Ze dragen ook geen sieraden he... Best gek.. Pimp die hangtetten gewoon met een statement-kettingquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zou nooit naturist kunnen zijn omdat ik kleren te leuk vindAl die mooie dingen
Maar ja, het zijn wel andere eieren dan ze gewend warenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Al die excuses die hij al meteen gebruiktVoor als het mislukt alvast
Een fucking ei
Midden 40quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe oud ze is maar ik vind het nog steeds prima hoor
tussen de rips en vennhorstquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze dragen ook geen sieraden he... Best gek.. Pimp die hangtetten gewoon met een statement-ketting
Hij heeft echt de conditie van een wijkagent.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:56 schreef derLudolf het volgende:
Hij breekt in tweeën joh van zo'n 25kg zakkie. Mietje
Die tik ik zelfs zo opquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:56 schreef derLudolf het volgende:
Hij breekt in tweeën joh van zo'n 25kg zakkie. Mietje
Alberto heeft nog een betere conditiequote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij heeft echt de conditie van een wijkagent.
Met kwastjes eraanquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:55 schreef Allures het volgende:
[..]van die tepel stikkertjes
Zoek nog steeds een excuus om die eens aan te schaffen
Op een nat matrasquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:56 schreef Allures het volgende:
Huh? Wat heb ik gemist? Waar slapen die gasten?
Ik was even over tepelstikkertjes aan het denken
In het mini-appartement bij hun in huisquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:56 schreef Allures het volgende:
Huh? Wat heb ik gemist? Waar slapen die gasten?
Ik was even over tepelstikkertjes aan het denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |