Volgens mij is dat zo'n vaste container van een opslag. Wij riepen ook al meteen zoietsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom niet die container naar Frankrijk rijden ipv alles 2x uit en in te laden?
Jeffrey Herlingsquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:52 schreef Snowsquall het volgende:
Elsendorp!!!!! das gvd 15km hier vandaan
Het komt wel heel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:52 schreef Snowsquall het volgende:
Elsendorp!!!!! das gvd 15km hier vandaan
Ik zou nooit naturist kunnen zijn omdat ik kleren te leuk vindquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:52 schreef Elvi het volgende:
Alleen de huisraad. Want ja kleding heb je niet zoveel nodig
Dat zou ook nog kunnen ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n vaste container van een opslag. Wij riepen ook al meteen zoiets
45quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe oud ze is maar ik vind het nog steeds prima hoor
Ze dragen ook geen sieraden he... Best gek.. Pimp die hangtetten gewoon met een statement-kettingquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zou nooit naturist kunnen zijn omdat ik kleren te leuk vindAl die mooie dingen
Maar ja, het zijn wel andere eieren dan ze gewend warenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Al die excuses die hij al meteen gebruiktVoor als het mislukt alvast
Een fucking ei
Midden 40quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe oud ze is maar ik vind het nog steeds prima hoor
tussen de rips en vennhorstquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze dragen ook geen sieraden he... Best gek.. Pimp die hangtetten gewoon met een statement-ketting
Hij heeft echt de conditie van een wijkagent.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:56 schreef derLudolf het volgende:
Hij breekt in tweeën joh van zo'n 25kg zakkie. Mietje
Die tik ik zelfs zo opquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:56 schreef derLudolf het volgende:
Hij breekt in tweeën joh van zo'n 25kg zakkie. Mietje
Alberto heeft nog een betere conditiequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij heeft echt de conditie van een wijkagent.
Met kwastjes eraanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:55 schreef Allures het volgende:
[..]van die tepel stikkertjes
Zoek nog steeds een excuus om die eens aan te schaffen
Op een nat matrasquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:56 schreef Allures het volgende:
Huh? Wat heb ik gemist? Waar slapen die gasten?
Ik was even over tepelstikkertjes aan het denken
In het mini-appartement bij hun in huisquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:56 schreef Allures het volgende:
Huh? Wat heb ik gemist? Waar slapen die gasten?
Ik was even over tepelstikkertjes aan het denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |