Tja topic hunter is weer daarquote:
Nee, het is speciale zwemkleding, dat kan tegen chloor, je kan het ook gewoon aan trouwensquote:
Ga je gangquote:
Zit het ook over je smoel dan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het is speciale zwemkleding, dat kan tegen chloor, je kan het ook gewoon aan trouwens
zéér lekker verkoelend stofje voor 's zomers...
Ga je gang. Maakt mij niet uitquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga de volgende 10 topics proberen te openen
Ik haat binnen zwembaden.quote:
Ach ja het viel opquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... ik dacht dat je je daar druk om maakte?
Jammer... dan hoef ik mijn best niet te doen
Wat let me?quote:
Kan ze niet wegdrijvenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze kan altijd buiten zwemmen of de zee in![]()
liefst met een anker aan het pootje
Is ook ok. Heb ik geen hekel aan. Jammer dat buiten baden zeldzaam zijn, Ik zwem wel eens bij de Sloterplasquote:
TRquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze kan altijd buiten zwemmen of de zee in![]()
liefst met een anker aan het pootje
Doe ik niet hoor maar je bent wel een naar wijf zoquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor maar je bent wel een naar wijf zo
Bij of in ?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook ok. Heb ik geen hekel aan. Jammer dat buiten baden zeldzaam zijn, Ik zwem wel eens bij de Sloterplas
Ik mag weer naar Terschelling. Leukquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor maar je bent wel een naar wijf zo
quote:
Inquote:
Nee vanaf de kant ergens. Dat strandje is niks.quote:
Ik heb nog nooit een voet in het water gezet in de amsterdamse binnenwaterenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee vanaf de kant ergens. Dat strandje is niks.
Soms zwemmen ze hier ook. Maar dat is eng. Er hangt wel een laddertjequote:Op vrijdag 29 april 2016 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een voet in het water gezet in de amsterdamse binnenwateren
Ik kende ooit iemand op een schip in het oude Westerdok en die dook daar ook gewoon in het water...quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms zwemmen ze hier ook. Maar dat is eng. Er hangt wel een laddertje
Het water is geen probleem. De diepte en de scheepvaart is niet handigquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kende ooit iemand op een schip in het oude Westerdok en die dook daar ook gewoon in het water...
Dat is idd gevaarlijkquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het water is geen probleem. De diepte en de scheepvaart is niet handig
Onderschatten van de trek.quote:
Wil je een pleister op die zweerquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef matthias24 het volgende:
ik zit hier te lezen en het valt me op dat de zweer erg goed is hiero.
GARPquote:
Voor alle leeftijdenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef matthias24 het volgende:
ik zit hier te lezen en het valt me op dat de zweer erg goed is hiero.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou je doet het niet best hier, het gaat de sfeer niet ten goedequote:Op vrijdag 29 april 2016 23:17 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja graag! ik ben net digitaal in elkaar geslagen in een ander topic.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor alle leeftijdenbedankt vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een aardige gozer ben je toch ook.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik eerder vanmiddag al zei.. Graag gedaan
Komt met de jarenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:23 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wat een aardige gozer ben je toch ook.
Welnee ben je altijd al geweestquote:
Ik vergatquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:34 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja klopt. mensen in de 40 zijn vaak aardiger dan die luitjes van mijn leeftijd.
Hahahaquote:
ja, ik ben er ook nooitquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:41 schreef matthias24 het volgende:
[..]
heey sacha.wat fijn dat ik jou hier ook weer eens aantref.
![]()
Kut modquote:
nou ja.... ik zie jou hier toch niet zo vaak hoor. meestal zie ik die muffin hier wel heel vaak.quote:
Wat mod jequote:
Ik sfeer je dat dat onzin isquote:
Wat doe je eik hier? Even serieus. 40 plus kan je niet zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:50 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ach, voor mijn part sfeer je dat ik een dolfijn ben.dat maakt niet zoveel uit.
nee klopt, ik ben eigenlijk 200.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat doe je eik hier? Even serieus. 40 plus kan je niet zijn.
Je pohi vermoed dat alquote:
Tis een soort adoptie jongere, zoals we vroeger KTie haddenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat doe je eik hier? Even serieus. 40 plus kan je niet zijn.
Ja die was ook graag aanwezigquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een soort adoptie jongere, zoals we vroeger KTie hadden
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:56 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja Soury. eigenlijk ben ik nu geadopteerd door jou.
Je kan de %$@!$%*(&! krijgen ik adopteer niemand.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:56 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja Soury. eigenlijk ben ik nu geadopteerd door jou.
Tis wel een NoordHolanderquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan de %$@!$%*(&! krijgen ik adopteer niemand. [ afbeelding ]
Zijn vader misschienquote:
weetje zeker dat je in de 40 bent? je komt een beetje puberaal over.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan de %$@!$%*(&! krijgen ik adopteer niemand. [ afbeelding ]
Dat is de kindsfase.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:00 schreef matthias24 het volgende:
[..]
weetje zeker dat je in de 40 bent? je komt een beetje puberaal over.
Aangifte de deur uit Waarom stel ik dat altijd zo uit.quote:
Mischien dat het niet compleet ingevuld is bij jouw.. Ik had ook tot nu toe ook altijd extra aftrekposten.. Maar vanaf 2016 is dat over op wat aanvullend pensioen na denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Aangifte de deur uit Waarom stel ik dat altijd zo uit.
Nou nee ik hik er al maanden tegenaan en eigenlijk was het in een kwartiertje gepiept.quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mischien dat het niet compleet ingevuld is bij jouw.. Ik had ook tot nu toe ook altijd extra aftrekposten.. Maar vanaf 2016 is dat over op wat aanvullend pensioen na denk ik
En krijg je nog wat terug?quote:Op zaterdag 30 april 2016 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee ik hik er al maanden tegenaan en eigenlijk was het in een kwartiertje gepiept.
Jaquote:
Niet veel maar dat merk je zelf ook wel. Alles beter dan betalen,quote:
Het wordt elk jaar minder helaas..iets van 14K was het hoogst volgen mij.. Al wel wat jaren terugquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet veel maar dat merk je zelf ook wel. Alles beter dan betalen,
Fuck jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Het wordt elk jaar minder helaas..iets van 14K was het hoogst volgen mij.. Al wel wat jaren terug
Ja was net toen ik een levensverszekering afsloot omdat ik groot WAO-gat had en 3 verschillende werkgevers of zo in 1 jaar en extra kosten in het buitenand met mn dochter /ex ... Ik ben ook 3 keer onderzocht nav mn aangifte .. Moest ik details sturen en zo.. Was altijd OK .. Gelukkig maarquote:
Ik ben volgend jaar hypotheek vrij. Dat is ook wel leukquote:Op zaterdag 30 april 2016 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was net toen ik een levensverszekering afsloot omdat ik groot WAO-gat had en 3 verschillende werkgevers of zo in 1 jaar en extra kosten in het buitenand met mn dochter /ex ... Ik ben ook 3 keer onderzocht nav mn aangifte .. Moest ik details sturen en zo.. Was altijd OK .. Gelukkig maar
Ja dat doe ik je niet na. Fijn voor jequote:Op zaterdag 30 april 2016 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben volgend jaar hypotheek vrij. Dat is ook wel leuk
Met online streaming zie je pas hoeveel series er zijn en sommige al jaren lang..quote:
Is ut wat?quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Met online streaming zie je pas hoeveel series er zijn en sommige al jaren lang..
Nu kijk ik een film
Colonia (2015) - IMDb
oh... dat klinkt niet écht als iets voor mijquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
STaatsgreep Pinochet in Chili... Jammer dat het dan weer in het Engels is
Ja wie weet.. Is nog niet uitgebracht hiero zag ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat klinkt niet écht als iets voor mijmaar wie weet....
Nah... er zal wel weer iets anders klaarstaan voor morgen ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wie weet.. Is nog niet uitgebracht hiero zag ik
Oh heb je geen zeggenschap over wat er gedraaid wordtquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... er zal wel weer iets anders klaarstaan voor morgen ofzo.
The Amerians zijn we ook nog mee bezig, maar is weer even wachten of de volgende aflevering
The Americans (TV Series 2013– ) - IMDb
Wel eens langs zien komen , maar nog nooit gekliktquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:21 schreef FANN het volgende:
deze is erg grappig![]()
Modern Family (TV Series 2009– ) - IMDb
Eigenlijk zie ik het altijd wel wat er op komt te staan, maar 9 van de 10 keer ben ik er blij en als ik het écht niks vind en hij wel, ga ik iets anders doen, maakt niet uit,,..quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh heb je geen zeggenschap over wat er gedraaid wordt
Is écht erg leukquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel eens langs zien komen , maar nog nooit geklikt
Klinkt alsof jullie al jaren samen zijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik het altijd wel wat er op komt te staan, maar 9 van de 10 keer ben ik er blij en als ik het écht niks vand en hij wel, ga ik iets anders doen, maakt niet uit,,..
Of ik zeg....'nah... kan me eigenlijk niet écht boeien dit'''.... en dan is dat bij hem eigenlijk ook zo![]()
we zijn zó makkelijk.... scheelt een hoop gezeik
dat zou je bijna gaan denken heh?quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt alsof jullie al jaren samen zijn
Echte liefde is een beetje meekijkenquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Is goed...
Ik kijk een aflevering mee, hoogstens twee en anders ga ik wel effe iets ander doen
No way dat hij gaat meekijken naar Geer en Goorquote:
Hangt van je abo af en je providerquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
No way dat hij gaat meekijken naar Geer en Goor![]()
Ik had het gisteren trouwens gemist... nu geen zin meer om terug te kijken, hoe lang kan je zoiets
terugkijken? Morgen ook nog?
ow... dan kijk ik morgen wel.... geen idee hoe dat zit hiero, bemoei ik me niet meequote:
Trusten Fannquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dan kijk ik morgen wel.... geen idee hoe dat zit hiero, bemoei ik me niet mee
Ik ga slapen,
Truste see you later Chuf
Vreemd nummer om er de hele dag mee in je hoofd rond te lopenquote:Op zaterdag 30 april 2016 01:41 schreef FANN het volgende:
Ik had gisteren de hele tijd dit liedje in mijn hoofd, liep ik een beetje te neuriëen in het zwembad![]()
zal wel raar over zijn gekomen
haiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Moet jij niet op cleverbot.com?quote:
Scheelt niet zo héél veel toch?quote:
Wat is dat ?quote:
Voor het korte pittige kapselquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:50 schreef FANN het volgende:
Mijn pakketje is er al![]()
allemaal fijne dingen voor je haar enzo
Nou zo kort is het niet meerquote:
Ik heb niet meer nodig dan een goede borstel en de 'alles in een' shampoo van de ALDI (blauwe flacon, witte dop), gebruik ik al jaren en is prima, daarvoor gebruikte ik Andrélon (paarse flacons) maar toen probeerde ik deze een keer en die beviel me beter, ik koop het niet eens voor de prijs, het is gewoon hele goede shampoo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:50 schreef FANN het volgende:
Mijn pakketje is er al![]()
allemaal fijne dingen voor je haar enzo
Ja maar dat chloorwater....quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb niet meer nodig dan een goede borstel en de 'alles in een' shampoo van de ALDI (blauwe flacon, witte dop), gebruik ik al jaren en is prima, daarvoor gebruikte ik Andrélon (paarse flacons) maar toen probeerde ik deze een keer en die beviel me beter, ik koop het niet eens voor de prijs, het is gewoon hele goede shampoo.
En al dat zwemmen in warm chloor water is natuurlijk ook niet goed.. Maar ik herken je vast nog welquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou zo kort is het niet meerdus vandaar.....
Niks lelijkers dan zo'n doffe uitgedoogde bos stro ... als je langer haar hebt moet je het wel een
beetje mooi houden toch![]()
Je zou me niet eens meer herkennen denk ikHele bos krullen... en ja die zijn van nature
gekomen ik weet ook niet waarommisschien een kwestie van hormonen ofzo, heb ik weleens gelezen... maar als ik het héél kort laat knippen zoals ''toen'' dan zijn ze weer weg ....
Die hoeveelheid chloor is indd slecht voor je haar, daar had ik even niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar dat chloorwater....dus ik kijk even naar iets beters, ik háát badmutsen vandaar....
Ik heb ook olie gekocht om het huidje in te smeren na het zwemmen, dat scheelt rimpelen na hetquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:12 schreef chufi het volgende:
[..]
En al dat zwemmen in warm chloor water is natuurlijk ook niet goed.. Maar ik herken je vast nog wel
Ik heb shampoo en van alles van ditte gekocht...quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hoeveelheid chloor is indd slecht voor je haar, daar had ik even niet aan gedacht.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb shampoo en van alles van ditte gekocht...
http://gracefulglow.com/b(...)argan-oil-producten/
Geen idee of het wat is hoor, dat merk ik wel, ik heb wel net dit in mijn haar gespoten
http://www.apotheekenhuid(...)yDtswCFdMV0wodDlELSg
Het glimt nu wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat spul van jou lijkt me nogal duur en volgens mij zijn daar tal van goedkopere alternatieven voor te koop."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat spul van jou lijkt me nogal duur en volgens mij zijn daar tal van goedkopere alternatieven voor te koop.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:21 schreef chufi het volgende:
Ik gebruik regelmatig dezeJa, ja ja.... ik vind zulke spulletjes nou eenmaal fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:21 schreef chufi het volgende:
Ik gebruik regelmatig dezeNiet om wat, maar dat spul is goed en ruikt lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet geschikt voor mijn haar, ik heb conditioner nodig."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:26 schreef chufi het volgende:
Ik gebruik het vnl om mn kale kop te doen shinen
Handig, zo iemand als jou in de buurt bij het stappen, kan je altijd even snel in 'de spiegel' kijken of je haar nog goed zit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:26 schreef chufi het volgende:
Ik gebruik het vnl om mn kale kop te doen shinen
Eigenlijk is lang haar handigerquote:
Ik krijg het niet lang meer dus dan maar kort/kaalquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Eigenlijk is lang haar handigervoor vrouwen dan
![]()
Ik zal blij zijn als ik het weer op kan steken zeg maar was eigenlijk wel makkelijk....
Ja bij jou is dat wel beterquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg het niet lang meer dus dan maar kort/kaal
Hoezo voor vrouwen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Ik zal blij zijn als ik het weer op kan steken zeg maar was eigenlijk wel makkelijk....
Ja nou zoals jij niet van vrouwen met kort haar houdt hou ik niet van mannen met lang haarquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoezo voor vrouwen?
Ik borstel mijn haren 1 x als ik opsta, maak een staart en ben voor de rest van de dag klaar.
Net zoiets als shampoo voor mannen en vrouwen, wat een onzin, haar is haar, het maakt alleen uit welk soort haar je hebt maar dat is niet gebonden aan man of vrouw zijn, je zult mij nooit bij een herenkapper zien zitten iig.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik het helemaal niet over joh, ik heb het erover waarom lang haar voor vrouwen makkelijker zou zijn en waarom geldt dat niet voor mannen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja nou zoals jij niet van vrouwen met kort haar houdt hou ik niet van mannen met lang haar
Steek jij het ook wel eens op?quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over joh, ik heb het erover waarom lang haar voor vrouwen makkelijker zou zijn en waarom geldt dat niet voor mannen.
Ja, ik maak ook wel eens een knotje en draag het ook soms los.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Steek jij het ook wel eens op?![]()
Ah... je bedoeld een staartje natuurlijk, dá's waar.... heb je vaak een staartje dan?
Gezelligquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik maak ook wel eens een knotje.
Soms is dat heel erg handig, ik zie geen reet als mijn haar los zit....quote:
Nah... als je haar maar goed zit Moquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soms is dat heel erg handig, ik zie geen reet als mijn haar los zit....
Dat is ook niet de bedoeling, we zijn allemaal anders, dat maakt het juist leuk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:51 schreef chufi het volgende:
Moet ik nu jaloers zijn, nee dat hoeft niet en dat ben ik ook niet
quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:21 schreef chufi het volgende:
Ik gebruik regelmatig dezeDan zie er er zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
peren
Nu ff nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:47 schreef FANN het volgende:
effe kijken....
http://www.rtlxl.nl/#!/_g(...)4d-9997-432d9a7b7db0
Nog meer bagger?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:34 schreef FANN het volgende:
Nah... lachen en janken wat wil je nog meer
Ach ja, je hebt weer een uurtje gevuld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja,je hebt weer een uurtje gevuld.Is goed voor je een beetje buitenlucht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga eerst checken of de lift het weer doet, gisteravond deed ie het niet ben ik 2 keer naar boven en beneden moeten lopen, dat zijn 5 verdiepingen x 2 trappen van een 8 tot 10 treden, reken maar uit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Is goed voor je een beetje buitenlucht...
succes dan maar!quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga eerst checken of de lift het weer doet, gisteravond deed ie het niet ben ik 2 keer naar boven en beneden moeten lopen, dat zijn 5 verdiepingen x 2 trappen van een 8 tot 10 treden, reken maar uit.
En sowieso, ik bedenk me net dat als ie nog niet gemaakt is ik niet met mijn fiets tot beneden kom, met de trap is dat niet zo handig...
Naar beneden zal wel meevallen lijkt me, maar omhoog is lastigerquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga eerst checken of de lift het weer doet, gisteravond deed ie het niet ben ik 2 keer naar boven en beneden moeten lopen, dat zijn 5 verdiepingen x 2 trappen van een 8 tot 10 treden, reken maar uit.
En sowieso, ik bedenk me net dat als ie nog niet gemaakt is ik niet met mijn fiets tot beneden kom, met de trap is dat niet zo handig...
Ja, de laatste 2 verdiepingen op zijn minder prettig maar ach, ik kan het nog wel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar beneden zal wel meevallen lijkt me, maar omhoog is lastiger
Maar doet ie het nu weer of wordt het echt traplopenquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, de laatste 2 verdiepingen op zijn minder prettig maar ach, ik kan het nog wel.
Maar, met een fiets erbij is het geen doen dus.
Lift gaat weer op en neer, maar de sensor v/d deur functioneert niet, dus ook als je ertussen gaat staan gaat de deur gewoon dicht, er hangt een briefje op de liftdeur namens de liftmonteur.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar doet ie het nu weer of wordt het echt traplopen
Die heb jij allemaal opgekocht?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:07 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar de Aldi te gaan voor koffie, want die is op.
In jouw dorp misschien, maar hier niet hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zaterdag gaan de winkels toch altijd om 5 uur dicht?
We horen het zo wel van Sasquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In jouw dorp misschien, maar hier niet hoor
Woensdagmiddag geslotenquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:46 schreef FANN het volgende:
08:00–22:00
Jumbo Foodmarkt Amsterdam, zaterdag
Wélke woensdagmiddag dan?quote:
de Aldiquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:07 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar de Aldi te gaan voor koffie, want die is op.
Je bedoeld de jouwe, maar die van mij is ook prima.quote:
sommigen wel ja, de supermarkten tegenwoordig op zaterdag tot 18.00, en deze zomer ook op zondag open van 10 tot 14quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zaterdag gaan de winkels toch altijd om 5 uur dicht?
Lokroep!quote:
Wie beweerd dat dan, volgens mij gebruik jij het langer dan ik.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lokroep!
Mo, neem svp even contact met me op in relati tot <ixxx en een microfoon.
Het schijnt dat jij de deskundige bent...
Muis zei het.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie beweerd dat dan, volgens mij gebruik jij het langer dan ik.
Ik heb die mic maar 1 x kort getest en de geluidsbuffer staat bij mij sinds het begin op 23,2 ms, verder stak ik de mic en headphone in de externe USB kaart en het het normale uitgaande geluid via de interne kaart.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muis zei het.
Ik heb pas sinds vandaag een microfoon en zit daar wat mee te pielen in Mixxx.
Maar ik hoor mezelf met vertraging terug, dus dat is kut met peren...
Ik denk dat ik de oplossing gevonden heb.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb die mic maar 1 x kort getest en de geluidsbuffer staat bij mij sinds het begin op 23,2 ms, verder stak ik de mic en headphone in de externe USB kaart en het het normale uitgaande geluid via de interne kaart.
Vergat te vertellen dat dat via de Windows DirectSound is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de oplossing gevonden heb.
Draaien via ASIO drivers gaat niet, dan kan ik de mic niet selecteren, maar via Windows / WDM-KS lukt dat wel én zonder vertraging....
Dat klinkt een stuk minder dan via ASIO, kraakt enorm.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergat te vertellen dat dat via de Windows DirectSound is.
Ja, en daar zet ik bij uitgang hoofdtelefoon aan op USB en bij ingang Mic ook op USB.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk minder dan via ASIO, kraakt enorm.
Maak gebruik van een externe geluidskaart. Al die mogelijke combi's...
De externe geluidskaart (via USB gekoppeld met de laptop) gaat via een extern mengpaneel naar de versterker hier en daar heb ik de koptelefoon aan gekoppeld. Aann de 2e uitgang van de externe geluidskaart heb ik mijn voorluisterhoofdtelefoon gekoppeld.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en daar zet ik bij uitgang hoofdtelefoon aan op USB en bij ingang Mic ook op USB.
Ik heb verder alleen een controller erbij, maar die is zonder ingebouwd geluid en hangt alleen met een USB aan de laptop.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De externe geluidskaart (via USB gekoppeld met de laptop) gaat via een extern mengpaneel naar de versterker hier en daar heb ik de koptelefoon aan gekoppeld. Aann de 2e uitgang van de externe geluidskaart heb ik mijn voorluisterhoofdtelefoon gekoppeld.
De mic zit rechtstreeks op een USB poort van de laptop.
Idem hier, maar daar gebruik ik de niet al te beste geluidskaart dus niet van.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb verder alleen een controller erbij, maar die is zonder ingebouwd geluid en hangt alleen met een USB aan de laptop.
Ik heb ze ook via 1 (passieve) USB hub, anders zit ik met zoveel draden aan de laptop, alleen de externe HD zit er ook rechtstreeks in omdat ie anders te traag is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier, maar daar gebruik ik de niet al te beste geluidskaart dus niet van.
Die zit via een USB-hub aan de laptop vast.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ook dat is hier het geval.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ze ook via 1 (passieve) USB hub, anders zit ik met zoveel draden aan de laptop, alleen de externe HD zit er ook rechtstreeks in omdat ie anders te traag is.
ik heb de laptop van mijn moeder.quote:
Ze heeft zelf een nieuwe?quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb de laptop van mijn moeder.
Spannend, wanneer komt Hut terug met antwoordquote:Op zaterdag 30 april 2016 22:07 schreef sacha het volgende:
[..]
we zullen het voorlopig niet weten...
ow, onzekerheid
Morgen whisky proeverij/-veiling voor het KWF begeleiden...quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:46 schreef sacha het volgende:
maar morgen weer een dag, kunnen we helemaal los gaan op de dag des heren, zwaaien naar de geraniums, wachten op bezoek wat niet komt, een échte gezellige Hollandse zondag
kijk, nuttig en aangenaamquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen whisky proeverij/-veiling voor het KWF begeleiden...
Juist en wat gaat Hamilton doen.. Duikt Max achter hem aan of laat ie hem er niet langsquote:Op zondag 1 mei 2016 00:59 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Wel.
Rossberg wint misschien, maar de rest is nog spannend.
Die is te snel denk ik. 2 rondjes ophouden, en dan einde verhaal.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist en wat gaat Hamilton doen.. Duikt Max achter hem aan of laat ie hem er niet langs
Eerst maar eens de eerste ronde door zien te komen met zn allen en dan verder kijkenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:16 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Die is te snel denk ik. 2 rondjes ophouden, en dan einde verhaal.
Ah, dank je, dan doe ik dat even, moet kunnen op een saaie zondagochtend.quote:Op zondag 1 mei 2016 11:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen MO, als je R49 nu aanzet kun je MM horen
Tis maar kortquote:Op zondag 1 mei 2016 11:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, dank je, dan doe ik dat even, moet kunnen op een saaie zondagochtend.
Ja, leuk, hebben we hem ook een keer gehoord.quote:
Ja kloptquote:Op zondag 1 mei 2016 12:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, leuk, hebben we hem ook een keer gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Motor stuk.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:16 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Die is te snel denk ik. 2 rondjes ophouden, en dan einde verhaal.
Geen idee fann. Sas MM en ToT kunnen redelijk fotoshoppen als je dat bedoelt.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:21 schreef FANN het volgende:
Is er ergens een topic op fok waar ze een foto kunnen bewerken?
Restjes van plakband weghalen? die was toch ergens?
Ik heb het geloof ik al gevondenquote:
Dat kunnen ze vast wel.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het geloof ik al gevonden![]()
FHF / [Aangeboden] Photoshop/fotobewerking hulp #3
maar ik weet niet of dat kan hoor, wat ik wil....
PM voortaan maar...quote:Op zondag 1 mei 2016 18:21 schreef FANN het volgende:
Is er ergens een topic op fok waar ze een foto kunnen bewerken?
Restjes van plakband weghalen? die was toch ergens?
Ik heb al meerdere foto's voor je bewerkt.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
oké
[..]
Jij kan het ook!![]()
Godsamme, dat wist ik toch allemaal niet!
heb jij foto's voor mij bewerkt?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere foto's voor je bewerkt.
Vergeten natuurlijk...
Maar ToT kan het ook, ik heb toch even weinig tijd nu.
Foto's van je moeder met jou en/of je zussen.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij foto's voor mij bewerkt?dat ben ik dan écht vergeten
![]()
dat is best ernstig eigenlijkserieus, mijn geheugen is soms stuk....
oh...... nu weet ik het wel weer was voor het fotoboek van mijn moederquote:Op zondag 1 mei 2016 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Foto's van je moeder met jou en/of je zussen.
Kreukels/scheuren weggewerkt en ook plakbandjes verwijderd...
Dat zei ik toch alquote:Op zondag 1 mei 2016 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
oké
[..]
Jij kan het ook!![]()
Godsamme, dat wist ik toch allemaal niet!
Dat heb je destijds ook gezegd, daarom heb ik het ook onthouden.quote:Op zondag 1 mei 2016 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
oh...... nu weet ik het wel weer was voor het fotoboek van mijn moeder![]()
MM ze kreeg het nét op tijd, en ze vond het zóooooooooo mooi![]()
mag je dan wel weten ook
wat nou WEER?quote:Op zondag 1 mei 2016 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat nou weer?
Neem een slokje whisky, rustig aan...
quote:Op zondag 1 mei 2016 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb je destijds ook gezegd, daarom heb ik het ook onthouden.
Ik kan me een foto van een voortuin herinneren met een open deur waarin je moeder stond of O...
Wel gekwoot, maar het is al opgelost lees ikquote:Op zondag 1 mei 2016 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar ik zat bij de radio en je had me niet gekwoot dus ik zag het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |