Tja topic hunter is weer daarquote:
Nee, het is speciale zwemkleding, dat kan tegen chloor, je kan het ook gewoon aan trouwensquote:
Ga je gangquote:
Zit het ook over je smoel dan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, het is speciale zwemkleding, dat kan tegen chloor, je kan het ook gewoon aan trouwens
zéér lekker verkoelend stofje voor 's zomers...
Ga je gang. Maakt mij niet uitquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga de volgende 10 topics proberen te openen
Ik haat binnen zwembaden.quote:
Ach ja het viel opquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... ik dacht dat je je daar druk om maakte?
Jammer... dan hoef ik mijn best niet te doen
Wat let me?quote:
Kan ze niet wegdrijvenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze kan altijd buiten zwemmen of de zee in![]()
liefst met een anker aan het pootje
Is ook ok. Heb ik geen hekel aan. Jammer dat buiten baden zeldzaam zijn, Ik zwem wel eens bij de Sloterplasquote:
TRquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze kan altijd buiten zwemmen of de zee in![]()
liefst met een anker aan het pootje
Doe ik niet hoor maar je bent wel een naar wijf zoquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor maar je bent wel een naar wijf zo
Bij of in ?quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook ok. Heb ik geen hekel aan. Jammer dat buiten baden zeldzaam zijn, Ik zwem wel eens bij de Sloterplas
Ik mag weer naar Terschelling. Leukquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor maar je bent wel een naar wijf zo
quote:
Inquote:
Nee vanaf de kant ergens. Dat strandje is niks.quote:
Ik heb nog nooit een voet in het water gezet in de amsterdamse binnenwaterenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee vanaf de kant ergens. Dat strandje is niks.
Soms zwemmen ze hier ook. Maar dat is eng. Er hangt wel een laddertjequote:Op vrijdag 29 april 2016 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een voet in het water gezet in de amsterdamse binnenwateren
Ik kende ooit iemand op een schip in het oude Westerdok en die dook daar ook gewoon in het water...quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms zwemmen ze hier ook. Maar dat is eng. Er hangt wel een laddertje
Het water is geen probleem. De diepte en de scheepvaart is niet handigquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kende ooit iemand op een schip in het oude Westerdok en die dook daar ook gewoon in het water...
Dat is idd gevaarlijkquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het water is geen probleem. De diepte en de scheepvaart is niet handig
Onderschatten van de trek.quote:
Wil je een pleister op die zweerquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef matthias24 het volgende:
ik zit hier te lezen en het valt me op dat de zweer erg goed is hiero.
GARPquote:
Voor alle leeftijdenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:14 schreef matthias24 het volgende:
ik zit hier te lezen en het valt me op dat de zweer erg goed is hiero.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou je doet het niet best hier, het gaat de sfeer niet ten goedequote:Op vrijdag 29 april 2016 23:17 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja graag! ik ben net digitaal in elkaar geslagen in een ander topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |