Je praat alsof je ze allemaal kut vindt. Waarom zijn het je vrienden?quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit zijn weer andere vrienden, die gaan ook nooit uit.
Zo zo JD heeft allemaal vrienden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit zijn weer andere vrienden, die gaan ook nooit uit.
Dat staat er idd. Goed gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"Ze droeg een zwart halflang jack met bontkraag, een zwarte trainingsbroek en zwart-witte All Star gympen met opvallende print met doodshoofdjes."
Dat is al mijn vriendengroep vanaf de middelbare school, ze zijn alleen wel wat veranderd en best wel saai, terwijl ik juist wat meer uit ga dan toen, dus we zijn wel iets uit elkaar gegroeid. Het zijn verder wel hele toffe gasten hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je praat alsof je ze allemaal kut vindt. Waarom zijn het je vrienden?
Snap ik maar ik heb geen tijd voor ieder zijn wens, sorry.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nja, jij bent gewoon een wijs man en ben wel benieuwd naar jouw visie hierin.
Correct.quote:
hecht en saai, dat heeft niet zo veel met elkaar te maken. interesses verdwijnen heus niet zomaar, hoogstens de middelen en mogelijkheden om er gebruik van te maken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik had vroeger een heel hechte groep met 5 man, maar dat zijn nu die saaie mensen geworden.
Heb met de opleiding ook wel een grote vriendengroep gekregen, maar niet zo hecht om mee op vakantie te gaan.
Ik heb in Dubai en Singapore geskate.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jij kan de wereld wel rondreizen op skates, of niet?
Ja en dat is dus wel een puntje als je op vakantie wil. Daarbij kan ik me uitstekend vermaken in mijn eentje zolang het niet al te lang duurt en ga ik ook naar hostels en dergelijke waar je weer nieuwe contacten maakt dus alleen ben je sowieso niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hecht en saai, dat heeft niet zo veel met elkaar te maken. interesses verdwijnen heus niet zomaar, hoogstens de middelen en mogelijkheden om er gebruik van te maken.
Aleppoquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:30 schreef JimmyDean het volgende:
ik wil eigenlijk weg volgende week. Wat is goede bestemming voor last minute low budget trip van een paar dagen?
maar dat zijn wel oppervlakkige contactenquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja en dat is dus wel een puntje als je op vakantie wil. Daarbij kan ik me uitstekend vermaken in mijn eentje zolang het niet al te lang duurt en ga ik ook naar hostels en dergelijke waar je weer nieuwe contacten maakt dus alleen ben je sowieso niet.
Dat klopt, boeit toch niet?quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar dat zijn wel oppervlakkige contacten
Was een aanname van mij gebaseerd op de manier van denken die je hier vaak laat zien.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat dan? We vinden gewoon andere dingen leuk. Prima gasten, maar soms ook wel een beetje frustrerend.
Ik heb ook een ander soort vrienden, maar dat zijn juist van die oersaaie nerds.
Ja hypocriet kutkind is het.quote:
Incorrecte aanname.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Was een aanname van mij gebaseerd op de manier van denken die je hier vaak laat zien.
Dat is jouw mening, en ik ben het daar ook wel mee eens, maar dat is hun keuze verder en dat bepaalt niet of ik hun wel of niet mag.quote:En door je posts hier kan ik me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat je dat stiekem wel doet, sorry.Dat soort interesse is toch essentieel voor een beetje fatsoenlijke algemene ontwikkeling, niet?
Neerkijken was ook niet helemaal de juiste woordkeuze, want je kan iemand best mogen terwijl je jezelf intellectueel superieur aan diegene voelt. Excuses voor mijn verwarrende taalgebruik.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Incorrecte aanname.
[..]
Dat is jouw mening, en ik ben het daar ook wel mee eens, maar dat is hun keuze verder en dat bepaalt niet of ik hun wel of niet mag.
okayquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Neerkijken was ook niet helemaal de juiste woordkeuze, want je kan iemand best mogen terwijl je jezelf intellectueel superieur aan diegene voelt. Excuses voor mijn verwarrende taalgebruik.
Afgeven op beroeps/wetenschappelijk onderwijs terwijl je zelf nog voortgezet onderwijs volgt.quote:
was toch ook wel duidelijk dat hij een middelbaar scholiertje was?quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Afgeven op beroeps/wetenschappelijk onderwijs terwijl je zelf nog voortgezet onderwijs volgt.
Hij is 37quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Afgeven op beroeps/wetenschappelijk onderwijs terwijl je zelf nog voortgezet onderwijs volgt.
eigenlijk vind ik dit ook wel best een goed nummerquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:26 schreef Germano het volgende:
Eindelijk weer een mooi Nederlands nummer.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dit ook wel best een goed nummer
Het origineel is ook goed, maar zit minder diepgang in.quote:
ben benieuwd naar welke toilet het moet.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:26 schreef Germano het volgende:
Eindelijk weer een mooi Nederlands nummer.
en vanavond zeker wel doodleuk naar dat feest gaan he?quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:28 schreef FreshHead het volgende:
Eerlijk zo'n guy geeft een fissa en hij zei freshhead kom in de middag helpen met wat dingen en drank kopen ik zei aight maar ik ben net wakker lol
kkstoere boi dezequote:Op vrijdag 29 april 2016 14:28 schreef FreshHead het volgende:
Eerlijk zo'n guy geeft een fissa en hij zei freshhead kom in de middag helpen met wat dingen en drank kopen ik zei aight maar ik ben net wakker lol
Ja had hij ook wel gezegd, maar maakt het afgeven wel des te triester.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
was toch ook wel duidelijk dat hij een middelbaar scholiertje was?
quote:
Ja.quote:
Die vent is volwassen?quote:
Oei, ik doe ironisch genoeg snel m'n aluhoedje op.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nattekat
Zeg ik tegen iemand gewoon 'Aluhoedje vergeten af te doen?'
Weggemod onder mom 'normaal doen'
Oke ja
Nee. Klinkt te homosensueelquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
Jamai is wel echt een goede zanger overigens, los van wat je van hem als persoon vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |