sorry! Wist niet of je het doorhad!quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:03 schreef JimmyManna het volgende:
Wou ik net een nieuwe openen... Te laat.
Het is de bedoeling dat je daar extra voor betaalt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:10 schreef tralalala het volgende:
Wat is dat toch voor een onzin dat ze de tijden niet in beeld zetten?
Of het was een foutje, want nu staan ze er welquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je daar extra voor betaalt.
Zijn wagen is gisteravond helemaal ontmanteld om een probleem te vinden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:46 schreef tja77 het volgende:
Opvallend dat Sainz al het hele weekend sneller is dan Max, zou dat ook zo zijn na Q en de race?
Wist ik niet, dankje voor de info.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn wagen is gisteravond helemaal ontmanteld om een probleem te vinden.
Op het moment dat het er voor gaat doen ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:57 schreef tralalala het volgende:
Verstappen eindelijk eens voor Sainz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Sauber
toch een hele prestatie!!!!Ik ben denk ik zo ongeveer de enige die zei dat Harayanto zo slecht nog niet is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
zo vreemd is dat nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:48 schreef SnowOokami het volgende:
lol ik had 13:00 voor VP3 in m'n hoofd zitten
Vree practice?quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:48 schreef SnowOokami het volgende:
lol ik had 13:00 voor VP3 in m'n hoofd zitten
https://www.horizon.tv/nl(...)655063/1462017600000quote:Verslag van de kwalificatierace van de Grand Prix van Rusland gereden op de Sochi Autodrom in Sochi, Rusland.
Bahrein was ook op fatsoenlijk tijdstipquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:32 schreef Pino112 het volgende:
Eindelijk eens een fatsoenlijk tijdstip.
Ohja ik zie het. Toen had ik een druk weekend.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Bahrein was ook op fatsoenlijk tijdstip
Schuld van Poetinquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Regie heeft de zaken wederom niet op orde, kwalificatie stand max - sainz : 0 - 2 ???
Zeker een spanjaard aan de knoppen.
Dat kan ook nog, omdat er geruchten zijn Kvyat volgend jaar niet meer voor RedBull rijdtquote:
Zou mij niet verbazenquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, omdat er geruchten zijn Kvyat volgend jaar niet meer voor RedBull rijdt
welke van de twee?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voorspel een Mercedes op pole position.
Ik voorspel dat Vettel niet in de top 5 start morgenquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeer gewaagde voorspelling.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewaagd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben de meester der gewaagde voorspellingenquote:
over twee wekenquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Sfeerloos, saai, grijs. Wanneer is de GP van Spanje?
Dit is wel een beetje een flopbaan ja. Lekker die lege parkeerplaatsen overal ook enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Dat is ook gewoon een flopbaan natuurlijk. Het is wachten op Canada.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:07 schreef Nattekat het volgende:
Whop whop whop Chernobyl-style.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:07 schreef Nattekat het volgende:
ninja editsquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:07 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Hamilton luistert weer niet. Gras is groen.
daarom moet ie dit jaar geen wk worden, dan is het beide voetjes weer terug op aarde.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat worden 100 strafpunten op z,n licentie, dat wordt een lange vakantie voor Lewisquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 wereldtitels is voldoende gezien zijn capaciteiten als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:15 schreef F1gamer het volgende:
[..]
daarom moet ie dit jaar geen wk worden, dan is het beide voetjes weer terug op aarde.
Hij was GP2 kampioen in de tijd dat er nog geen kwaliteit meedeed.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:18 schreef DeeBee het volgende:
Die Palmer is ook niet heel bijzonder, waarom rijdt zo'n vent bij Renault...
Sponsorgeld, en Renault verwachtte denk ik toch al weinig van dit seizoen. Dus kan je net zo goed dat geld innen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:18 schreef DeeBee het volgende:
Sinds Alonso heeft alleen Grosjean daar eigenlijk aardig gereden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:18 schreef DeeBee het volgende:
Vandoorne reed toen al wel meequote:Op zaterdag 30 april 2016 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij was GP2 kampioen in de tijd dat er nog geen kwaliteit meedeed.
Bedankt Harry.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Arme Nasr. Die laatste bocht lag echt aan zijn chassis....
je vergeet Kubica en Kimiquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds Alonso heeft alleen Grosjean daar eigenlijk aardig gereden.
Raikkonen....quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds Alonso heeft alleen Grosjean daar eigenlijk aardig gereden.
ja.quote:
Ja ik heb het idee dat Kimi daar dus veel meer uit had kunnen halen in 2012 vooral, Kubica wel mee eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |