Hij is 37quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Afgeven op beroeps/wetenschappelijk onderwijs terwijl je zelf nog voortgezet onderwijs volgt.
eigenlijk vind ik dit ook wel best een goed nummerquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:26 schreef Germano het volgende:
Eindelijk weer een mooi Nederlands nummer.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dit ook wel best een goed nummer
Het origineel is ook goed, maar zit minder diepgang in.quote:
ben benieuwd naar welke toilet het moet.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:26 schreef Germano het volgende:
Eindelijk weer een mooi Nederlands nummer.
en vanavond zeker wel doodleuk naar dat feest gaan he?quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:28 schreef FreshHead het volgende:
Eerlijk zo'n guy geeft een fissa en hij zei freshhead kom in de middag helpen met wat dingen en drank kopen ik zei aight maar ik ben net wakker lol
kkstoere boi dezequote:Op vrijdag 29 april 2016 14:28 schreef FreshHead het volgende:
Eerlijk zo'n guy geeft een fissa en hij zei freshhead kom in de middag helpen met wat dingen en drank kopen ik zei aight maar ik ben net wakker lol
Ja had hij ook wel gezegd, maar maakt het afgeven wel des te triester.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
was toch ook wel duidelijk dat hij een middelbaar scholiertje was?
quote:
Ja.quote:
Die vent is volwassen?quote:
Oei, ik doe ironisch genoeg snel m'n aluhoedje op.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nattekat
Zeg ik tegen iemand gewoon 'Aluhoedje vergeten af te doen?'
Weggemod onder mom 'normaal doen'
Oke ja
Nee. Klinkt te homosensueelquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
Jamai is wel echt een goede zanger overigens, los van wat je van hem als persoon vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |