haha, woon je ook in een swing state? Ik heb hier gelukkig pauze,voordat het hier echt losbarst met GE, senate race en congres verkiezingen.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:46 schreef OMG het volgende:
Ik word al behoorlijk gek van de andere races. Ieder reclameblok 90% "Hij is een career politician", "Ja, maar hij is een sellout", en dat soort gejank.
Na zijn "wereld zet" krijgt Cruz de volle laag. Game over!quote:
Niet echt, Indiana. Dus vooral een wedstrijdje conservatief doen, en af en toe een verdwaald spotje van de democraten.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:26 schreef L3gend het volgende:
[..]
haha, woon je ook in een swing state? Ik heb hier gelukkig pauze,voordat het hier echt losbarst met GE, senate race en congres verkiezingen.
Je post maar lekker weg maar Trump gaat het redden en word de nieuwe President.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:37 schreef Monolith het volgende:
Nog een stukje van FP over het onsamenhangende gezwets van Trump dat door moest gaan voor een Foreign Policy speech:
http://foreignpolicy.com/(...)ish-and-world-order/
Betreffende user is wat simpel. Niet te veel aandacht aan besteden.quote:
Ik denk dat dat tot het betalende deel van de website behoort?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:37 schreef Monolith het volgende:
Nog een stukje van FP over het onsamenhangende gezwets van Trump dat door moest gaan voor een Foreign Policy speech:
http://foreignpolicy.com/(...)ish-and-world-order/
Hmm voor mij niet, maar ik lees het ook mobiel. Wellicht dat dat uitmaakt.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:49 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tot het betalende deel van de website behoort?
Lekker op de man Monolith? Tsjonge wat ben jij toch een arrogant mannetje....quote:Op donderdag 28 april 2016 15:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Betreffende user is wat simpel. Niet te veel aandacht aan besteden.
Hij is leuk, zeg ik als Sanders supporterquote:Op donderdag 28 april 2016 15:29 schreef L3gend het volgende:
![]()
Nu maken Taiwanese Animators ook andere leuke filmpjes over de verkiezingen
Vreemd, ik zit ook op de tablet.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hmm voor mij niet, maar ik lees het ook mobiel. Wellicht dat dat uitmaakt.
Omdat meer en meer hoger geplaatste politici nu langzamerhand er meer openlijk voor durven uit te komen dat Trump misschien wel het beste alternatief is en het begint erop te lijken dat Clinton over haar momentum heen is.quote:
Waar baseer je dat op? Alles wijst erop dat de democraten gaan winnen.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:38 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je post maar lekker weg maar Trump gaat het redden en word de nieuwe President.
Mensen projecteren nou eenmaal graag hun eigen wensen op de realiteit.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:57 schreef Sunst0rm het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Alles wijst erop dat de democraten gaan winnen.
??? Ik wist niet dat de Presidents verkiezingen nu al gestart waren? Je loopt een beetje op voor.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:57 schreef Sunst0rm het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Alles wijst erop dat de democraten gaan winnen.
De realiteit is dat Trump alleen maar populairder kan worden en Clinton alleen maar dieper kan vallen.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen projecteren nou eenmaal graag hun eigen wensen op de realiteit.
Iedereen houdt van Trump zoals hij zelf ook wel aangeeft. Ook vrouwen en minderheden.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:06 schreef OMG het volgende:
Maar hoe gaat een Trump alles wat niet onder boze blanke mannen valt, de enige groep waar 'ie goed onder weet te scoren, dan weten over te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |