Mijn kat heeft er ook eenquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oei, ik doe ironisch genoeg snel m'n aluhoedje op.
Wat verwacht je van een FOK!stok gekkie?quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nattekat
Zeg ik tegen iemand gewoon 'Aluhoedje vergeten af te doen?'
Weggemod onder mom 'normaal doen'
Oke ja
quote:Boetes voor tabaksfabrikanten gaan niet ver genoeg, vindt advocate Bénédicte Ficq. Ze wil samen met longkankerpatiënt Anne Marie van Veen een strafzaak beginnen om ze achter de tralies krijgen.
Jammer dat stok vaak in oosten en zuiden van land isquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat verwacht je van een FOK!stok gekkie?
Waarom pas met 37?quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
was sarcastisch. als ash 37 is dan is hij volwassen
Netjes hoor, op je 6e beginnen met roken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)aret-toen-ik-zes-was
[..]!
Kan ook alleen maar weer vrouwen zijnquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:41 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)aret-toen-ik-zes-was
[..]!
quote:Ernstig ziek worden door het roken is volgens Ficq geen kwestie van 'eigen schuld, dikke bult'. "Er worden verslavende stoffen als nicotine toegevoegd aan de sigaret. Normaal gesproken heb je een natuurlijke afweer tegen giftige stoffen. Die legt de tabaksindustrie plat met bijvoorbeeld '
menthol."
Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gotver. Als FreshHead beweert dat Ash 37 is, dan is FreshHead volwassen.
Ook gewoon schaamteloos leugens verspreidenquote:
Anti-rook-lobbyquote:
Zo'n kind vindt dat echt een heel aantrekkelijk idee idd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een onzin, op je zesde al denken van hey een sigaretje aansteken en paffen
Goed verhaal hoor
dat wijf was vanmorgen bij giel op de radio.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom altijd van die gekkies een podium geven![]()
Zodat de medemens hierover kan klagen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom altijd van die gekkies een podium geven![]()
Beetje moe van al die aandachtmongooltjes. Vervelende is dat gelijk een boel andere debieltjes dat soort figuren nablaat zonder zelf iets te onderzoeken of te bedenkenquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Zodat de medemens hierover kan klagen.
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Dat is zo.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hoor, het is vrijdag. Leuk geintje wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |