Die mensen vinden dat kennelijk fantastisch dus dan is dat helemaal mooi..quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:01 schreef Oberkullie het volgende:
Ik scrollde laatst langs mijn facebook updates, zag alleen maar babyfoto's, trouwfoto's en foto's van uitjes naar de kinderboerderij![]()
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:04 schreef El_Chili het volgende:
[..]
Als je mij diep in mijn hart zou kijken en er geen sociale druk zou zijn, zou ik het liefst weer bij AH gaan werken ofzo .. Is toch heerlijk joh
Het is misschien meer sentiment dan dat het daadwerkelijk een goede keuze is..quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet?
Ik vind het persoonlijk abnormaal om 5 avonden in de week bij je ouders te eten als je 27 bent. Maar als jij er gelukkig van word, waarom zou je het niet doen dan?
Je druk maken over wat anderen van je baan vinden
Daar kom je dan vanzelf wel achter.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:08 schreef El_Chili het volgende:
[..]
Het is misschien meer sentiment dan dat het daadwerkelijk een goede keuze is..
Kan je überhaupt wel koken?quote:Verder heb je gelijk.. Vind het zelf niet abnormaal, maar snap wel waarom anderen dit vinden. Echter eet ik ca. twee keer per week bij vrienden, en vind ik het kut om alleen te eten. Maakt me verder ook niet zo veel uit...
Dus?quote:Ken ook lui van 30 die überhaupt nog bij hun ouders wonen..
Sowieso is het niet eens meer mogelijk. Met mijn leeftijd word je niet meer aangenomen bij de AHquote:Op vrijdag 29 april 2016 08:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar kom je dan vanzelf wel achter.
Je kan ook nog 5 jaar op kantoor blijven zitten en er achter komen dat het niet de juiste baan voor je is.
[..]
Kan je überhaupt wel koken?
[..]
Dus?
Facebook hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2016 08:01 schreef Oberkullie het volgende:
Ik scrollde laatst langs mijn facebook updates
Tsja, denk je wel dat ze dan als een blok voor je vallen als je zegt dat je elke avond bij je ouders eet?quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:17 schreef El_Chili het volgende:
[..]
Sowieso is het niet eens meer mogelijk. Met mijn leeftijd word je niet meer aangenomen bij de AH![]()
Daarnaast is het nu natuurlijk een stuk kutter, omdat je niet meer met mensen van je eigen leeftijd zit, maar met gastjes van 10 jaar jonger of juist hele oude medewerkers...
Verder kan ik prima koken, maar mijn ouders liggen op de weg van mijn werk naar huis, en ook nog eens voor de file. Aanschuiven is dus gemakkelijk, en ik vind het gezellig
En wat dat betreft 30 en thuis wonen : Iedereen moet dat natuurlijk zelf weten, maar het nadeel is wel dat er best veel sociale druk is. Vooral nu met dat social media en zo. Denk bijvoorbeeld niet dat je als je op je 30e bij je ouders woont, gemakkelijk een fatsoenlijke relatie kan beginnen. Welke meid zit nu te wachten op een kerel die op die leeftijd bij zijn ouders woont?
Aan de andere kant, als jij je er geweldig bij voelt om dat de hele dag te doen, waarom zou je het dan niet doen?quote:Dat bedoel ik juist aan te geven : Op je 20e - 23e maakt het allemaal geen fuck uit : Wat voor kut bijbaantje je hebt, of je de hele dag actief bent of juist de hele dag games speelt, of je bij je ouders woont of in een studentenhuis... Toen ik 22 was deed ik de hele dag niks, ging nooit naar college, rookte de halve dag sigaretten en at pizza en toch vonden chicks mij wel interessant en kennelijk geen loser..
Als ik dat nu op mijn leeftijd nog zou doen, kan ik het wel vergeten bij de vrouwen denk ik
hij wil horen dat hij boemlauw is omdat hij zijn eigen weg in gaat ipv wat maatschappelijk verwacht wordt en dat is stoer.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:28 schreef zovty het volgende:
Ik snap het ff niet. Je bent wel happy met je leven, en de mensen om je heen hebben een slechter leven.
Wat is je klacht nou?
quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:04 schreef El_Chili het volgende:
Als je mij diep in mijn hart zou kijken en er geen sociale druk zou zijn, zou ik het liefst weer bij AH gaan werken ofzo .. Is toch heerlijk joh
Deze poster weetquote:Op vrijdag 29 april 2016 08:08 schreef Drug het volgende:
Nooit volwassen worden
Ik ben 33 en mijn leven is even chill als toen ik 21 was. Alleen heb ik nu veel meer geld
Bijstand als 'veel' achten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:08 schreef Drug het volgende:
Nooit volwassen worden
Ik ben 33 en mijn leven is even chill als toen ik 21 was. Alleen heb ik nu veel meer geld
Nee, dan doe je het dus niet goed. Als je het goed aanpakt, komen er wat verantwoordelijkheden bij omdat je daarvoor kiest en omdat het je een hoop leuks oplevert. Maar als je je als een mongol allerlei shit op de hals haalt en dan denkt "vroeger was leuker huilie huilie klagen klagen", dan doe het dus niet goed.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:27 schreef Fera het volgende:
terug verlangen naar een leven voordat ze allerlei verantwoordelijkheden hadden. Hoort dat niet gewoon bij ouder worden?
Is het niet meer een nostalgisch iets dan? Want hoe leuk je het ook maakt, die tijd komt nooit meer terug. Betekent trouwens niet dat je verder niet gelukkig kan zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:31 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee, dan doe je het dus niet goed. Als je het goed aanpakt, komen er wat verantwoordelijkheden bij omdat je daarvoor kiest en omdat het je een hoop leuks oplevert. Maar als je je als een mongol allerlei shit op de hals haalt en dan denkt "vroeger was leuker huilie huilie klagen klagen", dan doe het dus niet goed.
Ja voor sommigen zal het af en toe een weemoedige blik achterom zijn, maar anderen worden geconsumeerd door verplichtingen en vinden nauwelijks de tijd om gelukkig te zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het niet meer een nostalgisch iets dan? Want hoe leuk je het ook maakt, die tijd komt nooit meer terug. Betekent trouwens niet dat je verder niet gelukkig kan zijn.
Volledig plichtmatig leven zonder plezier, je ziet het vooral buiten de randstad in bv de achterhoek.quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja voor sommigen zal het af en toe een weemoedige blik achterom zijn, maar anderen worden geconsumeerd door verplichtingen en vinden nauwelijks de tijd om gelukkig te zijn.
precies dat, enige waar ik nog van baal is dat m'n huis er vaak ook nog steeds zo uit ziet alsof het een studentenkamer is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:08 schreef Drug het volgende:
Nooit volwassen worden
Ik ben 29 en mijn leven is even chill als toen ik 21 was. Alleen heb ik nu veel meer geld
quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:08 schreef Drug het volgende:
Nooit volwassen worden
Op een gegeven moment wil je wel eens wat vooruit, ja.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je levensstijl aanpassen aan je leeftijd, omdat je denkt dat het van je wordt verwacht
Kijk naar de gemiddelde persoon die 10 jaar ouder dan jij is en vraag je af of je dat als vooruitgang moet zienquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:00 schreef agter het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wil je wel eens wat vooruit, ja.
Daarvoor hoef je geen zaken in je leven op te offeren waar je plezier uit haalt of dierbaar voor je zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:00 schreef agter het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wil je wel eens wat vooruit, ja.
Er zijn ook ouders die wel graag regulier contact met hun kind onderhoudenquote:Op vrijdag 29 april 2016 09:03 schreef Magemelvin het volgende:
Na je zestiende vaker dan 1x per maand met je ouders eten/praten___!!!!!
Precies.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn ook ouders die wel graag regulier contact met hun kind onderhouden
Tja, in jouw geval... logisch.
!![]()
Genoeg ruimte om de was op te hangen, plek voor een vaatwasser, dat soort bedoel je? Dat zou echt top zijn!quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:02 schreef Drug het volgende:
[..]
Kijk naar de gemiddelde persoon die 10 jaar ouder dan jij is en vraag je af of je dat als vooruitgang moet zien
Pre pensioen is er niet meer..quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:02 schreef Drug het volgende:
[..]
Kijk naar de gemiddelde persoon die 10 jaar ouder dan jij is en vraag je af of je dat als vooruitgang moet zien
Goed huis, goeie baan, gezinnetje dus genen zijn doorgegeven, leuke auto.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:02 schreef Drug het volgende:
[..]
wat een gezeur. als je zo graag bij de AH wilt werken doe dat dan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:04 schreef El_Chili het volgende:
[...]
meen je dat nou!?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:16 schreef JimmyDean het volgende:
27 is wel een beetje de grens hoor, dan zou ik toch eens aan een serieuze relatie en evt. trouwen/samenwonen gaan denken.
Heb je me daarom ontvriend?quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:01 schreef Oberkullie het volgende:
Ik scrollde laatst langs mijn facebook updates, zag alleen maar babyfoto's, trouwfoto's en foto's van uitjes naar de kinderboerderij![]()
Moest ik ook aan denken ja. Die filmquote:
Stiekem was dat wel een betere tijd ja. Gewoon een kutbijbaantje, hoefde je niet serieus mee bezig te zijn, gewoon een beetje kutten met collega's, zonder stress, zonder druk...quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:04 schreef El_Chili het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |