abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161944327
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:48 schreef Atak het volgende:
Ebru heeft daar gewoon een huis in Turkije dus zo erg is het ook weer niet. Als Turkije een Noord-Korea geweest zou zijn dan zou Ebru geen huis gekocht hebben. Volgens mij dacht Ebru "ik ga lekker in Turkije zitten en alles wat los en vastzit beledigen en misschien krijg ik dan aandacht en kan ik geld verdienen als columniste". Dat laatste is in iig gelukt.
Goedpratende nsb Turk gespot.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_161944335
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 11:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Schijnbaar zit er in Rotterdam zo een stiekeme NSB Turk die aangifte gedaan heeft tegen mevrouw

Nieuwe aanklachten tegen columniste Ebru Umar

Aan die vuile landverrader, flikker aub op naar je eigen heilstaat Turkije.
Dacht dat de NSB niet meer bestond.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_161944354
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Goedpratende nsb Turk gespot.
Nee, hoor. Trouwens ik vind dat Ebru alles mag zeggen maar ik ben toch niet verplicht om een fan te zijn van zo'n paardenbek?
pi_161944368
NSB'ers. :')
pi_161944634
quote:
7s.gif Op donderdag 5 mei 2016 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

die paard? Ben jij zo'n infiltrerende nep-hollandse spion met Turkse roots die Ome Erdo regelmatig in de bips pakt?
Lidwoorden blijven te hoog gegrepen voor onze nieuwe bruinhemden..
pi_161944745
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:51 schreef Atak het volgende:

[..]

Nee, hoor. Trouwens ik vind dat Ebru alles mag zeggen maar ik ben toch niet verplicht om een fan te zijn van zo'n paardenbek?
Jullie hebben beide in ieder geval geen problemen met beledigen.
pi_161944865
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:14 schreef vulgarismagistralis het volgende:

[..]

Lidwoorden blijven te hoog gegrepen voor onze nieuwe bruinhemden..
het bips
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_161944971
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:29 schreef Za het volgende:
Waarom is dit megalomane typ elke dag op tv, wat boeit dit?
Omdat Nederlanders een ziekte hebben, ze moeten zich overal mee bemoeien, mensen in andere regios moeten dezelfde normen en waarden hebben als hier, zo niet zijn het dictators, achtergestelde en ontwetende.

Buitenlanders moeten in NL zich aan de Nederlandse wet houden, maar Turken in Turkije (toevallig met daarbij een NL paspoort) hoeven zich niet aan de Turkse wet te houden.
pi_161945002
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:41 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Omdat Nederlanders een ziekte hebben, ze moeten zich overal mee bemoeien, mensen in andere regios moeten dezelfde normen en waarden hebben als hier, zo niet zijn het dictators, achtergestelde en ontwetende.

Buitenlanders moeten in NL zich aan de Nederlandse wet houden, maar Turken in Turkije (toevallig met daarbij een NL paspoort) hoeven zich niet aan de Turkse wet te houden.
omdat een nederlander die in een naziregime wordt veroordeeld terwijl wij dat regime geld geven om kindervluchtelingen illegaal te laten werken
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_161945150
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

omdat een nederlander die in een naziregime wordt veroordeeld terwijl wij dat regime geld geven om kindervluchtelingen illegaal te laten werken
En terecht, had ze zich maar aan de lokale wet moeten houden. Dit is exact wat ik bedoel.

Ebru, rasechte Nederlandse naam :')
  donderdag 5 mei 2016 @ 15:58:37 #161
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_161945762
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:59 schreef xaban06 het volgende:

[..]

En terecht, had ze zich maar aan de lokale wet moeten houden. Dit is exact wat ik bedoel.

Hoewel ik redelijk kan meegaan in het feit dat je aan de lokale wet moet houden is het natuurlijk ook weer zo dat Turkije nu uitspraken gedaan buiten Turkije toch in Turkije wil berechten omdat de persoon toevallig daar is.
Ook bijvoorbeeld het vervolgen van de Duitse komiek welke in Duitsland is en in Duitsland uitspraken doet die volgens de Europese normen en waarden niet strafbaar zijn gaat een stap te ver en Europa laat zich krampachtig in een hoek zetten door Erdogan.

Want Erdogan dreigt wel met zijn troefkaart, die troefkaart kan hij toch echt maar één keer spelen, en had Merkel geweigerd om de Duitse komiek te vervolgen, had Erdogan die troefkaart echt gespeeld?, want uiteindelijk is het visumvrij reizen en mogelijk toetreden tot de Europese unie een veel belangrijker doel....
Europa moet en kan zich veel harder opstellen tegen de leider met grootheidswaanzin, want ja Europa heeft een Turkije nodig waar de regering stevig in het zadel zit zodat Turkije niet ook een conflict gebied wordt met gewapende groeperingen, maar Turkije heeft ook Europa nodig om economisch gezond te blijven en juist deals als visumvrij reizen helpt daarbij, want zodra Erdogan de troefkaart speelt en Europa daadwerkelijk sancties kan en zal instellen zal de economie van Turkije instorten, want ook daar zijn nu al voortekenen van een zeepbel, Europese investeerders zijn nodig!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 01:57:04 #162
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_161956184
Barbertje Umar moet hangen. Nu er kennelijk niets te vinden is om haar voor het gerecht te brengen, moet het feit dat ze daar over klaagt blijkbaar als belediging opgevat worden.
pi_161956204
Gottegot wat een drukte om deze ouderzijdswal(len).
Desondanks begrijpelijk; als mensen niet gewoon hun mening kunnen geven zijn we een stap te ver en dienen we onze vrijheid te beschermen. Fuck die kuttürk in zijn megalomane denkwereld. Visum? Dacht het niet!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 06:52:06 #164
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_161956748
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:59 schreef xaban06 het volgende:

[..]

ja, mensen die een andere naam of kleur hebben zijn veen nederlander he. Totdat jij graties geld ruikt.
pi_161956853
quote:

[..]

Overdag een trotse aap, maar 's nachts lees je haar columns stiekem onder de dekens.
pi_161956878
Ook een cartoon waarop Umar zit te tikken met een kogel aan haar been met daarop de Turkse vlag, leverde een klacht op. Die tekening stond bij een dagboek dat Umar voor Metro maakte. "Elk optreden in de Nederlandse media levert een klacht op", aldus Umar.

De kwestie rond Umar is een 'pijnlijke illustratie' van de verschillen in opvatting over het vrije woord tussen Nederland en Turkije, zei Khadija Arib, gisteren tijdens een persconferentie. De Kamervoorzitter waarschuwde dat de bedreiging van het vrije woord steeds dichterbij komt.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)egen-Ebru-Umar.dhtml

REPORTAGE Niet alleen journalisten, maar ook gewone Turken moeten er rekening mee houden dat kritiek op president Erdogan negatieve gevolgen kan hebben.

Omdat de grens tussen kritiek en beledigen niet duidelijk gedefinieerd is, weet je nooit waar je aan toe bent.
Emre denkt tegenwoordig wel twee keer na voor hij iets op Facebook deelt. "Wat denk je nu helemaal", zegt de manager bij een Amerikaans elektronicabedrijf in Istanbul, een vroege dertiger. "Als er tegen zoveel mensen processen lopen, laat dat me niet koud. Of ik het nu wil of niet, ik ben veel behoedzamer geworden op sociale media." Emre, die vanwege zijn functie niet met zijn achternaam in de krant wil, doelt op de ongeveer 2000 Turken die sinds het aantreden van Recep Tayyip Erdogan als president, in 2014, zijn vervolgd voor het beledigen van het Turkse staatshoofd.

Emre gaat gekleed in een dik wollen vest, draagt een gecoiffeerde baard en heeft een Ray-Ban zonnebril nonchalant in de kraag van zijn donkergroene T-shirt gestoken. Ik spreek hem op de veerboot van het Europese deel van Istanbul naar het Aziatische deel - naar Kadiköy om precies te zijn. Deze wijk staat behalve zijn excellente visrestaurants bekend om zijn overwegend linkse populatie - een progressief eiland in een verder conservatieve stad. Emre deelt nog wel linkjes, maar onthoudt zich als het even kan van politiek getint commentaar. "Veel van wat over Erdogan gezegd wordt is geen belediging, maar kritiek. Maar omdat de grens niet duidelijk gedefinieerd is, weet je nooit waar je aan toe bent."
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)rd-je-verklikt.dhtml

Dictaturen drijven op willekeur.

'AK-trollen'
Volgens The Wall Street Journal huurde de AKP afgelopen jaar duizenden mensen in wier taak het is om het regeringsbeleid online in een gunstig daglicht te stellen. Volgens de Amerikaanse krant komt dat voort uit het besef dat de partij het internet te veel over heeft gelaten aan linkse activisten. Volgens critici gaat de rol van het online pro-regeringsoffensief veel verder. Zogeheten 'AK-trollen' zouden online lynchpartijen organiseren, critici trachten zwart te maken en onwenselijk commentaar melden bij speciaal daarvoor in het leven geroepen diensten.

Ik zie Erdogan er wel voor aan dat ie ook autochtone Nederlanders inhuurt die autochtone Nederlanders in de gaten moeten houden en al dan niet aangeven. Voor geld doen mensen alles.

[ Bericht 22% gewijzigd door Loekie1 op 06-05-2016 08:07:36 ]
pi_161959209
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 07:48 schreef Loekie1 het volgende:
Ook een cartoon waarop Umar zit te tikken met een kogel aan haar been met daarop de Turkse vlag, leverde een klacht op. Die tekening stond bij een dagboek dat Umar voor Metro maakte. "Elk optreden in de Nederlandse media levert een klacht op", aldus Umar.

De kwestie rond Umar is een 'pijnlijke illustratie' van de verschillen in opvatting over het vrije woord tussen Nederland en Turkije, zei Khadija Arib, gisteren tijdens een persconferentie. De Kamervoorzitter waarschuwde dat de bedreiging van het vrije woord steeds dichterbij komt.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)egen-Ebru-Umar.dhtml

REPORTAGE Niet alleen journalisten, maar ook gewone Turken moeten er rekening mee houden dat kritiek op president Erdogan negatieve gevolgen kan hebben.

Omdat de grens tussen kritiek en beledigen niet duidelijk gedefinieerd is, weet je nooit waar je aan toe bent.
Emre denkt tegenwoordig wel twee keer na voor hij iets op Facebook deelt. "Wat denk je nu helemaal", zegt de manager bij een Amerikaans elektronicabedrijf in Istanbul, een vroege dertiger. "Als er tegen zoveel mensen processen lopen, laat dat me niet koud. Of ik het nu wil of niet, ik ben veel behoedzamer geworden op sociale media." Emre, die vanwege zijn functie niet met zijn achternaam in de krant wil, doelt op de ongeveer 2000 Turken die sinds het aantreden van Recep Tayyip Erdogan als president, in 2014, zijn vervolgd voor het beledigen van het Turkse staatshoofd.

Emre gaat gekleed in een dik wollen vest, draagt een gecoiffeerde baard en heeft een Ray-Ban zonnebril nonchalant in de kraag van zijn donkergroene T-shirt gestoken. Ik spreek hem op de veerboot van het Europese deel van Istanbul naar het Aziatische deel - naar Kadiköy om precies te zijn. Deze wijk staat behalve zijn excellente visrestaurants bekend om zijn overwegend linkse populatie - een progressief eiland in een verder conservatieve stad. Emre deelt nog wel linkjes, maar onthoudt zich als het even kan van politiek getint commentaar. "Veel van wat over Erdogan gezegd wordt is geen belediging, maar kritiek. Maar omdat de grens niet duidelijk gedefinieerd is, weet je nooit waar je aan toe bent."

Dictaturen drijven op willekeur.

'AK-trollen'
Volgens The Wall Street Journal huurde de AKP afgelopen jaar duizenden mensen in wier taak het is om het regeringsbeleid online in een gunstig daglicht te stellen. Volgens de Amerikaanse krant komt dat voort uit het besef dat de partij het internet te veel over heeft gelaten aan linkse activisten. Volgens critici gaat de rol van het online pro-regeringsoffensief veel verder. Zogeheten 'AK-trollen' zouden online lynchpartijen organiseren, critici trachten zwart te maken en onwenselijk commentaar melden bij speciaal daarvoor in het leven geroepen diensten.

Ik zie Erdogan er wel voor aan dat ie ook autochtone Nederlanders inhuurt die autochtone Nederlanders in de gaten moeten houden en al dan niet aangeven. Voor geld doen mensen alles.
De nieuwe bruinhemden (NSB) dus.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 14:47:27 #168
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_161963088
KlikTurk wordt woord van het jaar 2016, that can almost not different
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_161971206
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
ik kan geen spaghetti maken van dat laatste Engelse zinnetje..

bedoel je zoiets als 'there is no other option' of 'there is no other way'?
  zaterdag 7 mei 2016 @ 19:01:23 #170
16715 Mylene
*schatje*
pi_161991939
Neelie Kroes is een adviseur van Uber geworden. In een interview met de Telegraaf wordt er ook gevraagd wat ze van deze kwestie vindt. Ze antwoordt met dat het echt een testcase is, een zaak die niet publiekelijk uitgevochten kan worden, je het niet red, het in de onderhandelingskamer gedaan moet worden waarvan ze overtuigd is dat Rutte en Koenders daarmee bezig zijn.
  zondag 8 mei 2016 @ 08:00:41 #171
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_162002304
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:57 schreef Beathoven het volgende:

[..]

ik kan geen spaghetti maken van dat laatste Engelse zinnetje..

bedoel je zoiets als 'there is no other option' of 'there is no other way'?
Zo te zien is het van Gaals en moet je het letterlijk vertalen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 8 mei 2016 @ 11:29:44 #172
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_162004618
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
NSB-Turk .....

Met veel NSB'ers is het later niet goed gekomen.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_162004823
En de EU maar blijven verkondigen uit de mond van Timmerfrans dat er door Turkije goede stappen zijn gezet en dat alle Turken nog voor de zomer naar de EU visumvrij kunnen reizen.
pi_162004841
En ik voorzie een nieuwe tsunami aan Turkse vluchtelingen zodra zij visumvrij naar de EU kunnen reizen. Bedankt Rutte en Samsom. Wij zullen jullie niet vergeten bij de landelijke verkiezingen in maart 2017!!!!!!
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:18:04 #175
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_162061958
Yess!!! *O*

quote:
Facebook verwijdert profiel PvdA-Kamerlid Yücel | NOS

Facebook heeft vandaag het profiel van PvdA-Kamerlid Keklik Yücel verwijderd. Dat is gebeurd nadat Yücel vanochtend een uitgebreid bericht op haar pagina zette waarin ze betoogde waarom de vrijheid van meningsuiting zo belangrijk is.

Wat er daarna precies is gebeurd, weten we niet. Waarschijnlijk hebben Turkse Nederlanders de post bij Facebook gerapporteerd, waardoor deze automatisch is verwijderd. De PvdA eist in een Facebook-bericht dat het bericht onmiddellijk weer online wordt gezet. Facebook onderzoekt de zaak.

Facebook laat aan de NOS weten de zaak te onderzoeken.

Gisteren vertelde het PvdA-Kamerlid in gesprek met RTV Oost dat ze op sociale media wordt bedreigd vanwege haar mening in de kwestie rond Umar, die al enige tijd vastzit in Turkije. Yücel is momenteel in Turkije en had daar eerder een ontmoeting met Umar.

Bron: nos.nl
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_162062720
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Yess!!! *O*

[..]

De AKP adepten hebben weer van zich laten horen. Stelletje tokkies.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 15:54:03 #177
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_162062928
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De AKP adepten hebben weer van zich laten horen. Stelletje tokkies.
Ach, Ebru was maar een columniste, maar nu lopen ze een Kamerlid te terroriseren. :9~ :9~ :9~
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 10 mei 2016 @ 16:12:46 #178
261630 marsan
"D'oh!"
pi_162063367
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ach, Ebru was maar een columniste, maar nu lopen ze een Kamerlid te terroriseren. :9~ :9~ :9~
Facebook is in deze natuurlijk erger door het ook te verwijderen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  dinsdag 10 mei 2016 @ 16:14:55 #179
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_162063400
quote:

[..]

Waarom moet dit nou weer zo grof...
pi_162063482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:48 schreef Atak het volgende:
Ebru heeft daar gewoon een huis in Turkije dus zo erg is het ook weer niet. Als Turkije een Noord-Korea geweest zou zijn dan zou Ebru geen huis gekocht hebben. Volgens mij dacht Ebru "ik ga lekker in Turkije zitten en alles wat los en vastzit beledigen en misschien krijg ik dan aandacht en kan ik geld verdienen als columniste". Dat laatste is in iig gelukt.
Dat maakt het verhaal niet anders. Het geeft gewoon goed aan dat Turkije niet kan omgaan met vrijheid. Dat is al een reden onderhandelingen te stoppen.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 17:27:18 #181
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_162065107
Turkije is uit op oorlog met het Westen en als het moet ook met Rusland. Zo simpel als dat.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_162076448
Ebru Umar mag Turkije verlaten
Ebru Umar mag weer naar Nederland reizen. Turkije heeft het uitreisverbod voor de columniste ingetrokken, meldt minister Koenders.
http://nos.nl/artikel/2104319-ebru-umar-mag-turkije-verlaten.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162077289
Gelukkig maar. Snel weg uit dat bananenland.
pi_162077485

Amsterdam - Columniste Ebru Umar mag Turkije verlaten. De Nederlands/Turkse schrijfster werd sinds ruim twee weken in Turkije vastgehouden, omdat ze zich kritisch had uitgelaten over de Turkse president Recep Tayyip Erdogan.

Ebru Umar is inmiddels onderweg naar Nederland. Dat heeft minister Bert Koenders van Buitenlandse Zaken dinsdag bekendgemaakt.

Turkije heeft dinsdag het uitreisverbod ingetrokken. Umar mag de gerechtelijke procedure in ons land afwachten.

,,Het is uitstekend nieuws dat zij terug naar Nederland kan. Er is achter de schermen veel gedaan aan haar zaak en het is goed dat Ebru Umar nu naar huis kan", aldus de minister.

De columniste werd op 23 april op haar vakantieadres in Turkije aangehouden.

http://www.telegraaf.nl/b(...)kije_verlaten__.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_162077552
Gerechtelijke procedure loopt nog? Laat ze het maar lekker bekijken daar.
pi_162077560
MinPres twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 22:19:12 Goed nieuws: Ebru Umar komt naar Nederland. Blij dat het zover is. reageer retweet
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 10 mei 2016 @ 22:38:45 #187
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_162077698
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_162077702
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:41 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Turkije niet gelukkig.......
pi_162077852
Gelukkig voldoet men bijna aan de punten. Behalve dan vrijheid van meningsuiting. Het maakt Europa niet uit.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 22:55:07 #190
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_162078577
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 22:34 schreef StaceySinger het volgende:

Umar mag de gerechtelijke procedure in ons land afwachten.
Echt. Fock die ottomaanse apen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_162078581
pi_162079743
quote:
Ook overdreven.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 23:31:46 #193
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162080503
quote:
13s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waarom moet dit nou weer zo grof...
Haha paardenbek vinden mensen al grof, maar geiteneuker en kinderverkrachter vinden ze normaal. Go Erdogan, eindelijk een leider dat geen puppet is van het westen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_162081686
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:31 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Haha paardenbek vinden mensen al grof, maar geiteneuker en kinderverkrachter vinden ze normaal. Go Erdogan, eindelijk een leider dat geen puppet is van het westen.
Het is gewoon een debiel. Daarom moet je onderhandelingen ook stoppen. En als je het zo met hem eens bent mag je er gaan wonen.
pi_162081711
Jammer dat ze terugkomt, nu wordt ze als een soort heldin gezien. Ik had haar liever een aantal jaren zien verdwijnen in een verrotte Turkse cel.
pi_162081763
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 00:10 schreef JubaUrbicus het volgende:
Jammer dat ze terugkomt, nu wordt ze als een soort heldin gezien. Ik had haar liever een aantal jaren zien verdwijnen in een verrotte Turkse cel.
Waarom?
pi_162081852
quote:
Dan zou ze inderdaad niet als held gezien worden.

Als Ebru niet als held gezien zou moeten worden, hadden de Turken haar gewoon moeten negeren. Nog nooit zoveel aandacht voor Ebru gezien als nu.
pi_162081903
Maar waarom is Ebru zo bekend? Ik ken haar nauwelijks. Dat zegt verder niets over bedreigingen. Maar ik wordt ook niet beschermt.
pi_162082008
quote:
Je zou jezelf daar ook wel willen zien in de douche, maar dat interesseert ons niet zoveel. Mooi dat ze terug is uit Tayippistan.
  woensdag 11 mei 2016 @ 00:56:22 #200
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162082423
Recep Tayyip Erdogan.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')