Nee, dan doe je het dus niet goed. Als je het goed aanpakt, komen er wat verantwoordelijkheden bij omdat je daarvoor kiest en omdat het je een hoop leuks oplevert. Maar als je je als een mongol allerlei shit op de hals haalt en dan denkt "vroeger was leuker huilie huilie klagen klagen", dan doe het dus niet goed.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:27 schreef Fera het volgende:
terug verlangen naar een leven voordat ze allerlei verantwoordelijkheden hadden. Hoort dat niet gewoon bij ouder worden?
Is het niet meer een nostalgisch iets dan? Want hoe leuk je het ook maakt, die tijd komt nooit meer terug. Betekent trouwens niet dat je verder niet gelukkig kan zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:31 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee, dan doe je het dus niet goed. Als je het goed aanpakt, komen er wat verantwoordelijkheden bij omdat je daarvoor kiest en omdat het je een hoop leuks oplevert. Maar als je je als een mongol allerlei shit op de hals haalt en dan denkt "vroeger was leuker huilie huilie klagen klagen", dan doe het dus niet goed.
Ja voor sommigen zal het af en toe een weemoedige blik achterom zijn, maar anderen worden geconsumeerd door verplichtingen en vinden nauwelijks de tijd om gelukkig te zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het niet meer een nostalgisch iets dan? Want hoe leuk je het ook maakt, die tijd komt nooit meer terug. Betekent trouwens niet dat je verder niet gelukkig kan zijn.
Volledig plichtmatig leven zonder plezier, je ziet het vooral buiten de randstad in bv de achterhoek.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja voor sommigen zal het af en toe een weemoedige blik achterom zijn, maar anderen worden geconsumeerd door verplichtingen en vinden nauwelijks de tijd om gelukkig te zijn.
precies dat, enige waar ik nog van baal is dat m'n huis er vaak ook nog steeds zo uit ziet alsof het een studentenkamer is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:08 schreef Drug het volgende:
Nooit volwassen worden
Ik ben 29 en mijn leven is even chill als toen ik 21 was. Alleen heb ik nu veel meer geld
quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:08 schreef Drug het volgende:
Nooit volwassen worden
Ik ben 33 en mijn leven is even chill als toen ik 21 was. Alleen heb ik nu veel meer geld
Op een gegeven moment wil je wel eens wat vooruit, ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je levensstijl aanpassen aan je leeftijd, omdat je denkt dat het van je wordt verwacht
Kijk naar de gemiddelde persoon die 10 jaar ouder dan jij is en vraag je af of je dat als vooruitgang moet zienquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:00 schreef agter het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wil je wel eens wat vooruit, ja.
Daarvoor hoef je geen zaken in je leven op te offeren waar je plezier uit haalt of dierbaar voor je zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:00 schreef agter het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wil je wel eens wat vooruit, ja.
Er zijn ook ouders die wel graag regulier contact met hun kind onderhoudenquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:03 schreef Magemelvin het volgende:
Na je zestiende vaker dan 1x per maand met je ouders eten/praten___!!!!!
Precies.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn ook ouders die wel graag regulier contact met hun kind onderhouden
Tja, in jouw geval... logisch.
!![]()
Genoeg ruimte om de was op te hangen, plek voor een vaatwasser, dat soort bedoel je? Dat zou echt top zijn!quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:02 schreef Drug het volgende:
[..]
Kijk naar de gemiddelde persoon die 10 jaar ouder dan jij is en vraag je af of je dat als vooruitgang moet zien
Pre pensioen is er niet meer..quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:02 schreef Drug het volgende:
[..]
Kijk naar de gemiddelde persoon die 10 jaar ouder dan jij is en vraag je af of je dat als vooruitgang moet zien
Goed huis, goeie baan, gezinnetje dus genen zijn doorgegeven, leuke auto.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:02 schreef Drug het volgende:
[..]
wat een gezeur. als je zo graag bij de AH wilt werken doe dat dan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:04 schreef El_Chili het volgende:
[...]
Als je mij diep in mijn hart zou kijken en er geen sociale druk zou zijn, zou ik het liefst weer bij AH gaan werken ofzo .. Is toch heerlijk joh
meen je dat nou!?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:16 schreef JimmyDean het volgende:
27 is wel een beetje de grens hoor, dan zou ik toch eens aan een serieuze relatie en evt. trouwen/samenwonen gaan denken.
Heb je me daarom ontvriend?quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:01 schreef Oberkullie het volgende:
Ik scrollde laatst langs mijn facebook updates, zag alleen maar babyfoto's, trouwfoto's en foto's van uitjes naar de kinderboerderij![]()
Moest ik ook aan denken ja. Die filmquote:
Stiekem was dat wel een betere tijd ja. Gewoon een kutbijbaantje, hoefde je niet serieus mee bezig te zijn, gewoon een beetje kutten met collega's, zonder stress, zonder druk...quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:04 schreef El_Chili het volgende:
[..]
Als je mij diep in mijn hart zou kijken en er geen sociale druk zou zijn, zou ik het liefst weer bij AH gaan werken ofzo .. Is toch heerlijk joh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |