Daarmee proberen die bonkige leernichten hier nietsvermoedende jochies naar deze topicreeks te lokken.quote:
Friek, de bonkige leernicht.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarmee proberen die bonkige leernichten hier nietsvermoedende jochies naar deze topicreeks te lokken.
http://www.volkskrant.nl/(...)bfd894103ee98d3892f7quote:Rechter Oklahoma: orale seks geen verkrachting als slachtoffer dronken is
Zatte wijven beffen moet gewoon kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)bfd894103ee98d3892f7
Een mond vol zaad.
Smeerlap!quote:Op donderdag 28 april 2016 15:15 schreef Disana het volgende:
Door jullie las ik net 'anaalslijm' waar gewoon 'alleslijm' stond
quote:Op donderdag 28 april 2016 15:22 schreef Kaas- het volgende:
Zeau, ik ben eindelijk eens in onze gebedsruimte darkroom geweest.
Er schijnt veel ophef over zo'n ding op de TU Delft te zijn dus besloot ik maar eens te kijken.quote:
Wat vond je ervan?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er schijnt veel ophef over zo'n ding op de TU Delft te zijn dus besloot ik maar eens te kijken.
Beviel het uitzicht?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:22 schreef Kaas- het volgende:
Zeau, ik ben eindelijk eens in onze gebedsruimte geweest.
Hij is mooi he. Lekker rustig ook altijd.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:22 schreef Kaas- het volgende:
Zeau, ik ben eindelijk eens in onze gebedsruimte geweest.
Haha die sneer naar Bart Nijman is wel mooi.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:14 schreef Monolith het volgende:
Micha Wertheim doet ook mee aan de Erdogan discussie:
https://www.vn.nl/micha-wertheim-satirecongres/
Beetje stil.quote:
Gewoon wit.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hij is mooi he. Lekker rustig ook altijd.
Dat klinkt wel goed verzorgd. Maar er was dus niemand, begrijp ik.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje stil.
Nee, maar heb niet zo vreselijk veel gezien. Ik kwam al gauw een bordje met "gelieve geen schoenen te dragen op het tapijt" tegen, dus keerde ik maar weer om. In het verlengde van de ruimte is er in het midden een soort schotje/afscheiding, zodat mannen en vrouwen gescheiden kunnen bidden.
Zag net een meisje achter dat schotje wegkomen die daar waarschijnlijk om te bidden was. Verder volgens mij niemand. Hoewel er in die kast vrij veel schoenen stonden, dus misschien was/waren er wel veel meer eigenlijk. Zo maar even terug.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed verzorgd. Maar er was dus niemand, begrijp ik.
Schoenen uit en geen stoelen, dat klinkt toch als een gebedsruimte voor voornamelijk moslims. Ik dacht dat het meer een algemene stiltruimte zou zijn.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zag net een meisje achter dat schotje wegkomen die daar waarschijnlijk om te bidden was. Verder volgens mij niemand. Hoewel er in die kast vrij veel schoenen stonden, dus misschien was/waren er wel veel meer eigenlijk. Zo maar even terug.![]()
Behalve als er sushi geserveerd wordt, dan kan het nog wel eens een traditioneel Japans restaurant zijn.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Schoenen uit en geen stoelen, dat klinkt toch als een gebedsruimte voor voornamelijk moslims. Ik dacht dat het meer een algemene stiltruimte zou zijn.
Daar moest ik ook wel om lachen, al heb ik geen idee wie Bart Nijman is afgezien van het feit dat hij kennelijk voor GeenStijl werkt.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Haha die sneer naar Bart Nijman is wel mooi.
quote:Op donderdag 28 april 2016 15:47 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Behalve als er sushi geserveerd wordt, dan kan het nog wel eens een traditioneel Japans restaurant zijn.
Is het officieel ook, maar in de praktijk niet echt.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Schoenen uit en geen stoelen, dat klinkt toch als een gebedsruimte voor voornamelijk moslims. Ik dacht dat het meer een algemene stiltruimte zou zijn.
Moest een keer wachten in H, toen al rondslenterend tegen die ruimte aangelopen en even binnen gekeken en gezeten. Prima hokje verder.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon wit.
Ook recent naar binnen geweest toevallig?
Ik heb wel even gechecked hoe comfortabel dat tapijt was. Komen inderdaad voornamelijk moslims binnen maar die kijken niet op of om van een baardloze.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje stil.
Nee, maar heb niet zo vreselijk veel gezien. Ik kwam al gauw een bordje met "gelieve geen schoenen te dragen op het tapijt" tegen, dus keerde ik maar weer om. In het verlengde van de ruimte is er in het midden een soort schotje/afscheiding, zodat mannen en vrouwen gescheiden kunnen bidden.
Heb je trouwens de aanstootgevende 'Arabische' klok ook gezien die de JOVD weg wil hebben?quote:Op donderdag 28 april 2016 15:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is het officieel ook, maar in de praktijk niet echt.
Maar goed, dat komt dan door de gebruikers en niet doordat het niet mag. En het lijkt me relevant wat die gebruikers ervan zelf willen doen.
Mijn neus wekt gelukkig ook geen argwaan.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb wel even gechecked hoe comfortabel dat tapijt was. Komen inderdaad voornamelijk moslims binnen maar die kijken niet op of om van een baardloze.
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je trouwens de aanstootgevende 'Arabische' klok ook gezien die de JOVD weg wil hebben?
Gewoon een mooie klok dus.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja.![]()
Mafkezen. Jan Roos, Ryon en al die VVD'ers.
Lijkt mij ook.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat klokje lekker laten hangen en doorgaan met je leven.
quote:Op donderdag 28 april 2016 16:12 schreef Perrin het volgende:
Geen van de sneeuwvlokjes in een lawine voelt zich verantwoordelijk.
quote:Op donderdag 28 april 2016 16:15 schreef Friek_ het volgende:
http://www.drogredenen.nl(...)nlijke-aanvalop.html
Ik mag die Menno Lievers wel.
Ik nu ook.quote:Hij wijst in dit verband op het succes van Bas Haring. “Een sympathieke man die goed overkomt op televisie. De programmamakers hebben bedacht dat wat hij doet 'filosofie' is. Als gevolg daarvan wordt hij nu geafficheerd als filosoof, ofschoon hij dat vak niet gestudeerd heeft (als student Cognitieve Kunstmatige Intelligentie heeft hij wel een aantal filosofiecursussen gevolgd). De bestuurders van de Universiteit Leiden hebben na het zien van zijn programma's waarin Haring vragen bespreekt als waarom je in de trein niet behoort te masturberen, gedacht: 'Dat is nu eens filosofie die ik begrijp'. Vervolgens hebben ze hem benoemd tot hoogleraar in 'publiek begrip van wetenschap'. Bas Haring is dat van harte gegund, maar de consequentie is wel dat hij nu als hoogleraar in de maatschappij een autoriteit krijgt toebemeten die hij binnen de universitaire wereld, althans op filosofiegebied, niet bezit.”
Hou jij anders even lekker je klep, Hitlertje dat je er bent.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:12 schreef Perrin het volgende:
Geen van de sneeuwvlokjes in een lawine voelt zich verantwoordelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |