Inleveren dat Lego®blokje.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat je op een legoblokje stapt
Boeiendquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:24 schreef Oberkullie het volgende:
Stel je voor dat facebook ineens openbaar maakt bij wie je allemaal hebt lopen lurken
quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:24 schreef Oberkullie het volgende:
Stel je voor dat facebook ineens openbaar maakt bij wie je allemaal hebt lopen lurken
Ja? bepaald eten en drinken? en niet alleen kanker maar allerlei gezondheidsklachten.quote:
om die redenen ben ik genoodzaakt om hele dagen alleen binnen te zitten op mijn slaapkamer. het is de schuld van de mensen, niet van mezelfquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? bepaald eten en drinken? en niet alleen kanker maar allerlei gezondheidsklachten.
We verbranden ook nog steeds olie, kolen en andere fossiele brandstoffen.
Kan allemaal veel beter en gezonder, maarja... geld he.
Fuck mensen yoquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
om die redenen ben ik genoodzaakt om hele dagen alleen binnen te zitten op mijn slaapkamer. het is de schuld van de mensen, niet van mezelf
Jij lurkt wel echt veel op elk medium.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:24 schreef Oberkullie het volgende:
Hoe mad word je als ik spoiler?quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
straks 10 minuten heen en terug naar de bios
Hoop dat hij spoilertquote:Op vrijdag 29 april 2016 16:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan krijg ik waarschijnlijk een vakantie van een week
Hoeveel meter?quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik.
Naar m`n vader toe, olie gepeild, auto opgeruimd, naar het centrum gelopen.
Naar m`n vader 500quote:
Bij haar maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze draagt zwarte lippenstift, maakt dat wat uit
Was je buiten adem?quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:37 schreef xcachet het volgende:
Moest vandaag naar de 3e verdieping op school. Wel weer genoeg gedaan voor vandaag.
Ja, helemaal kapot. Zweet stond mij op m'n voorhoofd. Wat gênant toen ik ook nog eens te laat kwam voor de les.quote:
Hey hey hypocrisie laat je maar thuis.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Fatty gespot.
Ben je daarom altijd zo boos?
Gewoon zeggen dat je geneukt had op de wc.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, helemaal kapot. Zweet stond mij op m'n voorhoofd. Wat gênant toen ik ook nog eens te laat kwam voor de les.
Heb jij weleens geneukt op de wc?quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je geneukt had op de wc.
Nee, wel in een kleedhokje van een zwembad.quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb jij weleens geneukt op de wc?
Hoe denk je anders dat ik aan zo'n hoog cijfer voor mijn stage ben gekomen dan?quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je geneukt had op de wc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |