had ze ook zo'n geile roggelstem?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die was wel altijd aan het roken, ja. En dus zelfs een pauze van roken voor het eten was lastig
quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
actie reactie. heb overigens niet afgegeven op wo.
Wie is haske?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe even normaal man, ik ben haske hetero
ja maar die zat gewoon in mijn binnenzakquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht dat jij laatst nog een telefoon zocht... sorry.
we mogen tegenwoordig nergens meer rokenquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een beetje tactisch gaat zitten hoeft niemand er last van te hebben.
Maar waarom is een rookverbod op een terras zo'n ramp? Ja dan moet je even in de benen komen met je dikke reet, maar ja. Niet dat ik een voorstander ben van alles maar verbieden, maar vind die overtrokken reactie wel echt om te huillachen.
Als je zo emotioneel reageert moet je echt eens gaan nadenken over je verslaving.
[..]
Ja weet niet hoor, maar met die ranzige wierrook ben ik ook maar tot mijn tuin beperkt als ik er anderen niet mee tot last wil zijn en per se op mijn reet wil blijven zitten als ik een stokje afsteek. Dat is toch normaal? Alleen omdat roken zo'n traditie heeft en veel verslaafden heeft maakt het niet gelijk een of ander mensenrecht.
Vast wel. Een of andere wo opleiding die je kansloos vindt of zo. Of niet wo waardig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:18 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
actie reactie. heb overigens niet afgegeven op wo.
Dat is ook vunzig, maar vind wel dat mensen soms ook heel erg kortzichtig op dat gebied zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is ook heel anders, vind ik, dan tijdens het eten. Eten en roken samen is echt kansloos.
Ik had op werk zo'n wief die echt een hap soep nam en daarna een trekje van haar sigaretkksmerig.
Ik mag ook nergens met mijn ranzige wierrookstokje zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:18 schreef Matip het volgende:
[..]
we mogen tegenwoordig nergens meer roken
Hahaha echt typisch zo'n lingo rookwijf stem jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
had ze ook zo'n geile roggelstem?
Oh jawel. Conditie is nou wel weer prima genoeg dat ik kan lopen zonder buiten adem te raken na 400 meterquote:
ik was dronkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:18 schreef TARDIS. het volgende:
Even om te peilen, wie heeft er hier allemaal seks met Oberkullie gehad?
Wat voor afmetingen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar die zat gewoon in mijn binnenzak
zesseveertugquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha echt typisch zo'n lingo rookwijf stem jaiets minder schor wel.
Ja, mensen he... zwart wit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is ook vunzig, maar vind wel dat mensen soms ook heel erg kortzichtig op dat gebied zijn.
Daar mag je wel roken?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon met meerdere mensen tegelijk gaan pissen?
Nu 410 meter?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh jawel. Conditie is nou wel weer prima genoeg dat ik kan lopen zonder buiten adem te raken na 400 meterEn anders hebben we de woonkamer, slaapkamer, of schuurtje. Nog.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is ook heel anders, vind ik, dan tijdens het eten. Eten en roken samen is echt kansloos.
Ik had op werk zo'n wief die echt een hap soep nam en daarna een trekje van haar sigaretkksmerig.
Ik zie eigenlijk ook nooit mensen wierook meenemen naar het terras.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een beetje tactisch gaat zitten hoeft niemand er last van te hebben.
Maar waarom is een rookverbod op een terras zo'n ramp? Ja dan moet je even in de benen komen met je dikke reet, maar ja. Niet dat ik een voorstander ben van alles maar verbieden, maar vind die overtrokken reactie wel echt om te huillachen.
Als je zo emotioneel reageert moet je echt eens gaan nadenken over je verslaving.
[..]
Ja weet niet hoor, maar met die ranzige wierrook ben ik ook maar tot mijn tuin beperkt als ik er anderen niet mee tot last wil zijn en per se op mijn reet wil blijven zitten als ik een stokje afsteek. Dat is toch normaal? Alleen omdat roken zo'n traditie heeft en veel verslaafden heeft maakt het niet gelijk een of ander mensenrecht.
wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja is geen excuus,je eet toch ook geen stront als je dronken bent.... jezus.... smerig man
Hoeveel heb je de afgelopen dagen gewandeld dan?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh jawel. Conditie is nou wel weer prima genoeg dat ik kan lopen zonder buiten adem te raken na 400 meterEn anders hebben we de woonkamer, slaapkamer, of schuurtje. Nog.
heb liever dat je niet rookt, vreet je dan maar vol.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:21 schreef Oberkullie het volgende:
Ik rook zo een pakje leeg als ik heb gedronken
Niet zo super veel buiten eigenlijk, maar naar het centrum lukt nu wel zonder buitenadem te raken ( +- 2 km) Voornamelijk heeft het bewegen op muziek behoorlijk goed geholpen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoeveel heb je de afgelopen dagen gewandeld dan?
Dat heb ik morgen minimaal nodig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:21 schreef Oberkullie het volgende:
Headbangen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet zo super veel buiten eigenlijk, maar naar het centrum lukt nu wel zonder buitenadem te raken ( +- 2 km) Voornamelijk heeft het bewegen op muziek behoorlijk goed geholpen.
Schat dat ik de afgelopen 3 dagen 8 kilometer heb gelopen
lekker nauwkeurigquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Echt chill zo'n stappen tel bandje om je pols
en dan ga je ook met wildvreemden tongen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:21 schreef Oberkullie het volgende:
Nee?quote:
Maar hoe krijg je het voor elkaar om buiten adem te raken? Dat heb ik alleen een klein beetje als ik snel loop en met iemand praat tegelijk. Maar als je gewoon rustig wandelt dan kun je toch niet buiten adem raken?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Niet zo super veel buiten eigenlijk, maar naar het centrum lukt nu wel zonder buitenadem te raken ( +- 2 km) Voornamelijk heeft het bewegen op muziek behoorlijk goed geholpen
Donequote:Op vrijdag 29 april 2016 15:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb liever dat je niet rookt, vreet je dan maar vol.
o zo klopt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Vast wel. Een of andere wo opleiding die je kansloos vindt of zo. Of niet wo waardig.
Het klopt wel redelijk hoorquote:
quote:De automobilist die vanmorgen een dramatische aanrijding veroorzaakte op de A79 in Limburg was een 87-jarige man uit Schin op Geul. Hij en een 39-jarige vrouw uit Maastricht kwamen bij het ongeluk om het leven.
Dat is toch niet slecht voor mijn longenquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan ga je ook met wildvreemden tongen?
Ik til er zelf ook niet zwaar aan, maar vind het raar om er zo over te vallen onder het mom van keuzevrijheid. Dat is namelijk het enige argument wat ik voorbij zie komen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk ook nooit mensen wierook meenemen naar het terras.
Bovendien is het in de buitenlucht, rook waait zo weg, het is veel minder belastend dan binnen roken.
Ben wel eens dat roken en eten een gore combinatie is.
Het was niet serieus bedoelt, maar roken verbieden op een terras vind ik overdreven.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee?Maar dan kun je bij terugkomst ook nog steeds zitten. En anders een voor een, als dat nodig is om de zitplekken te bewaken.
Maar dat potentiële probleem staat los van roken. Niet met meerderen tegelijk kunnen pissen (dus wel minimaal 1 achterblijver) zonder dat de stoelen worden ingepikt is ook niet helemaal de bedoeling.
Allemaal spuitje als ze uitgewerkt zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
weer spookrijden. Dat ze die ouwen nog laten rijdenaltijd gedoe mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |