Wacht wat, geen uitgesproken favoriet tegen zowel Twente als De Graafschap?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het worden twee loodzware potjes waarbij je geen uitgesproken favoriet bent. Ik schat de kans op het kampioenschap in op 40%. PSV wint morgen met 8-0.
Correct. Labiel team op dit moment.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht wat, geen uitgesproken favoriet tegen zowel Twente als De Graafschap?
De Graafschap. Fucking De Graafschapquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Correct. Labiel team op dit moment.
Wacht maar tot we twee keer op rij hebben verloren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik maar denken dat ik al negatief was over Ajax, Droppiegod.
Al zouden ze twee keer op rij verliezen (waarop ik de kans zeer klein acht), dan nog doen ze dat als duidelijke favorietquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wacht maar tot we twee keer op rij hebben verloren.
Genot als ze 0-0 spelen net als die jubileumwedstrijd van ze.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Twente moet je gewoon met 3-0 oprollen. In ieder geval fijn dat je rond Ajax meer geluiden hoort van het 'eerst winnen' dan dat je bij PSV tig verhalen hoort over het doelsaldo ophogen.
We hebben het hier niet over Feyenoord.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het worden twee loodzware potjes waarbij je geen uitgesproken favoriet bent.
Ik zie eerder 1,2 of 3 gebeuren dan 4 inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:05 schreef FritzWepper het volgende:
Ik voorzie voor morgen vier (realistische) scenario's:
1) Ajax verliest, PSV wint
2) Ajax speelt gelijk, PSV wint
3) Ajax wint, PSV wint ruim
4) Ajax wint, PSV wint met kleine marge
Slechts in het laatste geval worden wij kampioen.
Zo goed zijn die kansen van ons dus niet...
3 is ook gewoon prima. Ajax zal het tegen de Graafschap makkelijker hebben dan PSV tegen Zwolle. Als je na morgen nog 2 doelpunten voor staat is het voor Ajax een prima speelronde geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zie eerder 1,2 of 3 gebeuren dan 4 inderdaad.
Ik verwacht geen monsterscore van PSV. Hoop dat Cambuur weet hoe ze PSV moeten bestrijden en dat is simpel: verdedigen. Zoals PSV tegen Atletico verdedigde, moet Cambuur tegen PSV verdedigen. Zolang mogelijk op 0-0 houden en wie weet een vieze counter. PSV zal toch vooruit moeten en dan moet Cambuur hopen op wat ruimte.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:11 schreef PeeJie_ het volgende:
Waarom verwacht iedereen dat PSV "met zo'n grote uitslag" van Cambuur gaat winnen? Alleen vanwege die eerder wedstrijd in Cambuur die met 0-6 gewonnen was? Waar ze vanaf de eerste minuten tegen 10 man speelden? Want verder zie ik niet echt grote uitslagen, alleen tegen de Graafschap, met 6-3 gewonnen. Maar toch 3 tegen. En ik denk niet dat Cambuur komt voor de winst, dat weten ze zelf ook welBen benieuwd vanmiddag, al ben ik bang voor een gelijkspel van Ajax.
Ik hoop op een goede pot van Ajax vanmiddag, Ziyech uitschakelen en je bent al een heel eindquote:Het is de vraag in hoeverre de PSV-fans zich al mogen verlekkeren op veel doelpunten. Het recente verleden wees nog uit dat SC Cambuur geen ploeg is die zomaar meewerkt aan een feestje. In het eerste seizoen na promotie hield Cambuur de club uit Eindhoven knap op 0-0 in het Philips Stadion, nota bene op de dag van het honderdjarig bestaan. PSV had de KNVB nog bewust om een ‘makkelijke tegenstander’ gevraagd.
Dit dus.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:06 schreef PeeJie_ het volgende:
Het is geen angst voor Twente, het is angst voor Ajax dat het op een dag als deze een incident zal voorvallen, zoals een niet al te beste pot.
Serero op het middenveldquote:
Zou het niet logischer als Viergever LB staat en dat Veltman terugkeert in het centrum?quote:
En AZ moet winnen van de Graafschap, dan spelen die volgende week helemaal nergens meer omquote:Op zondag 1 mei 2016 10:41 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk dat PEC niet wint van Excelsior, dan moeten ze volgende week een resultaat halen om zeker te zijn van de Play Offs. Bij winst vandaag zijn ze daar al zeker van.
Serero was tegen Heerenveen de beste man van het veld. Bazoer heeft het de laatste weken niet dus prima beslissing om met Serero te beginnen.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Serero op het middenveld![]()
Ajax begint de wedstrijd al met een 0-1 achterstand
Dat dus.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:06 schreef PeeJie_ het volgende:
Het is geen angst voor Twente, het is angst voor Ajax dat het op een dag als deze een incident zal voorvallen, zoals een niet al te beste pot.
Inderdaad. Barcelona belde al, ze zochten nog een vervanger voor Busquets.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Serero was tegen Heerenveen de beste man van het veld. Bazoer heeft het de laatste weken niet dus prima beslissing om met Serero te beginnen.
Haten op Sereroquote:Op zondag 1 mei 2016 14:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Inderdaad. Barcelona belde al, ze zochten nog een vervanger voor Busquets.
Wat een debiele reactie zegquote:Op zondag 1 mei 2016 14:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jij hebt saaie humor zeg, wow.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hoi Sunri5e.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 mei 2016 14:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Fischer moet dan ook verkocht worden net zoals Serero en Schöne.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:42 schreef wieisboos het volgende:
Cerny heeft inmiddels al meer laten zien dan dan Fischer het hele seizoen
Vaclav is zo'n grote baasquote:Op zondag 1 mei 2016 14:42 schreef wieisboos het volgende:
Cerny heeft inmiddels al meer laten zien dan dan Fischer dit seizoen heeft laten zien
Ook een verademing om eens weer met twee echte buitenspelers te spelen. Schöne deed het weer best aardig dit seizoen, maar je mist toch de snelheid en de actie voorin.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:42 schreef wieisboos het volgende:
Cerny heeft inmiddels al meer laten zien dan dan Fischer dit seizoen heeft laten zien
niet meerquote:Op zondag 1 mei 2016 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ook een verademing dat PSV alweer voor staat
Ja hier fuckt ie ookquote:Op zondag 1 mei 2016 14:54 schreef davako het volgende:
Hebben jullie ook problemen met fox sports? Ik heb een abonnement maar alle kanalen doen het slecht.
Go doet het vooralsnog prima.quote:Op zondag 1 mei 2016 14:54 schreef davako het volgende:
Hebben jullie ook problemen met fox sports? Ik heb een abonnement maar alle kanalen doen het slecht.
Ghazi moet je echt behouden. Vind ik nog steeds de ideale spits.quote:Op zondag 1 mei 2016 15:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jaja, zeiden we ook van Ghazi in het begin.
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ghazi moet je echt behouden. Vind ik nog steeds de ideale spits.
Nog ja weggeven, Twente kan ook nog wel voetballen. Winst is vandaag het belangrijkst in mijn ogen. Mocht het op doelsaldo aankomen, dan moet dat volgende week maar gebeuren.quote:
Wordt zo onderschat, ik werd hier nog uitgelachen toen in paar weken geleden zei dat Serero wel voor Bazoer in de basis zou mogen.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Het kan weer niet normaal gaan zoals altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |