Zolang het bij Anatolisch bloed blijft dan...quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:08 schreef cofox het volgende:
Vandaag sprak ik de Turkse bakker van hier om de hoek hij zei dat de Ottomaanse leeuw ontwaakt is en het niet lang meer zal duren voordat het Antolisch bloed door de Europse straten zal vloeien![]()
Je begrijpt wel dat dit de laatste keer is dat ik hier brood heb gekocht bij deze mafklapper
Turken gaan massaal zelfmoord plegen zodat we geen last meer van ze hebben? Rare gast, die bakker.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:08 schreef cofox het volgende:
Vandaag sprak ik de Turkse bakker van hier om de hoek hij zei dat de Ottomaanse leeuw ontwaakt is en het niet lang meer zal duren voordat het Antolisch bloed door de Europse straten zal vloeien![]()
Leuke verzonnen fantasie verhaaltjes.Hup en nu terug naar je zolder.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:08 schreef cofox het volgende:
Je begrijpt wel dat dit de laatste keer is dat ik hier brood heb gekocht bij deze mafklapper
Omdat het je niet zint is het een fantasie verhaal? Of heb je nog hard bewijs?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Leuke verzonnen fantasie verhaaltjes.Hup en nu terug naar je zolder.
Hahahahaha, hoeft tegenwoordig de gebeurtenis verteller niet meer met hard bewijs komen maar andersom?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat het je niet zint is het een fantasie verhaal? Of heb je nog hard bewijs?
Hier, een mooi topic voor je waar je die stelling kunt neerleggen:quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:04 schreef TeenWolf het volgende:
Hahahahaha, hoeft tegenwoordig de gebeurtenis verteller niet meer met hard bewijs komen?
Wat gek.. dat bedoel ik in verband met mogelijk ontnemen van Nederlandse nationaliteit bij bepaalde vergrijpen. Dat mag alleen als je iemand niet statenloos maakt. Maar moet de Nederlandse overheid dan voor elk geval alle landen ter wereld checken of betrokkene daar een tweede nationaliteit heeft?quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:20 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik kan het betreffende artikel niet zo snel vinden. Mogelijk is er beleid uitgebracht om het uiteindelijk te bewerkstelligen. Op de site van de gemeente Amsterdam lees ik:
[..]
Hoe laag ben je dan...quote:De klacht over die illustratie kwam in Turkije terecht door een inwoner van Rotterdam.
Nog lager dan een NSB'er. Een NSB'er was tenminste nog een "nederlander".quote:
die paard? Ben jij zo'n infiltrerende nep-hollandse spion met Turkse roots die Ome Erdo regelmatig in de bips pakt?quote:
Totall recall op die Tukse paupers gaan. NL is nog steeds EU voorzitter.. Sancties instellen, overeenkomsten van tafel en handelsblokkades instellen. Moet je zien hoe snel ze op de knietjes gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:33 schreef ozzietukker het volgende:
Er zijn overigens wel andere mogelijkheden om Ebru naar huis te krijgen, en ik verwacht op korte termijn wel een belangrijke ontwikkeling hierin.
Ja Ebru wil vast dat haar ouders en neefjes en nichtjes worden neergeknuppeld.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:18 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik voel een kristalnacht aankomen. Weg met de donerkebab!
Dat zal Umar leren!quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:18 schreef BarryOSeven het volgende:
Ik voel een kristalnacht aankomen. Weg met de donerkebab!
Hard tegen hard in Turkije werkt niet. Ik kom werkgerelateerd regelmatig in Turkije en men heeft daar en iets andere cultuur en men gaat niet willen toegeven dat men fout zat als dat het gevoel van eer aantast. Als men al echt tot sancties over gaat heeft dat een averechts effect.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Totall recall op die Tukse paupers gaan. NL is nog steeds EU voorzitter.. Sancties instellen, overeenkomsten van tafel en handelsblokkades instellen. Moet je zien hoe snel ze op de knietjes gaan.
Maarja, Markie kennende krijgt Turkije er nog 6 miljard extra bij als ze beloven Ebru niet langer dan 5 jaar te geven
Het staat er zelfs rechtsonder in door wie hij isquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:47 schreef Arcee het volgende:
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/I6zKRkN7fID2gdEPYEPO8Iksyyc=/fit-in/1024x0/filters:no_upscale()/http://metronieuws.tcdn.n(...)37311.jpg]afbeelding[/url] ]
Blijkbaar een tekening door haar zelf gemaakt.
Nee. Tekening van Linda Zoon waar Ebru voor wordt gestraft.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:47 schreef Arcee het volgende:
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/I6zKRkN7fID2gdEPYEPO8Iksyyc=/fit-in/1024x0/filters:no_upscale()/http://metronieuws.tcdn.n(...)37311.jpg]afbeelding[/url] ]
Blijkbaar een tekening door haar zelf gemaakt.
Nou nee😇.quote:Op zaterdag 30 april 2016 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel. Maar iedereen zal een deel van zijn natte legging moeten droogmaken. Het is echt een vereiste om elkaar de handen toe te reiken.²
Ten tijde van hitler was er ook geen alternatief. Wil niet zeggen dat het dan per definitie een goede keuze was.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zijn 'vreemde trekjes' keur ik uiteraard niet goed, daarom begon ik ook mijn zin dat ik hem niet zou ophemelen.
Hij heeft veel wat zaakjes wat hij beter of anders kon aanpakken.
Maar als ik moet kiezen, zou ik toch voor Erdogan stemmen. Hier ben jij waarschijnlijk niet met mij eens. Vraag aan jouw, op wie zou jij dan stemmen of anders gezegd, wat is het alternatief?
Ik kan je alvast verklappen dat er geen alternatief is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |