Wat een sneer naar Braddie, kan echt nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb 20 kilometer gewandeld de laatste 3 dagen.
En anders wordt je wel voor de sokken gereden door scootmobiels.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
weer spookrijden. Dat ze die ouwen nog laten rijdenaltijd gedoe mee.
Verschrikkelijk naarquote:
Ik vind het ook overdreven, maar vind het nog overdrevener om er zo spastisch over te doen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Het was niet serieus bedoelt, maar roken verbieden op een terras vind ik overdreven.
Maak dan een afscheiding tussen het gedeelte waar men eet en waar men enkel drinkt.
Eens.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Verschrikkelijk naar
Blijf er gewoon bij dat ze mensen boven een bepaalde leeftijd (Zeg boven de pensioen leeftijd) Opnieuw moeten laten keuren bij het CBR, en dan niet die standaard test. Maar dat ze ze echt een stuk moeten laten rijden door de stad, stukje provinciale weg, stukje snelweg.. En dán eventueel laten het rijbewijs verlengen voor 2 jaar of zo als het allemaal "goed" word bevonden qua reactiesnelheid en dergelijke reflexen.
en braddie.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
En anders wordt je wel voor de sokken gereden door scootmobiels.
Ja, sick. Omdat die ouwe lul persee boodschappen moest doen op die tijd.quote:
Akkoord.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal spuitje als ze uitgewerkt zijn.
Nee weet ik.quote:
het lijkt wel alsof iedereen Asthma heeft gehad, wat een slet hahaquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee weet ik.
Maar ik kom voornamelijk zo snel buiten adem doordat ik mja, vroeger Asthma heb gehad, van m`n 5e tot m`n 11e zo`n beetje dagelijks aan zo`n vernevelaar en van die puffertjes.
En dat zal ook nu ik er over heen ben/die spullen niet meer hoef te gebruiken, toch wel wat schade hebben achtergelaten i guess?
M`n conditie is nu al een heel stuk beter, maar ik ben alsnog gewoon vrij snel moe zeg maar.
Daar hebben wij het met de kroegbaas ook al vaker over gehad.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven, maar vind het nog overdrevener om er zo spastisch over te doen.In het ergste geval moet je dan een paar m lopen, nou poehee.
En idd, lijkt me sterk dat het echt zover komt, want oplossingen die jij noemt voldoen ook gewoon. Sowieso heeft het de voorkeur om ondernemers dat zelf te laten bepalen, dan kunnen klanten gewoon op het terras van hun voorkeur plaatsnemen.
Ja echt he, vieze stinksnolquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof iedereen Asthma heeft gehad, wat een slet haha
Ik snap hem haha echt goeie Hermannquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof iedereen Asthma heeft gehad, wat een slet haha
hahaquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik snap hem haha echt goeie Hermann
Oh, ik heb alleen de 2e after-credits scene gemistquote:
heb je een virusquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de revolutie breekt toch pas in mij uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |