenlijk aardig gereden.
ja.quote:
Ja ik heb het idee dat Kimi daar dus veel meer uit had kunnen halen in 2012 vooral, Kubica wel mee eensquote:
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:22 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Max kans op de pole position vandaag?
Hij loopt zwart aan vermoed ik.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Hamilton vandaag verliest wordt hij wel redelijk mad, vermoed ik
Heb je in de kwalificatie toch niet nodig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Ach, wat moet je met zo'n spiegel. Zorgt alleen maar voor weerstand.
maakt niet uit, max staat voor het grote RB. Altijd goed, zeker als z'n teamgenoot erachter staat.quote:
Zonder Mercedes zou F1 echt fantastisch spectaculair zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:42 schreef DeeBee het volgende:
Sainz zal ook aardig MAD zijn nu, hele weekend goed en dan nu net geen Q3. Dat middenveld zit ziekelijk dicht op elkaar, vooraan is het niet eens grappig meer, die verschillen...
inb4 "het is frietje"quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:44 schreef DeeBee het volgende:
Max start morgen toch weer als een patatje en weer P14 na 1 ronde ofzo.
Dan zou Ferrari met de vingers in de neus winnen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zonder Mercedes zou F1 echt fantastisch spectaculair zijn.
Sainz is in de vt vaak beter dan Max, waar ik het idee heb dat Max zich vooral bezig houd met de afstelling van de auto voor de race en Sainz maar knalt om op papier voor Max te staan in de vt. Als het erom gaat legt sainz het steeds weer af tegen max.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:42 schreef DeeBee het volgende:
Sainz zal ook aardig MAD zijn nu, hele weekend goed en dan nu net geen Q3. Dat middenveld zit ziekelijk dicht op elkaar, vooraan is het niet eens grappig meer, die verschillen...
Mooi zo, irritante paellavreter eruit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:42 schreef DeeBee het volgende:
Ja eigenlijk wel he... Maar wel wat meer spektakel om race-overwinningenquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan zou Ferrari met de vingers in de neus winnen.
Vorig jaar zou Ferrari dan met nog groter verschil winnen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zonder Mercedes zou F1 echt fantastisch spectaculair zijn.
Mooi dat Sainz weer een pijnlijke tik is uitgedeeld.
Nee, juist minder omdat het gat tussen Ferrari en het 3de team groter is dan tussen Mercedes en Ferrari.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he... Maar wel wat meer spektakel om race-overwinningen
Dat idee heb ik dus ook "Alle vrije trainingen was ik sneller" Tja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:45 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Sainz is in de vt vaak beter dan Max, waar ik het idee heb dat Max zich vooral bezig houd met de afstelling van de auto voor de race en Sainz maar knalt om op papier voor Max te staan in de vt. Als het erom gaat legt sainz het steeds weer af tegen max.
Minder juist, omdat het verschil tussen Vettel en Raikkonen veel groter is dan dat tussen Hamilton en Rosberg.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he... Maar wel wat meer spektakel om race-overwinningen
Ze schakelen elkaar uit bij Ferrariquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Minder juist, omdat het verschil tussen Vettel en Raikkonen veel groter is dan dat tussen Hamilton en Rosberg.
Enige is dat een Ferrari wat vaker kapot gaat dit jaar.
Dat is de volgende motor voor Hamiltonquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:48 schreef sasquatsch het volgende:
Hamilton stuk en Vettel 5 plekken terug. Rosberg krijgt de overwinning weer in de schoot geworpen morgen.
Of juist niet, als het zo doorgaat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:50 schreef DeeBee het volgende:
Hammie krijgt weer een klappie te verwerken, wordt nu nog echt spannend dit jaar.
Hij had de vlekken in zijn nek staan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton oogt een beetje mad bij de camera
Geloof me, die spiegel is lichter dan de gemiddelde scooterspiegelquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:49 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Rosberg pole, en uiteraard ook winnaar morgenen die rapnegert kan het weer op zijn huidskleur gooien
Riccardo met een lichtere bak nu zonder spiegel?
Dat is hem gegundquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamilton oogt een beetje mad bij de camera
Nee, als het zo doorgaat wint Rosberg 10 races op rij. Maar het seizoen is zo ontzettend lang nu...quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of juist niet, als het zo doorgaat.
Ik geniet hier ook van ja.quote:
Ik geloof pas echt dat Rosberg kampioen wordt als ie 100 punten los staat maar dat zal nog wel effe duren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, als het zo doorgaat wint Rosberg 10 races op rij. Maar het seizoen is zo ontzettend lang nu...
Denk dat het nog wel paar keer naar Hamilton's kant valt de komende races, dan staat hij zo weer in de buurt.
Welk voordeel levert het in dit geval op dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:51 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ja hoor, max wederom niet op het asfalt. We willen racen zien, en niet tactische zetten vanwege het bandenregelement. Word je toch gek van, is toch mooi Max 2 runs zien maken voor een goede positie.
Ferrari blaast eigenlijk al jaren iets te hoog van de toren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:54 schreef aesop het volgende:
Ferrari heeft iets te hoog van de toren lopen blazen dit seizoen. Ze zijn geen partij voor Mercedes, wéér.
sinds 2005 eigenlijk alquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ferrari blaast eigenlijk al jaren iets te hoog van de toren.
Set extra banden welke minder rondes hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:54 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Welk voordeel levert het in dit geval op dan?
2007 niet, 2008 wel denk ik als enigequote:Op zaterdag 30 april 2016 14:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
2007/2008 hadden ze wel de beste auto.
Ze hebben voor deze race toch geen motorupdates gedaan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:58 schreef sasquatsch het volgende:
Afgelopen races zaten ze er dichter bij, maar blijkbaar is Mercedes motorupdate beter dan die van Ferrari.
In 2007 had Mclaren de beste auto, maar spionagegate heeft ferrari de teamtitel gewonnenquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
2007/2008 hadden ze wel de beste auto.
Benzinepomp is aangepast bij Mercedes. Kostte 2 tokens, maar telt niet voor nieuwe motor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze hebben voor deze race toch geen motorupdates gedaan?
Nee, in 2007 had McLaren de beste coureurs, Ferrari de beste auto.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
In 2007 had Mclaren de beste auto, maar spionagegate heeft ferrari de teamtitel gewonnen
Niet slecht is niet goed genoeg voor een megatalent.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:02 schreef DeeBee het volgende:
Niet mega goed rondje van Max, maar al met al niet slecht.
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet slecht is niet goed genoeg voor een megatalent.
Hadden maar 1 set.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:03 schreef VacaLoca het volgende:
Max had twee aparte runs moeten doen ipv achter elkaar. Of had ie geen banden meer?
dat is jammer inderdaad, maar als we eerlijk zijn kan je dat ook niet echt verwachten natuurlijk 😊quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer dat Max niet voor Kvyat staat.
Tweede rondje op deze baan is meestal sneller dan de eerste.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:03 schreef VacaLoca het volgende:
Max had twee aparte runs moeten doen ipv achter elkaar. Of had ie geen banden meer?
!@#$%quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:06 schreef twiFight het volgende:
Als Max een keer uitvalt met mgu problemen ga ik ook feest vieren, kijken hoeveel doodsverwensingen ik krijg
Waarom zou je dan ook feest gaan vieren?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:06 schreef twiFight het volgende:
Als Max een keer uitvalt met mgu problemen ga ik ook feest vieren, kijken hoeveel doodsverwensingen ik krijg
TR gemacht; een mod hoort het goede voorbeeld te geven!quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sterf
Ben graag de eerste
Hoop dat je me kan vergeven.
Sorryquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
TR gemacht; een mod hoort het goede voorbeeld te geven!
Dat is het toch, in dit geval?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
TR gemacht; een mod hoort het goede voorbeeld te geven!
ik mijn TR niet.quote:
owja inderdaad. *foei*quote:
Tuurlijk. Dit kan natuurlijk niet door de beugel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heb je jezelf ook een note gegeven?
heb ik net gedaan. Geen dank. 😊quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heb je jezelf ook een note gegeven?
Geen idee, net zoals ik geen idee heb waarom iemand dat zou doen wanneer HAM zijn wagen stuk gaat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ook feest gaan vieren?
Hamilton is gewoon een bokkelul. Uitermate geschikt als wereldkampioen uiteraard.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:12 schreef twiFight het volgende:
[..]
Geen idee, net zoals ik geen idee heb waarom iemand dat zou doen wanneer HAM zijn wagen stuk gaat.
Overschatte coureur in de beste wagen van het veld. Als zo iemand uitvalt, creeert dat kansen voor andere coureurs.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:12 schreef twiFight het volgende:
[..]
Geen idee, net zoals ik geen idee heb waarom iemand dat zou doen wanneer HAM zijn wagen stuk gaat.
Sainz staat precies achter max, die schreeuwt morgen weer "kamikaze" als hij als een olifant in een porseleinen winkel met een rode lap voor zijn ogen Max weer probeert te pakken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:12 schreef Rossdale het volgende:
Hopelijk mooi gevecht tussen Max en Lewis morgen en dat Lewis er niet meteen voorbij vliegt
Plaatsvervangende schaamte.quote:
Max zijn starts zijn vooralsnog zowat allemaal ronduit terughoudend te noemen geweest. Voorzichtig en behouden en niet als een dolle stier.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:22 schreef MakkieR het volgende:
Super een Q3 voor Verstappen, maar wat mij wel zorgen baart is Hamilton die waarschijnlijk naast Verstappen start, en Hamilton kennende zal hij tijdens de start zich idioot gaan gedragen omdat hij veelvoudig wereldkampioen is. Dus verstappen pas op voor die halve gare malloot naast je want hij zal hoogstwaarschijnlijk iedereen de schuld geven als hij een crash veroorzaakt.
En de andere idioot genaamd sainz staat achter hem, die gaat zich meer focussen op max dan de race. Zou mij niet verbazen als hij max morgen eraf knalt in de eerste bocht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:22 schreef MakkieR het volgende:
Super een Q3 voor Verstappen, maar wat mij wel zorgen baart is Hamilton die waarschijnlijk naast Verstappen start, en Hamilton kennende zal hij tijdens de start zich idioot gaan gedragen omdat hij veelvoudig wereldkampioen is. Dus verstappen pas op voor die halve gare malloot naast je want hij zal hoogstwaarschijnlijk iedereen de schuilt geven als hij een crash veroorzaakt.
Ik ben niet eens zo zeer angstig dat hij direct Max raakt, wel dat Hamilton als een idioot ervandoor gaat en kort daarvoor geen ruimte vrijlaat voor de posities 7 en 8 waardoor een mega crash onvermijdelijk is. En dan Hamilton lopen klagen dat hij geen ruimte kreeg, je kent het verhaal van Hamilton, hij is god en de rest moet naar hem luisteren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Max zijn starts zijn vooralsnog zowat allemaal ronduit terughoudend te noemen geweest. Voorzichtig en behouden en niet als een dolle stier.
Dus ik ben daar niet zo bang voor. Als Lewis zich breed maakt dan gaat Max gewoon even van zijn gas; die weet toch dat die Merc niet te houden is.
Zin in morgen in elk geval
Fucking World Championquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:29 schreef MakkieR het volgende:
En dan Hamilton lopen klagen dat hij geen ruimte kreeg, je kent het verhaal van Hamilton, hij is god en de rest moet naar hem luisteren.
Anderzijds, is hij al wel eens goed gestart sinds hij dat zelf moet doen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:29 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik ben niet eens zo zeer angstig dat hij direct Max raakt, wel dat Hamilton als een idioot ervandoor gaat en kort daarvoor geen ruimte vrijlaat voor de posities 7 en 8 waardoor een mega crash onvermijdelijk is. En dan Hamilton lopen klagen dat hij geen ruimte kreeg, je kent het verhaal van Hamilton, hij is god en de rest moet naar hem luisteren.
quote:Compared to yesterday it was a difference between day and night
-- Max Verstappen
Veel zal af hangen in de eerste seconden van de race tijdens de start denk ik waar sommige haantjes op lagere posities staan dan je zou verwachten. Een recept voor veel ellende.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel crashes heeft Sainz veroorzaakt. Het is wel nogal simpel om hem gevaarlijk of een idioot te noemen
Zo rolt fok. Noem Sainz een idioot, brokkenpiloot, paellavreter etc. en je krijgt hier respect. Begin over dat Max zijn wagen in Grosjean ploegde in Monaco en dan kun je lachenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel crashes heeft Sainz veroorzaakt. Het is wel nogal simpel om hem gevaarlijk of een idioot te noemen
HET WAS KRESJAN ZIJN SCHULD!!!!!quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:41 schreef twiFight het volgende:
[..]
Zo rolt fok. Noem Sainz een idioot, brokkenpiloot, paellavreter etc. en je krijgt hier respect. Begin over dat Max zijn wagen in Grosjean ploegde in Monaco en dan kun je lachen
Vond de crash van Alonso wel heel erg op die van Max lijken... Max krijgt straf en Alonso krijgt een schouderklopje.quote:
Max crashte niet hard genoeg.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:47 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Vond de crash van Alonso wel heel erg op die van Max lijken... Max krijgt straf en Alonso krijgt een schouderklopje.
Ik vraag me af hoe ze in het buitenland Max uitschelden. Klompenboer? Wietjunkie? Luierpoeper?quote:
Slispuppiequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze in het buitenland Max uitschelden. Klompenboer? Wietjunkie? Luierpoeper?
baby ofzoeitsquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze in het buitenland Max uitschelden. Klompenboer? Wietjunkie? Luierpoeper?
Die was gaaf he. Ze moeten meer slomo's doen en als dat niet kan dan moeten de auto's maar even heel langzaam voorbij de camera rijdenquote:
met ruim 200 de muur in is niet hard genoeg?quote:
Ben je mad omdat Max Sainz weer vernederd heeft ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:41 schreef twiFight het volgende:
[..]
Zo rolt fok. Noem Sainz een idioot, brokkenpiloot, paellavreter etc. en je krijgt hier respect. Begin over dat Max zijn wagen in Grosjean ploegde in Monaco en dan kun je lachen
grappig manquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben je mad omdat Max Sainz weer vernederd heeft ofzo
Nee, Alonso ging met 250 over de kop én in de muur.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
met ruim 200 de muur in is niet hard genoeg?
maar goed die dodo's bij de FIA zijn niet erg consistent met het uitdelen van straffen..
Kom haten op Leiden danquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef twiFight het volgende:
Of hutspotvreter, als we toch in het thema van lokaal voedsel blijven.
Er zijn nog maar twee stadspoorten om op slot te doen, succes met alle andere wegenquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
stad op slot doen en de sleutel weggooien
HAPquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn nog maar twee stadspoorten om op slot te doen, succes met alle andere wegen
Gelukkig doe jij je username eer aanquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
En de andere idioot genaamd sainz staat achter hem, die gaat zich meer focussen op max dan de race. Zou mij niet verbazen als hij max morgen eraf knalt in de eerste bocht.
En is tweevoudig wereldkampioen, dat speelt ook mee bij de FIA.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Alonso ging met 250 over de kop én in de muur.
Toch begint zich het verschil wel langzaam af te tekenen. Verstappen is in de meeste sessies die er toe doen de betere. Die tendens kwam in de tweede helft van vorig jaar opzetten en lijkt zich dit jaar door te zetten.quote:
Alleen als 'ie nog een reprimand krijgt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:45 schreef Bluurgh het volgende:
en 3 reprimands worden automatisch omgezet in een 10 place penalty dus dat is dan nog een race waar hij moet inhalen
Ja dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alleen als 'ie nog een reprimand krijgt.
Je zult het zo bedoeld hebben. Zoals het er staat, lijkt het alsof je er vanuit gaat dat Hamilton nog een gridstraf krijgt.quote:
Het zit hem dit jaar ook niet mee hequote:Op zaterdag 30 april 2016 18:38 schreef ChatGirl het volgende:
Reprimande voor Lewis nav het niet volgen van de juiste procedure in bocht 2.
[ afbeelding ]
Nee, maar wil ik wel een keer gaan doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:57 schreef nils7 het volgende:
Ik ga morgen bij Franske kijken, nog meer mensen dat eens gedaan?
Nee, meestal kan hij ongestraft de regels overtreden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zit hem dit jaar ook niet mee he
Naja dat deed hij zelf. Voor de rest zit het hem inderdaad niet mee, nee. Rosberg gaat zo in een zetel naar de titel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zit hem dit jaar ook niet mee he
Die ga ik ook bestellenquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:09 schreef Geralt het volgende:
Een leven met Formule 1, Olav Mol
Die zojuist besteld.Olav
Blij zijn met 50 euro wisselgeldquote:Sebastian Vettel was alvast erg tevreden over zijn tweede tijd, en misschien nog meer over de gewonnen weddenschap.
“Ik ben vandaag dubbel tevreden,” zei Vettel met een grijns op zijn gezicht. “Ik heb de 50 euro van Nico in mijn broekzak en dat voelt echt goed aan. Hopelijk is het een goed voorteken.”
Olav Mol? De man kan mij niet genoeg boeien om een boek van hem te kopen. Ik koop liever de nieuwe van Koen Vergeer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:43 schreef Beach het volgende:
ik ben benieuw of die diknek een beetje kan schrijven
Dit!quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:21 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Olav Mol? De man kan mij niet genoeg boeien om een boek van hem te kopen. Ik koop liever de nieuwe van Koen Vergeer.
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, maar wil ik wel een keer gaan doen.
Had het maar gezegd, dan was ik wellicht meegegaan.
Over een half uurtje pasquote:Op zondag 1 mei 2016 12:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar er is nog geen werkende ace stream of wel?
Ben benieuwd naar de race, maar eerlijk gezegd zijn mijn verwachtingen niet zo hoog...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je? Op 14 kan je ook op de horizon box ziggo sport kijken.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
Doet Ziggo Sport al uitzenden op Horizon. Tv?
Sky is 10 minuten geleden al begonnen hoor. Ik kijk nu via vipboxquote:
Er zullen waarschijnlijk allerlei fantasietjes en zogenaamde zelfbedachte strategietjes naar voren komen. En doen alsof hij zo goed kan opschieten met iedereen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:43 schreef Beach het volgende:
ik ben benieuw of die diknek een beetje kan schrijven
gaat hard. Was zo'n beetje de eerste race die ik gekeken heb eigenlijkquote:
gewoon. Of de stream op horizon het al deed. Woon in het buitenlandquote:Op zondag 1 mei 2016 12:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Op 14 kan je ook op de horizon box ziggo sport kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |