Barbecue & bierrrrrrr.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:57 schreef Germano het volgende:
[..].
Nog 5 uur wachten, dan barbecueën en vaatjes leegwerken.
Als dat een andere uitdrukking is voor bezatten; ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Netjes! Vanavond de bloemetjes buiten zetten?
quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als dat een andere uitdrukking is voor bezatten; ja.
quote:Wie de bloemetjes buitenzet, is aan het feesten. Zo iemand neemt het ervan door op stap te gaan en daarbij veel te drinken.
Wat is dan die zogenaamde anti-rookhetze? Mijn moeder rookt, maar altijd buiten en nooit wanneer iemand anders er last van kan hebben. Dat vind ik daardoor heel vanzelfsprekend, maar elke keer als er een beperking dreigt moet er zo spastisch gereageerd worden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Goedzo, volhouden, ik ben ook dik een maand gestopt.
En zal echt niet zo'n verzuurde ex-roker worden die op rokers af gaat geven
waar en hoe laat?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als dat een andere uitdrukking is voor bezatten; ja.
Als je in huis of in de auto rookt vind ik ook goorquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is dan die zogenaamde anti-rookhetze? Mijn moeder rookt, maar altijd buiten en nooit wanneer iemand anders er last van kan hebben. Dat vind ik daardoor heel vanzelfsprekend, maar elke keer als er een beperking dreigt moet er zo spastisch gereageerd worden.
Als ik in het kader van keuzevrijheid de hele tijd met een ranzig wierrookstokje ga rondzeulen kan ik vast ook niet rekenen op begrip.
Let wel een beetje op je gewichtquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, ja dat dacht ik al. Maar vier dit gewoon met taart.
ik rookte ook nooit in huis e.d.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is dan die zogenaamde anti-rookhetze? Mijn moeder rookt, maar altijd buiten en nooit wanneer iemand anders er last van kan hebben. Dat vind ik daardoor heel vanzelfsprekend, maar elke keer als er een beperking dreigt moet er zo spastisch gereageerd worden.
Als ik in het kader van keuzevrijheid de hele tijd met een ranzig wierrookstokje ga rondzeulen kan ik vast ook niet rekenen op begrip.
in de auto deed ik wel. met het raam openquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je in huis of in de auto rookt vind ik ook goor. Trekt overal in.
Niet elke roker is een onruststoker,quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:We are still trying to fill most of these positions, a SOLID COMMISSIONING BACKGROUND is required guys, not E & I QA/QC/ATEX Compliance Inspector/Commissioning Jedi Knights...or whatever you're all calling yourselves these days...
vreselijke mensen jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet elke roker is een onruststoker,
Maar het wordt ze wel lastiger gemaakt, behalve dat het steeds duurder wordt.
Ik snap zo'n roker wel dat ie boos wordt omdat hij straks ook al niet op het terras mag roken.
Of die mensen die ineens zogenaamd gaan kuchen als ze naast een roker gaan staan
dat jouw longen nou ongevoelig zijn geworden..quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap zo'n roker wel dat ie boos wordt omdat hij straks ook al niet op het terras mag roken.
Of die mensen die ineens zogenaamd gaan kuchen als ze naast een roker gaan staan
Dan ruik je het nog. Ik rook, net zoals Chai's moeder, enkel buiten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de auto deed ik wel. met het raam open
Niets zo aantrekkelijk als een vrouw die van lekker eten houdt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Elke dag die eindigt op een G is een cheat day
quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Elke dag die eindigt op een G is een cheat day
Dat is wel echt asociaal hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik rookte ook nooit in huis e.d.
maar sommige mensen hebben schijt aan alles
het rookverbod in de horeca vind ik zelf ook prima. ik had er vroeger een bloedhekel aan als ik in een restaurant zat en een tafel naast mij een iwakneus een dikke "paffert" op stak
ik laat altijd een scheet in een roker zijn gezichtquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goor. In de kroeg met een pinterman vind ik heerlijk, mits er goede afzuiging is.quote:
Als je een beetje tactisch gaat zitten hoeft niemand er last van te hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik rookte ook nooit in huis e.d.
maar sommige mensen hebben schijt aan alles
het rookverbod in de horeca vind ik zelf ook prima. ik had er vroeger een bloedhekel aan als ik in een restaurant zat en een tafel naast mij een iwakneus een dikke "paffert" op stak
Ja weet niet hoor, maar met die ranzige wierrook ben ik ook maar tot mijn tuin beperkt als ik er anderen niet mee tot last wil zijn en per se op mijn reet wil blijven zitten als ik een stokje afsteek. Dat is toch normaal? Alleen omdat roken zo'n traditie heeft en veel verslaafden heeft maakt het niet gelijk een of ander mensenrecht.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sowieso in de auto rokenquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je in huis of in de auto rookt vind ik ook goor. Trekt overal in.
denk eerder dat je auto zelf binnenkort gaat rokenquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:14 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso in de auto roken
Mijn auto is nog nooit in gerookt, en zal ook nooit in gerookt worden.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk eerder dat je auto zelf binnenkort gaat roken
Wist niet dat Marco autotune nodig heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:26 schreef Germano het volgende:
Eindelijk weer een mooi Nederlands nummer.
Dat is ook heel anders, vind ik, dan tijdens het eten. Eten en roken samen is echt kansloos.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goor. In de kroeg met een pinterman vind ik heerlijk, mits er goede afzuiging is.
Blijkbaar kon ze de smaak van rook ook erg waarderen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is ook heel anders, vind ik, dan tijdens het eten. Eten en roken samen is echt kansloos.
Ik had op werk zo'n wief die echt een hap soep nam en daarna een trekje van haar sigaretkksmerig.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk eerder dat je auto zelf binnenkort gaat roken
Chaos op het terras in de steden. Iedereen die een sigaret wil roken moet naar een rookpaal lopen en toeristen en dagjesmensen komen direct vragen of ze die stoel mogen pakken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een beetje tactisch gaat zitten hoeft niemand er last van te hebben.
Maar waarom is een rookverbod op een terras zo'n ramp? Ja dan moet je even in de benen komen met je dikke reet, maar ja. Niet dat ik een voorstander ben van alles maar verbieden, maar vind die overtrokken reactie wel echt om te huillachen.
Als je zo emotioneel reageert moet je echt eens gaan nadenken over je verslaving.
op zich zou ik een rookverbod op een terras ook wel een beetje belachelijk vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een beetje tactisch gaat zitten hoeft niemand er last van te hebben.
Maar waarom is een rookverbod op een terras zo'n ramp? Ja dan moet je even in de benen komen met je dikke reet, maar ja. Niet dat ik een voorstander ben van alles maar verbieden, maar vind die overtrokken reactie wel echt om te huillachen.
Als je zo emotioneel reageert moet je echt eens gaan nadenken over je verslaving.
[..]
waarom zou ik daarop hopen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren kan ik je melden, laat die hoop maar varen man.
Die was wel altijd aan het roken, ja. En dus zelfs een pauze van roken voor het eten was lastigquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Blijkbaar kon ze de smaak van rook ook erg waarderen.![]()
Dacht dat jij laatst nog een telefoon zocht... sorry.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Probeer je me nou een telefoon te verkopen? Louche petmans
Je kan toch ook gewoon met meerdere mensen tegelijk gaan pissen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Chaos op het terras in de steden. Iedereen die een sigaret wil roken moet naar een rookpaal lopen en toeristen en dagjesmensen komen direct vragen of ze die stoel mogen pakken.
Dit zou serieus het begin betekenen van een burgeroorlog.
Nu vind ik het ineens een schijtnummer.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wist niet dat Marco autotune nodig heeft.
Jou kennende gaat dit juist nu je dit getypt hebt gebeurenquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren kan ik je melden, laat die hoop maar varen man.
actie reactie. heb overigens niet afgegeven op wo.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Afgeven op beroeps/wetenschappelijk onderwijs terwijl je zelf nog voortgezet onderwijs volgt.
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Is die duim nou in verhouding heel klein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |