Wat een sneer naar Braddie, kan echt nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb 20 kilometer gewandeld de laatste 3 dagen.
En anders wordt je wel voor de sokken gereden door scootmobiels.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
weer spookrijden. Dat ze die ouwen nog laten rijdenaltijd gedoe mee.
Verschrikkelijk naarquote:
Ik vind het ook overdreven, maar vind het nog overdrevener om er zo spastisch over te doen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Het was niet serieus bedoelt, maar roken verbieden op een terras vind ik overdreven.
Maak dan een afscheiding tussen het gedeelte waar men eet en waar men enkel drinkt.
Eens.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Verschrikkelijk naar
Blijf er gewoon bij dat ze mensen boven een bepaalde leeftijd (Zeg boven de pensioen leeftijd) Opnieuw moeten laten keuren bij het CBR, en dan niet die standaard test. Maar dat ze ze echt een stuk moeten laten rijden door de stad, stukje provinciale weg, stukje snelweg.. En dán eventueel laten het rijbewijs verlengen voor 2 jaar of zo als het allemaal "goed" word bevonden qua reactiesnelheid en dergelijke reflexen.
en braddie.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En anders wordt je wel voor de sokken gereden door scootmobiels.
Ja, sick. Omdat die ouwe lul persee boodschappen moest doen op die tijd.quote:
Akkoord.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal spuitje als ze uitgewerkt zijn.
Nee weet ik.quote:
het lijkt wel alsof iedereen Asthma heeft gehad, wat een slet hahaquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee weet ik.
Maar ik kom voornamelijk zo snel buiten adem doordat ik mja, vroeger Asthma heb gehad, van m`n 5e tot m`n 11e zo`n beetje dagelijks aan zo`n vernevelaar en van die puffertjes.
En dat zal ook nu ik er over heen ben/die spullen niet meer hoef te gebruiken, toch wel wat schade hebben achtergelaten i guess?
M`n conditie is nu al een heel stuk beter, maar ik ben alsnog gewoon vrij snel moe zeg maar.
Daar hebben wij het met de kroegbaas ook al vaker over gehad.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven, maar vind het nog overdrevener om er zo spastisch over te doen.In het ergste geval moet je dan een paar m lopen, nou poehee.
En idd, lijkt me sterk dat het echt zover komt, want oplossingen die jij noemt voldoen ook gewoon. Sowieso heeft het de voorkeur om ondernemers dat zelf te laten bepalen, dan kunnen klanten gewoon op het terras van hun voorkeur plaatsnemen.
Ja echt he, vieze stinksnolquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof iedereen Asthma heeft gehad, wat een slet haha
Ik snap hem haha echt goeie Hermannquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof iedereen Asthma heeft gehad, wat een slet haha
hahaquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik snap hem haha echt goeie Hermann
Oh, ik heb alleen de 2e after-credits scene gemistquote:
heb je een virusquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de revolutie breekt toch pas in mij uit?
jij hebt herman nog nooit zien eten zeker?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:34 schreef Milan. het volgende:
Rokers zijn echt de smerigste mensen ooit.
mijquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
k.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:34 schreef Milan. het volgende:
Rokers zijn echt de smerigste mensen ooit.
schandalig, Remqoquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, ik heb alleen de 2e after-credits scene gemist
dat hoor ik iedereen zeggen gelukkigquote:
jeetje, ik moest hoog nodig naar de WCquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
schandalig, Remqo
[..]
dat hoor ik iedereen zeggen gelukkig
nee maar misschien wel in de bioscoopquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh even m'n pipa uit de kluis halen. Zie ik je zo op het malieveld?
dit wordt niets. Troelstra deed het nog beterquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee maar misschien wel in de bioscoop
in wie?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
godverdomme ik kom emmersquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:39 schreef Catkiller het volgende:
De Punisher krijgt zijn eigen tv-serie
in dat soort spellen ben ik altijd na 5 minuten al game overquote:
Batman, beste manquote:
Wel leuk, maar ook weer niet fantastischquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:43 schreef TARDIS. het volgende:
Is dat Tropico wat?![]()
Lijkt mij niet zoveel aan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Black widow, beste widowquote:
Kan dat überhaupt? welke games leef je langer dan 5min?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in dat soort spellen ben ik altijd na 5 minuten al game over
als zeer aanwezig is, is hij ook wel zeer aanwezigquote:
Jawel. Zie altijd mensen dit zeggen en die weten blijkbaar ook niet van C&C bijv. op PS1 toen, dat werkt prima. Volgens mij kan je zelf muis op ps4 gebruiken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
speelt toch niet fijn op een console? wel grappig spelletje
ah oke jammerquote:
barbie horse adventures: wild horse rescuequote:Op vrijdag 29 april 2016 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan dat überhaupt? welke games leef je langer dan 5min?
quote:
hee, een mens komt niet zomaar over de 100.000 postsquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:46 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ah oke jammer
ook jammer dat het in 2 posts moest
Ken ik niet. Is het wat?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
barbie horse adventures: wild horse rescue
nja als je het gewend bent.. why not.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel. Zie altijd mensen dit zeggen en die weten blijkbaar ook niet van C&C bijv. op PS1 toen, dat werkt prima. Volgens mij kan je zelf muis op ps4 gebruiken.
quote:
Ja, why not. En het is gratisquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nja als je het gewend bent.. why not.
Broforce.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
PS+ heeft sinds Rocket League geen fatsoenlijk gratis spel gehad
ja dat is ook de reden dat ik die shit nog niet geprobeerd hebquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze kunnen de pot op met hun episodic shit
Dat had ik pas vanaf lvl 40 ofzo als de levels groter en complexer worden. Heel slecht, ja. Maar gratis game en zo leuk met vrienden om te spelenquote:
haha ik jou welquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
ja godverdomme noot zo kan ik niet quoten
volgens mijn telefoon is het nu bewolkt hier terwijl het zonnetje schijntquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
Nog waarde hechten aan weerberichtenhelemaal als die een week in voren zijn
ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mijn telefoon is het nu bewolkt hier terwijl het zonnetje schijnt
het gaat erom dat het lekkere weer eraan komtquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
Nog waarde hechten aan weerberichtenhelemaal als die een week in voren zijn
dit weer is lekker genoegquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het gaat erom dat het lekkere weer eraan komt
haha suck it zwerversquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoera, dat betekent regen en onweer in de avond
quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoera, dat betekent regen en onweer in de avond
Dat is de verwachting, ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het gaat erom dat het lekkere weer eraan komt
Ik gok juni.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal toch een keer moeten gebeuren.
quote:
dont shoot the Messenger.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:44 schreef Remqo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen probleem. Ik draag schoenenquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat je op een legoblokje stapt
ik hoop dat je op een spijker stapt met de punt naar bovenquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik draag schoenen
TRquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet van jou verwachtquote:
wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:14 schreef Oberkullie het volgende:
YES mijn Zalando bestelling is er morgen al in plaats van volgende week
ik hoop dat het bij Arie wordt bezorgdquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:14 schreef Oberkullie het volgende:
laat morgen zien op 450 danquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:14 schreef Oberkullie het volgende:
Ik weet niet wie Arie isquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat het bij Arie wordt bezorgd
Gaat het hier serieus nog steeds over?quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:17 schreef JimmyDean het volgende:
Waar moet je anders roken dan in het openbaar?
Nee, was al lang klaar.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Gaat het hier serieus nog steeds over?
ik kreeg wel al mail dat mijn garmin vandaag is binnen gekomenquote:
heb ze even een dreigmail gestuurdquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:14 schreef Oberkullie het volgende:
No het is al overgedragen aan PostNL en die lezen geen mail.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb ze even een dreigmail gestuurd
quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
Je anno 2016 niet realiseren wat sigaretten met jou en de mensen om je heen doen of dat wel doen en dan stug doorroken____
echt he, wat een homo'squote:Op vrijdag 29 april 2016 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
Je anno 2016 niet realiseren wat sigaretten met jou en de mensen om je heen doen of dat wel doen en dan stug doorroken____
Dit geldt toch gewoon voor een heleboel dingen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
Je wat?quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kreeg wel al mail dat mijn garmin vandaag is binnen gekomen
Je anno 2016 niet realiseren wat vlogs met jou en de mensen om je heen doen of dat wel doen en dan stug doorvloggenquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit geldt toch gewoon voor een heleboel dingen?
navigatie systeemquote:
hehehequote:Op vrijdag 29 april 2016 16:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je anno 2016 niet realiseren wat vlogs met jou en de mensen om je heen doen of dat wel doen en dan stug doorvloggen____
mag tog zelf wete of ik rook me kinderen hebbe er tog geen last vanquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
waar je kanker van krijgt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit geldt toch gewoon voor een heleboel dingen?
wist niet dat je serieus ging doen ;squote:Op vrijdag 29 april 2016 16:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
No het is al overgedragen aan PostNL en die lezen geen mail.
Inleveren dat Lego®blokje.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Boeiendquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:24 schreef Oberkullie het volgende:
Stel je voor dat facebook ineens openbaar maakt bij wie je allemaal hebt lopen lurken
quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:24 schreef Oberkullie het volgende:
Stel je voor dat facebook ineens openbaar maakt bij wie je allemaal hebt lopen lurken
Ja? bepaald eten en drinken? en niet alleen kanker maar allerlei gezondheidsklachten.quote:
om die redenen ben ik genoodzaakt om hele dagen alleen binnen te zitten op mijn slaapkamer. het is de schuld van de mensen, niet van mezelfquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? bepaald eten en drinken? en niet alleen kanker maar allerlei gezondheidsklachten.
We verbranden ook nog steeds olie, kolen en andere fossiele brandstoffen.
Kan allemaal veel beter en gezonder, maarja... geld he.
Fuck mensen yoquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
om die redenen ben ik genoodzaakt om hele dagen alleen binnen te zitten op mijn slaapkamer. het is de schuld van de mensen, niet van mezelf
Jij lurkt wel echt veel op elk medium.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:24 schreef Oberkullie het volgende:
Hoe mad word je als ik spoiler?quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks 10 minuten heen en terug naar de bios
Hoop dat hij spoilertquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan krijg ik waarschijnlijk een vakantie van een week
Hoeveel meter?quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik.
Naar m`n vader toe, olie gepeild, auto opgeruimd, naar het centrum gelopen.
Naar m`n vader 500quote:
Bij haar maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze draagt zwarte lippenstift, maakt dat wat uit
Was je buiten adem?quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:37 schreef xcachet het volgende:
Moest vandaag naar de 3e verdieping op school. Wel weer genoeg gedaan voor vandaag.
Ja, helemaal kapot. Zweet stond mij op m'n voorhoofd. Wat gênant toen ik ook nog eens te laat kwam voor de les.quote:
Hey hey hypocrisie laat je maar thuis.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Fatty gespot.
Ben je daarom altijd zo boos?
Gewoon zeggen dat je geneukt had op de wc.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, helemaal kapot. Zweet stond mij op m'n voorhoofd. Wat gênant toen ik ook nog eens te laat kwam voor de les.
Heb jij weleens geneukt op de wc?quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je geneukt had op de wc.
Nee, wel in een kleedhokje van een zwembad.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb jij weleens geneukt op de wc?
Hoe denk je anders dat ik aan zo'n hoog cijfer voor mijn stage ben gekomen dan?quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je geneukt had op de wc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |