Mijn kat heeft er ook eenquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oei, ik doe ironisch genoeg snel m'n aluhoedje op.
Wat verwacht je van een FOK!stok gekkie?quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nattekat
Zeg ik tegen iemand gewoon 'Aluhoedje vergeten af te doen?'
Weggemod onder mom 'normaal doen'
Oke ja
quote:Boetes voor tabaksfabrikanten gaan niet ver genoeg, vindt advocate Bénédicte Ficq. Ze wil samen met longkankerpatiënt Anne Marie van Veen een strafzaak beginnen om ze achter de tralies krijgen.
Jammer dat stok vaak in oosten en zuiden van land isquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een FOK!stok gekkie?
Waarom pas met 37?quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
was sarcastisch. als ash 37 is dan is hij volwassen
Netjes hoor, op je 6e beginnen met roken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)aret-toen-ik-zes-was
[..]!
Kan ook alleen maar weer vrouwen zijnquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)aret-toen-ik-zes-was
[..]!
quote:Ernstig ziek worden door het roken is volgens Ficq geen kwestie van 'eigen schuld, dikke bult'. "Er worden verslavende stoffen als nicotine toegevoegd aan de sigaret. Normaal gesproken heb je een natuurlijke afweer tegen giftige stoffen. Die legt de tabaksindustrie plat met bijvoorbeeld '
menthol."
Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gotver. Als FreshHead beweert dat Ash 37 is, dan is FreshHead volwassen.
Ook gewoon schaamteloos leugens verspreidenquote:
Anti-rook-lobbyquote:
Zo'n kind vindt dat echt een heel aantrekkelijk idee idd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een onzin, op je zesde al denken van hey een sigaretje aansteken en paffen
Goed verhaal hoor
dat wijf was vanmorgen bij giel op de radio.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom altijd van die gekkies een podium geven![]()
Zodat de medemens hierover kan klagen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom altijd van die gekkies een podium geven![]()
Beetje moe van al die aandachtmongooltjes. Vervelende is dat gelijk een boel andere debieltjes dat soort figuren nablaat zonder zelf iets te onderzoeken of te bedenkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Zodat de medemens hierover kan klagen.
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Dat is zo.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hoor, het is vrijdag. Leuk geintje wel.
Kun je nagaan hoe labiel men in Amerika is. Daar klagen vetzakken zelfs McDonald's aan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje moe van al die aandachtmongooltjes. Vervelende is dat gelijk een boel andere debieltjes dat soort figuren nablaat zonder zelf iets te onderzoeken of te bedenken
Ja nou ja die praktijken beginnen hier ook al een beetje door te schemerenquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe labiel men in Amerika is. Daar klagen vetzakken zelfs McDonald's aan.
ik heb de fipoquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:48 schreef Amarantha het volgende:
GC / Mevrouw wil aangifte doen tegen tabaksfabrikanten
Toch maar even topic geopend.
Ik klaag jou aan omdat je me een seksverslaafde hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:46 schreef Oberkullie het volgende:
Ik klaag de fabrikant van chips aan omdat het me fatty heeft gemaakt
ik zat laatst bij een mcdonalds toen daar echt zo'n faces-of-walmart figuur met d'r obese lichaam in een scootmobiel aan kwam rijden en ging bestellen. had spontaan geen trek meerquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nou ja die praktijken beginnen hier ook al een beetje door te schemeren
Er zijn wel veel mongolide rokers die niet normaal kunnen reageren. Bijvoorbeeld als het gaat om een rookverbod op terrasjes -> huh eerst moesten we naar buiten en nu jagen ze ons daar ook al weg :s dan gaan de nietrokers toch lekker naar binne!!quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de fipo
tevens i het vandaag 3 weken geleden dat ik de laatste keer gerookt heb
en ik haat rokers nog steeds niet
Niks mis mee huehuehequote:Op vrijdag 29 april 2016 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik klaag jou aan omdat je me een seksverslaafde hebt gemaakt.
Ik zag van de week foto's hier op FOK! dat je bij de walmart dus een scootmobiel-winkelwagentje kan pakken voor in de winkel. Mijn god...quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zat laatst bij een mcdonalds toen daar echt zo'n faces-of-walmart figuur met d'r obese lichaam in een scootmobiel aan kwam rijden en ging bestellen. had spontaan geen trek meer
Hahahahaquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zat laatst bij een mcdonalds toen daar echt zo'n faces-of-walmart figuur met d'r obese lichaam in een scootmobiel aan kwam rijden en ging bestellen. had spontaan geen trek meer
Goedzo, volhouden, ik ben ook dik een maand gestopt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de fipo
tevens i het vandaag 3 weken geleden dat ik de laatste keer gerookt heb
en ik haat rokers nog steeds niet
Je gaat geen rechtszaak beginnen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Goedzo, volhouden, ik ben ook dik een maand gestopt.
En zal echt niet zo'n verzuurde ex-roker worden die op rokers af gaat geven
Goed bezig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:00 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een 9 voor stage
Dat is nog eens een lekker begin van de vakantie.
Die heb ik wel vaker gezien ja, met van die banken die je ook in amerikaanse autos hebtquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was ook geen normale scootmobiel.
hij had geen stoel, maar meer een bankje
quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:00 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een 9 voor stage
Meh...quote:
Netjes! Vanavond de bloemetjes buiten zetten?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:00 schreef xcachet het volgende:
Ik heb een 9 voor stage
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)r-russische-roulettequote:Eten op de vrijmarkt was weer Russische roulette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |