abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2016 @ 04:31:13 #276
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161768542
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 22:55 schreef J.B. het volgende:
Republikein Ted Cruz kiest Carly Fiorina als vicepresident

http://www.nu.nl/verkiezi(...)s-vicepresident.html

[..]

Een miljonair die de baas is geweest van HP vertelt doodleuk dat de Amerikanen weer een "gewone burger" als president willen, wat een klucht 8)7 Het kan weinig elitairder, ik vraag me af ze zoiets nou zelf geloven.
HP is getransformeerd tot een onbetrouwbaar kut merk.
Dat zal wel het gevolg zijn geweest van Fiorina ben ik bang...komt niet echt betrouwbaar over dus... daaaaaaag Cruz, het is gedaan met je... :W
pi_161768888
Komen de 5 nieuwe overwinningen van Clinton ook allemaal doordat de Sanders-stemmers worden tegengewerkt?
  donderdag 28 april 2016 @ 08:32:23 #278
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_161769050
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:01 schreef Gambetta het volgende:

[..]

Waarom blijf je deze onzin nou herhalen? Denk je dat mensen er vanzelf in gaan geloven als je er maar in blijft volharden? Lage turnout in Brooklyn kost Clinton zwaar, punt uit. Er wonen in Brooklyn namelijk relatief heel weinig jonge blanke mannelijke studenten.
Je zou bijna zeggen dat Bernie Sanders aan voter purging doet.
pi_161769148
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 08:00 schreef Kaas- het volgende:
Komen de 5 nieuwe overwinningen van Clinton ook allemaal doordat de Sanders-stemmers worden tegengewerkt?
Klinkt aannemelijk.
  donderdag 28 april 2016 @ 08:58:53 #280
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161769241
Zeg Bram, ik kan het er voor mezelf niet uithalen. Wat is nou groter, e haat voor Clinton of je liefde voor Sanders?
Laffe huichelaar
pi_161769424
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 22:33 schreef Nintex het volgende:
Cruz kondigde zojuist Carly aan als zijn VP.

Dafuq doe je Cruz :')

Kragar_LGF twitterde op woensdag 27-04-2016 om 23:20:37 Breaking: Jeb Bush announces Marco Rubio will be his running mate to take on #CruzFiorina ticket reageer retweet
:D

Maar de termen 'desperate' en 'sad' vliegen je om de oren als je de reacties leest
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_161769986
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Zijn geboorteplaats, meer dan 100 000 mensen die op een mysteireuze wijze uit de lijst waren verdwenen. Consensus bij de critici: Hillary zou hebben gewonnen als je dat soort gedoe niet had maar het verschil zou veel kleiner zijn geweest, ruim onder de 10 procentpunten.
Consensus bij de critici, die is leuk gevonden!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 28 april 2016 @ 11:21:05 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_161771503
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_161773838
Het is mij al een tijdje duidelijk dat de anti trump beweging, veel gewelddadiger is dan de pro trump beweging.
pi_161773975
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:00 schreef antiderivative het volgende:
lol:
daveweigel twitterde op woensdag 27-04-2016 om 19:25:48 In the 2016 primaries, Carly Fiorina got 37,307 votes. In 2008, Biden got 81,777 votes — most after he dropped out. reageer retweet
Waarom gaat Cruz met een VP komen? Die kerel is het spoor bijster..
De speculatie is onder andere dat hij het doet om mediahype te genereren met het oog op de vrij cruciale primary in Indiana.
pi_161774345
Stukje van de New Yorker over het potentiële effect van Trump's misogynie op de senaatsraces:
http://www.newyorker.com/(...)mbid=social_facebook
pi_161774372
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

De speculatie is onder andere dat hij het doet om mediahype te genereren met het oog op de vrij cruciale primary in Indiana.
Zou het feit dat de republikeinen haar kozen voor 2010 cali senaat nog meewegen, of zou dat haar juist meer schaden, omdat ze van een Dem verloor? (dan heb k het met name over de primary in cali)
pi_161774575
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zou het feit dat de republikeinen haar kozen voor 2010 cali senaat nog meewegen, of zou dat haar juist meer schaden, omdat ze van een Dem verloor? (dan heb k het met name over de primary in cali)
Geen idee wat daar de effecten van zijn. Ik weet niet echt hoe ze ligt bij de Republikeinse achterban in Californië.
In Californië gaat het vooral om het winnen van districten, dus het zal een tactische strijd worden.
pi_161774688
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Geen idee wat daar de effecten van zijn. Ik weet niet echt hoe ze ligt bij de Republikeinse achterban in Californië.
In Californië gaat het vooral om het winnen van districten, dus het zal een tactische strijd worden.
Nouja zoals je aangeeft. Als Trump Indiana pakt, zal de kans dat Trump 1237 haalt zeer groot zijn en cali er minder toe doen, omgedraaid zal de kans ook heel groot zijn dat het op een convention aankomt alsnog.

Trump staat volgens mij 5 punten voor nu. Een spannende strijd gaat het daar dus worden, al denk ik dat het gekonkel van kasich en cruz en eigenlijk ook de VP van Fiorina alleen meer schade hebben gebracht.

Clinton moet het nog wel even slim spelen om toch de sanders stemmers aan haar te binden lijkt me, op dit moment is haar houding een beetje denigrerend en dat zal wellicht een boel voters er toe dwingen maar niet te gaan stemmen.
pi_161774886
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:53 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nouja zoals je aangeeft. Als Trump Indiana pakt, zal de kans dat Trump 1237 haalt zeer groot zijn en cali er minder toe doen, omgedraaid zal de kans ook heel groot zijn dat het op een convention aankomt alsnog.

Trump staat volgens mij 5 punten voor nu. Een spannende strijd gaat het daar dus worden, al denk ik dat het gekonkel van kasich en cruz en eigenlijk ook de VP van Fiorina alleen meer schade hebben gebracht.
Dat geklungel van Cruz en Kasich leek me inderdaad schadelijk. Bij Fiorina weet ik het eigenlijk niet. Ik zou eerder verwachten dat het gewoon niet heel veel effect heeft.

quote:
Clinton moet het nog wel even slim spelen om toch de sanders stemmers aan haar te binden lijkt me, op dit moment is haar houding een beetje denigrerend en dat zal wellicht een boel voters er toe dwingen maar niet te gaan stemmen.
Mwoah, ik denk dat het reuze mee zal vallen. De verdeeldheid in het Democratische kamp is lang niet zo groot als de meest fanatieke Sandersaanhangers hier lijken te denken.

In mijn ogen zijn ook eigenlijk de races van het congres minstens zo belangrijk als wie er president wordt, zo niet belangrijker. De mogelijkheden van een president zonder steun van het congres zijn erg beperkt.
pi_161775174
Wanneer beginnen die congress races eigenlijk?

Ik neem aan dat die strijd wat meer in de achterkamers, of is dat ook vol in de media?

Enige wat miss de democraten nog parten kan spelen is dat je de trend ziet dat er veel meer republikeinen gaan stemmen na 2 termijnen een donkere democraat. Echter zal de gedachte van Trump als president veel democraten alsnog motiveren :P
pi_161775692
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:14 schreef skysherrif het volgende:
Wanneer beginnen die congress races eigenlijk?

Ik neem aan dat die strijd wat meer in de achterkamers, of is dat ook vol in de media?

Enige wat miss de democraten nog parten kan spelen is dat je de trend ziet dat er veel meer republikeinen gaan stemmen na 2 termijnen een donkere democraat. Echter zal de gedachte van Trump als president veel democraten alsnog motiveren :P
Die strijd is meer op statelijk niveau dan dat de individuele races echt op landelijk niveau worden verslagen. Het zijn ook immers lokale races.

Wat je vooral ziet bij de races voor de senaat en het huis is dat de opkomst relatief laag is vergeleken met die bij de presidentsverkiezingen. Daar hebben de Republikeinen het meeste baat bij, want de niet-stemmers zijn vaak eerder minderheden, studenten en andere groepen die in meerderheid Democratisch stemmen.
De Republikeinen proberen dan ook vaak middels allerlei wetgeving het stemmen te bemoeilijken onder het mom van fraudebestrijding. Ook probeert men het stemrecht van mensen die veroordeeld zijn voor een misdrijf in te perken. Op Fox News werd gesteld dat deze mensen een 'loose relationship with the truth' hebben, waarop de Daily Show stelde dat mensen met een 'loose relationship with the truth' inderdaad niet in het stemhokje hoorden maar op Fox News. :P
pi_161775886
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die strijd is meer op statelijk niveau dan dat de individuele races echt op landelijk niveau worden verslagen. Het zijn ook immers lokale races.

Wat je vooral ziet bij de races voor de senaat en het huis is dat de opkomst relatief laag is vergeleken met die bij de presidentsverkiezingen. Daar hebben de Republikeinen het meeste baat bij, want de niet-stemmers zijn vaak eerder minderheden, studenten en andere groepen die in meerderheid Democratisch stemmen.
De Republikeinen proberen dan ook vaak middels allerlei wetgeving het stemmen te bemoeilijken onder het mom van fraudebestrijding. Ook probeert men het stemrecht van mensen die veroordeeld zijn voor een misdrijf in te perken. Op Fox News werd gesteld dat deze mensen een 'loose relationship with the truth' hebben, waarop de Daily Show stelde dat mensen met een 'loose relationship with the truth' inderdaad niet in het stemhokje hoorden maar op Fox News. :P
Mooie comeback ghehe.

Oke ik ben benieuwd, wat mij betreft lijkt het me een goede zaak wanneer de democraten een meerderheid krijgen...

Zijn daar al zinnige dingen over te zeggen?
pi_161775891
Ik word al behoorlijk gek van de andere races. Ieder reclameblok 90% "Hij is een career politician", "Ja, maar hij is een sellout", en dat soort gejank.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_161775934
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:46 schreef OMG het volgende:
Ik word al behoorlijk gek van de andere races. Ieder reclameblok 90% "Hij is een career politician", "Ja, maar hij is een sellout", en dat soort gejank.
Kan niet wachten tot de strijd in de GE losbarst.
  donderdag 28 april 2016 @ 14:50:12 #296
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161775970
quote:
Amerikanen hebben commercial brainwashing dan ook uitgevonden....
pi_161776040
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:46 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Mooie comeback ghehe.

Oke ik ben benieuwd, wat mij betreft lijkt het me een goede zaak wanneer de democraten een meerderheid krijgen...

Zijn daar al zinnige dingen over te zeggen?
Dat is allemaal nogal prematuur, al hebben de Republikeinen meer te verliezen aangezien er meer Republikeinse zetels op het spel staan.
Wiki heeft wel wat meer informatie:
https://en.m.wikipedia.or(...)nate_elections,_2016
  donderdag 28 april 2016 @ 14:55:34 #298
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_161776091
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 08:00 schreef Kaas- het volgende:
Nee, gewoon omdat Clinton populairder is.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 28 april 2016 @ 14:56:59 #299
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_161776129
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2016 00:05 schreef rubbereend het volgende:
Cruz zijn wanhoopspoging :D
Cruz is kansloos :)
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 28 april 2016 @ 14:58:00 #300
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_161776150
quote:
Goed voor de economie :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')