je kan ook een tijdmachine kopen en terug gaan naar die goeie ouwe tijd....toch?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Stiekem was dat wel een betere tijd ja. Gewoon een kutbijbaantje, hoefde je niet serieus mee bezig te zijn, gewoon een beetje kutten met collega's, zonder stress, zonder druk...
maar die heb ik nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:42 schreef matthias24 het volgende:
[..]
je kan ook een tijdmachine kopen en terug gaan naar die goeie ouwe tijd....toch?
Ben je wel lekker man? Ik word over een paar weken 27 en moet er niet aan denken hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:16 schreef JimmyDean het volgende:
27 is wel een beetje de grens hoor, dan zou ik toch eens aan een serieuze relatie en evt. trouwen/samenwonen gaan denken.
ja echt he ChickenMan?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ben je wel lekker man? Ik word over een paar weken 27 en moet er niet aan denken hoor.
Je wilt toch wel een gezin stichten enzo?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:51 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ben je wel lekker man? Ik word over een paar weken 27 en moet er niet aan denken hoor.
Man heeft alle tijd, alleen beetje jonge chick regelen, maar dat wil ik sowiesoquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je wilt toch wel een gezin stichten enzo?
Ja sure "jonge chick regelen",quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:00 schreef Drug het volgende:
[..]
Man heeft alle tijd, alleen beetje jonge chick regelen, maar dat wil ik sowieso
Gewoon sparen en net zoals die bazen der bazen uit From Russische With Love overgaan op een strakke Svetlana met een zowel accentquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja sure "jonge chick regelen",maar met jouw lelijke hoofd kom je dan terecht bij of een achterlijk dom wijf dat tienermama wordt of bij een lelijk mokkel dat al lang blij is dat ze aandacht krijgt.
Het gebruik van 'vooruit' zegt heel veel in deze. Het is namelijk veroordelend jegens daar waar je zogezegd 'vandaan' komt. Het is gelijktijdig een oneerlijke rechtvaardiging; ik wil dit, en da's logisch, want dat is vooruit. Neen; het is verandering, het is anders, maar vooruitgang is een illusie. Het is een vooruitgang omdat jij wilt dat het een vooruitgang is. Maar waarom wil jij het als vooruitgang aanschouwen? Toch zeker niet omdat het pad dat deze vooruitgang bewerkstelligt een helse lijdensweg is - eentje van de opoffering van al dat wat je eigenlijk en stiekem (ook) graag wilt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:00 schreef agter het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wil je wel eens wat vooruit, ja.
Haha primaquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja sure "jonge chick regelen",maar met jouw lelijke hoofd kom je dan terecht bij of een achterlijk dom wijf dat tienermama wordt of bij een lelijk mokkel dat al lang blij is dat ze aandacht krijgt.
Als ik 35 ben ofzo, heb daar echt nog lang geen behoefte aan, hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je wilt toch wel een gezin stichten enzo?
Ben 35 en nog steeds geen gezin. Althans geen kinderen wel een vrouw....Maar die zie ik meer als vriendin.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:27 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Als ik 35 ben ofzo, heb daar echt nog lang geen behoefte aan, hoor.
Tevens ben ik ook nog bezig met een hbo-opleiding dus ik ben sowieso een beetje traag met alles.
Niet zo gefrustreerd zeg, tering.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Helemaal prima jochie, dan doe je dat toch lekker.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:16 schreef JimmyDean het volgende:
27 is wel een beetje de grens hoor, dan zou ik toch eens aan een serieuze relatie en evt. trouwen/samenwonen gaan denken.
Heh tja...quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:27 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Als ik 35 ben ofzo, heb daar echt nog lang geen behoefte aan, hoor.
Tevens ben ik ook nog bezig met een hbo-opleiding dus ik ben sowieso een beetje traag met alles.
Gevoelige snaar?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:55 schreef Aesthetics_ het volgende:
[..]
Helemaal prima jochie, dan doe je dat toch lekker.
Mijn ouders nodigen me regelmatig uit, maar ik vind het raar om meer dan eens in de zoveel tijd contact met ze te maken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn ook ouders die wel graag regulier contact met hun kind onderhouden
Tja, in jouw geval... logisch.
!![]()
Rare knul ben jequote:Op vrijdag 29 april 2016 16:35 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Mijn ouders nodigen me regelmatig uit, maar ik vind het raar om meer dan eens in de zoveel tijd contact met ze te maken.
Het zijn geen vrienden..
Die er vervolgens met een Nederlands paspoort, jouw geld en een vent van haar eigen land vandoor gaat.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gewoon sparen en net zoals die bazen der bazen uit From Russische With Love overgaan op een strakke Svetlana met een zowel accent
Ja toch broeders?
Als je niet trouwt onder huwelijkse voorwaarden verdien je ook niet beter..quote:Op vrijdag 29 april 2016 16:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Die er vervolgens met een Nederlands paspoort, jouw geld en een vent van haar eigen land vandoor gaat.
Ja nee stiekem identificeer ik me ook wel met die gast.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend, hij neukt wel zijn knappe minderjarige schoonzusje.
Hoeveel zusjes heb je al betast dan?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja nee stiekem identificeer ik me ook wel met die gast.
Had het dan ook niet over schoonzusjes, maar zusjes (bij voorkeur die van KLBers).quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen? Ik ga toch niet mijn (schoon)familie betasten
Maar het probleem is dat heel veel mensen daar heel ''trots'' op zijn, en dus heel nadrukkelijk (overdreven) volwassen gaan lopen doen.. Dat is het punt waar het irritant wordt. Die gaan dan ook op je neerkijken als je bijvoorbeeld op koningsdag nog ergens bier gaat drinken..quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:26 schreef Pharkus het volgende:
Je wordt ook niet echt volwassener je krijgt alleen meer verantwoordelijkheden.
Dat ligt dan een beetje aan de kring waar je je in bevindt. Zulke mensen zijn wel vervelend, maar je bent dan ook niet verplicht daar contact mee te onderhouden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:32 schreef El_Chili het volgende:
[..]
Maar het probleem is dat heel veel mensen daar heel ''trots'' op zijn, en dus heel nadrukkelijk (overdreven) volwassen gaan lopen doen.. Dat is het punt waar het irritant wordt. Die gaan dan ook op je neerkijken als je bijvoorbeeld op koningsdag nog ergens bier gaat drinken..
Dit is echt zo'n typisch klbprobleem. Met die arrogante kutvrienden van iedereen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:32 schreef El_Chili het volgende:
[..]
Maar het probleem is dat heel veel mensen daar heel ''trots'' op zijn, en dus heel nadrukkelijk (overdreven) volwassen gaan lopen doen.. Dat is het punt waar het irritant wordt. Die gaan dan ook op je neerkijken als je bijvoorbeeld op koningsdag nog ergens bier gaat drinken..
Dat is meer jaloezie denk ik. Ik had ook wel biertjes willen hakken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:32 schreef El_Chili het volgende:
[..]
Jij bent daar toch weer steeds benieuwd naar hequote:Op vrijdag 29 april 2016 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Had het dan ook niet over schoonzusjes, maar zusjes (bij voorkeur die van KLBers).
Nee maar het blijft wel frustrerend als iemand zich denigrerend uitlaat over jouw leven, voornamelijk omdat je weet dat mensen die behoefte hebben om andermans leven af te kraken, vaak zelf ook niet echt lekker in hun vel zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat ligt dan een beetje aan de kring waar je je in bevindt. Zulke mensen zijn wel vervelend, maar je bent dan ook niet verplicht daar contact mee te onderhouden.
Zegt dus meer over hen dan over jou.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:15 schreef El_Chili het volgende:
[..]
Nee maar het blijft wel frustrerend als iemand zich denigrerend uitlaat over jouw leven, voornamelijk omdat je weet dat mensen die behoefte hebben om andermans leven af te kraken, vaak zelf ook niet echt lekker in hun vel zitten.
Je ouders kom je zeker nog steeds elke zaterdag ophalen vanuit je studenten kamertje, om het weekend weer thuis door te brengen? zodat je ma ondertussen de was kan doen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:08 schreef Drug het volgende:
Nooit volwassen worden
Ik ben 33 en mijn leven is even chill als toen ik 21 was. Alleen heb ik nu veel meer geld
Bijna goed, alleen dat ik niet word gehaaldquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:44 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Je ouders kom je zeker nog steeds elke zaterdag ophalen vanuit je studenten kamertje, om het weekend weer thuis door te brengen? zodat je ma ondertussen de was kan doen?
Ik baal er ook van dat ik altijd zo gepushed ben met studeren etc. Rete dikke studieschuld voor iets wat ik niet eens fulltime wil of kan doen, laat staan dat er nu nog werk is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:23 schreef El_Chili het volgende:
Op zich wil ik wel een gezin stichten, alleen heb ik het nog steeds over ''later'' terwijl bijvoorbeeld sommige meiden van mijn middelbare schoolklas nu al aan hun tweede kind toe zijn![]()
Klinkt misschien erg suf, maar als ik naar mijn nichtje kijk: haar vriend hovenier, zij kleuterjuf op de lokale basisschool. Mooi hoekhuis, zij een (tweedehands) mini, hij een Seat Leon, een keer per jaar wintersporten, een keer per jaar op zomervakantie... Lekker al hun vrienden die ze al jaren kennen in de buurt, regelmatig uit eten, geen gezeik op je werk met irritante mensen in pak die zichzelf fantastisch vinden...
Waar the fuck moeten die lui zich druk om maken? Dat huis hebben ze al vanaf hun 23e, ze hebben alles wat hun hart begeert, en dit terwijl sommige mensen die een hbo / wo studie hebben afgemaakt vlak voor hun dertigste nog steeds lopen te kutten met (sociale) huurappartementen, een dijk van een studieschuld, geen auto, gezeik met solliciteren waar je tegenwoordig 6 rondes moet doorstaan om uiteindelijk een startsalaris van nog geen 2,2 K netto te krijgen.
Waarom is die hierom raar? Ik zie me ouders ook weinig, en steeds minder behoefte aan. Ik mis ze totaal niet. En eigenlijk ook best wel vervelende tijd gehad.quote:
Inderdaad..maar aan de ene kant heb je wel weer echt als student geleefd en die vrijheid ervaren...dat hebben die hoveniers/schilders etc niet die al vanaf hun 16e fulltime aan het werk zijn. Zit je dan met je auto en huis. Joepie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:51 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Ik baal er ook van dat ik altijd zo gepushed ben met studeren etc. Rete dikke studieschuld voor iets wat ik niet eens fulltime wil of kan doen, laat staan dat er nu nog werk is.
Maar goed daar hebben ze ook wel hun eigen shit, en zij kijken misschien wel weer verlangend naar de andere situaties.
Dan geef je dat toch terug? Op zich heb je wel gelijk. Ik heb ook een 'saai' leven nu, met plichten, alleen geniet ik er wel van. Misschien ook vandaar dat ik anderen niet lastig val dat ze ieder weekend zuipen. Zelf weten, ik begrijp het volkomen. Zolang het kan moet je het koesterenquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:15 schreef El_Chili het volgende:
[..]
Nee maar het blijft wel frustrerend als iemand zich denigrerend uitlaat over jouw leven, voornamelijk omdat je weet dat mensen die behoefte hebben om andermans leven af te kraken, vaak zelf ook niet echt lekker in hun vel zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |