abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161793145
Om mij heen loopt bijna iedereen zo fucking volwassen te doen : huizen / appartementen kopen, samenwonen, zelfs kinderen krijgen.

Ik ben daar echt absoluut niet aan toe. Weliswaar word ik over enkele weken 27, maar ik heb eigenlijk nog steeds dezelfde voorkeuren als toen ik een jaar of 21 was.

Jaartje terug ben ik afgestudeerd, en ik heb nu een ''grote mensen baan''. Echter mis ik nog altijd mijn puber / studentenbijbaantjes bij de AH en in de horeca. Lekker een beetje vakken vullen met je andere 17 jarige matties, in de pauze frikandelbroodjes en red bull, beetje ouwehoeren over met wie je gezoend hebt in het weekend en 's avonds met die enige vriend die al een rijbewijs heeft rondcruisen in zijn auto en een maccie pakken... Of gewoon afspreken om morgen te gaan ''chillen'' en vervolgens de hele dag met je vrienden hangen zonder echt concreet iets te doen.. Heerlijk toch. Nu moet er altijd een idee achter zitten, zoals uit eten gaan of weet ik veel wat.

Of tijdens je studententijd op een doodnormale dinsdag met je huisgenoten midden op de dag in de sportschool hangen, vervolgens thuis gamen, 's avonds een pizza bestellen en daarna uitgaan, gewoon omdat het kan.

Dat waren pas mooie tijden, en zoals jullie merken denk ik daar met weemoed aan terug. Terwijl ik juist iedereen om mij heen hoor zeggen ''Pfff, blij dat ik die fase voorbij ben, nu lekker met mijn meisje lekker thuis op de bank''... Die vinden dit kennelijk fantastisch.

Ik zie mezelf nog helemaal niet samenwonen. Ga nog 5 keer per week bij mijn ouders eten en vind dat super gezellig. Onlangs werd ik op Facebook aangesproken door mijn ex, die aangaf allerlei problemen te hebben : Vriend werkloos, relatieproblemen, stress stress, de hypotheek moet betaald worden maar haar contract wordt misschien ook niet verlengd... Man man dan ben je 25, wat een gezeik allemaal.
pi_161793154
Ik scrollde laatst langs mijn facebook updates, zag alleen maar babyfoto's, trouwfoto's en foto's van uitjes naar de kinderboerderij :') :r
pi_161793173
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:01 schreef Oberkullie het volgende:
Ik scrollde laatst langs mijn facebook updates, zag alleen maar babyfoto's, trouwfoto's en foto's van uitjes naar de kinderboerderij :') :r
Die mensen vinden dat kennelijk fantastisch dus dan is dat helemaal mooi..

Zelf lijk ik ergens de afslag te hebben gemist ofzo. Mensen om mij heen beginnen ook vaak te vragen wanneer ik weer eens een vriendin krijg, maar ik ben daar eigenlijk helemaal niet mee bezig.

Net zoals dat mensen zich moeiteloos lijken aan te passen aan het fulltime werken en een kantoorbaan. Ik vind het echt een enorme beproeving. Sowieso het ritme van vijf dagen werken en twee dagen weekend, maar al helemaal dat werken met dossiers, papieren en op je reet achter een bureau zitten.

Als je mij diep in mijn hart zou kijken en er geen sociale druk zou zijn, zou ik het liefst weer bij AH gaan werken ofzo .. Is toch heerlijk joh
pi_161793175
Wordt toch eens volwassen man!
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 29 april 2016 @ 08:06:22 #5
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161793184
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:04 schreef El_Chili het volgende:

[..]

Als je mij diep in mijn hart zou kijken en er geen sociale druk zou zijn, zou ik het liefst weer bij AH gaan werken ofzo .. Is toch heerlijk joh
Waarom doe je dat dan niet?

Ik vind het persoonlijk abnormaal om 5 avonden in de week bij je ouders te eten als je 27 bent. Maar als jij er gelukkig van word, waarom zou je het niet doen dan?

Je druk maken over wat anderen van je baan vinden :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_161793194
Nooit volwassen worden _O_

Ik ben 33 en mijn leven is even chill als toen ik 21 was. Alleen heb ik nu veel meer geld _O_
pi_161793198
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom doe je dat dan niet?

Ik vind het persoonlijk abnormaal om 5 avonden in de week bij je ouders te eten als je 27 bent. Maar als jij er gelukkig van word, waarom zou je het niet doen dan?

Je druk maken over wat anderen van je baan vinden :')
Het is misschien meer sentiment dan dat het daadwerkelijk een goede keuze is..

Verder heb je gelijk.. Vind het zelf niet abnormaal, maar snap wel waarom anderen dit vinden. Echter eet ik ca. twee keer per week bij vrienden, en vind ik het kut om alleen te eten. Maakt me verder ook niet zo veel uit... Ken ook lui van 30 die überhaupt nog bij hun ouders wonen..
  vrijdag 29 april 2016 @ 08:11:14 #8
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161793213
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:08 schreef El_Chili het volgende:

[..]

Het is misschien meer sentiment dan dat het daadwerkelijk een goede keuze is..
Daar kom je dan vanzelf wel achter.

Je kan ook nog 5 jaar op kantoor blijven zitten en er achter komen dat het niet de juiste baan voor je is. ;)
quote:
Verder heb je gelijk.. Vind het zelf niet abnormaal, maar snap wel waarom anderen dit vinden. Echter eet ik ca. twee keer per week bij vrienden, en vind ik het kut om alleen te eten. Maakt me verder ook niet zo veel uit...
Kan je überhaupt wel koken?
quote:
Ken ook lui van 30 die überhaupt nog bij hun ouders wonen..
Dus?
pi_161793247
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Daar kom je dan vanzelf wel achter.

Je kan ook nog 5 jaar op kantoor blijven zitten en er achter komen dat het niet de juiste baan voor je is. ;)

[..]

Kan je überhaupt wel koken?

[..]

Dus?
Sowieso is het niet eens meer mogelijk. Met mijn leeftijd word je niet meer aangenomen bij de AH :')

Daarnaast is het nu natuurlijk een stuk kutter, omdat je niet meer met mensen van je eigen leeftijd zit, maar met gastjes van 10 jaar jonger of juist hele oude medewerkers...

Verder kan ik prima koken, maar mijn ouders liggen op de weg van mijn werk naar huis, en ook nog eens voor de file. Aanschuiven is dus gemakkelijk, en ik vind het gezellig

En wat dat betreft 30 en thuis wonen : Iedereen moet dat natuurlijk zelf weten, maar het nadeel is wel dat er best veel sociale druk is. Vooral nu met dat social media en zo. Denk bijvoorbeeld niet dat je als je op je 30e bij je ouders woont, gemakkelijk een fatsoenlijke relatie kan beginnen. Welke meid zit nu te wachten op een kerel die op die leeftijd bij zijn ouders woont?

Dat bedoel ik juist aan te geven : Op je 20e - 23e maakt het allemaal geen fuck uit : Wat voor kut bijbaantje je hebt, of je de hele dag actief bent of juist de hele dag games speelt, of je bij je ouders woont of in een studentenhuis... Toen ik 22 was deed ik de hele dag niks, ging nooit naar college, rookte de halve dag sigaretten en at pizza en toch vonden chicks mij wel interessant en kennelijk geen loser..

Als ik dat nu op mijn leeftijd nog zou doen, kan ik het wel vergeten bij de vrouwen denk ik :')
pi_161793269
quote:
Ik scrollde laatst langs mijn facebook updates
Facebook hebben :') !!
  vrijdag 29 april 2016 @ 08:24:17 #11
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_161793288
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:17 schreef El_Chili het volgende:

[..]

Sowieso is het niet eens meer mogelijk. Met mijn leeftijd word je niet meer aangenomen bij de AH :')

Daarnaast is het nu natuurlijk een stuk kutter, omdat je niet meer met mensen van je eigen leeftijd zit, maar met gastjes van 10 jaar jonger of juist hele oude medewerkers...

Verder kan ik prima koken, maar mijn ouders liggen op de weg van mijn werk naar huis, en ook nog eens voor de file. Aanschuiven is dus gemakkelijk, en ik vind het gezellig

En wat dat betreft 30 en thuis wonen : Iedereen moet dat natuurlijk zelf weten, maar het nadeel is wel dat er best veel sociale druk is. Vooral nu met dat social media en zo. Denk bijvoorbeeld niet dat je als je op je 30e bij je ouders woont, gemakkelijk een fatsoenlijke relatie kan beginnen. Welke meid zit nu te wachten op een kerel die op die leeftijd bij zijn ouders woont?
Tsja, denk je wel dat ze dan als een blok voor je vallen als je zegt dat je elke avond bij je ouders eet? :P
quote:
Dat bedoel ik juist aan te geven : Op je 20e - 23e maakt het allemaal geen fuck uit : Wat voor kut bijbaantje je hebt, of je de hele dag actief bent of juist de hele dag games speelt, of je bij je ouders woont of in een studentenhuis... Toen ik 22 was deed ik de hele dag niks, ging nooit naar college, rookte de halve dag sigaretten en at pizza en toch vonden chicks mij wel interessant en kennelijk geen loser..

Als ik dat nu op mijn leeftijd nog zou doen, kan ik het wel vergeten bij de vrouwen denk ik :')
Aan de andere kant, als jij je er geweldig bij voelt om dat de hele dag te doen, waarom zou je het dan niet doen?
  vrijdag 29 april 2016 @ 08:24:19 #12
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_161793289
17 jaar hier, kan me prima vinden in wat je beschrijft over jezelf als 17-jarige.
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_161793292
Ik voel je helemaal man. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_161793311
Nou ts je hebt een andere leefstandaard. Dan hoef jij en immers je vrienden niet voor aan te passen. Je moet nieuwe vrienden zoeken/maken aangezien de interesses niet meer hetzelfde zijn.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_161793317
Ik snap het ff niet. Je bent wel happy met je leven, en de mensen om je heen hebben een slechter leven.

Wat is je klacht nou?
pi_161793336
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:28 schreef zovty het volgende:
Ik snap het ff niet. Je bent wel happy met je leven, en de mensen om je heen hebben een slechter leven.

Wat is je klacht nou?
hij wil horen dat hij boemlauw is omdat hij zijn eigen weg in gaat ipv wat maatschappelijk verwacht wordt en dat is stoer.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_161793346
Volwassen worden zie ik als ontdekken wat je echt wil, jezelf leren kennen en accepteren, en vervolgens doen wat jij wil zonder je te veel aan te trekken van verwachtingen van anderen.
pi_161793347
Oh, ok.

Je boemtjikkatjikkaboemboemlauw TS. Jij leeft je eigen leven, je hebt lak aan de conventies en alles. Hou vol WORDT NOOIT GROOT!!!!!!! VECHT VOOR ONS ALLEMAAAL!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_161793521
Jeetje het is me wat.
Zonder wrijving geen glans
pi_161793595
quote:

troll%20emo.gif
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_161793601
Ik woon al vanaf me 16e op mezelf, al drie jaar relatie inmiddels.. Maar chill nog wel gewoon en doe gewoon waar de fuck ik zin in heb buiten werk en school om. Het is dus prima mogelijk. Mijn vriendengroep is van 18 tot 24 ofzo en die mensen doen t allemaal een beetje hetzelfde als ik _O_
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:03:20 #22
451028 Magemelvin
Life is short
pi_161793624
Na je zestiende vaker dan 1x per maand met je ouders eten/praten :')___!!!!!
Winnaar beste KLB user 2017
Winnaar grappigste topic KLB 2018
pi_161793648
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 08:08 schreef Drug het volgende:

Ik ben 33 en mijn leven is even chill als toen ik 21 was. Alleen heb ik nu veel meer geld _O_
Deze poster weet :Y
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:06:40 #24
451028 Magemelvin
Life is short
pi_161793659
quote:

Bijstand als 'veel' achten. _O-
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:27:16 #25
365231 Fera
Fire & Blood
pi_161793865
Ik vind het ook kut om alleen te eten. Eigenlijk ook om alleen te wonen. :') Zelf ben ik ook nog niet echt klaar voor het volwassen leven. Pas sinds dit jaar leer ik mezelf echt kennen.

Maar goed, dat terzijde. Dit gevoel zal je waarschijnlijk wel lang blijven houden. Hoe vaak ik familie wel niet heb horen zeuren dat ze terug verlangen naar een leven voordat ze allerlei verantwoordelijkheden hadden. Hoort dat niet gewoon bij ouder worden?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_161793902
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:27 schreef Fera het volgende:
terug verlangen naar een leven voordat ze allerlei verantwoordelijkheden hadden. Hoort dat niet gewoon bij ouder worden?
Nee, dan doe je het dus niet goed. Als je het goed aanpakt, komen er wat verantwoordelijkheden bij omdat je daarvoor kiest en omdat het je een hoop leuks oplevert. Maar als je je als een mongol allerlei shit op de hals haalt en dan denkt "vroeger was leuker huilie huilie klagen klagen", dan doe het dus niet goed.
  vrijdag 29 april 2016 @ 09:35:28 #27
365231 Fera
Fire & Blood
pi_161793944
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:31 schreef Drug het volgende:

[..]

Nee, dan doe je het dus niet goed. Als je het goed aanpakt, komen er wat verantwoordelijkheden bij omdat je daarvoor kiest en omdat het je een hoop leuks oplevert. Maar als je je als een mongol allerlei shit op de hals haalt en dan denkt "vroeger was leuker huilie huilie klagen klagen", dan doe het dus niet goed.
Is het niet meer een nostalgisch iets dan? Want hoe leuk je het ook maakt, die tijd komt nooit meer terug. Betekent trouwens niet dat je verder niet gelukkig kan zijn.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_161793975
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:35 schreef Fera het volgende:

[..]

Is het niet meer een nostalgisch iets dan? Want hoe leuk je het ook maakt, die tijd komt nooit meer terug. Betekent trouwens niet dat je verder niet gelukkig kan zijn.
Ja voor sommigen zal het af en toe een weemoedige blik achterom zijn, maar anderen worden geconsumeerd door verplichtingen en vinden nauwelijks de tijd om gelukkig te zijn.
pi_161795753
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:38 schreef Drug het volgende:

[..]

Ja voor sommigen zal het af en toe een weemoedige blik achterom zijn, maar anderen worden geconsumeerd door verplichtingen en vinden nauwelijks de tijd om gelukkig te zijn.
Volledig plichtmatig leven zonder plezier, je ziet het vooral buiten de randstad in bv de achterhoek.
pi_161795860
quote:

Ik ben 29 en mijn leven is even chill als toen ik 21 was. Alleen heb ik nu veel meer geld _O_
precies dat, enige waar ik nog van baal is dat m'n huis er vaak ook nog steeds zo uit ziet alsof het een studentenkamer is.
  vrijdag 29 april 2016 @ 11:41:13 #31
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_161795982
Alleen eten/wonen vind ik ook echt niet leuk.

Daarom woon ik op m'n 26e lekker nog in een studentenhuis en eet ik ook vaak met m'n vriendin :).

Als je een vriendin zou hebben/samenwonen zou het 'alleen eten'-probleem wat dat betreft natuurlijk wel oplossen.
pi_161796005
quote:

_O_
pi_161796300
Word eens volwassen man :') triest geval
pi_161796377
Je levensstijl aanpassen aan je leeftijd, omdat je denkt dat het van je wordt verwacht :')
pi_161796394
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 11:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je levensstijl aanpassen aan je leeftijd, omdat je denkt dat het van je wordt verwacht :')
Op een gegeven moment wil je wel eens wat vooruit, ja. :+
Make my day!
pi_161796443
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 12:00 schreef agter het volgende:

[..]

Kijk naar de gemiddelde persoon die 10 jaar ouder dan jij is en vraag je af of je dat als vooruitgang moet zien :)
pi_161796471
quote:

[..]

Daarvoor hoef je geen zaken in je leven op te offeren waar je plezier uit haalt of dierbaar voor je zijn.
  vrijdag 29 april 2016 @ 12:05:50 #38
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_161796498
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:03 schreef Magemelvin het volgende:
Na je zestiende vaker dan 1x per maand met je ouders eten/praten :')___!!!!!
Er zijn ook ouders die wel graag regulier contact met hun kind onderhouden :)
Tja, in jouw geval... logisch.
:D
! :D :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_161796518
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Precies.

Ik heb fucking veel heimwee als ik in mijn studentenstad ben. Gewoon omdat ik het thuis zo fijn heb en een goede band heb met beide ouders. O+
Maar ja. Veel mensen die het niet zo fijn als ik hebben thuis natuurlijk :+
pi_161796572
Magemelvin heeft wel een punt natuurlijk. Ergens in je tienerjaren hoor je je te ontpoppen tot puberale vlinder en weg te vliegen uit je moeders armen. Als ze dan 15 jaar later een keer kanker krijgt, besef je vanzelf dat je rebellie klaar is en kun je de banden weer aanhalen. Tenzij het terminaal is, dan hoef je er überhaupt niet meer bij na te denken :)
pi_161796576
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 12:02 schreef Drug het volgende:

[..]

Kijk naar de gemiddelde persoon die 10 jaar ouder dan jij is en vraag je af of je dat als vooruitgang moet zien :)
Genoeg ruimte om de was op te hangen, plek voor een vaatwasser, dat soort bedoel je? Dat zou echt top zijn!
pi_161796600
quote:

[..]

Pre pensioen is er niet meer.. :'(
Make my day!
pi_161796703
27 is wel een beetje de grens hoor, dan zou ik toch eens aan een serieuze relatie en evt. trouwen/samenwonen gaan denken.
pi_161796744
quote:

[..]

Goed huis, goeie baan, gezinnetje dus genen zijn doorgegeven, leuke auto.

Why not?
pi_161796859
quote:

[...]

wat een gezeur. als je zo graag bij de AH wilt werken doe dat dan.
pi_161796933
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 12:16 schreef JimmyDean het volgende:
27 is wel een beetje de grens hoor, dan zou ik toch eens aan een serieuze relatie en evt. trouwen/samenwonen gaan denken.
meen je dat nou!?
  Forum Admin vrijdag 29 april 2016 @ 12:29:14 #48
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_161797023
quote:
Heb je me daarom ontvriend?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_161797229
Ik voel je man ;( Stiekem denk ik ook met weemoed terug aan mijn studentenjaren, toen ik nog gewoon een beetje kon chillen, naar een kutbijbaantje ging om wat te kutten met collega's, en het geen fuck uitmaakte wat je allemaal deed.

Maar nee, nu is die sociale druk er dat je opeens heel serieus moet gaan doen met alles... Echt, flikker op, ik ben al vijf dagen in de week fulltime serieus op kantoor.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 12:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Aanmodderfokker ;)
Moest ik ook aan denken ja. Die film _O_
pi_161797309
quote:

[..]

Stiekem was dat wel een betere tijd ja. Gewoon een kutbijbaantje, hoefde je niet serieus mee bezig te zijn, gewoon een beetje kutten met collega's, zonder stress, zonder druk...
pi_161797363
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 april 2016 12:40 schreef MAHL het volgende:

[..]

Stiekem was dat wel een betere tijd ja. Gewoon een kutbijbaantje, hoefde je niet serieus mee bezig te zijn, gewoon een beetje kutten met collega's, zonder stress, zonder druk...
je kan ook een tijdmachine kopen en terug gaan naar die goeie ouwe tijd....toch?
pi_161797376
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 12:42 schreef matthias24 het volgende:

[..]

je kan ook een tijdmachine kopen en terug gaan naar die goeie ouwe tijd....toch?
maar die heb ik niet
pi_161797391
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 12:43 schreef MAHL het volgende:

[..]

maar die heb ik niet
die kan je kopen hoor. gewoon bij de AH. :')
pi_161798814
quote:
Ben je wel lekker man? Ik word over een paar weken 27 en moet er niet aan denken hoor. :D
pi_161798923
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ben je wel lekker man? Ik word over een paar weken 27 en moet er niet aan denken hoor. :D
ja echt he ChickenMan?
pi_161798982
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Je wilt toch wel een gezin stichten enzo?
pi_161799057
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Man heeft alle tijd, alleen beetje jonge chick regelen, maar dat wil ik sowieso
pi_161799270
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:00 schreef Drug het volgende:

[..]

Man heeft alle tijd, alleen beetje jonge chick regelen, maar dat wil ik sowieso
Ja sure "jonge chick regelen", :') maar met jouw lelijke hoofd kom je dan terecht bij of een achterlijk dom wijf dat tienermama wordt of bij een lelijk mokkel dat al lang blij is dat ze aandacht krijgt.
pi_161799384
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:11 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ja sure "jonge chick regelen", :') maar met jouw lelijke hoofd kom je dan terecht bij of een achterlijk dom wijf dat tienermama wordt of bij een lelijk mokkel dat al lang blij is dat ze aandacht krijgt.
Gewoon sparen en net zoals die bazen der bazen uit From Russische With Love overgaan op een strakke Svetlana met een zowel accent :9

Ja toch broeders?
pi_161799509
Op zich wil ik wel een gezin stichten, alleen heb ik het nog steeds over ''later'' terwijl bijvoorbeeld sommige meiden van mijn middelbare schoolklas nu al aan hun tweede kind toe zijn :')

Klinkt misschien erg suf, maar als ik naar mijn nichtje kijk: haar vriend hovenier, zij kleuterjuf op de lokale basisschool. Mooi hoekhuis, zij een (tweedehands) mini, hij een Seat Leon, een keer per jaar wintersporten, een keer per jaar op zomervakantie... Lekker al hun vrienden die ze al jaren kennen in de buurt, regelmatig uit eten, geen gezeik op je werk met irritante mensen in pak die zichzelf fantastisch vinden...

Waar the fuck moeten die lui zich druk om maken? Dat huis hebben ze al vanaf hun 23e, ze hebben alles wat hun hart begeert, en dit terwijl sommige mensen die een hbo / wo studie hebben afgemaakt vlak voor hun dertigste nog steeds lopen te kutten met (sociale) huurappartementen, een dijk van een studieschuld, geen auto, gezeik met solliciteren waar je tegenwoordig 6 rondes moet doorstaan om uiteindelijk een startsalaris van nog geen 2,2 K netto te krijgen.
pi_161799944
Mij was belooft dat alles tien jaar was opgeschoven...dat ik als 25 jarige dus eigenlijk nog een 15 jarige mocht zijn...en zo doorgerekend. Ben ook van een koude kermis thuisgekomen wat betreft. In elk geval wat de verwachting van de omgeving betreft.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2016 14:43:02 ]
pi_161800030
quote:

[..]

Het gebruik van 'vooruit' zegt heel veel in deze. Het is namelijk veroordelend jegens daar waar je zogezegd 'vandaan' komt. Het is gelijktijdig een oneerlijke rechtvaardiging; ik wil dit, en da's logisch, want dat is vooruit. Neen; het is verandering, het is anders, maar vooruitgang is een illusie. Het is een vooruitgang omdat jij wilt dat het een vooruitgang is. Maar waarom wil jij het als vooruitgang aanschouwen? Toch zeker niet omdat het pad dat deze vooruitgang bewerkstelligt een helse lijdensweg is - eentje van de opoffering van al dat wat je eigenlijk en stiekem (ook) graag wilt?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2016 14:48:03 ]
pi_161800033
Niet als 30+er nog steeds jonko roken op de blok :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_161800046
quote:

[..]

Haha prima :D

Mijn piemel weet :*
pi_161801008
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:46 schreef Drug het volgende:

[..]

Haha prima :D

Mijn piemel weet :*
Ze is gewoon jelly dat ze nog geen levensgenieter is tegengekomen.
pi_161801050
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Als ik 35 ben ofzo, heb daar echt nog lang geen behoefte aan, hoor.

Tevens ben ik ook nog bezig met een hbo-opleiding dus ik ben sowieso een beetje traag met alles. :P
pi_161801361
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:27 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Tevens ben ik ook nog bezig met een hbo-opleiding dus ik ben sowieso een beetje traag met alles. :P
Ben 35 en nog steeds geen gezin. Althans geen kinderen wel een vrouw....Maar die zie ik meer als vriendin.
pi_161801636
quote:

[..]

Niet zo gefrustreerd zeg, tering.
pi_161801651
quote:
Helemaal prima jochie, dan doe je dat toch lekker.
pi_161802113
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:27 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Heh tja... :')
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:55 schreef Aesthetics_ het volgende:

[..]

Helemaal prima jochie, dan doe je dat toch lekker.
Gevoelige snaar?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2016 16:19:07 ]
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:25:13 #71
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_161802249
OP niet gelezen, maar eens met TT :P
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:35:19 #72
451028 Magemelvin
Life is short
pi_161802428
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Mijn ouders nodigen me regelmatig uit, maar ik vind het raar om meer dan eens in de zoveel tijd contact met ze te maken. :?
Het zijn geen vrienden..
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:36:14 #73
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_161802440
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:35 schreef Magemelvin het volgende:

[..]

Mijn ouders nodigen me regelmatig uit, maar ik vind het raar om meer dan eens in de zoveel tijd contact met ze te maken. :?
Het zijn geen vrienden..
Rare knul ben je :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_161802493
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:18 schreef JimmyDean het volgende:
Gevoelige snaar?
Haha, nee.
pi_161802773
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:17 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Gewoon sparen en net zoals die bazen der bazen uit From Russische With Love overgaan op een strakke Svetlana met een zowel accent :9

Ja toch broeders?
Die er vervolgens met een Nederlands paspoort, jouw geld en een vent van haar eigen land vandoor gaat. *O*
pi_161806746
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:55 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Die er vervolgens met een Nederlands paspoort, jouw geld en een vent van haar eigen land vandoor gaat. *O*
Als je niet trouwt onder huwelijkse voorwaarden verdien je ook niet beter.. :')
pi_161806892
quote:
Boeiend, hij neukt wel zijn knappe minderjarige schoonzusje.
pi_161806955
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:14 schreef Chai het volgende:

[..]

Boeiend, hij neukt wel zijn knappe minderjarige schoonzusje.
Ja nee stiekem identificeer ik me ook wel met die gast.
pi_161806971
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:17 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ja nee stiekem identificeer ik me ook wel met die gast.
Hoeveel zusjes heb je al betast dan?
pi_161807085
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:18 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoeveel zusjes heb je al betast dan?
Geen? Ik ga toch niet mijn (schoon)familie betasten
pi_161807121
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:21 schreef MAHL het volgende:

[..]

Geen? Ik ga toch niet mijn (schoon)familie betasten
Had het dan ook niet over schoonzusjes, maar zusjes (bij voorkeur die van KLBers).
  Forum Admin vrijdag 29 april 2016 @ 20:26:43 #83
54263 crew  Pharkus
pi_161807236
Je wordt ook niet echt volwassener je krijgt alleen meer verantwoordelijkheden.
pi_161807376
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:26 schreef Pharkus het volgende:
Je wordt ook niet echt volwassener je krijgt alleen meer verantwoordelijkheden.
Maar het probleem is dat heel veel mensen daar heel ''trots'' op zijn, en dus heel nadrukkelijk (overdreven) volwassen gaan lopen doen.. Dat is het punt waar het irritant wordt. Die gaan dan ook op je neerkijken als je bijvoorbeeld op koningsdag nog ergens bier gaat drinken..
  vrijdag 29 april 2016 @ 20:45:35 #85
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_161807806
Wat is er mis met bij je ouders eten?
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
pi_161807893
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:32 schreef El_Chili het volgende:

[..]

Maar het probleem is dat heel veel mensen daar heel ''trots'' op zijn, en dus heel nadrukkelijk (overdreven) volwassen gaan lopen doen.. Dat is het punt waar het irritant wordt. Die gaan dan ook op je neerkijken als je bijvoorbeeld op koningsdag nog ergens bier gaat drinken..
Dat ligt dan een beetje aan de kring waar je je in bevindt. Zulke mensen zijn wel vervelend, maar je bent dan ook niet verplicht daar contact mee te onderhouden.
pi_161807945
quote:

[..]

Dit is echt zo'n typisch klbprobleem. Met die arrogante kutvrienden van iedereen. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2016 20:49:16 ]
  Forum Admin vrijdag 29 april 2016 @ 20:49:04 #88
54263 crew  Pharkus
pi_161807947
quote:

[..]

Dat is meer jaloezie denk ik. Ik had ook wel biertjes willen hakken.
pi_161810932
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:22 schreef Chai het volgende:

[..]

Had het dan ook niet over schoonzusjes, maar zusjes (bij voorkeur die van KLBers).
Jij bent daar toch weer steeds benieuwd naar he
pi_161811021
Een hoop mensen om mij heen beginnen te trouwen/samen te wonen. ;( Ik ben niet oud.
  vrijdag 29 april 2016 @ 22:14:48 #91
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_161811705
Ik ben bang dat hetzelfde mij overkomt. Gelukkig ken ik veel mensen die ik nog lang niet volwassen zie worden, of die er te eigenwijs voor zijn O+

Ik merk het wel op datingsites, waar ik nu mee gekapt ben. Allemaal bloedserieuze meneren, met afgeronde studie baan huisdier alles, kom in aan met mijn gare mbo-opleiding en vreemde interesses ;(
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_161811727
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 20:47 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dat ligt dan een beetje aan de kring waar je je in bevindt. Zulke mensen zijn wel vervelend, maar je bent dan ook niet verplicht daar contact mee te onderhouden.
Nee maar het blijft wel frustrerend als iemand zich denigrerend uitlaat over jouw leven, voornamelijk omdat je weet dat mensen die behoefte hebben om andermans leven af te kraken, vaak zelf ook niet echt lekker in hun vel zitten.
  vrijdag 29 april 2016 @ 22:17:43 #93
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_161811839
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 22:15 schreef El_Chili het volgende:

[..]

Nee maar het blijft wel frustrerend als iemand zich denigrerend uitlaat over jouw leven, voornamelijk omdat je weet dat mensen die behoefte hebben om andermans leven af te kraken, vaak zelf ook niet echt lekker in hun vel zitten.
Zegt dus meer over hen dan over jou.

Laat gaan.
pi_161822239
quote:

Je ouders kom je zeker nog steeds elke zaterdag ophalen vanuit je studenten kamertje, om het weekend weer thuis door te brengen? zodat je ma ondertussen de was kan doen?
pi_161822328
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:44 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Je ouders kom je zeker nog steeds elke zaterdag ophalen vanuit je studenten kamertje, om het weekend weer thuis door te brengen? zodat je ma ondertussen de was kan doen?
Bijna goed, alleen dat ik niet word gehaald ;(
pi_161822358
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:23 schreef El_Chili het volgende:
Op zich wil ik wel een gezin stichten, alleen heb ik het nog steeds over ''later'' terwijl bijvoorbeeld sommige meiden van mijn middelbare schoolklas nu al aan hun tweede kind toe zijn :')

Klinkt misschien erg suf, maar als ik naar mijn nichtje kijk: haar vriend hovenier, zij kleuterjuf op de lokale basisschool. Mooi hoekhuis, zij een (tweedehands) mini, hij een Seat Leon, een keer per jaar wintersporten, een keer per jaar op zomervakantie... Lekker al hun vrienden die ze al jaren kennen in de buurt, regelmatig uit eten, geen gezeik op je werk met irritante mensen in pak die zichzelf fantastisch vinden...

Waar the fuck moeten die lui zich druk om maken? Dat huis hebben ze al vanaf hun 23e, ze hebben alles wat hun hart begeert, en dit terwijl sommige mensen die een hbo / wo studie hebben afgemaakt vlak voor hun dertigste nog steeds lopen te kutten met (sociale) huurappartementen, een dijk van een studieschuld, geen auto, gezeik met solliciteren waar je tegenwoordig 6 rondes moet doorstaan om uiteindelijk een startsalaris van nog geen 2,2 K netto te krijgen.
Ik baal er ook van dat ik altijd zo gepushed ben met studeren etc. Rete dikke studieschuld voor iets wat ik niet eens fulltime wil of kan doen, laat staan dat er nu nog werk is.

Maar goed daar hebben ze ook wel hun eigen shit, en zij kijken misschien wel weer verlangend naar de andere situaties.
pi_161822421
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:36 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Rare knul ben je :')
Waarom is die hierom raar? Ik zie me ouders ook weinig, en steeds minder behoefte aan. Ik mis ze totaal niet. En eigenlijk ook best wel vervelende tijd gehad.
pi_161822915
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:51 schreef WP8iscool het volgende:

[..]

Ik baal er ook van dat ik altijd zo gepushed ben met studeren etc. Rete dikke studieschuld voor iets wat ik niet eens fulltime wil of kan doen, laat staan dat er nu nog werk is.

Maar goed daar hebben ze ook wel hun eigen shit, en zij kijken misschien wel weer verlangend naar de andere situaties.
Inderdaad..maar aan de ene kant heb je wel weer echt als student geleefd en die vrijheid ervaren...dat hebben die hoveniers/schilders etc niet die al vanaf hun 16e fulltime aan het werk zijn. Zit je dan met je auto en huis. Joepie. :')
Ben zelf 26 en hoop net voor m'n 27e af te studeren, maar ik zie mezelf echt geen jaren fulltime werken op kantoor :/ dan verander ik in een fucking zombie. Nu al last van op stage... Ik wil niet burgerlijk worden gvd.
pi_161823249
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 22:15 schreef El_Chili het volgende:

[..]

Dan geef je dat toch terug? Op zich heb je wel gelijk. Ik heb ook een 'saai' leven nu, met plichten, alleen geniet ik er wel van. Misschien ook vandaar dat ik anderen niet lastig val dat ze ieder weekend zuipen. Zelf weten, ik begrijp het volkomen. Zolang het kan moet je het koesteren _O_. Zodra er een kind is, is het klaar (en wil je dat terecht ook niet meer ((zo regelmatig)). Die mensen begrijpen denk ik niet dat jij nog niet die ervaring hebt, en betrekken het op zichzelf. Stappen voelt pas 'leeg' als je je tijd anders hebt in te vullen. Lekker triest om op anderen neer te kijken, maar ik denk dat die mensen voor hun verplichtingen ook al geen levensgenieters waren en het sowieso al niet zo boeiend vonden allemaal.

Terechte klacht wel.
pi_161823336
TS met zijn quarterlifecrisis janktopics :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')